- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
lama_lamm #104566 üzenetére
1.9 TiDS az = Fiat 1.9 JTD, megbizhato motorok hireben allnak, kulonosebb baj nincs veluk, olajcsere ne az eloirt km utan tortenjen, hanem 10-15 ezrenkent, kettostomegu lendkerek ami esetleg aggodalomra adhat okot, de ez minden modern dizel es benzines autoban, ugyhogy ne legyen kizaro ok.
-
Integrale
veterán
válasz
RexpecT #104528 üzenetére
Vard meg masok valaszat is, hobizoli valoszinuleg tobbet tud mondani rola.
Meg annyit, hogy ha nem volt torve nem rohados, alkatreszek is olcson vannak hozza, hatso fotumove a kettes puntoknak mar csatolt lengokaros, valamivel igenytelenebb ( a szo jo ertelmeben) mint az egyese.
-
Integrale
veterán
válasz
!Overdose! #104425 üzenetére
Az 1.6-nak is alulmeretezett? Nem csak az 1.4-nek?
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #104419 üzenetére
PSA-tól 2002 óta "veszik" a motorokat, az 1.8 TDCI pedig 1998-tól van forgalomban.
" de hogy a cr rendszerhez nem lett volna meg a technologiajuk maguktol, az biztos."
Gyakorlatilag egyik gyártónak sem, tudtommal amikor a Fiat bemutatta a JTD-t (első személyautóba szánt CR dízel), akkor eladta a liszenszet a Boschnak, utána jött a MB a CDI-vel a BMW a D-vel PSA a HDi-vel stb -
Integrale
veterán
válasz
szőröscica #104410 üzenetére
Ez még az a blokk ami a Sierrában is volt?
-
Integrale
veterán
válasz
kenguru99 #104292 üzenetére
0-100 nal a legellanallas meg nem akkor tenyezo, a magas sulypont meg plane nem. Hidd csal el, hogy letudja ennyi ido alatt, nezz videokat, turd a netet, Audi S1, Peugeot 205, Ford Rs 2000 mind 2,5 korul vannak.
Masreszt a f1-es autoknal a vegsebesseg is egy szempont, rallynal nem igazan, erre irtam, hogy az attetelen is sok mulik, nagyon is sok. -
Integrale
veterán
válasz
kenguru99 #104282 üzenetére
Attetel is szamit, forrasok pedig 2,4-2,6-ig mindent irnak.
A Delta HF Integrale 215 Le 1300+ kg es 5,6 0-100, es ez csak az utcai valtozat. Az A csoportos rally verzio pedig 3-4 kozott gyorsult, es meg az is gyengebb volt mint az S4.Ford RS2000 ugyan ezt tudta, ugyhogy egyaltalan nem lehetetlen adatok.
-
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #104250 üzenetére
A Stradale nem csak pirosban volt. Ennel mar csak a Hyena ritkabb, 24 darabot gyartottak belole, egy az egyben Integrale hajtas, +30 loero tarsasagaban.
Az Uno turbo szamlapja egyforma meretu karakterekbol all, ebben pedig minden masodik kisebb/nagyobb, Deltaban es Prismaban volt ilyen.
nesa: 2,5
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
[link]
Mitol lett rojtos a felni? -
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #103926 üzenetére
Egy ismerősömnek van I-es Oktáviája, valami eszement tuninggal. Pillanatok alatt 130-on van az autó, 4.-ben még megtekeri a gumit. (Érezhetően lófasz oda az elsőkerék-hajtás.)
Egy kuplung kb 30e km -
Integrale
veterán
válasz
tboy93 #103913 üzenetére
145 1.4 TS 11.2s, 1135 KG (forgalmi szerint több) Civic 7 gen. 1.4 3 ajtós 11.6s 1092kg
-
Integrale
veterán
válasz
sitotomi #103889 üzenetére
Eleg gyanus az a KM allas, 15 eves, kulfoldro behozott E46, ules lyukasra kopva, a kormany viszont egesz szep. Szerintem nem is gyari, mint ahogy a lokharito sem, M packettel ugyan megkaptad uj koraban is ezt, de akkor meg a belso nem stimmel.
A D motor pillangoszelep problemajarol nem is beszelve, plusz kettostomegu.
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #103672 üzenetére
Grandtourból nem a legjobb a kilátás hátra, mondjuk a szedánból és a kacsaseggűből még annál is rosszabb.
Sokat takarnak a vastag oszlopok.
-
Integrale
veterán
válasz
tboy93 #103645 üzenetére
Közben beszéltem velük (külföldön laknak, nem vagyunk napi kapcsolatban),
úgy oldódott meg a vízforralás, hogy lecserélték egy E46-raDe az az 1.4-es egyébként sem túl erős, kb hasonló dinamikájú mint egy 1.6-os Passat.
roberto211: Ha a magyar kínálatot nézed, akkor egyértelmű, hogy 1.4-ből van a legtöbb. Inkább 1.6 legyen a cél.
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #103641 üzenetére
A családban van 3 Megane II, egy 1.4 16v egy 1.5 dCi és egy 2.0 dCi, mindegyik teszi a dolgát, az 1.4 egy időben forralta a vizet, de azóta úgy tudom, hogy megoldódott.
Illetve 1.5 dCi Grandtouron tanultam vezetni, már akkor 420e km volt benne, és még bontatlan volt a motor. -
Integrale
veterán
válasz
!Overdose! #103615 üzenetére
Kicsit beleturva az internetbe, ezer fele erteket talalni, tesztek 3000 feletti fordulatot irnak, forumokban pedig 1800 (masikat nezve 1600).
Egy angol 147 1.6 TS tesztben megint csak 3000-et ir.Ugyhogy gurultam egy kort, 3500 kornyeken mintha simulna a hangja. 5.-ben egyenletesen gyorsitva eszreveheto.
-
Integrale
veterán
válasz
!Overdose! #103611 üzenetére
Meg annyi, hogy itt maga a vez. tengelyt tekeri el par fokot a rendszer (talan 20-at?), mig a Hondanal kukon butykok vannak. A Toyota megvalositasa all a legkozelebb az Alfaehoz.
3500-4000 kozott erezni, ugy tudom, hogy 5000 tol visszaall a normal allapotba.
-
Integrale
veterán
Igen igen, a muszerfal Dedra, egy eve voltam utoljara nala, pontosabban a haverjanal, o Dedrakat es Deltakat bont (TC parkoloparaden Beta HPE es Delta HF turboval lehet latni).
A hatso lokharitoval sokat szopott, mert a Tempranak lenyillik a kozepe, minden esetre nem egy szepseg az auto igy teljes egeszeben. Csak szemleltetni akartam, hogy elemek cserejevel megkapod egy csoporton beluli masik marka autojat.!Overdose!: Hogy erted, hogy hogy? A mukodesi elve olajnyomason alapul, csak a nyitasi idejet valtoztatja, melyseget nem (azt csak a vtech) 4000 korul valt, sokat nem veszel eszre belole, max annyit, hogy valtozatlan kedvvel huz az auto, nincs torpanas. Jo minosegu olaj,10e km-es cserevel es a bemelegites szinte elengedhetetlen.
Tobbet nem tudok mondani rola, hobizoli vagy Magus valoszinuleg jobban benne vannak ezekben. -
Integrale
veterán
Itt all mellettem a garazsban egy Dedra TDs ora szerint 300e km bontatlan motorral, kotelezo dolgokon kivul semmi masra nem kellett kolteni.
Szinten ebben a garazsban egy 145 TS evi 30e km van belepakolva, most 220 nal all, itt azert mar nagyobb a nyug, 8 gyertya nemreg cserelve lamdaszondaval es legtomegmerovel egyutt, most meg jon a vezerlesmodosito es gondtalan. Tipo mind a ketto.A belseje csunyacska a Tiponak, ezert en mar nem gondolkozom bennuk, inkabb bravo, nam sokkal dragabb, de korszerubb auto. Ez is a Tipo halalanak az oka. A korabeli szaksajto gyakorlatilag mindenben az akkori konkurencia ele helyezte a modellt, lasd ev autoja is lett. Az olasz autokat erinto rossz hirnev miatt tart ott ahol, illetve, hogy az utodja szinten ezen okok miatt ugyan ugy olcso.
Nesa: 166 johet nekem is, valoszinuleg az lesz a Dedra utodja
-
Integrale
veterán
Tudom, csak azok az okos dolgok amik a Tipo fejlesztésekor újdonságok voltak, azok belekerültek az arra épülő modellekbe is, sőt talán jobb és kulturáltabb minőségben és kialakításban. Vagy plusz dolgokkal karöltve.
Nézz meg egy Tipot és egy Dedrát, gyakorlatilag ugyan az a két modell, külső karosszéria elemekkel szinte átépíthető egyik a másikká.
(Érden van egy Temprás srác, sokszor jártam hozzá alkatrészekért, ő a Tempra kombiból épített 155 kombit.)A Tipo fejlesztése csak a későbbi modellekkel térült meg és hozta ez elvárt "sikert". Az, hogy mostanra eltűntek inkább az az oka, hogy olasz, nem pedig német. Ha VW lenne rajta akkor most az lenne a non plus ultra, nem pedig a Golf 2 ;3.
Akkoriban nem volt elterjedt az olyan szintű felszereltség mint a Tipoban, a belső méretei még ma is vállalhatóak (nagyobb mint egy Golf 4 és testvérei). -
Integrale
veterán
Sziasztok!
Adott egy turbós autó, abban a tartományban ahol eddig a fütyülést lehetett hallani, most inkább csak huhogás van. Minden csövet átnéztem, nincs se repedés se törés, bilincsek is meg vannak húzva.
Nyomásmérő ugyan annyit mutat mint eddig 0,8-0,9 (gyári érték), és húz is, szóval ilyen téren semmi változás nincs, csak a hangja változott meg.Mi lehet a probléma?
-
Integrale
veterán
Szoktam jelezni nekik az ilyeneket, de semmilyen reakció nem érkezik.
Korábban a 4C tesztjénél volt a motortérről készült képnél, hogy fogalma sincs, hogy hogy sikerült a 4C 1,8 TBi motorjának a tömegét csökkenteni a 159 ugyan ekkora motorjához képest.
Elég lett volna csak a totalar keresőjébe beírni valamelyik szót, és megtudja, hogy alumínium a blokk. Ezt megírtam neki, maradt minden úgy ahogy volt.
És ez csak egy példa a sok közül. -
Integrale
veterán
C70
úgy, tudom, hogy a C70 az S40-re épül, ami Focus (Ford C1 ?), tehát ebben igaza van a kérdezőnek.
Javítsatok ki, ha tévedek. -
Integrale
veterán
válasz
akphsaiid #96432 üzenetére
Fiat Bravo, Brava, Marea , itt megtalálsz mindent. Asszem a hátsó futómű terpesztéséről is írnak, jellegzetessége az összes Tipo platformos olasznak, csapágycserével orvosolható.
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #95964 üzenetére
En pontosan ugyan arrol a kombinaciorol beszelek mint amit TayRol irt, 1.6 eHDi 6 gang. A linkelt C5 is ilyen.
Youtubeon van par video C5-rol is. -
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #95956 üzenetére
3000-nel mar 150 volt.
Szerk.:[link]
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #95695 üzenetére
Ő az a fajta Audi mániás, aki azt állítja, hogy ha 4 karika van az elején, akkor az ki van zárva, hogy szar legyen.
-
Integrale
veterán
válasz
#16514048 #95687 üzenetére
Általában azért ajánlják a nagyobbat, mert nem fogyaszt számottevően többet a kisebbeknél, de jelentősen jobban megy. Gyakoribb, jó minőségű olajcserével pedig elég szépen el lehet kerülni az ilyen hibákat, hideg hajtások elkerüléséről nem is beszélve, de ezt többször is kiemelték már.
-
Integrale
veterán
1.4-es Polo Classic
Telefonrol valamiert nem tudom megosztani a kepet.
Torolheto a komment!
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
jozefgucci1 #86706 üzenetére
Látatlanban engedett 300-at? Elég érdekes
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #85218 üzenetére
De, és ez teljesen világos. A kérdés inkább arra irányult, (amit nem fejtettem ki ez tény) hogy ha növelem az intercoolert, akkor több levegő megy be, de több is távozik, a kipufogórendszer van annyira túlméretezett, hogy a megnövekedett légmennyiséggel is megbirkózzon? Tehát végső soron, nem rontok a helyzeten egy nagyobb IC-vel?
-
Integrale
veterán
válasz
Thunderzolee #85171 üzenetére
Vagy probalgatja, hogy melyiket nyitja. Amelyik nyilik arra tesz egy cetlit, hogy ezen a szamon es/vagy cimen atvehetik a kulcsot.
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Ha viz kerulne az egesterbe, annak milyen jeleit kellene latnom? 1000km alatt eltunt durvan 1 liter viz. Korabban nem volt ilyen! Kiegyenlito tartalyban nincs olaj, szivargast sem latni.
Otlet? -
Integrale
veterán
válasz
!Overdose! #84652 üzenetére
Hát 8! Na meg a Viper mióta vetélytárs?
viszont a kiállításos duma jó volt! -
Integrale
veterán
válasz
raczger #83921 üzenetére
Szerintem az égvilágon semmi gond nincs a hézagokkal, amikor mész megnézni lecsekkolod a rendszámtáblát, ha új kora óta nála van, akkor a rendszám is gyári, 2004.12 már EU plakettes J-s.
A felnik biztos nem gyáriak, de jól néznek ki, illik az autóhoz is (szerintem).Ahogy látom mindegyiken ilyen hézagok vannak elöl, hátul pedig nem középről fotózott, ezért elég csalóka.
-
Integrale
veterán
Azert nem tragedia. Futomu az erzekeny pontja, az 1.8 meg keves hozza, akkor mar inkabb 2.0 ts, nem fogyaszt tobbet, viszont jobban megy. 1.9jtd is jo lehet meg, ha megbaratkozol a hangjaval.
T.S. motoroknal olajra es a bemelegitesre kell a leginkabb figyelni. Ha ezek megvannak, akkor nem jellemzoen problemas.
-
-
Integrale
veterán
válasz
mokus1 #83205 üzenetére
TC
Ugyan úgy túl igényes ezekre az utakra mint a 156-é is, azonban rendes minőségű alkatrészekkel (amik drágák) sokáig húzzák."A 66-os futóműve (stabrudak, lengőkarok) és gumiszilentjei nem bírják jól a magyar utakat, amikor minden patent és jó, akkor – eltekintve az elsőre furának tűnő passzív hátsókerék-kormányzás okozta finom kúszástól – csodálatosan jó tud lenni a futómű"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
nyogo83 #79685 üzenetére
En a futomu miatt mondtam le a 156-rol. Nyaron akartam venni, hogy legyen sajat. (a 145 nem az enyem), de normalis minosegu alkatreszekkel lazan megvan 100-150 ahogy irod is
Ez megfejelve azzal, hogy a jo oreg 31-es ut, amin sokat jarok k. szar minosegu.a 2. Opcio a szerelem, probalj ki egy 156-ot, helyezkedj el benne, nezegesd, ha tetszik akkor merlegelj, es vedd meg
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- További aktív témák...
- Eladó KTM női bicaj!
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX 2080 Ti 11GB Zalman M4 FSP 700W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955
- HP Omen 80G8E9 - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB Type-C
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest