- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Melyik napszakban merül majd le az iPhone 17 Air?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Utolsó pillanat a féláras hirdetésfeladásra, előfizetésre!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz
Integrale #124913 üzenetére
Ilyen alapon viszont egyáltalán nincs értelme összehasonlítgatni, mert ezek tök különböző felépítésű kocsik. Az 5a Octi eleve olyan hosszú, mint egy kombi, csak a csomagtér magassága le van csapva.
mindegy, nem fontos, hasonlítgassuk inkább a női seggeket, az egyszerűbb
-
zoo8800
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #124480 üzenetére
Tizenpár éve ültem egy XM-ben, az egy léghajó volt.
Szerintem menj el és próbálj ki egyet, biztos, hogy tetszeni fog. Nem tudom, mennyi a kereted, ez nekem igencsak tetszik.
Bp-n pedig van C5-mágus, akire rá lehet bízni a kocsit, ha baj van. -
zoo8800
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #124451 üzenetére
A sima légrugózást ne keverjük össze a Citroen-féle hidropneumatikus rugózással.
Manapság ilyet csak a Citroen gyárt, régebben a Mercedes is gyártott ilyet pl a W116-os szériában. Az Allroadban sima légrugó van. -
zoo8800
veterán
válasz
hülyegyerek #123754 üzenetére
Klassz, nyáron biztos lemegy majd 6 literre.
-
zoo8800
veterán
válasz
!Overdose! #122187 üzenetére
Lóerő.
-
zoo8800
veterán
válasz
parandroid #120831 üzenetére
Toyota emblémával futó Ducato nincs.
-
zoo8800
veterán
válasz
stickermajom #119517 üzenetére
Pillangószelepet ledugózni???
-
zoo8800
veterán
A spritmonitorban pont az a jó, hogy a személyi hanták és megmondóemberkedések kimaradnak belőle, helyette csak számadatok vannak. És mivel sokan használják, viszonylag jól ki lehet szűrni a nagypapikat és a racsingosokat, a lista közepén pedig ott vannak a valós és reális fogyasztások.
Nem tudom, hogy vagy ezzel, de szerintem ha 100.000 km autókázás alatt 100 km-enként megspórolsz 1 liter benzint, az a mostani relatíve alacsony benzinár mellett is 330.000 Ft megtakarítás, csak úgy bónuszban a kellemesebb motor karakter mellé, ebből az összegből pedig nem 1, hanem 3 turbó javítás jön(ne) ki.
Vagy esetleg 2 turbó, ha nagy lenne a baj. És egy turbó általában nem 100.000 km-t bír, hanem többet.
A turbó pedig az autós jelenkor mumusa. Minden kornak megvolt az aktuális mumusa, sokan utálták az injektorokat, amikor megjelent. Szépen ki is szorította a karburátorokat. Pedig jött vele az ECU, lambda szonda, mindenféle fszom jeladók, melyeket senki se ismert.
Aztán a katalizátor is elterjedt, pedig új korában az sem olcsó, mégis ott figyel a tizenéves kocsikban is. Na meg ott van a jó öreg légzsák is. Volt ám pampogás, hogy csak úgy kidurran a semmibe, drága, és még haszontalan is. Manapság ott figyel minden kocsiban. Említhetném még az ABS-t, a CR dízelt is, a sztori kb. ugyanaz. Tetszik vagy sem, de működnek.
Jelenleg mindenki a turbótól retteg, kivéve azok, akiknek olyan vanÉrdekes módon látni 10-20 éves turbóbenzines kocsikat az utcán, pedig már rég szét kellett volna menniük.
Kíváncsi vagyok, mi lesz a turbókorszak utáni következő fő mumus.
-
zoo8800
veterán
Ha belelógatnák a jelenlegi fóka orrába az utolsó generációs 1.6 szívómotorjukat állítom valós körülmények között kevesebbet vagy max. ugyanennyit fogyasztana mint azzal az 1.0 varrógépmotorral.
Benne van.
Spritmonitor, 1.0 ecoboost vs 1.6 szívó:
6,7 vs. 7,7 liter.Ezt magyarázd meg
-
zoo8800
veterán
Belülről még OK, de kívülről egyszerűen bazári. Össze-vissza pakolgattak mindenféle íveket a kocsira, semmi harmónia nincs benne. Elképzelem, ahogy a designerek arról tanakodnak, hogy hol van még egy kis hely egy kis csicsának. Az a lökhárító, az mi??? Hány törés van már benne? Mi az a Nike-jel a lámpa alatt? Ez igencsak hazavágja nálam a minőség-érzetet.
Belül az az analóg óra azért büntet, szívesen látnék egy olyat a sajátomban. Ezt az egyetlen részlet, amire azt mondom, hogy tényleg tetszik.
Biztos jó kis kocsi ez, de 1000x szebb egy Mondeo, Passat, vagy akár egy Laguna. -
zoo8800
veterán
Ha már itt vagy, írhatnál pár mondatot a hintóról. De ne olyat, amit a tesztekben is olvasni, hanem ami a hétköznapi használat során derül ki. Pl. mennyire jó a klíma, hogy csukódik az ajtó, kisebb-nagyobb zörgések, rádió minősége, tolatóradar érzékenysége
stb. Meg még ami eszedbe jut.
-
-
zoo8800
veterán
Ha nem kamu a cikk, akkor szarjanak sünt a sünök. [link]
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Fuvazze, mi lett egyetlen, jól elbújt
szmájliból.
-
-
zoo8800
veterán
válasz
parandroid #64995 üzenetére
Szvsz az Accord szép, a többi elmegy, csak a Civic és a City néz ki vállalhatatlanul.
-
zoo8800
veterán
Aki ennyire nyomi, annak miért adnak fényképezőgépet a kezébe?
-
zoo8800
veterán
válasz
ReSeTer #64575 üzenetére
Ezt most nem értem.
Közel 300.000 ember írkálja ide a fogyasztását, amik közt elég szépen le lehet szűrni, hogy egy gyakoribb típus mennyit fogyaszt átlagban. A felhasználók közt pedig ott van az átlagember, a racsingarc, és a poroszkáló is. Szvsz átlagemberből van a legtöbb.Két kedvenc példám a Golf6 1.6 vs. 1.2 TSi, és a Focus 2010- 1.6 benzin vs 1.0 Ecoboost. Mindkét példán látszik, hogy az újabb motor legalább 1 literrel kevesebbet eszik átlagban. Ez túlmutat a statisztikai hibahatáron. És ami a lényeg, itt nem 1-2 ember véleménye, hanem egy nagyságrendekkel nagyobb statisztikai sokaság alapján tudsz szűrni, és konzekvenciát levonni.
Jut eszembe az új Mazda6 2.5 tesztje, ahol az egyik magazin 7, a másik pedig 11 literes fogyasztást írt
-
zoo8800
veterán
válasz
parandroid #64064 üzenetére
Hogy az újak mennyire lesznek tartósak, az egy jó kérdés
Elvileg a láncosnak annak kellene lennie. A mostani szériában sok a selejt, de én a láncos megoldás tartom a jobbnak. Csak a VW-nek ez nem jött össze ebben a motorban.
A láncos vagy szíjas, illetve régi-új szériás kérdésnek utána lehet nézni a gyári programmal, kérdezd meg a Vöwö topikban. Hátha van valakinek friss verzió, az enyém sajnos nem mai verzió. -
zoo8800
veterán
válasz
parandroid #64061 üzenetére
A régebbieknek sem a vezérműlánca, sem az okoskereke nem sikerült valami megbízhatóra. Emiatt eleinte indításkor becsörög a motor, később annyira megnyúlhat a lánc, hogy a dugattyú és a szelep összeér, láncszakadás nélkül is.
Az újakról (a Golf7-ben levő 140 lovasról) én is azt olvastam valahol, hogy az már szíjas.
-
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz
Csaby25 #63358 üzenetére
Szerintem csak céges, azért zabál
Fogyasztás ügyben szerintem a spritmonitoron levő 7,5-8L környéke a mérvadó. -
zoo8800
veterán
Hamisított motorolajat a népnek [link]
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz
fenergie84 #60116 üzenetére
Az autó törés - és fényezésmentes.
-
zoo8800
veterán
válasz
runner 125 #59797 üzenetére
Ez így van. Rengeteget hallani olyan baleetről, amiben román vagy ukrán is érintett, vagy okozó.
-
zoo8800
veterán
Hűha gyerekek, most tanulhattok az okostól.
-
zoo8800
veterán
válasz
runner 125 #59080 üzenetére
Én máshogy ismerem a sztorit.
A 200 pedig (ha az Audinak az ütközés pillanatában levő sebességére gondolnak) tuti hülyeség, jóval kevesebb volt. Emlékezz vissza a Focus-töréstesztre. -
zoo8800
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #59071 üzenetére
Kell.
Kivéve talán a Várban, de ez nem biztos
Új hozzászólás Aktív témák
- iKing.Hu - Nubia Z70 Ultra 5G Black Használt, karcmentes állapotban 12 GB RAM / 256 GB tárhely
- iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium Új eredeti Apple akkuval, USA model
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest