- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz
szabonagyur #204706 üzenetére
Azon gondolkodom éppen, hogy megéri e vajon ezt a felárat ha korban még idősebb is?
Szerintem nemAhogy próbáltam egyet nem igazán éreztem ezen a szinten feltétlenül jobbnak a K Astratól. Egy highline persze jobb lenne már, de alapon nem igazán.
En mondtam
A higlinenal a muanyagok ugyanazok, csak a betetek masak.Vélemény? Mi az a felár amit kb megérhet? Motor teljesítmény ua., felszereltség is ua. ha azt nézem mit használnék ki belőle, K-ból kijönne fiatalabb ugyebár.
En tobbet nem adnek erte, mert szvsz nem nyujt tobbet, ezert irtam mar egy parszor hogy szerintem tularazott. -
footy
addikt
válasz
ngaba #204699 üzenetére
Azt adom hogyha sokaig gyartanak valamit akkor altalaban megszunnek a gyerekbetegsegek, viszont a sulyat nem fogjak "kifaceliftelni" akarmennyit is dolgoznak rajta. Ez ranyomja a belyeget a fogyasztasra is. (meg igy sem rossz)
A hatso labter mar a megjeleneskor is a kisebbek koze tartozott, ez mar akkor is erthetetlen sporoltak ki a centiket. (Platform megengedett volna sokkal nagyobb tengelytavot, igy hatso labateret is > lasd Zafira)
Az infotainment a sok gombjaval mar a bemutataskor sem volt tul korszeru.A suly(a komfortnak jo ugyan, de a fogyasztasnak mar nem annyira), hatso labter, infotainment magukban nem kizaro ok, de azert ha kb ugyanolyan aron kell a K es J Astra kozott valasztani akkor ezek boven a K fele dontik a merleget.
A motorokrol ugy altalaban nekem az a velemenyem/meglatasom, hogy modern(direkt befecskendezos)benzinest 2016tol szabad venni(elotte is keszultek jo turbo motorok direkt befecskendezes nelkul), mert ekkor mar a "kis" turbosok megbizhatoak lettek. Dizelt viszont 2017ig, mert ekkor az euro 6c/dvel mar olyan szigoru kibocsatasi normakat hoztak amik annyira megbonyolitjak az utogazkezelest, hogy az mar a megbizhatosag rovasara megy.
#204701 Vismajor01
Az nem kerdes, hogy kornyezetvedelmi szempontbol meg lehet vedeni a dontesed, de en ezt irtam:
A GTEre en meg nem tudtam kiszamolni olyan opciot hogy megerje a felara egy dizellel szemben.
Ezt most is tartom hogy akarmelyik PHEV felarabol k.sokaig lehetne tankolni ugyanazon auto dizel vagy benzinmotorral szerelt valtozatat.
Konkret pelda(fel evvel ezelott(most itt is dragabb lett minden)): Ausztriaban Passat GTE 18.000euro, a nagyon hasonlo felszereltsegu es futasteljesitmenyu 2.0TDI DSG 15000 euro.
3000 euro tobbletet ki kell fizetnem es meg mellette dugdosom is a kabelt. Itt az aram is dragabb mint Magyarorszagon tehat nincs az a scenario hogy anyagilag megerje.#204702 joamilestoné
Pont ez, hogy meg hasznaltan se adja ki a matek, ujkent pedig vegkepp. -
footy
addikt
válasz
Haramia11 #204694 üzenetére
Már majdnem döntöttem is ezek közül melyiket vegyem meg, amíg nem olvastam arról hogy a kis motoros turbós autók nem jó választás, mert hamarabb tönkre mehetnek.
Ez hulyeseg el ne hidd. Vannak jol es kevesbe jol sikerult motorok fuggetlenul attol hogy kis-nagy kobcentis vagy turbos-szivo. Nincs ilyen szabaly hogy minden nagy kobcentis szivo megbizhato.
A fenti autok kozul mind veheto. A Fordnal inkabb Focust neznek mert az lenne a Ceed es Astra kategoriatarsa. Nomeg ha jol emlekszem Fiestaba nem raktak a 125lovas EBt igy csak 5os valto elerheto hozza aminek rossz a kiosztasa. -
footy
addikt
válasz
Doki16 #204666 üzenetére
A FB csoportban eleg vad szamlakat lattam, foleg mikor DSG valto olajat is cserelni kellett.
Az ok hogy olcsobban meg leht csinalni otthon, de azert ez nem mindenkinek opcio.
Igen, nemcsak a GTEre de altalaban PHEVre nem talaltam igazan "use-case"t.Bár nem értem mi idegesítő van a töltögetésben. Most komolyan fáradtság amikor beállsz a parkolóba és 30 másodperc alatt bedugsz egy kábelt?
IgenPont egy lepessel tobb mint eddig. (leallitom az autot es kiszallok)
Az elektromos autot amit nem kell minden nap tolteni meg el is tudnam kepzelni, de a PHEVnel az az erzesem hogy mind2 technologianak csak a hatranyat hozzak.#204675 szabonagyur
Ha K ugyanannyiert van mint J, akkor nem kerdes hogy K.
A J azert hatul eleg szukos es erzik rajta a kor. En sem adnek 3Mtol tobbet erte. (bar egy AGR uleses xenonos azert megerhet 3,5-et) (A szedan nalam kizaro tenyezo lenne, mert rosszul pakolhato es nem erezni rendesen a hatuljat es altalaban csunyak is) -
footy
addikt
válasz
szabonagyur #204664 üzenetére
A DSGnel azert en hozzaadnam meg a valto programozas koltseget, mert eleg idegesito/ongyilkos(DMF) a gyari program.
A GTEre en meg nem tudtam kiszamolni olyan opciot hogy megerje a felara egy dizellel szemben. Aztan hozzajon meg a toltogetes ami az elso par alakalommal meg erdekes utana pedig csak idegesito . (Erdemes megnezni a GTE FB csoportban milyen szervizszamlak vannak.)
-
footy
addikt
válasz
szabonagyur #204641 üzenetére
A korabbi hsz-ekbol osszeollozva akkor most ez a 2 opcio van?:
Sportsvan 2017(?) 2.0TDI+DSG 57ekm ketes eloelettel X(?) hufert
Astra K 2018 1.4T+MT 28e(?) rendesen szervizelve X+1M hufertMennyi az X?
Ha nem kell az automata, de relative surgosen kell autot venni, akkor siman megvennem az Astrat. Ha pedig raersz akkor csak siman varnek meg par honapot egy alkalmi vetelre, de leginkabb egy automata K astrara.
-
footy
addikt
válasz
szabonagyur #204632 üzenetére
A K Astraknak sajnos eleg gyenge a fenyezese, de persze egy jo polirral rendben lehet rakni.
Egyebkent jo auto, szubjektiven majdnem akkora mint az Insignia A.Sportsvant en nem vennek. Elonye nem sok a Golffal szemben(magasabban ulsz?) es eladasnal nehez dolgod lesz vele. Akkor mar inkabb touran. Bar VW dizel ide vagy oda, ha nincs tiszta szerviztortenet akkor lehetnek nagy kiadasok, foleg ha a DSGnel is elmaradt az olajcsere.
Mikori volt a K astra?
-
footy
addikt
válasz
HUTCHDB #204437 üzenetére
Nekem van Fordom, de ha az osszeszereles minoseget megnezem akkor legkozelebb inkabb francia lesz
. A 3F szabalyt pedig meghagyom annak aki nem tudja milyen autot kell venni.
#204440KMT
Az M32es valtonak tobb generacioja volt. Az elsok voltak igazan problemasak, kesobb csak elvetve fordul elo. A J Astra Fl utani valtozataira nem jellemzo. Automatat a kenyelem miatt neznek... (+nincs kuplung, nincs kettostomegu(cserebe 80-100 ezrenkent kell egy olajcsere)) -
footy
addikt
En ramennek egy cosmo J astrara 1.4T lehetoseg szerint xenonnal es automtaval. Nem gyakori, de kivarnam
#204414HUTCHDB
En megiratnam a valtot. Engem is zavar mikor passatot vezetek hogy annyira alacsonyan tartja a fordulatot. Egyreszt a lendkerek se halas erte, masreszt nincs is erelye a motornak mikor szukseg lenne ra. Ha padlozod akkor meg kapkodva kapcsol vissza. -
footy
addikt
válasz
rbalint88 #204384 üzenetére
Azert egy 2-3 eves autohoz olyan nagyon nem kell szerelo. A kotelezokon kivul mas nem igazan szokott lenni...
A 7es DSGnel inkabb el tudom kepzelni hogy lesznek uj szerelo barataid.#204386 KMT
Civicet en csak a 10. genereciotol vennem a 8-9. generacio az zajos, pattogos es a (szivo)motorok meg lomhak is.
A mazda6nal a FLig rossz(felut, pattog, buta) a futomu es a rozsdasodas sem keruli el. Ott meg a belter sem valami nagyszam foleg egy Passattal osszehasonlitva.
A 1,4T J Astra tokre rendben van. Jol felszerelve mar-mar premiumos. -
footy
addikt
A K Astra egy jo auto. Az elso evjaratokat nem szabad venni belole. Az LSPIvel gond volt az 1.4Tnel, de 2017tol valtottak olajat es azokkal mar nincs gond. (Allitolag az automataknal korabban sem volt jellemzo, mert ott nem tudod alacsony fordulaton eroltetni a motort)
Az 1.6Tre es az 1.0ra nem volt jellemzo korabban sem.
A dizeleknek gyenge a vezerlese en azt sem vennem, mert az motorcsere nelkul is zsebbenyulos.
Szoval ha valaki dizelt valasztott vagy 1.4T-t a korai evjaratokbol azok biztos nem adtak jo ertekelest a nepiteleten...Nekem a belter anyagai jobban bejottek a K Astraban mint a Golfban. A kivitelezes/osszerakas viszont egyertelmuen jobb a Golfban. A leontol octaviatol egyertelmuen minosegibb hatast kelt.
A futomu egy nagyon jol eltalt kompromisszum. A zajcsillapitas eleg valtozo, ha benne van az akkutik paket akkor kifejezetten csendes (csendesebb mint a golf). A csomag nelkul viszont a Golf csendesebb. Az AGR ulesek hajszalnyival kenyelmesebbek mint a Golfban. A LED Matrix fenyszoro kivalo. (bar a korai evjaratoknal erre is volt panasz)Ha mindenkepp VAG csoportos autot akarsz, akkor 1.4TSI kombi Leon FR kivitelben. (nekem picit szelzajos volt)
Egyebkent szerintem egy 2017 utan gyartott jol felszerelt(AGR ules, LED fenyszoro) K Astra jobb valasztas. -
footy
addikt
válasz
álmodom? #204304 üzenetére
Nincs ilyen hogy minden szivo benzines jo meg minden turbos szar.
Vannak jo motorok es vannak gyenge konstrukciok fuggetlenul attol hogy feltoltott vagy nem.
A VW csoportnak kellett 3 generacio mire sikerult tartosra megcsinalni az 1.4 turbot. Az elso 2 generaciot en nem vennem a 3.-at viszont siman. A vele parhuzamosan gyartott 1.6 szivo (FSI) hiaba turbo nelkul van egy kalap szar.
Giulietta van a csaladban 3 eve hajtjuk, eddig semmi komolyabb baja nem volt. (2011es)
Viszon en megis inkabb FL(2014tol) vennek, mert jobb a belter es az apro gyermekbetegsegek(bizonyos homersekletnel zorgo tarolo+toresre hajlamos kabel a csomagtartonal) mar nincsenek jelen. -
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz
szabonagyur #204078 üzenetére
Ha kell az automata en Astrat vennek. Nem csak azert mert a vw szarazkuplungosban van 1-2 konstrukcios hiba, hanem mert az osszes szaraz-duplakuplungossal szar parkolni(lassu, iranyvaltas, hirtelen megindulas, bakkecskezes) es nem kusznak szepen.
ui. Ha meg tudsz baratkozni az icockpittel akkor egy FL 308(aisin automata) se rossz. -
footy
addikt
válasz
szabonagyur #204071 üzenetére
KB ugyanaz mind, ahogy fentebb is irtak a futomuzaj a szedan, illetve 5ajtos valtozatnal kevesebb lehet mint a kombinal. Az astranal figyelni kell, mert evjarat es felszereltseg fuggvenyeben nem mindegyik volt zajcsokkento(laminated SA a szelvedo aljaban) szelvedovel (a golf7nel elvileg alap volt) es nehanynal a kerekjarati iv zajcsokkentojet is elsporoltak. (BS1 /Akustikpaket a csomag neve)
En Astrat neznek, mert abbol konnyen talalni jol felszereltet AGR ulessel. Pont emiatt esne ki a Jetta mert abbol csak comfort/trendline van szar ulesekkel -
footy
addikt
válasz
vzsryl #204010 üzenetére
Nem, sokkal szarabb. Nekem volt mindketto huzamosabb(Fabia 45e km, Punto 28e km) ideig. A Punto egyertelmuen halkabb(foleg autopalya temponal- a fabianak 4500forog a motorja es hangra mintha egy mehkas zugna a fejedben) es a furomuve(nezd meg a hozzaszolast amit fent linkeltem szelerzekenysegrol, pattogos futomurol) es feke is jobb.
A Puntobol nem fajt a hatam 100km utan mint a Fabia eseteben.
Mindenben jobb a Punto es ezt ugy mondom hogy parhuzamosan hasznaltam az autokat. Mielott jonne az allapot tema: A Punto regebbi volt a kinalat aljarol valasztva, a Fabia pedig kozeperol/tetjerol. -
footy
addikt
válasz
stephan0s_ #204001 üzenetére
3 gyerekkel csakis egyteru. Hiaba nagy a Passat, Superb, Mondeo hatul, az ulesek es az ISOfix kikepzese olyan hogy csak 2 gyereket tudsz beultetni.
Megertem hogy nem tetszik a Touran(szerintem egy doboz megkopkodve bauhaus designnal) es en is tularazottnak tartom.
En is C4 Picassot es Zafirakat nezegetek.
Ami nalam a C4 mellett szol:
- 3 kulonallo ules
- modernebb platform (konnyebb 3-400kiloval ami a fogyastasra jo )
- design
- otletes tarolokEllene talan csak annyi hogy a masodik ulessorban a szelso uleseknel a teto kenyelmetlenul kozel lehet egy bizonyos magassag folott. (nekm 174gyel meg epp ok volt)
Az automatara(wandleres aisin) nincsen panasz es az 1.2PTre sem 2017 masodik fele utan. (elotte a vezerlessel lehetnek gondok). A 1.6os prince-et nem mernem megvenni, bar allitolag ez sem annyira rossz mar.Ami a Zafira mellett:
- AGRes ulesek extrem kenyelmesek
- sima picassohoz kepest nagyobb csomagtarto
- 1.4T nem direkt befecskendezosEllene a nagy sulyon kivul(emiatt magasabb fogyasztas) a magasabb ar is szol es itt a kozepso ulesre(nem isofixes) max gyerek vagy vekony feleseg fer. (a enyem 162cmrel 52kg-val elvolt)
Az 1.4T+automata kombo nyugodt vezetot kivan, a 1.6T-vel mar azert dinamikusabbnak erzodik. (meg 136loval is) -
footy
addikt
válasz
aero. #203924 üzenetére
Annyival kiegeszitenem, hogy a Passat/Superb fek, futomu azert lehet jelentosen olcsobb mint egy Mazda6/Insignia(nekem az Insigniara dragabb volt a fek mint az azonos evjaratu Passatra). Eleve nagyobb a valasztek utangyartottbol es gondolom a darabszam is nyomja lefele az arat.
-
footy
addikt
válasz
w.miki #203788 üzenetére
A fabia eddigi autoim kozul a legrosszabb volt, egy Punto2 sokkal jobb en azt neznek.
Ha felsz a rozsdatol akkor a Focust es a Civicet huzd is ki. A Stilobol csak FL utanit, a Megane2 es C4 nekem ebbol az idoszakbol(az adott arert) problemasnak remlik.
Esetleg Corolla, vagy megtoldani es Swift, bar en maradnek a Punto2nel. -
footy
addikt
válasz
Vismajor01 #202736 üzenetére
Jah most latom hogy felreerthetoen fogalmaztam, szoval az 5008-at is benzinnel(Puretech) vennem es a Scenicet(TCE) is, csak a Scenicnel hanyagolnam az "automata" EDC valtot, vagy kiterjesztett garival vennem.
A Passat mint olyan jo auto, de mint minden kombinak az a baja hogy hatul csak 2 szemelyre vannak formalva az ulesek es a hosszabb utak 3 gyerekkel felejtosek. -
footy
addikt
válasz
molnarpeter #202734 üzenetére
Azert a Prius+hoz kell
elszantsagszeretni a hibrid technikat , mert az a design(mintha Optimus Prime meghagott volna egy manatuszt) es a menetteljesitmenyek sem tul acelosak. -
footy
addikt
válasz
Vismajor01 #202732 üzenetére
5008at vagy Scenicet(TCE automata nelkul vagy sok garival) vennek. A V60 csaladdal nagyon kicsi. (nekem is kepben volt, de meg 1 gyerekkel is necces)
-
footy
addikt
válasz
Luck Dragon #202133 üzenetére
Az ules egyertelmu kiindulopont:
trendline
comfortline
highline
B7-bol csak a Highline valtozat ami hosszu tavon is hasznalhato ulest ad. Azt lenne erdemes keresni. A digit klima mar elvileg comfortline-tol alap. A legtobb dolog, ahogy apfurzwagennelVAGnal lenni szokott opcionalis extra, szoval erdemes kulon megnezni ha szeretnel pl. xenont vagy panoramatetot stb. -
footy
addikt
válasz
lacer93 #201956 üzenetére
Az Ufo Civic helyett en a Fiat Bravot neznem meg 1.4 Tjettel, vagy egy Lancia Deltat ugyanezzel a motorral.
A Civickel(8G) nekem tobb bajom is volt:
- tul kemeny futomu (pedig osztrak utakon mentem)
- szar ergonomia (osztott kijelzo zavart, konyoklo rossz helyen, a valto sem annyira esik kezre mint egy jo hondaban )
- az 1.8 alig megy de legalabb zabal (ha az alpokba akarsz menni a szivo motor amugyis felejtos)
- a zajcsillapitas egy hyundai pony szintjen vanMielott jonne a vad, nem vagyok honda ellenes mert a Jazz barmelyik generacioja szerintem bestbuy a maga kategoriajaban.
-
footy
addikt
válasz
Laybee #201834 üzenetére
A magyar muszakin az nem megy at amit nem akarnak hogy atmenjen...
+ 1 kavicsfelverodestol nem fog szamottevoen mashogy vilagitani a lampa.
+2 van mar javitasra (ledek cserejere szakosodott) szerviz#201836 ZolAK
- Leon, egesz jo vezetni, az alap ulesek nagyon rosszak, az FR tok jo.A motor megbizhato, csendes es jol fogyaszt,a (nem allithato)futomu nekem pattogos(nemet autopalyara ok) volt, a kormany pedig kicsit "ideges " autopalyan.- Pug, a kormany nekem megszokhatatlan a fordulatszammerovel egyutt. Az ules jo, a belter premiumos minosegu. A motor a forumok alapjan ok, hogyha 2017.04 utan gyartott.
A futomu szerintem tok ok- Megane, szivoval en max japant vennek(mert vagy megvan a loket>mazda vagy hibrid>toyota vagy kicsi+konnyu>honda jazz) Az 1.33TCE-rol nem sok rosszat olvasni.
- Felvennem a listara a J Astrat LED matrixszal 1.4 turboval, 2017 utan gyartva (dexos 1 gen2. olajjal legyen szervizelve)
#201839 Vismajor01
A LED precizebben es vilagit feherebb fenye (esoben hatrayn!!!)van, a Xenon pedig tobb lument ad.
Nekem az Insignia A kanyarkoveto bixenonja az etalon, a B insignia matrix ledje is nagyon jo.
A FL elotti leone alig jobb egy halogentol es hajlamos hibara is, FL utan mar egy fokkal jobb, de egy jo xenonert nem adnam. -
footy
addikt
válasz
Vismajor01 #201607 üzenetére
Ertem hogy bejott a prius,de kinyilik a vilag ha elengeded a hibridseget.
A fent leirtakbol nekem az jon le hogy nagyon sokat nem mentek az autoval, ezert a fogyasztas nem akkora jelentos tenyezo. Ha az automata kenyelme kell azt meg lehet kapni benzinesnel is.
A fentiek kozul en egyiket sem vennem, ha tervben vannak meg 2 gyerek.- RX400H
draga tud lenni a szervizes mert nem mai darabok mar es ha elszall egy kormanymu, akkor azt nem prius aron fogjak javitani. A kulmeretehez kepest kicsi belul, egy passat B8 tancter hozza kepest-V60
nekem is nagyon tetszik, de a hatso labter nagyon keves benne es a csomagtarto is vicces meretu a PHEVnel.-Outlander
nekem egy gyenge minosegu auto benyomasat keltette mikor megneztem es a forumok alapjan a hajtas elektromos resze sem problemamentes. raadasul belul is eleg kicsi-Auris TS
nagyon kicsi a hatso labter, egy reboarderes ulesre esely sincs-508SW
ez egy tok jo kombi, de a hibrid resze ertelmezhetetlen, HDI-vel kell venni, ha minden aron erre vagysz.+Mindegyik fenti modellre igaz, hogy hatul nincsenek kulonallo ulesek, ugyhogy ha gyerekulest akarsz rogziteni, akkor max 2-t tudsz isofixszel.
3 gyerekkel tuti egyterut neznek es azok kozott is van olyan amit egesz jo vezetni.
1.6T Zafira :
- hagyomanyos megbizhato automataja van
- van belole 7uleses
- a 200lovas valtozat igencsak szedi a labat es OPC csomaggal jol is nez kiSmax 2.0EB (talan 2015ig powershiftes, azt kerulnem)
- nagy, kenyelmes es rengeteg helyet kinal
- a meretehez kepest sportos (sokkal jobb vezetni mint egy Sharant)
- ha lesz meg tamogatas akkor becsereled egy hibridre(az ujabbak a toyota fele 2.5os hbirid hajtassal vannak) kesobb -
footy
addikt
válasz
MC Pite #201569 üzenetére
Most en is nezegetem a franciakat, mert minivan(3 teljes erteku ules hatul) kene, viszont a Touran nekem nem tetszik(ugy nez ki mint egy haztartasi gep) es iszonyat draga, cserebe benzines valtozatban is olyan ritka mint a feher hollo, de legalabb ahhoz is a szarazkuplungos DSG van. A benzines Zafira epp tetszene, de erre kicsi a valasztek, meg az 1.6sidi 170 loerovel(automata) mar nagyon szomjas.
Szoval szoba kerult a Scenic amibol forumok alapjan a 2018tol gyartott 140lovas 1.33 veheto, vagy a C4 Picasso 1.2THPval ami 2017 aprilisatol veheto, amikoris javitottak az olajban oldodo vezermu szijj .
Te miket neztel? -
footy
addikt
válasz
KRISSTUS #201516 üzenetére
Nekem most 3.5 Focus(2017) van 1.0 Ecoboosttal. Jelenleg 100200 km van es eddig semmi gond. A fogyasztas parades 5,5 korul csendesebb mint a 1.6 szivo es sokkal elhetobb a hetkoznapokban. Egyebkent a PFL-hez kepest az FL eleve joval csendesebb.
A magyar facebook csoportot nem erdemes olvasni, csak karogok vannak tapasztalat nelkul.
En nemet forumokat atolvastam mielott megvettem az autot es az ott leirtak alapjan az 1.0EB hibai a 2015-os FL-tel ki lettek javitva(a huteskor egyertelmuen mas/jobb). Ott joparan vannak 200e km feletti futasteljesitmennyel kulonosebb javitasi koltseg nelkul. (A vezerlescsere relative draga 200e km korul.)Egyebkent a Focus gyartasi/kivitelezesi minosege szvsz gyengebb mint a toleado/rapid, viszont az anyagminosegben egyertelmuen jobb(az ajto felso kapritja meg egy Octaviaban is kritikan aluli). A Fordban szamomra erthetetlen sporolasok vannak(fullos fejegyseg eseten is hianyzik az aux, otvar karpitrogzitesek, hianyos alapfelszereltseg, gagyi ragasztasok, csomagtartoban csak 1 oldalt van lampa). A knowhow egyertelmuen benne van az autoban, de a sporolas az osszes europai marka kozul a fordban erezheto leginkabb. (talan a Daciaban jobban, de az annyiba is kerul)
Felreertes ne essek, szerintem hasznaltan ar/ertek aranyban nagyon jok a Fordok, de ujkent szerintem egy sokak altal lesajnalt Fiat Tipo sokkal jobb vetel mint egy Focus. Ha nem is ugy jon le de en elegedett vagyok az enyemmel, mert az adott osszegert "sok" autot kaptam, az itteni(osztrak) piacon az agyonhypolt
pfurzwagenvolkswagen golf 12e euro lett volna en pedig a focust 8600ert vettem (igaz koronas enyhen arnyomott idoszakban) -
footy
addikt
válasz
Integrale #200816 üzenetére
Amit en olvastam 2017ig a vezerlessel lehetnek gondok. A szijjbol darabok levalhatnak amik eltomitik az oaljzoreseket es az alacsony olajnyomas sulyosan karosithatja a motor egyes reszeit. Altalanos visszahivas pedig tudomasom szerint nem volt, annak csereltek garanciaban vezerlest, akinel vilagitott a motorkontroll/olajlampa.
Nezgetem a C4picassokat es volt multkor 2(2016os) is fent aminel irtak hogy vezerles volt cserelve.
40. ill 60e km-nel.
Egy kesobbi evjaratot en bevallalnek, mert egyebkent jokat irnak nemet forumokon a kulturaltsag, fogyasztas es karaktert illetoen. -
footy
addikt
válasz
Tom1939 #200694 üzenetére
En erzekeny vagyok az ulesekre, a Kugaban levo AGRes ules viszont teljesen rendben van.
Ha a teszteloknek nem jott be, akkor valoszinuleg az alapules volt az autoban. (A Fordokban egyebkent sokaig legendasan szar ules volt, szoval lehet volt nemi eloitelet is a tesztelokben...)
A B&O hifi amugy nem rossz, de azert raktam mar ossze jobbat aftermarket cuccokbol harmadarert -
footy
addikt
válasz
3L1T3 #200652 üzenetére
En probaltam Kugat, szerintem nem rossz, a belteret nem ereztem tul szellosnek(a Rav4 talan tobb helyet ad), viszont legalabb nem annyira puruttya mint a toyotak.
Szvsz egyikkel sem jarsz rosszul, azt vedd amelyik jobban tetszik.
(A technika miatt nem nagyon aggodnek, mert a Kuga es Rav4 hajtasa kb ugyanaz a Hyundaira is van 5 ev gari) -
footy
addikt
válasz
-FreaK- #200217 üzenetére
Van ilyen, nekunk mind a ket autoban EZ van. A szelre kihajlo reszek nagyon praktikusak, mert ki/be maszas eseten az ules oldalat is vedik.
#200293
focvis
Porozus?
Lehet tudni melyik evjaratig? En 2017-ig tudtam olajproblemarol, de a hengerfej tema nekem uj.
Egyebkent amennyire en tudom csak a 2.0 dizelhez ment aisiin automata, a tobbihez GM fele. Bar allitolag azokkal sincs gond.#200294
starius
Ne vedd meg, beteg a valto es a motor is. -
footy
addikt
válasz
SPeti1984 #200106 üzenetére
A ford 3 hengeresei teljesen kulturaltak, ha nem farokmeregetesre mesz, akkor igazabol tok mindegy a hengerszam...
(Sot a Peugeot es az Opel(GM fele) 3 hengeresei is azok)
Automata VW-nel is csak Amarokhoz es Touraghez van, a DSG inkabb 2db robotizalt valto egy hazban.A SUVra meg talan a Grandland jut eszembe, de egy Insignia is ott van arban es az sokkal inkabb auto. (tagasabb, jobb futomu, stb.)
-
footy
addikt
válasz
Revolit #199497 üzenetére
Ez a szivoval nem lehet baj olyan mint a 3F szabaly, egy f@ssag.
Van turobol is jo es ha nem 1bites a labad meg kicsit szaporitod az olajcseret, akkor semmi gond nincs vele. Sot birja palyat es a klimat is,de akar meg tud kevesebbet is fogyasztani mint a szivo parja.
Fiat Bravo 1.4tjet a fenti parametereknek megfelel, vagy akar lehet J astra is 1.4Turboval.
A Kia es a Hyundai 2015-ig gyartott autoit en meghagynam annak akinek az auto annyit jelent mint egy mosogep...Ha csak az a lenyeg, hogy keveset bukj rajta es kozelekedoedenyed legyen akkor meg egy hibrid auris. A PFL kombi talan bele is ferhet.
-
footy
addikt
válasz
bitpork #198473 üzenetére
Lattam mar ezt linekeltek az egyik Opeles csoportban is. Szerintem kicsit overkill, sokan a motorolajat ritkabban csereltetik...
Arany kozeputnak szerintem a 80-100k jo lehet, csak sajna hiaba irja elo a valto gyartoja, ha az autogyartok nem veszik fel a szervizprogramba.#198475MC Pite
Nem sokat vezettem, de mar beulesnel is megakadt a kormanyban a labam, mert szokatlanul alacsonyan van . Biztos meg lehet szokni, de ahogy irtam nekem furcsa volt, nem igazan jott be.
A giuliettanal tobb tesztben olvastam, hogy atlagosnal nagyobbnak irjak a kormanyt, nekem az pl. fel sem tunt -
footy
addikt
válasz
Skilly #198441 üzenetére
Nekem tetszik a 308, az icockpit viszont nem nagyon gyere be. A hajtas nem problemas. 6-os aisin van benne, tehat 2 tomegu nincs. Viszont van 2 dolog amit mindenkeppen nezess meg mielott megveszed:
- valto milyen allapotban van. Elettartam toltetu olajjal szerelik amit a gyakorlatban 80-100 ezrenkent le kellene dobni. Ha ez eddig nem volt meg akkor egy draga javitas lebeghet a jovoben. (Mivel ennyit ment az valoszinu hogy inkabb autopalyan futott, ott nem annyira veszes meg talan igy sem, de jobb lenne megnezetni a valtoban az olajat.)
- a csomagterben az adblue betolto kornyeken vannak-e feher foltok. Ha mellecsepegtetik az adbluet akkor ott rozsdalni fog. -
footy
addikt
En bedobnam meg a GIuliettat a kalapba. Olcsobban talalod mint a VAG konszern autoit. A multiaireseknel erdemes bekalkulalni az egyseg cserejet a keretbe.
Egyebkent elgeondolkoznek a 120 lovas(nincs multiair) valtozat+chip kombon is, mert a rovid valto miatt igencsak fickosnak erzodik. -
footy
addikt
válasz
Veron #197813 üzenetére
A nemet forumok alapjan nem karbantartsfuggo, olvastam olyanokat akik evente 3-4x atkentek(valami speci zsirral) megis megszorult es/atengedte a vizet. Inkabb egy gyenge konstrukcionak tunik.
#197814MMA87
Ennyiert mar J Astrat is lehet, az 1.4 turboval egy sokkal jobb auto mint az O2.
Az M32-es valtot egyebkent mar nem nagyon osszegert javitjak de a FL utani autokkal nem nagyon szokott gond lenni.
A J Astra az AGR ulesekkel xenonnal es a jol sikerult zajcsillapitasaval kifejezetten komoly auto hatasat kelti. -
footy
addikt
Csillaggarazshoz nem vennek draga autot. Foleg ha a hazra gyujtes megy mellette.
2-2,5 korul tok jo autokat lehet venni az olaszoktol. Az 1.4Tjet abszolut problemamentes motor.
-Lancia Delta (legnagyobb csomagtarto)
-Fiat Bravo (legolcsobb a 3 kozul)
-Alfa Giulietta (leginkabb minosegi )A Delta es a Bravonal az M32es valtora kell figyelni, a Giuliettanal mar nincs ez a gond.
Ha kicsi a Bravo/Giulietta csomagtartoja, akkor egy tetobox alternativa lehet. (a babakocsi meg a Giuliettaba is befer, pedig annak a legkisebb a csomagtartoja)#197807Veron
Ne a zajtol felj, hanem a beazastol. A G7, Leon3-nal sok problemat lehetett olvasni a napfenytetovel kapcsolatban. -
footy
addikt
válasz
yodamester10 #197460 üzenetére
Nekem ez jut rola eszembe... (nem feltetlenul pozitiv)
-
footy
addikt
válasz
Veron #196617 üzenetére
Az olcsositott MQB platformra epulnek a fenti skodak. ettol viszont meg nem lesz beloluk sem passat de meg golf sem. A tengelytav nagyobb lett es kb ennyi.
A Juke kis auto platformra epul, arra amire a clio is, ugyhogy csodat nem lehet tole varni.
Az I30 egy kategoriaval feljebb jatszik(az MQB-A0-hoz kepest legyen 1 fel), ami erzik a futomuvon a fekeken es valoszinuleg a zajcsillapitason is. -
footy
addikt
válasz
cappa72 #196604 üzenetére
Mastol is hallottam hogy volt vele problemaja, szerintem Skodaek megvettek a legszarabb gazpedalt amit kapni lehetett.
Kopár, sivár, fapad, kényelmetlen, rossz vezetni... ezek maradtak meg belőle.
Igy-igy, en senkinek nem ajanlanam. A 2es Fobia amugy ugyanez a hulladek. Volt nalam januarban egy 1.4 dizellel 75 loval, de valami borzalom volt az is. (bar az nem fulladt)#196606 oliwire
bovdenes nem tud ennyire szar lenni#196609 Qru
Egy kanna benzint meg egy ego gyufat erdemes beletenni#196612 Veron
A Scala belseje egesz korrekt, de az is csak addig amig a kamiq all mellette.
A fentiek kozul I30at vennek, mert az sokkal komolyabb auto mint a tobbi, de inkabb az 1.0T-vel. A szivo motor EU6 ota 2L alatt kompakt autoban nem mukodik. -
footy
addikt
válasz
oliwire #196602 üzenetére
Ha szereted a kihivasokat, akkor ajanlom a skoda fabia 1 1.4 101LE valtozatat. Erzesre kb 1 orat kesik a gazpedal. Meg 1 ev birtoklas utan is sikerult lefulladnom vele. A fulladast az auto sem szerette, mert utana mindig megtiportam
#legofsabbverdamvalahaszarulesszarfutomuszarmotor -
footy
addikt
válasz
szabonagyur #196472 üzenetére
Fugg az alkattol is. En 173centivel es 74 kiloval 200km-et feszkelodes nelkul lenyomtam. 1-es Jazzel.(2004) A 2esben(2011) pedig egyertelmuen jobb ules van ott 300km utan sem volt feszkelodes.
#196477bandus
Milyen auto erdekel? Az ulesre haklis vagyok, ugyhogy leirom amihez volt kozom(birtokoltam/min 1 hetet vezettem) es eszembe jut:
(nekem a szempontjaim: ules pozicio, gerinctamasz beallithatosaga, ulolap hossza, oldaltartas, fejtamla allithatosaga(nem csak fel le hanem donthetoseg), uleshuzat(mennyire izzados))Szamozas az alapjan mennyi ido utan kezdek el feszkelodni/izzadni
1= 0-50km
2-3= 50-100km
4-5=150 -200km
6-7=250-300km
8 ponttol mar igazabol mindegy, mert nem az ules a szuk keresztmetszet es altalaban mas miatt ugyis meg kell allni.Swift 2000 - 10/1,5
Leon 2001 alap ules - 10/5
Punto 2002 - 10/5,5
Fabia 2005 - 10/3
Mazda 6 2004 - 10/8 (oh azok a jo kis pluss ulesek...)
Leon2 2006 alap ules 10/4
Golf5 2008 comfortline - 10/6,5
Jazz 2004 10/6
Golf6 2011 comfortline - 10/6,5
Jazz 2011 - 10/7
Fabia 2011 - 10/3
Insignia 2013 AGR- 10/10
Alfa Giulietta 2011 - 10/7
Peugeot 508 2011(allure) - 10/10
Seat Leon 2015 (FR line) - 10/8
BMW 3 alap - 10/4
Volvo V70 2014 - 10/10
Passat 2012 comfortline - 10/5
BMW X3 2011 combtamaszos - 10/6
Ford Smax titaniumX - 10/8
Passat 2015 comfortline - 10/7
Ford Focus 2017 ST line - 10/6 -
footy
addikt
válasz
Saskakas18 #196453 üzenetére
Lehet szo a polorol is. Ott is csak a highline ules er valamit, a tobbi egy fos. Egy Honda Jazzban pedig tok jo ules van. Forgathatod akarhogy a dolgot, a nemetek alaparon szar ulest adnak(az un. premiumok is). A japanoknal lehet nincs opcios ules, de az alap ulesek is minimum elfogadhatoak.
-
footy
addikt
válasz
Saskakas18 #196450 üzenetére
Dehogynem lehet hasonlitani.
Barmelyik Mazda a 3astol(mar ha a japant mondtad) felfele kivalo ulesekkel rendelkezik. A VW csoportnal ha a trendlinet veszed meg a passatban sem kapsz normalis ulest.
Vannak persze akinek mindegy, de megis csak egy olyan "alkatreszrol" van szo amivel a vezeto testenek legnagyobb resze allando kapcsolatban van. -
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz
Gabesz87 #196222 üzenetére
+1 a Superbre ha mar 2.0tdi.
Egyebkent ha nem kell akkora meret es inkabb a benzin fele huzol, akkor meg lehet nezni egy FL elotti 1.6T Astra kombit is. 200 loval eleg szepet lep, automataval pedig ki lehet maxolni a komfortot.
Kulonben megertem ha inkabb benzinest szeretnel, mert a jaraskulturaja szvsz meg egy 3 hengeres benzinesnek is jobb mint egy dizelnek. Az egyeb nyugok pedig nem hianyoznak.
Most itt nem a 2 tomegu+ reszecskeszuro kombora gondolok, hanem mondjuk nalam bejott az elozo verdanal izzito gyertyak csereje, ami 150euro/DB!(nyomaserzekelos) , DPF elotti +utani homersekleterzekelo 500euro. Aztan ehhez jon meg az ADblues szarakodas, hogy telen ne fagyjon be, de ne is szivja le az aksit es utantoltesnel ne menjen melle, mert akkor indul a rozsda...
Szoval hosszu tavon gondtalanabb eletet iger egy benzines(foleg lexus) mint egy TDI. -
footy
addikt
válasz
BigBlackDog #195978 üzenetére
Cicanadragot hordassz?
-
footy
addikt
válasz
Gabesz87 #195966 üzenetére
Ez is a nemetek fillerb@szasa. A Ford, VW ugyanazt csinalja. Benne van a kulcs nelkuli inditas, de a nyitas nem. Szerintem semmi ertelme igy, mert elo kell venni a kulcsot az ajto nyitasahoz , akkor pedig mar mindegy ha bedugom a gyujtaskapcsoloba es akkor legalabb nem kell helyet keresgelni a kulcsnak.
Egyebkent amikor Passatoknak nezegettem, talaltam ra forumot, hogy milyen alkatreszek szukesegesek azutolagos beepiteshez. (antennak, kilics, kabel, vezerlomodul, kb 500euro volt anyagkoltsegben)
Az Opelekben egyebkent nincs szetvalasztva ez a funkcio es nalam hibatlanul mukodott.#195976 Qru
Az eladok mindig azt nyomjak amiket ki kell szorniuk. Nekem az a benyomasom, hogy a technikai dolgokrol nem sok fogalmuk van. -
footy
addikt
válasz
yodamester10 #195890 üzenetére
Rengeteg PHEV Toyota? Hol?
Az "ontolto" hibridbol is mak kell hogy a fenti parameterekkel kifogj egy normalisabbat, phev meg eselytelen. Ha pedig eltekintunk a hajtaslanctol a toyota auris nem egy kulonosebben jo auto. A helykinalat gyenge, az infotainment ocska, a belter pedig sok helyen igenytelen. Persze ha megfelel egy lancer akkor jo lehet, de nincs pariban a leonnal, giuliettaval vagy egy FL focus-szal.Sima benzin és dízelnek gatya 5-8 éven belül.
Nyugodt legyel a furt DPF smok`n charm gyokerek ott lesznek 10 ev mulva is a furt DPF-fel meg a szetchippelt TDI-vel. Annyi fog csak valtozni, hogy a B5-6 Passatot felvaltja a B8.
Eleg ha benezel a B8 facebook csoportba, neha siralmas ami ott megy. -
footy
addikt
válasz
kitka6 #195873 üzenetére
Giulietta
A Leon is jo 1.4-gyel, de mindekeppen 5ajtosat neznek. A 3 ajtos szinte eladhatatlan, a praktikumrol nem beszelve(nekem csak 1x volt 3ajtos, soha tobbe nem kell). Az 1.8 allitolag nem megy sokkal jobban,de joval tobbet eszik. (A 179 lovas allitolag mar veheto)
Az 1.6EB-t mar leirtak hogy szar.#195875 ngaba
Ha a csapagy problemara gondolsz, az a giuliettanal nincs. A Bravot es a Puntot erintette. (meg jopar opelt)#195883 yodamester10
Mi ertelme a PHEV-nek ha nem tud otthon tolteni?
Az, hogy vihet magaval +300kilot ?
Be kellene latni, hogy a PHEV csak nagyon specialis hasznalatra valo es nem mindenki szereti naponta dugdosni a kabelt. Na meg 3M-ert en nem tudnek epkezlab PHEV-t ajanlani...#195885 aero
Ha FL Giuliettat (beleferhet a keretbe, 2014-tol mar van) hasonlitjuk a FL elotti Leonhoz, akkor azert nem ennyire egyertelmu a helyzet. -
footy
addikt
válasz
molnarpeter #195819 üzenetére
Az 1.8TSI-nel limitaltak a nyomatekot, hogy elviselje(egy darabig) a szaraz kuplungos is.
Egyebkent az osszkerekeseket olajossal szereltek. -
footy
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #195697 üzenetére
Ez alapjan szemre 300 alatt van, olyan 290-300 korul mondanek:
bitpork
A 190 lovas TSI-re nem talalok diagramot, de ha a maximalis alacsonyabban van mint a TDI-nel akkor a 80%-nal is hasonlo lehet a helyzet. -
footy
addikt
válasz
Anaren91 #195691 üzenetére
Én sokáig benzin párti voltam, de a dízel nyomatéka megtérített. Meg ha megnézed a modern autókat, akkor a modern dízeleknek jobb a károsanyag kibocsájtása mint a benzineseknek.
Ez igy konkretan nem igaz. A norma hatarozza meg mibol mennyi lehet a kibocsatas. Az osszetetele kulonbozo a dizel es benzin uzemu autoknal. Arrol lehet vitatkozni sokaig hogy melyik osszetetel karosabb. (Bar ez a tema is tulmutat valoszinuleg mindegyikunk tudasan)
Dízel alulról húz, főleg abban a tartományban ahol normális körülmények között közlekedni fogsz. Másrészt 2.0 literes tsit pl fölösleges összehasonlítani egy cr tdivel, mert nem ugyanarra gyártják . A nagy tsi legtöbb esetben a sport szériákba megy( gti, Rs stb) míg a 2 literes dízel a nagy takarékos szedánokba.
Itt is eleg ha megnezel egy kommersz autot mondjuk egy Passatot es maris dol a teoria:
2.0 TSI:
190LE
320NM 1500-41002.0CRTDI
190LE
400NM 1900-33002.0CRTDI
150LE
340NM 1600-3000A 190 lovas TSI-nek nem sportos a karaktere(190LE@4180-6000) es a maximalis nyomatek ugyan kevesebb de sokkal szelesebb fordulatszamtartomanyban adja le.
Városban nem fogod 7k ig kipörgetni a benzinest se.
Nem kell kiporgetni a turbos benzinest, alacsony fordulaton is van eleg nyomateka.
A videoban pedig egy szetchippelt valoszinuleg uzemoras(560 vs 900NM) motor van, ami finoman szolva sem tekintheto referencianak.
-
footy
addikt
válasz
hobizoli #195634 üzenetére
Engem nem kell meggyozni, en elvagyok az 1.0 ecoboosttal is, szerintem a 3 hengeres letere kifejezetten kulturalt es kevesebbet ker mint a dizel insigniam.
A luxus viszont szerintem ott kezdodik amikor a V6 benzin duruzsol. (az en fulemnek az a legkellemesebb)
Nem magyarorszagon elek, de szerintem pont ott engedheti meg maganak az ember a V6/V8-at(eros autot), mert elenyeszo terhek vannak ra, egy svajchoz vagy ausztriahoz kepest. -
footy
addikt
meg egy csiga a tarcsihoz
#195613oliwire
+1
Sorosbol egyedul az 5 hengeres ami hangra adja (volvonal meg akar a dizel is) bar a 3 hengerest sem talalom rossznak, de a V motorok az igaziak.195615hobizoli
Mi zarja ki hogy csiga/kompresszor legyen a V6/V8-on?
A Kia/Hyundai 3.3V6 biturbot nagyon szivesen kiprobalnam, mert papiron nagyon kellemes kombonak tunik -
-
footy
addikt
válasz
vzsryl #195575 üzenetére
Az ezres háromhengeresek hangja és járáskultúrája borzasztó.
Ezt mire alapozva irod?
Van 1.0 ecoboost, probaltam a VW 1.0 es a Honda felet is, mindnek sokkal jobb a jaraskulturaja mint egy 4 hengeres dizelnek. Foleg ha bemelegedtek, a kormanyon sincs vibracio, a hanjukon pedig nem hallani. (Taposva igen, de akkor pedig karakteresebb hangja van mint egy 4hengeres benzinesnek. (bar szerintem a soros 6 hengeres benzinestol is mert az mint egy ipari porszivo))
#195578alázógyík
Allitolag az uj multiair generacio mar tartosabb mint a korabbiak, a blokkot pedig az olaszok altalaban strapabirora tervezik. En jobban bizom benne mint egy 1. genes nemet fejlesztesu motorban... -
footy
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #194761 üzenetére
En nemet szervizdijjak mellett nem mernem megvenni a 6ezres touareget, a 3 ezreset pedig vegkepp. Rohangalosnak szerintem valami kisebb lenne praktikus.
Jazz CVT?
-
footy
addikt
válasz
Lacko32 #194631 üzenetére
A C Zafira/Zafira Tourer kell neked. Az a legjobb a sorozatban.
ui.: Nalam is hasonlo a szitu. 3 eves melle lehet lesz meg 1 gyerek. A 3evesnek is kell hogy ott uljon anya, foleg hosszabb uton. Hiaba nagy hatso terben egy Passat vagy egy superb, ha nincsen 3 kulonallo ules, akkor az ulesek kikepzese miatt felejtos a dolog.
Az egyik imserosunknek van egy Zafira Tourer. Mar tervben van, hogy beleprobaljuk a meglevo ket ulest(Cybex Sirona i-Size+ Cybex Pallas2 fix). Ha vegre sikerul eljutnunk, akkor majd megosztom a tapsztalatokat. -
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz
molnarpeter #194564 üzenetére
Az LSPI Zafira eseten nincs jelen, mert abba a J Astra 1.4-es motorjai kerultek igy az mind szivocso befecskendezeses. (Egyebkent a direktbefecsis 1.6rol sem olvastam sok rosszat. A K Astraban is megoldodott az olajvaltassal a problema)
#194568Lacko32
A Zafira szerintem jo irany, en is nezegetem oket(FL 1.4T automata), mert ha eldol hogy lesz-e 2. gyerek, akkor nem sok alternativa van hogyha hatul 3 valodi ulest szeretnel. -
footy
addikt
válasz
grizlisandor #194453 üzenetére
csiga nelkul a 2.0D is
kulahurka -
footy
addikt
válasz
tboy93 #194429 üzenetére
Csak hát teljesen mashogy kell hasznalni, mint egy turbost.
A szivok EU5tol mind, a Hondak pedig amugyis csak akkor mennek ha kinyomod a szemet, ez a hetkoznapi eletben nem kellemes. Egy CVT Jazz kisvarosi hasznalatra besbuy, de egy 1.8 Civic az pont az ellentete... (+ a kerdezo szeretne feljebb lepni dinamikaban)194430slett27
+10LE +15Nm
Ebbol semmit nem fogsz eszrevenni. A J astra nehez, turbo nelkul halott. Nem leszel vele elorebb mint a mostani Bravoval, sot plusz kockazat az ismeretlen auto.
Nekem jopar turbo dizel(270 ezerrel is) es benzines autom is volt(van). Tudod hanyszor csereltem turbot? Egyszer sem, NULLA alkalommal.
Ha idejeben le van dobva az olaj semmi baj nincs veluk.
Nem ertem miert kapkodsz ha nincs nagyobb baj a Bravoval, a kapkodasnak sosincs jovege... -
footy
addikt
válasz
slett27 #194414 üzenetére
Szerintem inkabb varj 1.4Tjet Bravora. A 8g civic nekem nagy csalodas volt.
Egymas utan probaltam tjet Bravot es civicet de a honda sokkal gagyibbnak erzodott.
(a mechanikus josag benne volt a hondaban, mert a kormany tobb visszajelzest adott, a valto kapcsolasi erzete is nagyon jo volt, de melle a razos fos futomu, gagyi belter, ergonomia teljes hianya es hulladek zajcsillapitas jar. Jah es erzesre kb 50loero minusz a 120 lovas tjet bravohoz kepest) -
footy
addikt
válasz
slett27 #194315 üzenetére
Szerintem olaszt keress, mert nem leszel happy a nemettel.
Az a baj, hogy a nemeteknel a fillerb@szas akkora tudomany, hogy olyan nincs meg egy.
Most vettunk az asszonynak egy ST-line focust, de vagyik vissza a Giuliettaba, mert az olyan dolgokert ami egy alapkivitelu giuliettaban benne volt (pl. feny es esoerzekelo) az nincs benne az ST-lineban. Persze lehet most mondani hogy miert nem neztuk meg, de azert egy ilyen 5ftos alkatresz mar tenyleg be kellene hogy ferjen, plane ha nem a legalapabb kivitelt veszi az ember.
A VW pedig mestere ennek. A trendline kivitelben szanalmasan szarok az ulesek es okadni lehet a muanyagkormany fogasatol.(szerintem a tobbi muanyag felszereltsegtol fuggetlenul ugyanaz) Sot abba altalaban veknyabb zajcsillapitas nelkuli szelvedo megy. (a giuliettaban pl a csillapitott szelvedo is alap)
Lehet Golfot nezni, de akkor meg ra kell dobni jocskan, hogy meglegyen egy comfortline vagy highline. Aztan adodik a kerdes, hogy er-e annyit/annyival tobbet az auto.
Talan a Leon picit kivetel, mert ott az FR csomagban tenyleg minden realisan elvarhato extra benne volt. (normalis ulesek, led fenyszoro,feny-esoerzekelo, navi,stb.)
En TSI-t csak 2013 utan vennek, mert oke hogy van akinek nincs baja a korabbi evjaratokkal, de eladasra altalaban nem a gondtalan peldanyok kerulnek...
Egyebkent az 1.4TB karakterben(megbizhatosagban is) jobb mint a TSI. (cserebe tobbet eszik es picivel zajosabb)#194324bandus
Ha nincs babakocsi es nem extrem pakolos az asszony akkor siman elheto egy random kompakt. -
footy
addikt
válasz
zsoltip #193944 üzenetére
Szvsz olyat erdemes keresni, ami eleve alulertekelt, emiatt fiatalabbat es/vagy kevesebbet futottat talalsz. Ebbol kifolyolag a francia-olasz vonalon nezeloldnek.
- Megane 3 1.5DCI
- Peugeot 308 1.6HDI
- Focus 3 1.6TDCI
(Ezekbol mindenkepp kezit nezz, lehetoleg az erosebb valtozatokban, mert abban van altalaban a hosszabb valto)
- Renault Laguna 2.0 DCI (ez lehet automataval is)Ha a fogyasztas erdekel, akkor pedig Spritmonitor
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Tomb Raider I-II-III Remastered Deluxe Edition / Bontatlan/ Számla /
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest