- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
becenevem #215509 üzenetére
Mi van akkor, ha egy motornak van tobbfele teljesitmenyszintje, amik kozott hardveresen semmi vagy csak minimalis elteres van es egy magasabb gyari teljesitmenyre iratod meg az autot? 2.0tsi-bol van 190-280 lo kozott minden, amik hardveresen is kb azonosak, meg nagyobb turboval van akar gyari 320 lovas is. Szoval a 240-250 lo ennel tenyleg nem a szetchippeles kategoria
Nekem van egy osoreg 1.8T Audim, gyarilag 163 lo es korlatozott 225Nm (nyomatekfennsik van, latszik, hogy beszabalyzas eredmenye), az 1800kilos autoban olyan, mint a dolgott lo. Egy olyan chipet kapott, amitol lett kb 185 lo, de a nyomatekkorlatozas ki lett szedve, igy az felkuszik 280Nm kozelebe, egesz mas erzes hasznalni igy az autot, nem erzodik allandoan gyengenekSzoval ez sincs agyig irva, csak hasznalhatora, foleg also es kozeptartomanyban erosodott. Amugy volt ebbol a motorbol gyarilag 225 lovas is
-
rbalint88
addikt
válasz
TrollBalint #215479 üzenetére
Siman lehet, hogy nem volt akkora eroszukseglet, hogy visszavaltson. Nekem 1.5t-gdi hyundai van cegesben, az is sokszor hagyja “eroltetni” alacsony fordulaton, de ez csak szubjektiv, amikor 1500-tol megvan a teljes nyomatek, tenyleg nem feltetlenul szukseges visszavaltani, meg ha fulre ugy is erzi az ember
Egyebkent szerintem is csippeltesd szet
nem kell esz nelkul, de 240-250 lo sima a motornak es valtonak is.
-
rbalint88
addikt
válasz
kenguru99 #215439 üzenetére
Az utolso mondattal nem ertek egyet. Lattam mar dragan is sok kitartott aru, buszke tulajos szart, meg van a masik veglet, amikor eladni akarjak es egy nap alatt elmegy az auto. A csaladban harmat adtunk el igy. Nagynenem Agilaja (videkrol jottek, ezert 2nap), unokatesom Astraja (8ora), en Avenisem (2ora). Sztem a Splash is elmenne par ora alatt.
De van ellenpelda is, felesegem Priusat meghirdettuk, egy hetig semmi, aztan beraktam a relevans fb csoportba es elment ket nap alattsokan nem is nezik a hahut mar, csak a “tutira” mennek a facsen…
-
rbalint88
addikt
válasz
hobizoli #215391 üzenetére
Ezt az egesz mennyit megy el dolgot te hoztad be a buliba.
A fenti ket autonal a nyilvanvaloan baromira visszatekert kilometerora volt a derultseg forrasa, en arra a temara fuzve irtam azt, hogy az ilyen kivitelu autokban biztosan oriasi futas van.
En koltottem az Alfamra is eleget, a nemetekre is, a japanra csak azert nem, mert azt inkabb eladtam nyomott aron, bevallottan szarkent. -
rbalint88
addikt
válasz
hobizoli #215389 üzenetére
Pont olyan Touranbol, mint a fent linkelt lattam olyat, amiben 4 evesen volt 640ezer km… igaz tobbedik turboval, valtoval, de a 640k km amortizacioja benne volt mindenben. Ezek nemet taxikivitelek (vajszinu, vastag fekete bor/mubor karpit, sokszor taxiora elokeszites), ilyet csak taxisok vesznek…
-
rbalint88
addikt
válasz
BoneDragon #215380 üzenetére
El kell donteni, hogy eleg az a belteri minoseg es hozza a hibrides nyugalom vagy kell a luxymuxy es dobalsz a money pitbe mosolyogva (fogyasztas, szerviz).
Szvsz a chr beltere vallalhato, kicsit kongos-kopogos az ajtokarpit, de cserebe azok a muanyagok varhatoan 10-20 ev mulva is ugyanolyanok lesznek. Amin nincs soft touch bevonat, arrol biztos nem is kopik le
A kongason hangszigetelessel lehet segiteni. -
rbalint88
addikt
válasz
Yiggdrasil #215348 üzenetére
Ha rendbe lett rakva az A3, nem opcio egy tetobox hozza? Felesegemnek egy Golfja van, nem azt mondom, hogy vegtelen hely van, de napi hasznalatra ket kisgyerekkel is boven eleg, nagy utakra meg a tetoboxszal eleg lenne. Sztem a racionalis es atgondolt pakolas szamit a legtobbet, sogoreknak ugyanugy ket gyerekkel a Sharan is szinte kicsi, nekunk meg az i30 (kamu)kombi is kenyelmesen eleg
-
rbalint88
addikt
Csak azokra mind kolteni kell
mar reg vettem volna egy S4-et, csak minden egyedi cucca kb 2x szorzo az A4-hez kepest, meg a ciposkanallal berakott 4.2 V8 azert csinal meleget, igy husz ev korul meg jonnek a misztikus hibak a szetegett kabelekbol vagy ujrahuzatod a kabelkoteget… a husz literes fogyasztas csak bonusz
-
rbalint88
addikt
válasz
geckowize #215305 üzenetére
Nem feltetlen maxolnam ki a keretet, ha utcan fogod tartani, sajnos lesz rajta serules rajtad kivulallo okokbol is. Szvsz nem kell felni a turbotol, nem az okozza a bajt, egy szivo motoron ugyanugy rajta lehet a rettegett kozvetlen befecskendezes (kokszosodas), biciklilancos vezerles (draga csere, motorproblemak) es egyeb tervezesi problemak.
Szerintem ne akard ennyire “kiexcelezni”, olyat vegyel, ami tetszik. Dobd be ide a tipust es megfikazzuk, approve-oljuk.
Reszemrol tippek: Astra, Golf7, Leon, Audi A3, Alfa Giulietta, Fiat 500x, Suzuki Scross 1.4T -
rbalint88
addikt
Az 535i-m alatt csak egy atmeno 60-as rendszer volt, de nem volt veszesen hangos*. Meg a G4 GTI alol lett kiszedve a kozepdob, de az is csak morgos lett tole, erdemben nem lett hangosabb.
tboldinal sztem a sportdob lesz a ludas…
* ha kulturaltan kozlekedtel. Trepnin orditott, meg hosszu motorfekezesnel visszadurrogott finoman. -
rbalint88
addikt
válasz
tboldi #215217 üzenetére
kéne abba a kipuba egy szelep, hogy utazásnál kussoljon.
még 2010-11 környékén voltunk Szolnokon megnézni egy E34 535i-t (M pakett, mentazöld individual bőr M-es belső - imádtam), na azon volt olyan tákmájszter kidörgő, hogy a próbakörön megfájdult a fejünk, szerintem ha azt veszem meg, Bp-ig ki is pukkad az agyunk -
rbalint88
addikt
válasz
tibbike01 #215152 üzenetére
Regebbi technikarol van szo
Egyebkent pl az uj (sharenow-os) bmw 118i-ben a motor nem all, mert nem mild hybrid, de a valto tudja a vitorlazo funkciot es tok jol is mukodik, ezt a reszet szerettem, a startstopja viszint csak 12V-os rendszer es harom hengeres, ugyhogy azt az elso ujrainditaskor kapcsoltam ki, mert azt hittem kiesik a motor az autobol
nekem a ceges Hyundai i30 tudja azt, mint a Skodad, en szeretem a vitorlazasat es mivel 48V-os, baromi gyors a startstopja, igy azt is hasznalom. (Lusta vagyok minden inditaskor kikapcsolni es tenyleg nem zavar a mukodese) -
-
rbalint88
addikt
válasz
EyElEs?! #215092 üzenetére
Hasonlo felhasznalasra vettunk tavaly eGolf-ot, felesegem imadja, meg en is. Beltere sokkal jobb minosegu, mint az ID.3-e, hatso labter kicsit kisebb, de tok eleg. Normal meretu, olcso gumi kell ra, villanyspecifikus alkatreszeken kivul minden van hozza szotyiert minden bokorban. 8M kornyekebe belefer olyan peldany is, amire meg sok akkugarancia van.
PHEV-eket nem annyira javaslom. Ugyanugy megvan benne minden hibalehetoseg, mint egy sima belsoegesuben, de meg ott van a villany kockazata is. Gondolom van masik csaladi auto mellette es csak helyi csapasmero lenne ez az auto, de ha messzebbre is megy neha, a leghosszabb oda-vissza ut is megvan egy toltessel, de evi parszor kibirja az ember az ionity-t is.
Szvsz a legjobb egy villanyauto lenne neki, azt taposhatja, nem kell melegiteni, huteni, kuplungra vigyazni. Onnantol mar izles dolga, hogy ki mit vesz. Mi vegigprobaltunk Hyundai Ioniq-ot, Kona-t (belteri anyagok kopogosak, Kona kicsi is), Kia Niro-t (nem volt jo elado peldany, csak 12+millios nagy akkus fullosak) ,BMW i3-at (hatso ajto megoldas babaval nem praktikus, ha onjaro mar OK), Nissan Leafet (gagyicska belter, nem tetszett neki), Peugeot e208-at (az egesz valahogy nagyon gagyi), Mini-t (tok jo lenne 5 ajtoval), de a Golfba beulve mondta azt, hogy otthon erzi magat, jo a minoseg, kezre all minden, kenyelmes, tetszik neki. Eddig egy ev es 4000km* utan toretlen a szerelem, ujra Golfot vennenk.
Amikor meg volt szo az allami tamogatasos korrol, akkor felmerult Skoda Citigo es a kisakkus basic Kia Niro is.
* volt kozben egy varandossag, szules, most fel eves a gyerek, ugyhogy egy par honapig csak heti 1x megjarattam az autot -
rbalint88
addikt
Mondjuk az velemenyes, hogy. Ford atyaskodasa vagy a kinaiak technologia miatti felvasarlasa es a fejlesztes felviragoztatasa volt-e a nagyobb ervagas a markanak
Meg kicsit ujra kell tanulni a QC-t, de szvsz a markaarculatnak, a megitelesuknek nagyon-nagyon jot tett a kinai hatalomatvetel. Nekem egyedul az 5hengeres motorok eltunese faj, de sajnos kornyezetvedelmi szabalyozasok es platformstrategia miatt ertheto.
-
rbalint88
addikt
válasz
kisza25 #214967 üzenetére
Ja igen, az ujban a konyoklo is csak a legfelso szinten allithato
Csomagtarto se nagyobb, mert a jatekhibrid akkuja miatt sokkal magasabb a padloja, rekeszekkel van tele (nincs bajom a rekeszekkel, csak jobb lenne, ha 5-10centivel lejjebb lehetne a padlo). Tenyleg nem tudom, hova varazsoltak el benne a helyet.i40 1.7dizel volt, elvileg a 140 lovas, de azt jol titkolta
-
rbalint88
addikt
válasz
#24845312 #214957 üzenetére
Kevesbe ugyesen tudtak tervezett elettartamra (nem avulasra!) gyartani, tobb volt a tartalek. Semmivel nem akartak tartosabb autokat gyartani, csak megfelelo technikai hatter nelkul nem tudtak, meddig lehet elvekonyitani a dolgokat
Egyebkent meg barmi elromolhat, ha epp atcsuszik a QC-n. Ettol meg nem irnam le feltetlen a tipust. -
rbalint88
addikt
válasz
adalbert1 #214955 üzenetére
Ez sajnos benne van, fiatalabb autonal is. Pl kollegamnak az i30-aban megadta magat az egyik gyujtotrafo Debrecenbe menet, neki se volt teljesen oszinte a mosolya. Es oke, hogy garis, de ha epp nincs keszleten az alkatresz, vagy idobe telik az engedelyeztetes, ugyanugy nincs autod napokig.
CD-cserelgetesre pont van megoldas (bt-s, usb-s cd-tar emulatorok), a biztonsagi reszt teljesen megertem. -
rbalint88
addikt
válasz
vzsryl #214951 üzenetére
Hat, szerintem en nem nagyon terpeszkedek, de ennyi hely van mogottem (188cm) a 2021-es i30-ban. Ami a szomorubb, hogy az elozo generacioban tobb volt a hely. Volt i40 is a cegben, az tenyleg tagas, meg elromlani se akart, pedig a fonok nem az az ember, akirol vennek autot
(az utana levo Jaguar XF-fel nagyon sok gond volt, visszasirta az i40-et, most Touareg van, de az meg csak fel eves, eddig nincs gyikja, koppkopp)
-
rbalint88
addikt
válasz
adalbert1 #214940 üzenetére
Az utolso mondatra reagalva egy alapos atnezest a jelenlegi autora
Nekem tavaly egy elrozsdasodott hutocso rogzito adta meg magat, nem volt teljesen oszinte a mosolyom, de hazahozott az auto. Ha egyebkent egy jo allapotu, megbizhato autotok van, nem biztos, hogy az elso nyusszenesre erdemes lecserelni. Azert az ujabb autok joval bonyolultabbak es dragabb karbantarthatoak nagy altalanossagban. K Astra amugy nem rossz.
-
rbalint88
addikt
válasz
TrollBalint #214895 üzenetére
Nem apropenz elemeket cserelni, meg tenyleg felesleges. Boldi irta, hogy ugyanugy fenyezni kell.
Szerintem a vevoi oldal nagy resze is elfogadja azt, ha a kavicsossag miatt ujra volt fujva a gepteto, foleg ha van elotte-utana foto. Viszont mivel ti is palyan hasznalnatok sokat, ezert ugy hagynam egyelore, mert lehet olyan a kialakitas, hogy gyujti a kavicsokat. Ha femig lejott a festes, akkor gyari javitofestekkel vagy koromlakkal ki kell pottyozni, hogy ne kezdjen rozsdasodni.
Lokharitot mar csak azert se cserelnem, mert a muanyagon nem lehet retegvastagsagot merni, tok mindegy ezt rakod-e vissza fenyezes es esetleges javitas utan vagy egy ujat.
Karpit: ahogy Qru is irta, legalabb mar nem fog fajni annyira, ha tortenik vele valami… -
rbalint88
addikt
válasz
TrollBalint #214892 üzenetére
Miert kellene cserelni? Mociteto es a hatso lokos is fenyezheto, semmi ok a cserere. Btw lehet hagynam egy darabig ugy, amig meg nem szokjatok az autot.
Belter: elso korben megprobalkoznek egy profi karpittisztitassal, ha az nem jon be, akkor lehet keresni bontott karpitelemet vagy megfestetni karpitossal a sajatjat
Ha muszakilag rendben van az auto es az ara kompenzal ezekert az esztetikai hibakert, akkor nem vetnem el. Meg hat nyilvan az olcsobol is meg lehet probalni alkudni meg
Sajnos ezek olyan hibak, hogy par pillanatnyi figyelemkimaradassal megvannak a bajok, meg lehet olyan helyen jart vele, hogy sok kavicsot kapott az elejere. Lehet erdemes a motorhazteto ujrafenyeztetese utan egy kavicsvedo foliat is rakatni ra. -
rbalint88
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #214873 üzenetére
Aposnak is ilyen van a helyi csapasmero Saxojan, tenyleg nem akar megoregedni.
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #214846 üzenetére
Hat amikor egyszer felvettem focvis-t egy olyan motorral szerelt limos Merci CLA-val, azt kerdezte, hogy ez dizel?
A valto abban se jo, meg az edc valtokrol alapbol sehonnan nem hallani hozsannazast, hogy milyen szepen-okosan valtananak. Mondjuk a szethullasrol se nagyon olvasni, vajon ezek olajos duplakuplungosok? Mert akkor lehet is benne fantazia…
Baratainknak volt Arkana fel-egy evig, haaat, egy felfujt Clio, rendes autonyi penzert. En is inkabb a Captur-t valasztanam helyette, mert az nem akar tobbnek tunni annal, ami.
diegho: a mostani Kia/Hyundait nem feltetlenul tennem elobbre a mostani Renaultnal. Taigo szerintem borzaszto, tavaly amikor kijott neztuk, nekem nagyon nem all ossze, latszik rajta, hogy Del-Amerikanak keszult, valahogy olyan low budget a dizajn
ellenben a T-Cross nekem volt hasonlo kellemes meglepetes helykinalatban, mint neked a Captur, csak ennek sajnos eleg kopogos a beltere. Kamiq se rossz, egy ismeros azt valasztott most cegesnek, merthogy szerinte tobb hely volt benne, mint a Karoqban.
Pugban a 3 henger hangja engem zavart kicsit, amugy eleg jo volt a 3008 (limos), az e208 viszont orias csalodas, meg belterben a platformtars Corsa is, pedig egy GS-linet neztunk meg, ami a teteje. 2008-ra kivancsi lennek, de az nincs limonal -
rbalint88
addikt
válasz
hdanesz #214780 üzenetére
Amig nem torod, addig kb 1:1 golf. Egyebkent a Golf6 is nagyon jo, minosegi belteru auto. Golf7 kicsit romlott, de meg mindig boven a kategoria atlaga felett van. Es meglepodve tapasztaltam, hogy egy Arteon se hiperterugras a Golftol, a muszerfal tetejen van mubor, meg szebben vilagito led csik van az ajtoban
meg nyilvan tobb a hely, de valahogy nagyobb tuzijatekot vartam, aztan atgondolva csak a Golf tul jo
-
rbalint88
addikt
válasz
hdanesz #214767 üzenetére
C opcio nincs?
Bocsanat, ha barkinek a lelkebe gazolok, nekem a Venga es az 500L uzenete is a no go kategoria.
Venga: unalmas szurke kisember vagyok, aki lemondott minden jorol az eletben a celszeruseg javara.
500L: netto csajauto, raadasul muszakilag is gagyi, egy felhizalalt grande punto, ezert az aranyai is rosszak.500x meg csak-csak, az pont annyival kevesbe csajos es nem egy gombkerekekre rakott olvado telefonfulke, hogy legalabb a vidamsaga miatt ra tudok bolintai es el tudok nezni neki objektiv hianyossagokat is.
Audi A3 dizel vagy 1.4tsi, a legfiatalabb, ami kijon a keretbol?
-
rbalint88
addikt
válasz
hdanesz #214739 üzenetére
A QV Alfa nagyon fain, de nem tud keveset enni. Evi 30.000km-nel kerdes belefer-e a fajdalomkuszobbe a kb 10lityos fogyasztas. Plusz en facelfiteset vennek, sokkal szebb a kormany es mar talan hasznalhato multimedia van benne. (Vagy venni bele valami jobb 2dines okotelefon integracios fejet, de arra beepitessel ra kell szanni 300ezret a sok sallang miatt)
En amugy siman vennek dizelt, ha legalabb a futas fele varoson kivul van es 20+km utak (be tud melegedni)
Egyeb tippek: Leon, Golf7, A3 szijas 1.4tsivel.Mi lett a Sportage-dzel, miert cserelted le?
BoneDragon: hyundai-kia dct valtoja nem tul tartos, viszont legalabb 800k egy kuplung-kettostomegu csere es nem sok opciod van markaszervizen kivul, erre nincsenek ugy raallva, mint a dsg-re. Ha mindenkepp automata kell es megbizhato, akkor Suzuki Scross 1.4T. Vagy benzines Mazda, hibrid Toyota.
-
rbalint88
addikt
válasz
Johnny_vT #214509 üzenetére
Az uj A3 beltere (foleg azert a penzert) nekem hatalmas csalodas volt, borzaszto muanyagok vannak benne, de szerintem a dizajn is elegge felrement (kivul is). Semmi elegancia, csak szarul technokrata elsuhogtatas mindenfele. Szvsz most a kompakt meretu MQB platformos autok kozul messze az a legrosszabb vetel.
Nem vagyok egy kimondott SUV-berenc, de Atecat vagy Tiguant is elobb valasztanek, mint a jelenlegi A3-at. Ha mar Cupra kozeleben mozogsz, akkor less ra a Formentorra is. Egyebkent ha jo idoben szallitjak, akkor az (elvileg) igenyesebb belter miatt is a Cuprakat nezegetnem a Seatok helyett. Btw azert szallitjak elobb a SUV-okat, mert tobbet keresnek rajtuk es igy gyartasi prioritast elveznek.
Amiket meg megneznek: Alfa Tonale, Audi A4 (kifuto, keszletes?), BMW 1, X1, 2 active tourer, Honda HRV, Civic (autopalyan nem tudom milyen a hibridje), Kia Proceed, Lynk&Co (alruhas xc40), Mazda 3, CX-30, CX-5, Merci A, GLA, Mini Clubman, Countryman, Opel Grandland (1.6turboval), meg hat ugye az XC40 -
rbalint88
addikt
válasz
kisza25 #214504 üzenetére
Nekem a ceges autonal by default i30 fastback lett volna, mondtam gyerek melle kombit szeretnek, ha kell berakom a kulonbozetet, de nem volt problema szerencsere
Amugy ez az uj i30 kombi sokkal kisebb belul, mint a tied. Szoval egyaltalan nem vitatom a kombi elonyeit
Azert mentem aposeval az ikeaba, mert az mar felig melosauto, valoszinu tagasabb es nem kellett meg kiszerelni belole a gyerekuleseket is
De ha sajat penzbol, a sajat celjaimra vennek autot, akkor Golf GTE-t vennek, meg tetoboxot.
-
rbalint88
addikt
válasz
f4lcon #214465 üzenetére
Start stop jo lenne a ceedben is, ha jutott volna bele a 48V mild hybrid rendszerbol. Nekem i30 van, ami ugye csak a koritesben ter el, es abban emiatt tok jo a startstop, nem is szoktam kikapcsolni. Savtarto engem palyan nem annyira zavar, orszaguton viszont a toredezett padkak es az esetleges vadveszely miatt en a felezonel szoktam menni, ott kikapcsolom, mert folyamatosan birkozni kell vele.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Geo19870322 #214350 üzenetére
+1 dolog: jelenlegi piacon 3M Ft-ert nem nagyon van csoda, valoszinu eleve nem lenne akkora elorelepes, mint az arbeli kulonbseg alapjan gondolnad. 3M-ert is 10 ev koruli autok vannak, igy mind a korabol, mind a futasabol adodoan elojohetnek problemak, amik legalabb a bonyolultabb konstrukcio miatt altalaban dragabbak is.
Varosozni egyebkent Toyota hybrid, feljebb levo kerettel es toltesi lehetoseggel valami plugin hybrid (en magamnak Golf GTE-t vennek) az idealis. -
rbalint88
addikt
válasz
Geo19870322 #214345 üzenetére
Ha nincs baja a C4-nek, akkor ne csereld, gyujtogess. Hosszu utakra berelj tetoboxot, ha nagyon kell extra hely, vagy probaljatok kompakt modon pakolni. Egy fel es egy ket es fel eves gyerekkel mondom ezeket es felsegemnek egy hasonlo meretu autoja van (Golf7). Hosszu utakra a ceges i30 kombival megyunk, ami belterben picit szukebb (hatso labter kisebb), csomagtartoban sem akkora, mint egy teoboxos kompakt lenne, de boven eleg. Ha sajat penzbol vennek autot, akkor is lehet a tetoboxos kompaktot valasztanam a kombival szemben, ha napi szinten a varosban kellene parkolohelyet vadasznom vele.
-
rbalint88
addikt
Szvsz Toyotat GR modelleken innen csak hybridben vennek, az ad annyi pluszt a felhasznalas soran, amennyi kompromisszumot mas helyen kell kotni. De sima benzinesben eszembe se jutna. Eddig a szigoruan szvsz.
A tores annyibol para, hogy ha nincsenek rola kepek es nem tudni, hogy pontosan mi volt javitva, akkor egy ilyen huzatopados tema az auto elejen mar komoly, strukturalis melysegu torest jelent. Ha pl hossztartot, vaznyulvanyt huznak, az szamomra no go, azt a megfelelo helyen le kell vagni es ujat felhegeszteni, de nyilvan az tk/gtk lenne.
Onmagaban a huzatopados javitas nem jelent feltetlenul orias gondot, pl csomagtarto feneklemezt is vissza szoktak huzni, ami nem egy komoly teherviselo elem, viszont draga es szivas cserelni. En ket autoval is jartam ugy, hogy javitani kellett, egyik esetben se volt az auto mas resze serulve, hossztartok se mentek el meg semmi, pedig az egyik eleg komoly becsapodas volt. Elso esetben egy Corsa alacsuszott a Passatomnak zebranal, masik esetben egy E Merci fek nelkul bele az Elantraba. -
rbalint88
addikt
válasz
Theodorci #214215 üzenetére
Ebbol van kombi is, ha ebben keves lenne a csomagter
Abbol nagyobb a valasztek is. Az utaster nem tancterem, ha langaletak vagytok, akkor szukos lehet. Nekem 188 centivel ippeghogy eleg lett volna.
Motorero szerintem boven eleg, ha nem vagy szaguldozos tipus. 140-es utazot stabilan tudja, gyorsitasnal kicsit hangos a mukodesi elv miatt.
Nekem az infotainment butasaga faj benne, de lehet csak azert, mert mar nagyon megszoktam az okostelefon integraciot. -
rbalint88
addikt
válasz
Theodorci #214208 üzenetére
Mert full fapad. Nezegettunk mi is Ioniqot (elektromost), egy kedves forumtarset ki is probalhattam. Jobb felszereltsegekhez volt a navi melle Infiniti hifi, ami jol beallitva nagyon szepen szol, foleg a szinten szeria okostelefon integracioval, ami jobb minosegben adja at a hangot, mint a bluetooth. Emellett Hyundait nem vennek ulesfutes nelkul, mert olyan karpitanyagot hasznalnak, ami elegge tartja a hideget (Elantra es i30 utan ez a tapasztalatom). A belter amugy kopogos, de legalabb eleg tartos.
Anno meg beszelgettem taxissal, o is azt mondta, hogy dct valtos autot gari lejarta elott el kell adni. Plusz ebben a(z amugy is) problemassa valo 1.6gdi van, megfejelve a hibrid miatti sokszori inditassal, faznek tole
Szvsz ha sima hibrid, akkor a Toyota rendszerut valasztanam. Titkos tipp a Ford Mondeo. Ha budzseben ellatsz plug in hybridig, akkor meg Golf GTE. -
rbalint88
addikt
válasz
f4lcon #214186 üzenetére
Pont ezt akartam irni
egyik jobaratainknak is igy van autojuk, pont egy C-HR
1.8 hybrid gr sport van az utobbi ket evben, elotte selection volt. Naluk az elmult 6 auto igy nezett ki: c-hr hybrid selection 2x, corolla comfort style tech hybrid sedan 2x, c-hr gr sport hybrid 2x
Egyebkent ha lenne ilyen lehetoseg, biztos mi is inkabb berelnenk igy autot, mint hogy sajatot tartsunk -
rbalint88
addikt
Mondjuk a bughalmaz statuszt a VAG-nak is sikerult elerni, onerobol, kinai toke nelkul
Egyebkent az Audi A4-et se vetnem el, belterben magasabb minkseg, de mivel 2015-os fejlesztes, eleg jo aron adjak oket. Van abbol is 1.5tsi. Nem raketa, de ha a Passatba eleg, akkor az A4-be is. -
rbalint88
addikt
válasz
Johnny_vT #214107 üzenetére
Szerintem a kinezett tipusok alapvetoen jok, nalam XC40, Golf, Leon, Leon kombi, Octavia kombi, Octavia, Golf kombi lenne a sorrend, egyszeruen a Golf kombikat nem sikerul az en szememnek szepre rajzolni.
Technikailag attol felnek a legjobban, hogy a fedelzeti rendszer esetlegesen bughalmaz lesz, ennek nezz utana forumokon. Futo tipus mar mindegyik, talan kigyomlaltak mar igy a gyartas par eve alatt a komolyabb gubancokat.
Motorikusan kb ugyanaz a kockazat mindegyik, valtoban a dsg mar ismert konstrukcio, sok varosozas nyirja, azzal szamolni kell, hogy majd egyszer hozza kell nyulni. Volvoban ha duplakuplungos van, akkor ugyanez, rendes hidros automatanal csak olajat kell cserelni, akkor is ha szerintuk nem kell.
Amit meg megneznek: Ford Kuga hybrid, Toyota Corolla Cross hybrid, Rav4 hybrid. De sztem ugyis XC40 lesz -
rbalint88
addikt
válasz
diegho #213993 üzenetére
Vitara kisebb, mint a leon. Es nagyon fapad.
Amit esetleg erdemes megnezni, ulesprobazni, az a Golf Sportsvan es a Touran, hogy fernek el hatul a lanyok. Ugyanaz az mqb alap, csak tobb hellyel. Scenicet nagyon lehuztak a tesztekben, meg idiota meretu gumi kell ra (195/55r20), kevesebb a hely, mint az elodokben.Szvsz ha szannal 9millat egy uj autora, azt szand ra egy hasznaltra is, auto-auto, az ujnal a felszereltseggel, merettel, minoseggel kotsz kompromisszumot, a hasznaltnal a korral, futassal, kevesebb/semmi garanciaval
-
rbalint88
addikt
Szerintem A6-ba picit sovanyka a 2.0tdi, de egy A4 vagy A5 kasztniban teljesen jo. A6-ot is elviszi, csak a folenyesseg hianyzik belole, ami abban a kategoriaban mar szvsz elvarhato
Octaviabol van osszkerekes RS tdi, ha a mokafaktor is szempont.
Ami A4-A5 ellen szol, hogy talan csak a legutolso faceliftben lett erintokijelzoje, de telefontukrozest konnyebb ugy vezerelni, de az mmi tekerorol se tragedia. (2016-7 A3-ban biztos nincs tapikijelzo) -
rbalint88
addikt
Egy jo 1.9pdtdi kell erre amugy is
nem nagyobb a kombiban sem a labter.
becenevem: organikus fejlodes gyanant octavia 3Lehetoleg automatara maradjon egy milla a zsebben, ha lekotlana a dsg. 2.0tdi 150lo van biztosan olajos dsg-vel. 1.4tsi a kockazatosabb szaraz kuplungossal van. Meg lehet venni azt is, de celszeru mindkettobol olyat venni, aminek igazoltan felujitottak a valtojat, ha sok benne a meter.
-
rbalint88
addikt
Helykinalaton nem segit egyertelmuen, de ha 4 kifejlett felnottnek kell elferni egy autoban, akkor a 7gen accord se jatszik. Lehet extrem hosszu a labam a 188 centimhez kepest, de amikor mentunk haverevel Nemetorszagba autot venni, a masfeles viz nem fert be mogem a labterbe
annyi hely van az s60-ban is, igy felesleges a csere
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
volvoguy #213580 üzenetére
Ha a volvod 6,4-et eszik, akkor ott az accord nem fog 8 alatt enni
emellett moged nem ul be senki, annyira nincs hatso labter. Inkabb probalj(atok) meg takarekosabban vezetni, en unokatesom v60 d3 geartronicjaval Bp-M7-eszaki part-Heviz, majd ugyanez vissza utvonalon 40fokban csinaltam 4,7-et nem forgalmi akadalykent (varos 50-60, orszagut 100, autout 120, palya 140-150). Annyi a titka, hogy ne nyomd feleslegesen a gazt, meg emiatt aztan a feket
Egyebkent ilyen futashoz biztos nem vennek szivo benzint, keveset se eszik es/vagy komfortban is kompromisszumos. -
rbalint88
addikt
válasz
tibbike01 #213404 üzenetére
1-2 millioval nem vagy kisegitve egy dragabb onhibas koccnal, de amit fial azt el lehet kolteni a casco dijara
Szvsz inkabb fizetem a cascot es az onreszt, ha baj van, mint hogy hirtelen kelljen elorantani milliokat. Lehet csak “elegetett penz”, ha nem tortenik semmi, de szerintem nem sokan tartanak dedikaltan autotoresre par milliot lekotve -
rbalint88
addikt
válasz
tibbike01 #213402 üzenetére
Egy benezett fektavos koccanas egy led fenyszoros csodaval siman tobbmillios kar tud lenni. Lampa 200k-2M darabja, lokoshej, radarok… es akkor meg semmi komoly nem serult… nekunk evi 200k korul van a casco a golfra, de sokkal kevesbe faj azt kifizetni tervezhetoen, mintha esetleg beut a szar es milliokat buknank
-
rbalint88
addikt
válasz
Pfiucska #213307 üzenetére
“en mindig a felso harmadbol valasztok(valasztanek), altalaban ott helyezkednek el a lekovetheto, rendszeresen szervizelt peldanyok”
alapvetoen egyetertek ezzel, abban az esetben, ha valakinek nincs a prioritasi listajan az autovasarlas, csak erosen gondolkozik rajta. Ha fokuszba rakod a dolgot, akkor inkabb egy olyat erdemes keresni, amit el akarnak adni gyorsan es ezert olcsob rakjak fel. De ehhez aktiv hirdetesfigyeles es mobilitas kell, azonnal ugrani a jo vetelre. En a csaladbol igy adtam el harom autot, nagynenikem Agilaja 10 evesen 60e km-rel vegig markaszervizbe hordva (pentek delutan felrakva rogton hivtak, videkiek vasarnap jottek es vittek is), unokatesom Astraja 13 evesen 96e km-rel szinten vegig markaszervizbe hordva (delelott meghirdetve delutan alairt adasveteli), Avensisem sok km-rel szervizkonyv nelkul hirdetes elesedestol 2 ora mulva ala volt irva az adasveteliA tobbi autot meg “kitartottam”, dragak kozott voltak, mert tenyleg ott voltak allapotban, hosszu szenvedes es folyamatos arcsokkentes utan vittek el mindet. Egyszerubb lett volna “elkotyavetyelni” az elejen
-
rbalint88
addikt
válasz
TrollBalint #213290 üzenetére
De a tied turbos 1.6, kisza25-eke meg sima szivo 1.8. A csiga boven tobbet er, mint a plusz 200ccm.
-
rbalint88
addikt
válasz
bencefica13 #213201 üzenetére
Ket gyerekkel hasznalunk eGolfot. Utaster elegendo, csomagternel a hosszabb utakra kell egy tetobox, amugy az is boseggel eleg. Ha mar csak sport babakocsit vagy semmilyet nem hasznaltok, akkor abszolut nincs csomagtarto para. Hozzateszem mi kompakt modon pakolunk, sogoreknak ugyanigy ket gyerekhez Sharan van es az is mindig tele
A kinezett peldany nekem nagyon tetszik, nagyon jo a szin, felszereltsegben meg egy keyless es panoramateto lehetne, de ez is parade. Led fenyszoroja nagyon jo.
-
rbalint88
addikt
válasz
aero. #213155 üzenetére
Hat a Golf8 tenyleg eleg sporolosra sikerult par helyen. A Leafnel szvsz az teveszt meg, hogy neked faceliftes van, azon biztos sokat javitottak, de a korai Leaf2 az egy felfujt Micra es ez nem dicseret
Jellemzoen a 8mikulasba egy halogen fenyszoros, szegenysegcsomagos peldany fer bele, nem a boros-ledes-propilotos-bose hifis fullosak
eGolfnal meg comfortline es highline feleltetheto meg a sima belsoegesueknel. A mienk egy jol felszerelt confortline, az egyszerubb belter van benne (szovetes alapules), de felszereltsege eleg jo. (Keyless, active info display, legnagyobb navis fej, kozepes hangcuccal, onparkolo, kamera, led fofenyszoro, ules- es szelvedofutes, hoszivattyu, ccs) -
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #213144 üzenetére
Igazabol ezt meg egy jobb akuji trio vagy 1.gen leaf is tudhatja sokkal kevesebb penzert. Ha a komfort is szamit, akkor fl eGolf
Amugy az i3 is jo fun, erdemes kiprobalni. -
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #213140 üzenetére
eGolfbol csak faceliftes 2017 utanit erdemes. Fele annyit tud a fl elotti, de arban nincs akkora diffi. Lattam fent a napokban egyet 8 alatt, 8,5-ig van meg par. Igazabol ha a szervize rendben volt es benne van az akkugaranciaban, akkor hajra. Nyilvan az alap nem volt gombocca torve stb parameterek mellett. Mi nagyon szeretjuk. Egy toltessel 150-250km kozott tud (palya vegsebessegen nagyon futve vs klimazast nem igenylo homerseklet max 100-zal), autokent hasznalva (futve, klimazva, zenelve, vilagitva), fillerszexes hypermilerben 300km se lehetetlen. De sztem annyit nem er a komfortbol aldozni
Leaf2 sokkal kevesbe autoszeru auto, a belseje kicsit tagasabb, de olcsobb erzetu az egesz auto. Hyundai Ioniq jobb villanyauto, de a kicsit jobb fogyasztasa miatt felvertek az arat. A hatekonyabb hajtaslanc mellett meg az Infinity hifi es a nagyobb csomi szol mellette, a kopogos-szomoru belso ellene. Ha sokat kellene messzebbre menni, akkor az Ioniq jobb valasztas a majdnem dupla toltesi sebesseg miatt (70kw vs eGolf 40kw).
Ami meg eszembe jut hasonlo kategoria: Kia eNiro, Soul, Hyundai Kona, Pug e208, Opel eCorsa, Vw eUp, Skoda Citigo iV. Aztan lehet arban ezek nem fernek bele, csak a Golfokat szoktam nezni -
rbalint88
addikt
válasz
zgospel #213008 üzenetére
Sajnos a korabeli Volvoknak elegge konnyen pusztul
az ulesuk, ezen is latszik, hogy elegge odavan, tisztitas-borfestes kell neki. Viszont legalabb szelloztetos, ami eleg haszbos es ritka funkcio. Az auto a korabeli mekafull, sajnos az allithato gatlok is benne vannak, a valtogomb altal kitakart gombsor a kezelofelulete.
Nem feltetlenul elvetendo a darab, de eloszor inkabb kozelebbi darabot keresnek. -
rbalint88
addikt
válasz
tibbike01 #212933 üzenetére
Lexusnak borzaszto a beltere, pedig technikailag az a legjobb auto, igy az nalam helybol kiesik. A skoda es a kia sima muszakilag semmi extra kompakt autok, raadasul nem is szalonujak, porgott mar le a garibol. A kiaban nem tancterem a hely es biztosan problemas lesz 10 ev alatt a valtoja.
En octavia rs-t vennek az elozo generaciobolvagy mazda 3,6, cx-5, ami eleg helyet ad. Azokban hagyomanyos automata van. Esetleg rav4, c-hr, corolla hybrid.
-
rbalint88
addikt
válasz
Lefty #212866 üzenetére
Szerencsere van belole sima hybrid verzio is, itt a forumon is van tulaj
De barmelyik Toyota/Lexus hsd is megfelelo lehet. Vagy ha sima szivobenzines kell, akkor Mazdak johetnek meg szoba.
A turbo egyebkent egy eleg egyszeru szerkezet, nem is annak a javitasa-csereje az igazan fajdalmas muvelet. Magasnyomasu uzemanyagrendszer, kozvetlen befecskendezes miatti kokszosodas, kipufogogaz-kezelo rendszerek (egr, reszecskeszuro) sokkal nagyobb kockazatot rejtenek, mint egy mezei turbo. -
rbalint88
addikt
válasz
luckyboi82 #212836 üzenetére
Kinai autot bekerulesi koltsegben nehez lesz megverni. Uzemeltetes, alkatresz, ertektartas mar mas kerdes.
-
rbalint88
addikt
BMW-nel a service inclusive, repair inclusive csomagokkal azert ki lehet huzni a draga karbantartas meregfogat 5 eves korig
A masik meg amit bandus is ir, ha van 20meter egy autora, akkor talan megbocsathato, ha nem 100k az eves szerviz, hanem 200k, ha ezert cserebe a komfortfokozat joval magasabb. -
rbalint88
addikt
válasz
eastsider #212790 üzenetére
Alapvetoen jo valasztas, zajossagat szoktak csak fikazni. A tobbi marka hibridjere neznek meg ra. Audi Q5 phev, BMW X3 phev, Ford Kuga fhev, phev, Hyundai Tucson fhev, phev, Kia Sportage fhev, phev, Lexus NX300h, Mazda CX60 phev, Opel Grandland phev, VW Tiguan phev.
-
rbalint88
addikt
válasz
TrollBalint #212785 üzenetére
Nekem ilyen motoros i30 a ceges autom. Jol megy, de akkor eszik, cserebe esszel hasznalva egesz baratsagosan is tud enni. Marciusra pont az a tervem, hogy igyekszem kimeletesen menni, hogy kideruljon, a napi ingazasban mennyi idot bukok es ez milyen fogyasztasbeli valtozast okoz, illetve nyugodtabb vagy feszultebb leszek-e a kimeletessegtol. Hatso labter nem tancterem, a mhev kivitelekbwn nem fer el a 48V akku miatt potkerek es amugy is eleg lapos a csomagtarto (en siman bealdoznam a sekelyebb also rekeszeket a csomagtarto alapterfogataert cserebe). Infotainment big nem nagyon van, neha a wireless carplay eldobja a jelet (katonai ojjjektum mellett pl) es sima BT kapcsolatra valt, de ezen kivul stabil. Savtarto eleg agressziv, birkozos, a rafutasgatlo meg neha kicsit tulparazza, neha viszont elbambul.
Szvsz belteri minosegben elmarad a Kiatol, de foleg a VW csoport termekeitol, nem teljesen problemamentes es a gari azert eleg sok aprobetus reszt tartalmaz. Emiatt en sajat penzbol nem ezt vennem, de ez egyeni szoc problem.
6,5-ert (vagy amennyiert epp van) neznek egy jol felszerelt, 2017 utani faceliftes 1.4tsi-1.5tsi leon, golf, octavia kombit kezivaltoval (vagy ha must have az automata, akkor felreraknek egy misit valtofelujitasra a szarazkuplungos dsg miatt), vagy full monty es akkor leon cupra, octavia rs kombi olajos dsgvel. Golf GTI is tok jo, csak abbol nincs kombi sajnos, nalunk meg a ket gyerek melle csaladi autonak kicsi az otajtos Golf, helyi csapasmeronek tokeletes asszony eGolfja, de nem csak a 200km hatotav miatt nem mennek azzal nyarani -
rbalint88
addikt
Ez tenyleg jonak tunik. A kereskedes egyebkent sok szamomra velemenyes autot arul, sok az amerikai darab, azok nekem mindig gyanusak (toreskar, vizkar). De ha tiszta az eloelet, akkor nyugodtan meg lehetett ezt venni. Ha jol veszem ki a szavaidbol, at is nezetted, ennel kisebbre csokkenteni a kockazatot csak ujauto vasarlassal lehet
-
rbalint88
addikt
válasz
AssAssynn #212618 üzenetére
Az off reszre csak annyit, hogy a gazdag tarsadalmak peldaja azt mutatja, hogy minden draga, aztan valahogy megiscsak jobban elnek, mint mi 🤷♂️
Az a szerelo, aki kiugrik 5k-ert fel orara, pont arra az idore felejt el szamolni
Es sajnos a 15k-s oradij sem irrealis, ha becsuletesen, adozva akar dolgozni. Illetve a masik resze, hogy inkabb fizetek tobbet egy jo szolgaltatasert, mint hogy az alkatreszt vegyem “””listaaron”””, mert annak semmi hozzaadott erteke nincs, az tenyleg csak lerantas.
-
rbalint88
addikt
válasz
AssAssynn #212600 üzenetére
8 eve 5k kb annyit ert, mint most 15k. Es meg 30k-ert atvizsgalva-diagolva is billeg, hogy ha adott helyen 1 autora megy, akkor kijon-e a matek neki honap vegen.
Ugye meg kell vennie a diagolos celgepet, a rendes retegbastagsagmerot, jobb esetben elvegzett megfelelo iskolat, kell egy auto, amivel jar, azt tankolni kell, stb.
Szamold ki autonkent 30ezerrel szamolva a kivant havi netto bere kb haromszorosat kell beszedned, hany autot kell atvizsgalni havonta, es ebbe bele kell fernie az idopontegyezteteseknek es az utazasnak is. -
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #212378 üzenetére
De utana atulsz egy olyanba, ami jo es “magic!”
cappa72: kozvetlen befecskendezesesek mind ilyen dizeles kattogosak a magasabb uzemanyagnyomas miatt -
rbalint88
addikt
válasz
vzsryl #212367 üzenetére
2010-ben vettem majdnem H Astrát, 1.9cdti 150 ló OPC-line, mekafull - abba tényleg minden bele volt kérve a kanyarxenontól, a változó csillapítású gátlóktól ,a 18" OPC felnin és bőrbelsőn keresztül a panorámatetőn át, de nekem nagyon nem jött át a típus. Szvsz a Golf6 sokkal-sokkal jobb autó
Amúgy Cosmo-t Highlinehoz illene hasonlítani, abból meg elég kevés van valójában. Hirdetve persze a Trendline-ok is Highlineként vannak -
rbalint88
addikt
válasz
Tothgera30 #212356 üzenetére
Par hete meg boszen ajanlgattad nekem (kolleganomnek) 2-2,5M kategoriaban. Most akkor szar vagy nem?
-
rbalint88
addikt
válasz
zgospel #212151 üzenetére
Lehet a hibridekben jobb a dct, de nalunk Hyundai flotta van es mind az 1.7dizeles tucsonok, mind az 1.4tgdi i30-ak atestek mar legalabb egy valtofelujitason. Az i30-ak most 4 evesek, egyikben 95, masikban 120ezer km van, 800k Ft/auto volt a kuplung es kettostomegu csere…
Nekem 1.5tgdi mild hybrid van, most van benne 20e km es mar neha csinal furcsasagokat, pedig igyekszem vigyazni ra. -
rbalint88
addikt
válasz
tibbike01 #212123 üzenetére
Sikerult kiloni a ket racionalis opciot, ha fontos az automata valto
Egyebirant vagy tankolni fogsz sokat vagy alkatreszre kolteni, esetleg veszel egy ilyet: [link] ha nem toltod is elmegy 7liter korul/alatt hibridkent, olajos dsg van benne es normalisan felszerelt (nekem a keyless hianyzik, de lehet elni nelkule).
Vagy megbekelsz a 12 koeuli varosi fogyasztassal es 2.0 tsi, vagy megbekelsz az X<150000km valtofelujitassal a szarazkuplungos dsg-nel es hasonszoru kisbaratainal 500e-1M Ft ertekben - emellett kevesbe finoman is mukodnek az olajosnal.
Esetleg meg ezek johetnek szoba, de a fogyasztasnak utana kell nezni spritmonitoron:
[link] - erre gyorsan le kell csapni, nagyon jo az ar
[link] - ebben ulesszelloztetes is van
[link] - legujabb modell, nagymotor (hibrid!), mekafull -
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #212095 üzenetére
Volt elotte B4-es es B5.5 Passat kombim es Avensis kombim is, meg jartam Suzuki Splash-sel, Alfa 156-tal es A4 kabrioval is, a kicsi csomagtartoban is el lehet ferni.
Tenyleg inkabb hozzaallas kerdese szvsz. Aki minden felesleges hulyeseget visz magaval, azt is csak behanyja a kocsiba, annak a Multivan is kicsi -
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #212083 üzenetére
Nekem pont akkor volt cegesben szedanom (2012-es hyundai elantra), amikor szuletett az elso gyerek. Hibatlanul elvoltunk vele. Egyreszt meg kell tanulni kicsit rendszerben pakolni, nem behanyni mindent valogatas nelkul, masreszt normalis babakocsi valasztasa is sokat segit.
-
rbalint88
addikt
válasz
f4lcon #212073 üzenetére
Reszemrol Mazda, ha tudja az okostelefon-integraciot (legigenyesebb belter, talan a legmegbizhatobb motor), utana Hyundai (jol felszerelt, olcso), aztan a Kia (mocskos belul, nem kimondottan egy fullos felszereltseg), a Qashqai meg reszemrol utolso utani esetben (odivatu, kisautos belter, duplakuplungos valto, kelletlen motor)
1.6t-gdi nem teljesen problemamentes motor, de fel ev alatt csak kiderul, van-e baja.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2983
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2984
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest