- iPhone topik
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz
DeFranco #108893 üzenetére
Hondánál ilyen esetben nincs kifúrva és ledugózva, viszont a furat helye ki van könnyítve a lemezből. Így nem kell méregetni csak fúrni. Lehet, hogy a Ford-nál is így van. Mindenesetre nem tűnik egy bonyolult műveletnek az utólagos isofix. Szerintem még olyan autóba is betehető, amelyikben gyárilag nem létezett, mint extra sem.
-
!Overdose!
őstag
válasz
m3tr0 #108861 üzenetére
Elvileg (az adatlapok szerint) UV-t és hőt is elég sokat megfog annak ellenére, hogy fényt csak nagyon keveset. Ráadásul egy balesetnél egyben tartja az ablaküveget is. A baj csak az, hogy gyakorlatilag illegális és nekem semmi ilyen nincs az autón. Se LED-es helyzetjelző, se nagyobb felni/gumi, se sportkipufogó, szóval abszolút semmi, így hivatalosan is műszakizik az autóm. Ezzel már nem biztos, hogy bárhol átengednék.
kovacsroli: Olyan fiatal autóban szinte biztos, hogy van, de úgy tudhatod meg biztosan, hogy beszállsz és megnézed.
Viccet félretéve rákeresel a neten, hogy hogy néz ki egy isofix csati és megnézed, hogy neked van-e olyan a hátsó ülésen.
-
!Overdose!
őstag
B oszlop előtti ablakok víztiszta fóliázásáról mi a véleményetek?
-
!Overdose!
őstag
válasz
tresh #108811 üzenetére
Sőt, továbbmegyek. Szerintem már nem is okos ilyen autót venni. Amennyibe kerül egy jó, annyiért sokkal fiatalabb, modernebb, felszereltebb és főként biztonságosabb autókat kapni. Akár olyat is, ami hasonlóan jól megy. Egy ilyen ma már inkább csak hobbiautónak való annak aki ki tud és ki is akar fizetni egy jót, mert kifejezetten ilyenre vágyik. Egy családot beleültetni úgy, hogy ennyiért vannak már 4-5 csillagos autók is szerintem felelőtlenség.
-
!Overdose!
őstag
válasz
hobizoli #108806 üzenetére
Szerintem is nevetséges a nepper marketingdumája. Ezekben az autókban nem, hogy egy luxusautóhoz képest, de még egy átlagos némethez képest is alig volt extra. Azonban a 6gen Civic-ek között (néhány egzotikus és felénk nem létező példányt leszámítva) a VTI a legjobban felszerelt. Nem igazán tudom, hogy most helyeselni akarsz vagy nem értesz egyet vagy csak megláttad a Honda szót vagy miért is írtad amit.
-
!Overdose!
őstag
válasz
feka007 #108767 üzenetére
"Felszereltsége mint bármelyik korai luxusautóé"
LOL. A szöveg valóban vicces. Egyébként ez egy VTI, ami a típus legerősebb és legjobban felszerelt változata. Felkapott típus és nehéz belőle jót találni. Ha ez jó,akkor még drágának sem mondanám. Feltéve, ha valaki ilyet szeretne, mert ennyiért természetesen már jóval fiatalabb autókat is kapni. Ráadásul a rajta lévő BBS felnik is értéknövelő tényezők.
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #108696 üzenetére
Kb. innen másolta a Honda:
-
!Overdose!
őstag
Már hogyne lett volna.
Ne tévesszen meg a váltókulissza. Olyan, mint az ufo Civicben, de manuális.
Dorien: Hosszabb távokon persze,hogy nem lenne 3-4 liter fogyasztáskülönbség az 1.6 és a TDI között, de városi rövid távokon meglehet. Márpedig a kérdező azt írta, hogy leginkább úgy használná.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Sutee89 #108669 üzenetére
Rövid távokon az 1.6-os 9-10 liter körül eszik. A TDi 6 körül. Tehát évi 15k km-es futással számolva közel 200k körül spórolnál. Ennyivel nem kell többet költeni a dízelre. A 90 lóerősben ráadásul nincs kettős tömegű lendkerék és fix geometriás a turbo is. Az 1.6-osnál valamennyivel talán jobban is megy, nyomatékosabb.
-
!Overdose!
őstag
Az első generációs dízel Mazda 6 egy betegágy, ha bántja az elvakult dízelpárti szemedet, ha nem. Persze én elhiszem, hogy van egy taxis ismerősöd, aki már millió km felett jár egy ilyennel és kétévente 30k-ból tartja karban, de a többi ember tapasztalata azt mutatja, hogy ilyet még újonnan sem szabadott volna venni, nemhogy használtan.
-
!Overdose!
őstag
válasz
#76385920 #108493 üzenetére
Azért, mert papíron csak üzembentartó lesz az aki valójában megvásárolja az autót. Mindezt azzal a céllal, hogy ne kelljen az átírásért fizetni az államnak. Természetesen nem a családon belüli üzembentartóizást kérdőjelezem meg, hanem ezt a formáját, amely arra irányul, hogy ne kelljen kifizetni a vagyonszerzési illetéket.
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #108385 üzenetére
Ötletem sincs, nem próbálkoztam még ilyesmivel.
-
!Overdose!
őstag
Nézd, mindenki úgy tartja karban az autóját, ahogy szeretné. Én például lengéscsillapítót biztos, hogy párban cseréltem volna a helyedben. Levegőszűrőt is gyakrabban cserélek. És ahogy olvasom a topiklakók hozzászólásait a legtöbben így tesznek. Ergo nem feltétlenül az autóink megbízhatatlanabbak vagy kérnek több kopóalkatrészt, hanem más szisztéma szerint tartjuk karban. Az is lehet, hogy mi visszük túlzásba, ez már hit vita. A 240k km-es szerviznél például lecseréltettem a 40k km-t futott hibátlan gyertyákat és az üzemanyagszűrőt is, mert ez a gyári előírás. Szerintem legalább kétszer ennyit is kibírnának, de valószínűleg inkább még többet. És bár ezeket én is ki tudtam volna cserélni otthon az olajjal együtt, de mégis inkább kifizettem azt a 4k munkadíjat azért, hogy fel legyen emelve az autó a csápossal és alaposan át legyen vizsgálva. Még egyszer mondom: nem állítom, hogy autót csak így lehet karbantartani, de én törekszem a 100%-os műszaki állapotra, ami nyilván többe kerül, mint "csak" életben tartani egy autót. Ezt magamnak csinálom, soha senki nem fogja megfizetni.
Kettétört a lengéscsillapító? Akkor gondolom az sem volt még csereéretté rohadva?
-
!Overdose!
őstag
válasz
deicide #108328 üzenetére
Még azt levonva is nehezen tudom elképzelni. Néha napján új nyári és téli gumival, a gyár által előírt karbantartásokkal és gyári minőségű alkatrészekkel pedig egyenesen lehetetlen vagy a másik verzió, hogy az az autó bőven el van hanyagolva, de ezt nem feltételezem.
-
!Overdose!
őstag
A VW-esek továbbra sem bírnak magukkal... [link]
Fel nem fogom, hogy miért kell anyagi kárt okozni másnak csak azért, mert más autója van. Szégyen.
-
!Overdose!
őstag
válasz
DeFranco #108184 üzenetére
Én a szilkerauto-nál vettem múltkor Sonax szivacsot. Szerintem a Sonax komplett termékpalettáját árulja és nincs messze tőled. Vettem ilyen 10-es műszerfalápolót is, de ahogy sejtettem fényes lesz tőle a műszerfal és jobban tükröződik, úgyhogy nem jött be. A műfabetéten pedig olajos nyomot hagyott, úgyhogy onnan le is töröltem.
gzbotii: A rozsdásodás.
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz
rbalint88 #108011 üzenetére
Nem értelek. Az enyémbe 3.5 liter kell. 4 literest veszek és mindig marad fél liter. Mivel nem eszi az olajat, ezért minden 7. cserére összegyűlik a 3.5 liter. Vagy te kiöntöd a felesleget?
gzbotii: Megint ez a negativitás. Enyém '98-as és gyári fényezésű. Igaz az ajtóm meg van nyomva és nem tudom, hogy elég lesz-e egy horpadásjavítás vagy lakatolni és festeni kell majd.
-
!Overdose!
őstag
válasz
BomiBoogie #107983 üzenetére
A gyári fényezésre gondoltam.
-
!Overdose!
őstag
válasz
bajnokpityu #107560 üzenetére
Vagy csak a Peugeot-os ismerősöd jó magyar szokás szerint kissé lefelé kerekített. Esetleg a Mazdának van valami műszaki problémája, ami miatt többet fogyaszt.
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #107233 üzenetére
Mintha sajtófotókat néznék!
-
!Overdose!
őstag
válasz
szabonagyur #106840 üzenetére
Márkaszerviz szokott lenni vállalható távolságon belül. Állapotfelmérésre inkább ők, mint egy vadidegen szaki.
-
!Overdose!
őstag
A vásárlás óta az összes üzemanyagszámlám megvan, úgyhogy az önámításra talán nem én vagyok a legjobb példa. Volt dízel autóm és lesz is még. Úgy gondolom, hogy van annyi rutinom, hogy tudjam hogy kell vezetni egy benzinest, ahhoz hogy jól fogyasszon, de mégse érjek oda később, mint szeretnék. Abban a dízelnek tagadhatatlan előnye van, hogy tiporva nem ugrik meg annyira a fogyasztása, mint egy benzinesnek. Ahhoz viszont továbbra is tartom magam, hogy átlagos körűlmények között a 3 literes különbség túlzó, de megfelelően hosszú távon már 1-1.5 liter is tetemes összeg.
-
!Overdose!
őstag
válasz
!Overdose! #106810 üzenetére
Pontos városi fogyasztást azért nem tudok neked írni, mert általában teli tankolok (55 liter) és szinte mindig becsúszik egy hazaút Békéscsabára. Az elmúlt 60+k km átlaga 6.3 liter/100 km. Ezt szeretném lecsökkenteni egy dízellel 5.5 környékére, ami szerintem reális lehet az én felhasználási körülményeim között.
-
!Overdose!
őstag
Gondolom a következő az lesz, hogy, de mennyivel jobban autózható az 1.9TDI, ami persze igaz is, de még mielőtt beírná valaki továbbra sem erről volt szó, hanem a min. 3 literes fogyasztáskülönbségről.
nesa: Városban szerencsére meglepően keveset fogyaszt 6.5-7 literrel járok dolgozni BP-en. Ez ugye kifejezetten economy modell, tényleg nagyon jól fogyaszt azért is választottam ezt dízel helyett, de mostmár a következő valószínű D lesz nekem is.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Integrale #106803 üzenetére
Jogos, de továbbra is ingázásról és fogyasztásról volt szó, nem pedig egyéb tulajdonságokról. Komolyan mondom néhány dízeles fejében komoly tévhit van a benzines autók fogyasztásával kapcsolatban. Amilyen körülmények között az a Tipo beéri 4.5 literrel, ott az én benzinesem sem fogyaszt 5.5 liternél többet. Még ha felfele kerekítünk és 6 literrel számolunk, akkor is csak 1.5 liter a különbség, ami a prognosztizált 3 fele. Ettől függetlenül persze hosszú távon egy valag pénzt meg lehet spórolni a dízellel, így ingázásra én is azt választanám. Ebben tökéletesen egyetértek veletek, de a 3 litert hatalmas túlzásnak tartom továbbra is.
-
!Overdose!
őstag
válasz
#27813376 #106343 üzenetére
Az Égéstérben pár adással ezelőtt felhívtak valakit, aki kompetens az ügyben és azt mondta, hogy ezek az új berendezések még nem is tudják figyelni az övet. Ez csak egy elvárás a későbbiekre a rendőrségtől a készülék gyártója felé. A gyártó pedig vagy meg tudja oldani vagy nem.
-
!Overdose!
őstag
válasz
parandroid #106323 üzenetére
"De igaz ez bármelyik tizenéves korú autóra - hacsak nem volt gyárilag galvanizált, de a 90-es években azért ez még nem volt olyan mindennapos."
Nem, szerencsére nem igaz.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Morris #106292 üzenetére
Lehet, hogy az én szegénységem, de ilyet még nem hallottam. Kötött forgásirányú gumiknál ugye kifejezetten tiltják a fordítva felszerelést, nem kötött forgásirány esetében pedig az első használat a mérvadó és azon nem célszerű változtatni. Kötött forgásirányú gumi fordítva felszerelése esetén nagy esőben sokkal könnyebben felúszhat az autó, mert saját maga alá/elé szorítja ki a vizet.
-
!Overdose!
őstag
válasz
honda 1993 #106251 üzenetére
Rozsdásodásra erősen hajlamosak. Alaposan át kell nézni.
-
!Overdose!
őstag
válasz
honda 1993 #105632 üzenetére
Én akárhogy nézem ott van a Swift-en a rendszám csak ki van takarva.
-
!Overdose!
őstag
válasz
honda 1993 #105619 üzenetére
Ezt látatlanban nem lehet megmondani. Link?
-
!Overdose!
őstag
válasz
VegyesTamás #105586 üzenetére
De, pont ezt mondom, hogy Hondás vonalról nem jellemző sem a VW-esek, sem mások lehordása. Évek óta napi szinten olvasom a Hondafórumot és néhány kivételtől eltekintve nem jellemző ez a mentalitás. A fórumozók nagy részének szerintem jelenleg épp nincs is Hondája és sokan VAG-oznak is jelenleg.
Az egyéniséges mondatodra pedig linkelhetnék ezer ellenpéldát, de szerintem ezt te sem gondolhattad komolyan. Illetve még ha igaz is lenne, ez akkor sem szülhet ekkora utálatot egy csoport ellen.
-
!Overdose!
őstag
Szerintetek miért utálják a VW fanatikusok (tisztelet a kivételnek) a Hondásokat? Mit ártottak vajon nekik? Az még oké, hogy Honda gyalázó "poénvideókat" és képeket készítenek, de a múltkoriban már kivágták egy Honda összes gumiját és VW emblémát karcoltak a motorháztetőbe, most pedig az egyikük végigkarcolt egy Hondát, mert túl közel parkolt hozzá (ami persze nem szép dolog) és még fennhangon dicsekszik is vele. Másnak anyagi kárt okozni szerintem már túl megy minden határon. Teljesen érthetetlen az egész, főként annak tudatában, hogy a Hondás társadalomra bár nyilván előfordul, de nem jellemző a VW-esek vagy egyéb más márka kedvelőinek az utálata. Hondafórumon is sok VAG tulaj van és ez eddig semmi problémát nem okozott. Nekem is volt VW-em és a jövőben is tervezem/terveztem a vásárlását, de a Smoke&Charm és a mostani esetek után komolyan elgondolkoztam rajta, hogy szeretném-e, ha az előbbiekkel azonosítanának. Komolyan nem értem, hogy erre miért van szükség.
-
!Overdose!
őstag
válasz
tresh #104985 üzenetére
Nem tudom miért nekem címezted, de szerintem szituációja válogatja mikor érdemes üresben gurulni és mikor motorfékkel. Ha a távolban pirosra vált előttem a lámpa és úgy ítélem meg, hogy motorfékkel is el tudok gurulni odáig anélkül, hogy feltartanám a mögöttem lévő forgalmat, akkor inkább motorfékkel gurulok, mint üresben, de ennek is inkább biztonsági okai vannak, mintsem a fogyasztás csökkentése. Nem gondolom, hogy ez egy olyan témakör lenne, ahol van abszolút helyes válasz.
Más téma, de én például gyorsításhoz való visszaváltásnál is minden esetben használok egy kis gázfröccsöt, persze ez benzines, ez jobban veszi a fordulatot, mint egy dízel. Ott például ennek a technikának nem sok értelme lenne. Vagy például a kéziféket sem húzogatom közel sík talajon. Egyszer fagyott be még a Panda-n, azóta csak akkor használom, ha valóban kell, illetve időnként meg szoktam azért járatni. De ha már itt tartunk, akkor az egy helyben való melegítést sem pártolom, valaki szerint pedig elengedhetetlen.
-
!Overdose!
őstag
válasz
FrankMonzano #104904 üzenetére
Kb. 2x szorzóval kell számolni azonos állapotú 6gen és 7gen esetében. Most abba ne menjünk bele, hogy túlárazott-e vagy sem, de kb. ez a piaci helyzet.
Nagyobb összegben mernék fogadni, hogy az a 2005-ös sérülésmentes 7gen 3D már rég nem lenne meg, ha igaz lenne.
-
!Overdose!
őstag
válasz
FrankMonzano #104824 üzenetére
Hollandiában gyártott francia motoros és váltós Carisma-val közös padlólemezes öszvér. Kívül szép, belül köze sincs a Volvo-khoz.
-
!Overdose!
őstag
válasz
FrankMonzano #104815 üzenetére
Én már válaszoltam korábban, de nem tetszett. G4, Bora, Octavia TDI. Esetleg Focus, Astra, Civic, 147 vagy Megane.
-
!Overdose!
őstag
válasz
honda 1993 #104723 üzenetére
Astra Caravan?
-
!Overdose!
őstag
válasz
maggi1886076 #103951 üzenetére
Akkor most járjon mindenki Swift-tel?
Egy turbo felújítás 100k alatt megáll és újra jó több száz k km-re.
-
!Overdose!
őstag
válasz
maggi1886076 #103945 üzenetére
Miért? Évi 5000 km-re nem mindegy, hogy 7 vagy 9 litert fogyaszt? Ez legalább megyeget is. Ha én csak ennyit mennék egy évben, akkor azt valami V8-asban tenném.
-
!Overdose!
őstag
válasz
belaazallat #103943 üzenetére
Octavia 1.8T
Új hozzászólás Aktív témák
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- LG 27GX790A - 27" OLED evo / QHD 2K / 480Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DP 2.1 / HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest