- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz
Declare #117691 üzenetére
Pedig ez konstrukció kérdése. A Volvo-n nulla, azaz nulla a rozsda 7 évesen. De magán a lengőkarokon sincs, még folt sem. Ennyit tesz a korrekt gyári kezelés, festés.
kornelka
CRX-en többen is írták, h a Sustina-t hajlamosabb enni minden Honda. Enyém is csipegeti (10.000km alatt 6-7dl), de ez ilyen, mindenhol leírták, tisztában voltam vele.
RexpecT
Első körben azt kell tisztázni, h mit ért az eladó rozsda alatt. Vétel előtt mindenképpen célszerű felemeltetni az autót és átnézni. Amennyiben csak felületi rozsdáról beszélünk, akkor az alábbi eljárással tudjátok konzerválni, a kérdés csupán annyi, h a rozsda mértékétől függően egy ilyen autó esetében megér-e számotokra 70-120.000ft-ot a mutatvány.
- alapos mosás, tisztítás, levéve mindkét lökhárítót, műanyag küszöböket, kerékjárati műanyag dobokat
- szárítás vagy pár nap száradás
- a felületi korrózió alapos kicsiszolása koronggal mindenhol (rozsdapssziváló NÉLKÜL!)
- epoxis alapozófesték felvitele
- fedőfesték felvitele
- alvázvédelem majd üregvédelem felvitele minőségi szerekkel (Loctite, Dinitrol, stb..) -
runner 125
nagyúr
Ki szokta írni, h a Punto GT-ktől (remélem jól írom) félnek Civic-esek?!
Honda topikból: Civic 1.6T végsebesség.
-
runner 125
nagyúr
Pedig, ha egyszer lesz egy új IS-em, vagy S80-am, biztosan körbe fogom átlátszó fóliával vonatni az egészet.
A fóliát is remekül lehet waxolni.tboy93
Más kultúra. Az h valaki az átlagnál sokkal igényesebb, precízebb, mondhatni szorult belé némi maximalizus, nem pénz kérdése.
Persze ehhez az is hozzátartozik, h náluk sokkal több a prémium és az autók átlagéletkora is töredéke a magyarokéhoz képest. -
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
!Overdose! #117372 üzenetére
Nagyon ütős lett, de talán már mondtam Honda topikban is annó.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Declare #117327 üzenetére
Önmagában a motorhang nem lehet más, viszont a gyérebb körítés miatt simán lehet hangosabb. Eleve kisebb kasztniról beszélünk, ha már nem olyan vastag, nem olyan minőségű szigeteléseket használtak, vagy bizonyos kasztni merevítők máshogy vannak kivitelezve, könnyen előfordul, h erősebb a beszűrődő motorhang.
Pedig felnyitott motortér mellett is csodáltam már jó néhányszor a D5 hangját, mindig mosolygom, annyira selymes járású. -
runner 125
nagyúr
válasz
Declare #117322 üzenetére
S40-be tudomásom szerint elég későn rakták bele a D5-ös motort, sőt, ha megnézed a hazai piacot, elvétve találsz ilyen konfigot. Ebből kifolyólag ugyanarról a blokkról beszélünk, ami az S60-akban, 80-akban is van.
Qru
Persze, az S40 a Volvo beugró szedánja, tulajdonképpen egy picit jobban felszerelt Focus-ról beszélünk, így nyilván nem nyújt akkora komfortot, mint az S60, S80.
-
runner 125
nagyúr
válasz
deicide #117169 üzenetére
Ez vajon autóút 110-nél is így működik? Múlt héten motorral berongyoltam óra szerint 138-cal egy trafiba, rögtön kimentem az első lehajtón, most várok 3 hétig... de abban bízom a legjobban h csak szemből kaptak le, vagy egyszerűen abban h még tűréshatáron belül volt a tempóm.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Elektrosokk #116478 üzenetére
A 2. alatt akkor nem ugyanazt az autót látjuk, ugyanis én egy egykoron szebb napokat is megélt, ezer meg egy boyracer által széthajtott, úgy ahogy helyrepofozott Galant kombit látok, ami csaknem 20 éves és tárt karokkal, (nah jó, meg egy ralás pótalkatrésszel) várják a madarat, h 2,2 m ft-ért elvigye.
Pfejj, ingyé se kéne egy ilyen tákolmány, 2,2-ért már autót kapsz.
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Szép lett az új Superb, meg minden, de azért na, nem tudom mennyit gondolkodnék ezen tények tudatában:
-
runner 125
nagyúr
válasz
!Overdose! #115841 üzenetére
Jó ár, szép állapot. 2 alatt én ki sem venném a garázsból.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Gergőke88 #115826 üzenetére
Nincs biztosíték, viszont az anyagi kockázatot biztosan tudod csökkenteni. Ezen elvet követtem mindig, nekem bevált. Ha nem fér bele egy adott használt típus a piac tetejéről, akkor lentebb kell adni az igényeket és keresni olyan típust, amiből x összegért már elérhető a közép, de inkább a felső szegmens.
-
runner 125
nagyúr
válasz
deere #115521 üzenetére
Pech. Nagy szívás h nyomorult 200 ccm miatt ekkora sarcot húznak le rólatok.
Hyundai, Kia 2 literes dieseleit nem ismerem, keress rá index forumon a szaktopikra és kérdezz ott felőlük, de az 1.9-es diesel GV-t én kihagynám, úgy ahogy a D4D RAV4-et is. Jah és az Opel-ről és a Captiva-ról sem tudok sokat. Kolléganőméknek van egy új Captiva-juk, állt már meg alattuk pályán 30.000km után...
Ha rámhallagatsz benyeled a biztitöbbletet és veszel egy hibátlan, megbízható CR-V-t, vagy 2.2-es D4D RAV4-et. -
runner 125
nagyúr
válasz
Kornel #115514 üzenetére
Korrekt áron fenntartható pérmiumot kell választani, jó motorral, kis futással a piac tetejéről és akkor sokkal kisebb eséllyel megy rá az ember gatyája.
Jah csak ezt ugye ki kell várni türelmesen, utána kell olvasni, a magyar használtautó-vásárlónak meg tegnapra kell másik autó, lehetőleg max 25km-es körzetből. -
runner 125
nagyúr
válasz
matyi19 #115290 üzenetére
*adnék
Mi a rászánt keret, 2,5 környéke?
GV jó lehet, de max benzinmotorral, az 1.9-es diesel nem túl megbízható, viszont az állandó 4 kerékhajtás miatt a 2.0 benzinmotor 12 litert biztosan eszik átlagban, ezzel számolj.
Tiguan, Outlander ennyiért szerintem nem lesz, illetve utóbbiból max az 1. generáció. A 2. gen Outlander-ek 99%-ában meg a VW féle 2.0 PDTDI motor van, amit célszerű messziről elkerülni.
Ezek közül én egy benzines (kedvezőbb a fogyasztása, mint a Vitara-nak) RAV4-re ugranék rá, vagy kizárólag a 136 lovas 2.2 D4D RAV4-re. A 2.0 D4D és a 2.2 DCAT dieseleket kerülendőnek tartják.
01, 02, 03Azért ha nem bánod bedobom a "titkos" favoritot. 2. gen CR-V. Itt mind a diesel, mind a benzinmotor roppant megbízható, kiforrott, jó konstrukció. Haldex rendszer miatt mindkettő fogyasztása sokkal barátibb, a többi SUV-hoz képest, nagy a csomagtere, nagy a beltere és szerintem szép, arányos.
01, 02 -
runner 125
nagyúr
válasz
roberto211 #115251 üzenetére
Ne piszkáld, kezd megtérni. Honda, érted, Honda.
AMD Power
Megbízható, jó diesel motor, csak egy tizenéves családi diesel kombiban kicsi eséllyel van ennyire kevés km.
-
runner 125
nagyúr
válasz
tomcsi23 #115170 üzenetére
Ilyenkor bezzeg nem találok vidiket, de annó yt-n még erről a fojtottról is láttam 230km/h-s videót, de a D5-re a gyári adatok 137 - 143 mph-s végsebességeket írnak. Tudja franc, nem próbáltam, 160 lehetett a max.
Declare
Kösz.
Amiből lehet, kihozom a maximumot.bajnokpityu
EU-s, igen. Utolsó 2009-10-11-es évjáratban hozták ki ezzel a színnel. Számomra mindent visz, alapból úgy indult a több hónapos keresés h kizárólag ezen szín jöhetett szóba. Sajnos elég ritka.
-
runner 125
nagyúr
válasz
deicide #115138 üzenetére
Biztos jó élmény lehet. Mi a vége egyébként?
Hétvégén nálam is elgurult a gyógyszer motoron, kormos 530D próbálkozott az M86 dupla sávjában, utolértem, mentem volna azzal a lendülettel tovább, de jó darabig nem, majd pár perc után nagy nehezen lehúzódott. Hozzáteszem nem villogtattam, csak behúzódtam h észrevegyen. Szépen el akartam menni mellette a belsőben 6.-ban, majd látom h tipossa neki és leseget át balra. Visszaraktam 5.-be, lenyeleztem, 255-nél néztem le az órára, majd a tükörbe de már nem láttam...
Forgalommentes, mindkét irányból elkerített, új útszakasz. -
runner 125
nagyúr
válasz
parandroid #114441 üzenetére
Pontosan.
Régen rossz ha egy tizenéves prémium-ot LPG szettel árulnak, már ebből következtethető, h volt legalább 1 olyan tulaja, akire kicsit nagyobb volt a mellény, mint amit elbírt volna.
De a diszkófelnik is mindent elmondanak..KAMELOT
Betegágy, horror szerviz és alkatrészköltségekkel.
Ha belefér, h 1-2 éven belül rálocsolod az autó vételárának még a felét, akkor vedd, de ennyiért sokkal ésszerűbb döntést is hozhatnál, mint egy tizen éves 7-es.
Superb pl kifejezetten nagy lábtérben mindenhol, sokkal fiatalabb, üzembiztosabb, mérföldekkel olcsóbban fenntartható példányt kapsz.
Illetve, ha már mindenképpen nagy prémiumban gondolkodsz, előbb vennék mondjuk egy GS300-at 3 körül. -
runner 125
nagyúr
válasz
vendingo #114172 üzenetére
Megvan még a motorod, nem? Jó időben h h nem azzal jársz? Vagy 80.000ft-ért venni egy 50-es robogót és meg van oldva a napi 3-4km 8 hónapon át, 3 literből 100-on.
Pedig egy jó 2.0 - 2.4 Accord-ot mondtam volna én is, esetleg S60 2.4 szívóbenzinnel? 60k-ért ATC-ék előcsalogatják belőle a 190 lovat és még az adóterhei is kedvezőbbek lesznek.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Kornel #113913 üzenetére
Az általad linkelttől. Kb. 2-től már találni belőle kifogástalan példányokat, pontosabban a D5-ből. A benzinesek kicsit olcsóbbak, 1,5-től már van szép szívó, vagy 2.0T ami szintúgy egy nagyon jól sikerült 5 hengeres turbomotor.
A fenebb tárgyalt C70 T5 cabrio piszkosul csábít, csak ezesetben adnám el, de sajnos nem szól mellett racionális érv és télen azt nem tudnám használni, pedig kíváncsi lennék mit nyújt 300 ló első keréken, tető nélkül. Viszont több helyen is olvastam h kifogásolják a kasztni merevségét... Fájó, de el kell vetni.
Bár mostanság a VFR-en kiélem a mélyen elfojtott hülyegyerek énem, imádom 6000 felett ahogy kapcsol a VTEC.fi:zi'k
A bi-fuel-lal nincs személyes tapasztalatom sajnos, csak annyit láttam annó, h a gyári rendszer nagyon profin meg van oldva, valahol a hátsó üléssor alatt van a CNG tartály, így semmiből nem vesz el helyet és nem is látszik. Itt a 3-4 hazai CNG kúttal kell még számolni..
A 2.4-es szívó 8-9-ből lazán elvan.bandus
Jó is, hidd el.
Nincs konkrét típushibája egyébként, teljesen általános dolgokat kell átnézni. Mondju ka futómű kényes lehet, főleg ha szar utakon futott, de nagyjából ennyi. Jah igen, hátul szűk a lábtér és érdemes inkább kézi váltóval venni.Integrale
Valakinek kell vinni a svéd vonalat itt, na.
Valóban, az tényleg gyönyörű autó, nem hiába, Pininfarina tudott rajzolni. -
runner 125
nagyúr
válasz
parandroid #113907 üzenetére
Genya!
fi:zi'k
A kép is szar, kevés fényben lőttem gyorsan, telefonnal és a kijelző is csak egy 6,5"-os, 800 x 480-as occsó TN panel. Nem egy retina iPad IPS kijelző, na. Illetve a kamera csak VGA (640x480) képet küld, de ennél számomra sokkal többet ért a funkcionalitása. Parkoláskor nagyon jól ki lehet centizni, ugyanis a radarok már 30cm-től folyamatosan sípolnak.
bitpork
A kesztyűtartót csak opcióként vetettem fel, egy telefon méretű kütyüt csomó másik helyre el lehet rejteni. Ülés alá, vagy szimplán a kesztyűtartó alá valahova, ahol nem látszik de elérhető marad kártyacsere esetén és így tovább. De hidd el, tök mindegy mit vesztek, a gyári navi szar lesz, ebben biztos lehetsz.
bandus
2008-as S60, D5-tel, 78.800km-rel, kézi váltóval, fekete félbőrrel, motoros ülésen kívül most már van benne minden.
Jel nélküli hűtőrács soha nem jelent túl jót.
A motor okés, de a Geartronic problémás lehet. Ebben az ársávban inkább kézit keresnék, illetve a 2.4-es szívóbenyás sem elvetendő, meglepően jól fogyasztanak.
Vagy egy jó kis gyári CNG-s bi-fuel. Optimalizálás után 190 lovat tud a sor 5 szívó benzinmotor, ezt is csak az adóterhek miatt vették vissza, úgy ahogy a 2.4D-t. -
runner 125
nagyúr
válasz
Kornel #113876 üzenetére
Pont ezt írtam neki én is fentebb.
Lehet ragaszkodni a gyári navihoz, amikor tényleg használhatatlan mind.
Az IGO limousine pontosan a gyári megjelenítőkre szabott rendszer, el lehet rejteni a kesztyűtartóba és lesz egy folyamatosan frissíthető, tényleg használható szoftver az autóban. Piaci áron 40-ért is találni már.
Vagy b alternatíva a gyári fej helyére tolható multimédiás fej.
Ebay-ről, innen onnan szinte már minden típushoz be lehet szerezni 80-90k-tól. Lesz némi kompromisszum, hisz kínai termékekről beszélünk, de sokkal többet nyújt (tolatókamera, IGO kompatibilis, minden formátum lejátszása, SD slot, 2x USB, automatikus BT kapcsolat, AV bemenetek fejtámla monitorknak, DVB-T vevő csatlakozási lehetőség, stb..) mint egy gyári, ostoba navi program. Nem mellesleg olyan dinamikája van h befsik az ember. Gyönyörű, koncert minőségű a zenéje.Gyári belső, és multi fejjel.
Tavasszal a szombathelyi Alpok Volvo-hoz beugrottam egy árajánlatért, a szerelő kiszúrta a fejegységem, összecsődült a banda, fogalmuk sem volt honnan szereztem, nem láttak még 60-asban ilyet. Értékesítő pali elkezdte keresni a katalógusukban, mert emléke szerint ilyennel nem volt rendelhető.
Szóval ennyire lóg ki.
bitpork
Peterket jól írja, 3M környékén ilyen célra én is elindulnék a Kia, Hyundai SUV vonalon, illetve a szokásos favoritok. 2. gen CR-V 2.2 i-CTDi-vel, vagy valamelyik Volver, de inkább egy XC70. Kedvezőbb áron fenntartható, 10 éves XC90-nél nagyobb lehet a rizikófaktor.
Jah és a maci X-Trail! De egy ML szerintem óriási szopó lehet, ezért a pénzmagért én 99%-ban észérvek alapján választanék.
mod. Most látom, ha ennyire ki akarod centizni az anyagi határokat, akkor tényleg felejtsétek el az ML és társait.A navival meg tényleg ne foglalkozz, főleg h ebben a kategóriában 7-10 éves autókat kapsz, így sok esetben szabvány 2 DIN helyről beszélnük, ahova még egyszerűbb egy 6-7"-os, GPS képes multi fejet betolni, Honda-mba használtan vettem pl. a Kenwood DNX7200-at, Garmin alapú navit az is tud, tök jó.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Lacess #113864 üzenetére
Semmit nem ér a gyári RTI navi, mint az autók 99%-ában, nem is értem miért erre alapoz bitpork.
IGO Limousine-t kell rákötni a gyári megjelenítőre, úgy már alkalmas lesz navigálásra (vagy venni típusspecifikus, WinCE alapú fejegységet, s szintúgy mehet rá az ájgó.) és meglesz a tökéletes BT kapcsolat is.Egyébként nem fog ő Volvo-t venni.
bitpork
"-japánt az asszony nem akar"
vs.
"Alfa 159 kombi tetszik neki,.."A nők érzelmi döntésekre képesek, ne hallgass rá ebben a kérdésben. Hozz végre racionális döntést.
Nálam hölgyeknek soha nem volt beleszólásuk a műszaki ügyekbe és nem is lesz. -
runner 125
nagyúr
C70 sor 5, 2.0 T, 280 le, 375Nm.
..és mindez megvan piaci áron 1,5-ből. Mi ez ha nem okos döntést jelentő élményautó?Talán linkeltem itt is múltkor egy 2002-es, 1. gen 70.000km-t futott, kézi váltós cabrio C70-et, levette már a hirdetést a fickó, hezitál h eladja-e, emailben beszélgettem vele, ő 1,8-ért odaadná. Viszont az 2.3 T5, gyárilag 245 lóval. (Ugyanez az R blokk alapja, picit magasabb turbónyomással, 300 lóval, úgyhogy a potenciál itt is megvan).
Pont ilyen:
-
runner 125
nagyúr
válasz
parandroid #113785 üzenetére
Ah, pedig ezt jól megrajzolták, tetszik.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tom1939 #113647 üzenetére
Nem tagadom, eddig minden esetben sikerült belenyúlni a jóba, persze ehhez hozzátartozik h inkább az adott kategória tetejéről keresgélek.
Ha nem is parkolóban, de ráérős perceimben meg szoktam nézni a kedvelt típusokból az aktuális kínálatot. Legyen az kettő vagy négy kerekű, benzines vagy diesel.Ránéztem, az a probléma velük h 99%-uk automata, 6,5 alatt nem találtam olyat, amire rámozdulnék. Az 1.6-os, 2.0-s motorral ismét kerülném, a kézi D5 kis futással meg qrva drága belőle.
-
runner 125
nagyúr
válasz
roberto211 #113640 üzenetére
Ritkán ekézem a Honda-kat, de kicsit tényleg hullaszállító feelingje van, a szedán sokkal szebb (mondjuk nem csak ebből.
)
focvis
Nem véletlen, nagyon jó motor..
Böcsülettőltelinepper haverjának is van 2 (nem 1, kettő) ilyen motorral szerelt Volvo-ja, amelyekben 500k feletti km van.A korra én magasról teszek, kb. az utolsó amit figyelmbe veszek.
-
runner 125
nagyúr
válasz
focvis #113612 üzenetére
Ülj bele valamelyikbe egyszer.
3 körül már találni patika első gen 60-ast, 185 lovas D5-tel, 6-os kézi váltóval, kicsi futással, pl. Illtve 4 alatt már van szép szintúgy D5 S80 is, csak kell rá egy normális felni.
Ránéztem a V70-ekre is, 3-tól 4,5-ig 1 vagy 2 kézi váltós, többi mind automata, amit inkább átugranék.Az van benne.
-
runner 125
nagyúr
válasz
focvis #113595 üzenetére
BMW-kre ez hatványozottan igaz, majd meglátod ha kitartasz mellette.
Sokkal nagyobb eséllyel lakják le, mint szinte bármi mást.
3m körül nézelődsz? Accord, IS, S60?
Taat
"Magas megbízhatóságot úgy általában egy nemzetre levetítve én eddig csak japán autóknál hallottam.
A soha el nem romló toyoták és mazdák legendája amit körbe röhögött haver aki toyota szervizbe dolgozott.
És itt a topikban is rendszeresen előjön hogy azt a mazdát ne, azt a toyotát se ajánlások..."Honda-kkal mi a helyzet?
Ott azért keresve is nehéz lenne találni kerülendő motort. -
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
Satan_Claus #113153 üzenetére
Már múltkor is írtam, h semmi köze ahhoz h garázsban áll vagy sem.
Egyszerűen szar az üreg (vagy nincs) és alvázvédelme ezen évjáratú 6-osoknak (és 3-asoknak is), tele veri az első kerék vízzel, így rohad át a küszöb. -
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Ah badszki..
Cabrio, T5, 240LE, és KÉZI váltó, ráadásul vicc futással. Egy sperr-t bele és tökéletes élményautó.
Kollégámmal már belezúgtunk, de akkor valaminek mennie kell.
Bár cabrio-t vétek télen használni és garázs sincs már. -
runner 125
nagyúr
válasz
vzsryl #112864 üzenetére
Egy dolgon megakadt a szemem (a többi részéhez nem tudok érdemben hozzászólni, majd a többiek segítenek)
"-kereskedőtől nem veszek autót, és nincs de"
Ez óriási bullshit, el kéne felejteni.
Kezdjük ott h ez az árkategória nem arról szól h te szabod meg az efféle feltételeket.
Más részből jó vételek tömkelegét lehet csinálni nepperektől is. Résen kell lenni, és jónak tűnő vételnél azonnal cselekedni, persze a megfelelő típusismeret elengedhetetlen. -
runner 125
nagyúr
Hi,
Ügyfélkapun motor rendszámok is elérhetőek? Egyet meg tudna nézni nekem valaki? Kösz!
-
runner 125
nagyúr
válasz
LuckyL #112666 üzenetére
Továbbra sem érted h en magánszemély vagyok. Nem erdekel, h egy cég mennyiért veszi meg es utána mennyiért adja el, mint ahogy a magánszemély hazai uj vagy hasznaltauto-vasarlokbol senkit. Ha en vagy itt a topiklakok jo része besétál az utcáról valamelyik Ford szalonba, ugyanúgy br. 7m Ft ot kell kicsengetnie egy uj Mondeno-ért.
Nem beszélve arról h az általam preferált kategória 99%-ban maganszemelye volt.
Ezt sem értem h minek keresed kákán a csomót, csak írtam egy egyszerű példát h en miket költöttem, bevált, nalam működik, mivel hasonló célokra, hasonló elmélettel keres a kolléga autókat, ezért a leírás. -
runner 125
nagyúr
válasz
LuckyL #112655 üzenetére
Ismét bolcsebb maradtál volna ha csendben maradsz, de ezt mar számtalanszor bizonyítottad a Volvo topikban is, újat nem várok el tőled.
Ez is h jön ide? Nincs cégem es amíg megfizetnek nem is lesz, miért kellene így gondolkodom, számolnom? Hol érdekel jelen helyzetben az engem h egy cég flottaban vagy egyesével mennyiért jut hozza egy uj autóhoz?!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Geller72 #112644 üzenetére
Szinte pontról ponta azonos célokra keresel autókat, mint én, sőt, még az árkat. is stimm.
Nálunk a szaladgálós szerepet egy 1.6 VTEC 125le, kézi váltós, 5 ajtós HR-V tölti be. Sokszor kiveséztem már, szerintem mindenes célra, rövid távra az egyik legracionálisabb döntés. Jó áron megvásárolható, igénytelen, típushibástól mentes, megbízható, legalapvetőbb extrákkal felszerelt (ABS, 4x el. ablak, ülésfűtés, szervó) Emelt, könnyű ki - beszállni, télen baromi jó, van realt time 4WD, így a fogyasztása sem több egy átlag 1.6 - 1.8-as benzines autóénál, kirándulni is lehet vele, földút, traktorút sem akadály, szar utat sem érzi meg annyira, ha kell bedobom a fűkaszát, vagy a talicskát, stb..
Utazónak pedig ott az S60 D5-tel, 5,5-6 literes fogyasztással, szintúgy kézi váltóval. Nyilván nem kell bemutatni ha volt S80-ad (bár az továbbra sem derült ki melyik évjárat), egyik legjobb Bosch rendszerű diesel a piacon. Szintúgy igénytelen, 15 éves piacon lévő, kiforrott megbízható blokk, nem pénztemető, kötelezőkön kívül 2 izzó a 2 év alatt. A kényelmet meg kár fokozni, nem ültem még kényelmesebb ülésben.
Egyébként így több mint 2 év távlatából sem választanék másokat.Nem rossz a gondolkodásod, én sem vennék 7m-ért mondjuk egy új Mondeo-t ( 1.0 ecoboost-tal..
), inkább szétosztottam 3 felé és kaptam mindenből egy falatot. Sőt, biztos vagyok benne h többet nyújt ez a 3 használt jármű, mint egy új Mondeo, Passat, vagy Insignia.
Viszont a 7-10 éves, újonnan huszonmilliós padlótól a tetőig agyonextrázott full full prémiumok óriási szopóágak tudnak lenni. Modulok sokasága, tele elektromotorokkal, 10x komplexebb levegős futómű, ilyen szenzor, olyan szenzor egymás hegyén hátán és a felső kat. prémium ahogy te is írod, 10 évesen is az, s ezzel tökéletesen tisztában vannak a szerviek, illetve ehhez mérten kategorzált az alkatrészek ára is.mod. Nyilván, írhatod, h nem fogsz 5-6 év alatt huszonmilliót alkatrészre költeni, de hidd el, vérciki ultragáz az ha havi 2x trailer visz be a Wallis-ba, mert megint megállt 41qew3qe hibakóddal, és bszik indulni mert letilt mindent.
Ha már használt prémiumról beszélnük én valahol az újonnan 8-10m ft-os, 5-6 évesen 3-4m-ért elérhető modelleket tartom a legésszerűbb, legátgondoltabb döntésnek. Addigra már az értéke 2/3-át elbukta, sokkal kisebb ezt követően az amortizáció mértéke és ennyi idősen még simán ki lehet fogni újszerű, garantáltan 80-100.000km-t futott, megkímélt darabokat. Valahol ezt a kategóriát javasolnám neked is, de persze a döntés a tiéd.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Mágus2 #112382 üzenetére
A 4 és a 6 között van még egy szám.
Ha már 4 hengerről beszélünk, egy boxer STI-t szerintem nem tud überelni semmi, de az S60R T5 is gyönyörűen szól egy jó rendszerrel.
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
szőröscica #111899 üzenetére
Nem így gondolom, nem ezt tapasztalom, üzleti körökben nagyon sok esetben számít h mivel jelensz meg, de nem akarok belemenni, mert erősen flame. Autós topikban pár hete egyébként kifejtettem, ha érdekel keress rá.
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #111850 üzenetére
Eh, ezt csak most láttam:
"A BMW X6-ost azért nézegette, de mindig látta a tulajdonosokat is."
-
runner 125
nagyúr
válasz
maggi1886076 #111711 üzenetére
Prémium SUV egy véglet, nem az az általános. Ott egyértelműen a státuszszimbólum teljesül, mint érv a vásárlásnál, nem a észérvek.
SUV-ról Európában nekem a RAV4, CR-V, Outlander, X-Trail, Sportage, Tucson és bizony pl. akár egy Qashqai jut eszembe, természetesen 4WD hajtással.
A Juke viszont egyértelműen városi kompakt, megemelve. Nem nevezném SUV-nak, mert ahhoz törpe, és a használtpiac 98%-a csak elsőkerekes. Ebből is látszik h kik vásárolják és mire.hobizoli
Automata kapásból 2 liter többletet jelent, viszont városi használat mellett, automatával ez brutál jó fogyinak számít.
Csak városban ennyit megeszik a kézi váltós 2.0i is.
_
mod.
Jut eszembe, megsütött a nap. Gyerek még nincs, reméljük majd lehet, addig is átnyergeltem egy hátsó kerekesre. Természetesen Honda.
-
runner 125
nagyúr
válasz
maggi1886076 #111677 üzenetére
Ahhoz h ezt pontosan megértsd legalább eggyel menned kellene mindenféle körülmény között. Város, pálya, vidék, falu, földút, de leginkább hó.
Nekem sincs szőlőm, gazdaságom, hegyem ahova elengedhetetlen a SUV, viszont szeretem a magasabb építését, azt h könnyű ki beszállni, nem kell padkánál gondolkodni, nagyon silány úton állóra fékezni.
Télen döbbenetesen jó, havon, egyenes szakaszon pontosan úgy tudsz gyorsítani, mint aszfalton, sokkal stabilabb, magabiztosabb az autó. Tavaly, idén nem volt komoly tél itthon, de Ausztriában többször felmentünk vele olyan szakaszon, ahol a személyautók nagy része fordult vissza.
A 20 cm körüli hasmagasságot még nagyon szar földúton is nehéz odaverni. A felépítésből fakadóan kicsit magasabban ülsz az átlag személyautóknál, jobban rálátni a forgalomra, biztonságérzetet is növeli. Csomagtere is magas, nem kell bebújni minden apróságért, mindemellett számomra egy igazi mindenes.
Tudatosan kerestem benzinest, az 1.6-os 125 lovas VTEC többnyire huszon km-es szakaszokkal 7,5 liter körül eszik, úgy gondolom ezt több mint baráti, de a 8-9 literrel sem lehet falánknak nevezni egy ennél nagyobb SUV-t.
Terepjáró vs. SUV kérdés:
Előbbi 99%-ban alvázas, minimum 2 tonna, egy garnitúra gumi 350k rá, fogyasztásuk 12-14 liter, terepen nyilván még több, alkatrészek árak is húzósabbak, új és piaci áruk is több és el kell fogadnod h van olyan réteg akinél a terep kimerül a horgásztóban és a szőlőhegyben, de többnyire városban használják. Ilyen célra luxus terepjárót venni. Mérföldekkel drágább fenntartani, mint egy SUV-ot. Más részből egy laprugós terepjáró komfortja összehasonlíthatatlan egy SUV-éval.
Nézd meg tényleg az elmúlt 15 évet, elképesztő mennyiségű SUV született, sőt egyértelműen az mutatkozik h kiszorítják az igazi terepjárókat. Remek példa erre a Nissan Pathfinder, s ez nem véletlen. Igény van rá.A6 Allroad meg tök más kategória. Az egy 4WD prémium kombi, terepen előbb elvérzik mint a SUV-ok nagy átlaga. Nehéz, nagy a nyom és tengelytávolsága, nem mellesleg ki vinne be erdőbe, komoly buckás földútra egy újonnan tizenx milliós autót.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Declare #111676 üzenetére
Félreértetted a postom, én nem ellene beszéltem, tisztában vagyok ezekkel, pontosan ezért van SUV-om is.
mod. Sőt, inkább lázadok h teljesen elqrvulnak.Pusztán arra reflektáltam h miért árulják őket benzinmotorral is. Ezért, mert az 1%-a megy terepre, a 2 tonna az inkább inkább 1,3 - 6 és van aki sokat megy városban, vagy ragaszkodik egy egyszerűbb felépítésű motorhoz.
Fogyiknak nézz utána, CR-V-ből a 2.2-es diesel is bekér 7-8 litert, míg a 2.0 benzin 9 - 9,5-ből elvan. Nincs óriási diffi. -
runner 125
nagyúr
válasz
Declare #111637 üzenetére
Nézd meg a SUV-ok fejlődését, nem kell nagyon vissza menni, max 15 évet. Azokkal még tudtál terepre menni, a maikkal max földút, de még az is meggondolandó.
Egyszerűen a mai SUV vásárló talán 1%-ban nézi a terepképességeket, gyakorlatilag mára javarészt egy buta összkerékhajtás maradt meg, az átlagnál kicsivel nagyobb hasmagassággal, ennyi. De a rugóutak, futómű, terepszögek mind mind személyautóssá váltak.maggi1886076
Pedig a vásárlóerő pont az ellenkezőjét mutatja.
Nincs már lassan autógyártó aki ne jött volna ki legalább 1 SUV-vel. Van rá igény, van rá kereslet, Európában pont az utóbbi években vett óriási lendületet, de elég csak megnézi az amcsi piacon a SUV-ok arányát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AliExpress tapasztalatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Hamarosan megjön az ASUS házak új zászlóshajója
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Autós topik
- Linux felhasználók OFF topikja
- Háztartási gépek
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...
- Thomson Streaming Box 240 TV okosító / Számla / Garancia /
- Xiaomi Redmi 10 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest