- iPhone topik
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
focvis #121222 üzenetére
Én ilyenen tanultam vezetni 2005-ös kombi. 1.5 dCi, 430e km körül volt benne már akkor, és a mai napig látom. Semmi ilyen jellegű problémával nem találkoztam, és az oktató sem panaszkodott, sőt.
Belseje nagyon szép állapotban volt, kivéve a vezetőülés, de az érthető is egy tanulóautó esetében.Ezen felül van egy 1.6-os kacsaseggű, és egy 2.0 dCi a családban, mindkettő hibátlan állapotú, nem nyekereg, nem zörög, nem kopik rendellenesen.
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
rwin5 #120967 üzenetére
Döntsd el, hogy mire van szükséged. Mind méret, mind felszereltség terén. Motorról és egyebekről nem is beszélve.
Úgy nehéz autót keresni, hogy csak az árat szűröd, és fennakad rajta 2 éves i20-től kezdve a 10 éves A8-on át minden.
Ha kompakt 5 ajtós kell, akkor keress azokra, nézz modelleket amik jobban tetszenek, szűrj azokra, üzemanyagra, hengerűrtartalomra, felszereltségre stb. -
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #120948 üzenetére
Egyszer élünk = 2.5 V6 TDi? Végülis, szervizben is lehet élni.
-
Integrale
veterán
válasz
szőröscica #120942 üzenetére
Nem éreztem kevésbé prémiumnak mint egy E90-et. Tehát egy alapabb E90 és egy Accord között semmi különbséget nem éreztem, szemben pl egy W204-es Mercedessel, ami határozottan rosszabb (szerintem) mint a jelenlegi Accord. Annál talán csak a H Astra komorabb és ötlettelenebb.
A tompítottról már írtam itt korábban, szerintem pont Neked válaszoltam vele.
Házilag ráadásul nem is egyszerű a cseréjük. Egyébként a szóban forgó autónál eddig csak 2x kellett cserélni, és ha jól tudom, akkor csak az egyik oldalon. DPF itt nincs veszélyben, havi szinten 1-2 alkalommal kap egy Róma - Káta távolságot, és el van rúgva 160 környékére rendszeresen. -
Integrale
veterán
válasz
Kornel #120938 üzenetére
Nagyon jo autok. Magyarorszagi olasz fonokomnek van ilyene. 7 eves, 130e km korul van benne, semmi baja az eg vilagon. Kenyelmes, pont az a passzentos tagassag amilyet szeretek. A Mondeo es Superb fele dozsoles nem nekem valo.
Jok az utasteri anyagok, a motor hangja kifejezetten tetszett. 2.2 dizel fogyasztasa es erwje is elegendo.
Ami bosszantana, az az atkozott csomagban kaphato extrak. -
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
!Overdose! #120650 üzenetére
Az 170 lovas.
-
Integrale
veterán
válasz
parandroid #120502 üzenetére
Nem csak a méretük szerint vannak osztályozva az autók. Minden szegmensben van prémium és nem prémium, legyen az kisautó (B) Audi A1 vs Polo, vagy nagyautó (E) A6 vs 300C, Kia Opirus.
Nincs olyan, hogy D szegmenstől felfele prémium.
kornelka, hobizoli: A Punto Evo-nak már sokkal tartósabb és igényesebb a beltere.
Nálunk Olaszországban a cégnél Evo és Panda, melós körülményeket is patentul bírta az előbbi is. Pedig napi 20-50 ki és beszállás, munkás ruhában, szerszámokkal stb. -
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #120478 üzenetére
PGT megfingatja, bármi is az. Egyébként ennek a CLS-nek a hátulján elképesztően bugyuta az a krómléc. Csak úgy van, nem ered sehonnan, nem tart sehova.
(#120476) kolosanyi: De ha csak egy régi Swiftet engedhetek meg magamnak, akkor nem veszek A6-ot, mert az kell, és sodrom magam anyagi csődbe, vagy az autót a bontóba.
Nem kötelező, hogy minden jogosítványra jusson egy jármű, ha csak Swiftet hajt ki a pénztárcám, de nekem az nem felel meg, akkor nem veszek semmit, hanem gyűjtök, vagy lejjebb adok az igényeimből.
Amiről Te beszélsz, az valahol fedi roberto211 válaszát, ha nem tudja fenntartani, akkor minek vesz autót?
Bárki kerülhet olyan helyzetbe (sajnos), hogy akár egy Swift fenntartása is nehézségekbe ütközik. -
Integrale
veterán
válasz
gooool #120353 üzenetére
Mindenképpen nézd meg, nem tűnik rossznak egyébként, már amennyi a képekből látszik.
Az, hogy Alfa Amore tagtól, szerintem nem jelent semmit, vannak nagyon kókányak ott is, maximum annyi előnye van, hogy visszakereshető, vagy a többi tagtól leinformálható.Nézd meg, aztán írj, hogy milyen.
-
Integrale
veterán
válasz
gooool #120351 üzenetére
Buktató talán a futómű lehet, pontosabban a várható költségei. Jó minőségű szervizelése 100-200e Ft körül alakul, első hátsó.
Mikori évjárat egyébként? Érdemes 2001 utániakat nézni, új, jobb minőségű beltér, több extra alapáron, kívülről is szebb a színre fújt tükrökkel és díszlécekkel. -
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #120334 üzenetére
Ezt hogy és mivel mérted? Illetve milyen forgalomban?
-
-
Integrale
veterán
válasz
bitpork #119881 üzenetére
Az elmult egy honapban lebukott volna a tobbi is ha csal, mert egyertelmu, hogy raallnak az ilyen jellegu manipulaciora.
VW-nel is csak ez a ket motor bukott le, holott a tubbi sem tudja a katalogus ertekeit. Arra reagalva, hogy a tobbi is csaloszoftvert hasznal, eleg korulnezni hazon belul, hogy a tobbi TDi vajon miert nem hozza azt amit padon? Pedig azok mentesek a csalastol. (Ha nem igy lenne mar reg kibukott volna) -
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #119874 üzenetére
Ezt az alaptalan feltetelezesed inkabb ne terjeszd!
(Mar reg lebukott volna a tobbi gyarto is, nem beszelve a VW tobbi motorjarol.)A sorra dolnek be a markak szinten baromsag, ahogy a kulonbozo oldalak is foglalkoznak veluk, le van irva kerek perec, hogy ilyen teren tisztak, csak a valosagban nem hozzak az adatokat, aminek ha utana olvasol, akkor lathatod, hogy maga a meresi ciklus baromsag.
Se klima, se lampa, se radio, raadasul asszem meleg motorral mernek.
-
Integrale
veterán
válasz
SzlobiG #119815 üzenetére
Totalcar össze - vissza ír ilyen téren. Gondolom azért írták japánnak, mert a Honda is használja, és ha minden igaz, akkor az Isuzu a Hondával fejlesztette a CR rendszert a motorhoz.
Egyik Insignia tesztben úgy írták a 2.0 CDTI-t, hogy az már tisztán Opel, az azt követőkben pedig már leírták pontosan, hogy az bizony Fiat.
Egyedül annyi a turpisság, hogy a dupla turbós 2.0 csak Opelba került, Fiat származékokba pedig csak szimpla, Opelba viszont az 1.9 TwinT nem került. -
Integrale
veterán
válasz
stickermajom #119811 üzenetére
Jól tudtad. Isuzu fejlesztésű/eredetű motor, ami már GM tulajdonban van. 7 gen Honda Civicbe is ezt szerelték.
-
Integrale
veterán
válasz
parandroid #119807 üzenetére
Az 1.3, 1.9 és a 2.0 CDTI (1 és két turbós is) a Fiat, a többi Isuzi (3.0 V6, 1.7 és talán a 2.2 is az)
Illetve az új 1.6 alapja is Fiat, de Opel csiribúval. -
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #119774 üzenetére
Nem lehet róla jobb minőségűt lőni.
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #119772 üzenetére
Én leginkább erre céloztam.
Nem kérdés, hogy melyik az esztétikusabb. Persze, tudom, hogy szubjektív.
-
Integrale
veterán
válasz
gooool #119762 üzenetére
306 és a Xsara is megbízható autók között van, nagyapámnak volt 306-os Peugeotja, hátsó futóművön kívül minden rendben volt vele, de asszem a Xsaranak is ugyan olyan a felfüggesztése hátul.
Megane belsejével sosem tudtam megbarátkozni, szétszórt játékautó benyomását kelti bennem.Ezek közül én a Xsarat venném, főleg kombiban, modern kívül belül, és ezek közül szerintem a legtágasabb.
-
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #119580 üzenetére
Mivel verte at a tobbi gyarto a nepet, plane tudatosan?
-
Integrale
veterán
Azt tudom, hogy akkor hozzak az EU5-ot, a kerdes inkabb arra iranyul, hogy ha a tobbi gyarto is elo van rangatva, mondvan, hogy azok sem hozzak a katalogusban olvashato adatokat, csak labor korulmenyek kozott.
Normal hetkoznapi hasznalatban aktiv csalo szoftverrel, (valamilyen modon fixalni a szoftvert) tudja ezt az atlagot az emlitett 2 motorral szerelt tipusok?
Mert az meg nagyobb szegyen, ha meg ugy sem hozna a gyari adatokat, csak a meropadon.
Minden esetre kivanom, hogy ebbol nagyon gyorsan kilabaljon a VW, mert gazdasagilag megerzi europa egy ilyen ipari nagyhatalom megingasat.
#119554) Qru: bitpork szerint a Hondakon ilyen van.
-
Integrale
veterán
válasz
Tothgera30 #119550 üzenetére
[link] VWelük kipihenném
-
Integrale
veterán
Egyebkent a VW-k aktiv csaloprogrammal, hoznak a katalogusadatokat utcan?
Mert ha nem, akkor kar vadolni ilyen szempontbol a tobbi gyartot. Amikor masiknak meg csalva sem megy.Illetve ez egy olyan dolog, mint amikor regen hazavittem egy egyest, es szabadkoztam, hogy dehat a tobbieknek sem lett jo. Erre anyam mindig azt mondta, hogy ot nem a tobbiek erdeklik.
-
Integrale
veterán
válasz
fasirTTT #118934 üzenetére
A varosban 9 az az 1.8-ra ervenyes, az 1.2 az 6 korul elrohangal.
Haveromnak van egy MX3-as Mazdaja, szereti, jo kis gep, ugyan fapados, se egy elektromos ablak, se semmi. varosban az valosagban is megeszi a 9-et, o nagyreszt ilyen uzemben hasznalja. Orszaguton azzal is lehet keveset etetni, mint szinte mindegyikkel.
-
Integrale
veterán
Korábban is mozgatta a fantáziám már az S2000, de a Totalcar teszt olvasását követően eltöltött fél óra Youtube videókkal, meghozta a hatását. Kell egy S2000.
-
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #118609 üzenetére
Nem mentseg.
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #118407 üzenetére
Az alap változatok 1.4 T (170 ló) 1.8 TBi 240-300 le 2.2 JTD stb ezek 29.000 eurótól indulnak, állítólag.
A csúcs, ami a képen is van 72e eurotól felfelé, függően attól, hogy milyen felszereltség, szénszál kerámia fék, szénszál ülés stb. Németországban már rendelhető a mai naptól, egy angol lapnak nyilatkozott Marchione, amiben arról számolt be, hogy már 5000 előrendelés érkezett be az autóra.
A civilebb változatok csak később mutatkoznak be, nem tudom miért húzzák ennyire. -
Integrale
veterán
válasz
szőröscica #118299 üzenetére
A Brera esetenebb oldalrol, olyan mint egy hangyasz, akkiea a tulnyulasa. Ennel mar csak a Pug 407 a furcsabb.
-
Integrale
veterán
válasz
#86322688 #118268 üzenetére
Akkor kevered valamivel. A Delta Integraleba sem volt digitalis klima, a Prisma pedig a Delta sedanja.
Neked vagy Dedra-d volt, vagy Themad. Kepet kereshetsz a digit Prismarol, nem lesz.
Nekunk a csucsfelszereltsegu volt abbol a modellbol, lampamosoja/torloje is volt, ami a legritkabb extra a Prisman, a klima csak egy gomb, ami a 3 tekerentyu kozott van a belso keringtetes mellett, az, hogy a tekerentyut tekerve, egy analog kis palcika mutatja a himersekletet, a sebesseget es az iranyt, az nem digitalis.Ez nem digitalis.
-
Integrale
veterán
válasz
#86322688 #118224 üzenetére
12 evig volt Prismank. 1.6 108 le, a 2.0 turbo vegul nem kerult bele. Digitklima sosem letezett ebben a modellben, az a Themaban volt. 4 elektromos ablaktol kezdve minden kutya fule benne volt, kormany csak agassagban volt allithato. Ha azt mondom, hogy 460e km-rel adtuk el 25.000 Ft-ert, ugy hogy egy digiplexet kellett cserelni, meg egyszer telen beszart a jobb hatso ablak, semmi gondunk ne volt vele.
Elsirtam magam eladaskor, barmennyire is gaz. 12 ev alatt azerr hozzano az emberhez. Aztan jott a helyere egy ideig melle, egy Croma, aztan egy 2.0 Dedra, aztan 1.9 Dedra, most melle meg az Alfa. Nem szerelek sokat.
-
Integrale
veterán
válasz
stickermajom #117717 üzenetére
-
Integrale
veterán
válasz
!Overdose! #117686 üzenetére
15-16 eves a legoregebb Punto 2, ebben a korban mar a legjobbakon is elofordulhat.
-
Integrale
veterán
válasz
Chosen #117415 üzenetére
Pár napja írtam, hogy főnököm X3-asa most tavaly kapta a második motort, most pedig gyakorlatilag a 3. turbót, ami még eddig hagyján, csak beszopta a pillangószelepes sztorit, de most a turbó ~700e ft, és legutóbbi információm az, hogy ebben nincs benne a szerelés.
Ha ilyen tételekre fel vagy készülve, akkor hajrá, egyébként nem biztos, hogy ajánlható.
-
Integrale
veterán
válasz
Elektrosokk #117302 üzenetére
Az, de inkabb vegye azt, esszerubb dontes.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest