- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz diegho #181969 üzenetére
Elolvastam korábban képzeld és egész addig nem is kívántam rá reagálni, amíg ki nem szökött a 2 éves törött kiához hasonlítjuk dolog.
Értem, hogy Egy Auris HSD-nek is 4 kereke van meg a 3.5M Ft értékű-es 2 literrel többet fogyasztó szívóbenzinesnek is ugyanúgy 4 kereke van, a kettő között a párhuzam itt kb be is fejeződött. Lehetne egy 50ezer forintos Trabihoz is hasonlítani ennyi erővel, nem? [a sarkítás szándékos]Azonos felszereltség, formavilág mellett érdemes nézni a difit, úgy korrekt, s nyilván mindenki helikopter, aki hibridet vásárol Egyrészt tisztábban jársz vele (kiváltképp phev-vel), sokkal komfortosabban jár, mint a sima benzines, általánosan jobban felszereltek egységnyi felárért cserébe. Drágább? Nyilván .. oszt? Majd futás közben vissza is hozza, közben meg kényelemben vagy.
-- end of transmission --
-
_q
addikt
válasz diegho #181952 üzenetére
Mind a két autó új autó vagy használt? Én most épp használtan nézek 4 millió körül hybridet és már is nem akkor a különbség, ami simán bejön. Tehát ha egy nem túl régi prius 3 vagy auris-t nézünk, az nem sokkal drágább mint egy hasonló benzines, nem muszáj 6 millióért venni hibridet.
-
Doki16
addikt
válasz diegho #182591 üzenetére
Teljes mértékben tetszik. Egy végtelenül kretén autó szerintem, de amennyire nem jött be régen annyira tetszik most. Viszont 5 millióért a legalja van és azért manapság már ennyi pénzt kiadni sok, egy olyan EV-ért ami nem megy 100 km-nél többet.
Őszintén szólva komolyan nem tudom mit válasszak, mindegyikben találok kivetni valót és szeretni valót is
Szeretnék egy Golf kinézetű és kényelmű, Ampera akkumulátor menedzsmentű, Prius motorú autótA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
szabonagyur
félisten
válasz diegho #183472 üzenetére
Az a baj ezzel a gondolat menettel, hogy legtöbb esetben aki már a minimál felett keres is többért vesz bármit, mint amit megengedhetne magának (általában ilyenkor az a gondolat, hogy ha az operátor új Vitaraval jár akkor nehogy nekem is az legyen ). Kollégám pont ezzel szívja meg most, hogy hiába keres bőven nettó 400 felett (nem rossz szerintem), de beugrott olyan házba meg autóba amit nem kellett volna neki. Havi 200-at csak a különböző törlesztőkre fordít és hiába a nagyobb nettó kereset ami fenn marad abból elrakni sem tud nem, hogy megduplázza 1-2 év alatt.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Doki16
addikt
válasz diegho #184589 üzenetére
Fluence egy teljesen okés autó, csak nem igazán terjedt el. Egy "olcsóbb" sedan Megane 3. Elég sok extrát megkapott az M3-tól. Ha nem fapadosat néz az ember hanem egy ilyen jól felszereltet akkor elég kellemes tud lenni. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #184637 üzenetére
Fluence-nek elvileg két hibája van, amit az ára kompenzál/hat.
1. 120-nál 4000-et forog az 1.6 azívó.
2. A futóműje se nem túl komfortos, se nem túl stabil, viszont a hosszú tengelytáv attól még nem hazudik.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
grizlisandor
addikt
válasz diegho #184637 üzenetére
Ha jól emlékszem te is nagyra nőttél.
Én a 2 méteremmel a ferdehátú Megane 3-ban, ha kényelmesre állítottam az ülést, akkor nem ült be senki mögém. Motor az elég volt a ferdehátúba, a 6-os váltóval nem voltam kibékülve. Van a cégnél Laguna III hatcback, na az még kisebb belül, mint e Megane 3. Bezzeg haver Laguna II kombijában tengernyi hely van, kényelmesen elférek bárhol.
-
rbalint88
addikt
válasz diegho #184637 üzenetére
A fluence futomuve egy fos. A beltere sem
egy matyohimzes, de azt meg hunyoritva el lehet fogadni. Azt az autot a joisten is taxinak teremtette, arra kituno (egyszeru, igenytelen technika, tagas utaster), de szamomra elkepzelhetetlen, hogy barki, aki egy picit is szeret autozni, onszantabol, sajat penzen ilyet vegyen. Octavia 2 sokkal jobb auto, abbol is van szivo 1.6. -
válasz diegho #184649 üzenetére
I20 2015 utáni, az 4 felnőtnek kényelmes, abban nem voltak ennyire egymáson a pedálok és 326 liter a csomagtartó
Ez a fajta:[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz diegho #184652 üzenetére
Vezettem baleno-t, visszalépés volt az i20- hoz képest minőségben, ha nem is 5-6 litert fogyaszt az i20, de 6-6,5-et, az is inkább annak köszönhető, hogy a baleno 860 kg, az i20 980kg
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz diegho #184652 üzenetére
Az újabb Jazzek nagyobbak valamivel.
Tudom, hogy teljesen szubjektív dolog, de egy picit mindig mosolyognom kell, amikor hozzám hasonló méretű emberek nem férnek el egy adott autóban, én meg simán.
Kérlek, ne vedd sértésnek, mert egyáltalán nem annak szánom, de vajon ennyit számítana az az 1 centi, amennyivel alacsonyabb vagyok nálad?[ Szerkesztve ]
-
válasz diegho #187070 üzenetére
igen, seat ibiza sport 1,4 16v
BigBlackDog: mert a polo eleje olyan, mint a golf
SzlobiG: volt az is
mobal: párszor leírtam már: vírus on, munka off, nyaraltatás off és ebből tudtam gyorsan pénzt csinálni (tipo-t 3,3M eladtam, seatot 1,4M vettem)
Nem éri meg ilyen gyakran cserélgetni, éves szinten kb 300 eFt bukó egy autón, ha 3-4M Ft körül van az értéke, az más kérdés, hogy rákölteni egyikre sem kellett, szóval relatív.
A tipo 15 hónapot volt meg, azon 450eFt volt a bukó, de nem terveztem eladni, így alakult.
tboldi: kilincsel előre, vagy hogyan? Amúgy nem kereszteződésekben nem adják meg, az eleje, valahogy össze van húzva, így még kisebbnek tűnik, mint amekkora[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz diegho #188249 üzenetére
Jazz jó választás, de inkább 5,5-6 liter lenne a fogyi. Mondjuk az esetleges rozsda miatt lehet akár kevesebb is, weight reduction.
(#188250) dj79: Ennek kapcsán csak úgy eszembe jutott, hogy hiába nem másabb egy olaj- vagy fékcsere, hivatalosan csak az a szerelő nyúlhat hozzá, aki levizsgázott alternatív hajtásokból is. Nekem is meg kéne csinálnom, meg az általános villamosságban is jó lenne mélyebben elmerülni.
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz diegho #188249 üzenetére
Ibiza 6L 1.4 pdtdi óra szerinti 100km/h-nál 3,6-3,7 litert fogyaszt rátankolásos módszerrel mérve. Én elfértem benne pedig nem kis ember vagyok. Az 1.4 75lovas pdtdi motorokon nincs részecskeszűrő és kettőstömegű sem.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #188275 üzenetére
1.9 SDI-ben semmi drága hibalehetőség nincs (adagolós, egytömegű, nincs turbó, se DPF), cserébe lassabb és régebbi évjárat ok (inkább 15, mint 10 éves). Mondjuk egy Ibiza szerintem egész pofás mai napig. Pár éve a Saxo/106/Micra 1.5D volt ilyen olcsón üzemeltethető, csak azok már elporladtak.
Fogyasztás: spritmonitor.de
[ Szerkesztve ]
-
válasz diegho #188275 üzenetére
Az 1,2 12v kerülendő, lánc problémák, szelep átégés, (nálam az 6liter körül evett) az 1,4 szívó meg 7 liter körül eszik, de én nálam sok a hideg járat és az autópálya. Országúton ezzel os e lehet menni 6 liter körül. (Nálam minden legalább 1 literrel többet eszik, mint másoknál)
Az 1,2 tsi biztos jól kajol ezekben is, de azt még nem próbáltam, meg az 1,5M Ft-tól indul.
Az 1,4 1025 kg, a baleno titka, hogy 860kg
Az i20 1,25 annyival eszik tőle többet amivel nehezebb 980kg 6,3 lett vele az átlagom, tehát simán 6 alá vihető az is
Rakatsz bele LPG-t ?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #189601 üzenetére
Fiesta 1.4-1.5-1.6 TDCI jó motor, céges 1.4 mk7-et használtam, a 3 ajtó zavart, illetve feláras üléssel keresném így hirtelen belegondolva. Amúgy nem vészes, tucat PSA dízeleket kaptak, van hozzá minden emberi áron, de kettőstömegű és részecskeszűrő ott már lesz.
Clio-ból gyengébb 1.5 dCi lehet érdekes, a 75 és 86 lovasokon Bosch rendszer van, kettőstömegűt meg lehet úszni velük ha jól rémlik. Összességében szerintem nem rosszak, persze a beltér nem Audi szint, de olcsón fiatal kocsi.
Corsa: 1.3 dízelnél EGR (pucolás) és vezérműlánc probléma gyakori, utóbbi nyilván nagyban függ az olajcsere periódus és használat összehangolásán. 5-ös váltóval talán-talán nincs kettős (Grande Punto/Punto Evo/Punto 3-ban legalábbis, ami ugyanaz lenne), Bosch rendszer, de a kis ccm mellett kicsit szerintem nagyobb a korom mennyisége, DPF-től picit jobban aggódnék.
Peugeot 208: 75 lovas 1-6 dízelt próbáltam, egyszerű kisautó az is, infotainment a tapis kijelzővel meh, viszont adott a tucatmotor, lendkereket meg kéne nézni alkatrész webshopban. Euro 6-nál nem tudom, kell-e bele AdBlue-t tölteni (308-ba kellett). C4-et is használtam egy ideig, arra megnéztem, egytömegűvel volt, de ott az Euro 5-höz járt az Eolys töltögetés.
Ezek ugrottak be elsőre. Ha van másik autó mellette, ami alkalmas hosszú utakra, akkor egy i-MiEV/iOn/C-Zero is érdekes lehet, nem sokkal drágábbak.
[ Szerkesztve ]
-
Gozarak
csendes tag
válasz diegho #189646 üzenetére
Ebből az 508-at élőben is megnéztem. Beültem és akkor ért a csalódás. Nem vagyok nagydarab és magasságra is csak 181 vagyok de nekem olyan érzetem volt, hogy ez az autó szűk. Talán a pici elülső szélvédő méret miatt. Ha úgy adná az élet csajozni simán megvenném de napi munkára nem biztos.
A Lexus és a Volvo magasabb árkategóriában érhető el. Ha van is ennyiért az "fapados".
Az Alfa Romeo meg még mindig xenon fényszórót használ. Maradnék az adaptív (mátrix) lednél.
(plusz úgy tudom elég szűkös belülről de személyes tapasztalatom nincs)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vírusirtó topic
- VPN topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen