- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
runner 125 #138022 üzenetére
En nem vagyok fennakadva ezen
vannak ilyen kotelezo extrak, ami nelkul proli vagyok?
-
válasz
fenergie84 #138015 üzenetére
Mi ezzel a gond? Lehet 99%-ban egyedul hasznalta az autot es baromira nem erdekelte hogy hatul milyen az ablak.
Nekem elektromos hatul is, egy kezemen meg tudom szamolni hanyszor hasznaltam eddig
barmikor elcserelnem egy beepitett navira
-
válasz
huliganboy #137620 üzenetére
137k km? Persze
-
válasz
Speeedfire #137156 üzenetére
ecotec
-
válasz
runner 125 #137061 üzenetére
Is200-ban amugy is tobb a bugi, nem?
Abbol kell pattintani egy extras darabot.
-
válasz
Speeedfire #136984 üzenetére
Patika, kevés km-es, utolsó évjáratos ep3 kb. 3.5(!) misi, külföldről is. Ez egy támpont, ehhez mérten keresgélj 1.5-2M körüli tepertőt.
-
válasz
Speeedfire #136982 üzenetére
Szia! Ep3 jó, de 2M is kevés lesz egy jó példányra. A corolla TS viszont beleférhet a 2 misibe
200 paci, akár 5 ajtós karosszériában.
-
válasz
johnny82 #136928 üzenetére
1.2 80le twinport elég jó motor, de figyelni kell az olaj viszkozitására és minőségére, illetve a gyakori olajcserére. Az olajvisszavezető furatot szűkek, könnyen bekokszosodhatnak , illetve a motor láncos és a lánc kb. egy biciklilánc vastagságával vetekszik, szóval amiatt is kényes a cserére. Fogyasztás 5.5-7L között van nálunk, használattól és sofőrtől függ.
-
válasz
Jackal2 #136877 üzenetére
A 2008 utan gyartott fiestarol lebeszelnelek, volt hozza szerencsem, kozel 1 hetig hasznaltuk nyaralason, szerintem nem egy nagy szam auto. Belul kicsi, elol 181cm-el mindenhez hozzaerek, hatul sincs sok hely. A muanyagok recsegnek ropognak, jatekauto erzeted van benne. Egy het alatt behalt a hatso tekeros ablak es az elso elektromosnak kontaktos lett a kapcsoloja
Benzines 1.25-os baromi lomha, 1.4 nem tudom milyen. Szamomra nagy csalodas az az auto.
Ezerszer inkabb a jazz vagy a mazda.
-
válasz
stefa1987 #136170 üzenetére
Az asszony dolga kivalasztani a fuggonyt meg a tanyerkeszletet, az autot es a muszaki cuccokat bizza inkabb rad
alapbol semmit nem jelent a 225k km, lehet jobb allapotban van mint egy 100k-t futott... allapotot vegyel, meg kell nezni eloben, ha nem értesz hozza akkor meg vigyel ismeros szakit vagy vidd el szervizbe atnezetni vasarlas elott. Kekkh adatbazisbol le lehet kerni rendszam alapjan a valos futast 2011-12-ig visszamenoleg, azt is erdemes lehet megejteni, de mint fentebb irtam, fokepp az allapot alapjan donts
Stiloban valoszinuleg kevesebbet fog enni az 1.2-1.4 mint az 1.6-1.8, de nem minden autonal igaz ez. Plusz hasznalat fuggo is. Pl 8gen civic 1.4 palyan biztos tobbet kajal mint ugyan ez a civic 1.8-as motorral. Varosban viszont siman lehet hogy kevesebbet ker az 1.4.
-
válasz
dellfanboy #136131 üzenetére
Nekunk gazos az astra, eddig nem volt vele szivas. Lpg-s, beepitese nem olcso, de ha eleve ugy veszed siman megeri
Gazszurot kell cserelni, meg talan a gazt vizsgaztatni par ezer forintert X evente. Olcso az lpg es cng-hez kepest sok kut van, illetve egy benya+lpg autoban meg mindig kevesebb a hibalehetoseg mint sok turbodizliben.
-
válasz
Integrale #136045 üzenetére
Az 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevosek voltak, akar 1L-t is benyeltek 1000km-en. Anno gariban csereltek 7 éves korukig, vagy 150 e km-ig. Szar olajtol hajlamos volt elkokszosodni az olajvisszavezeto furat. No szoval aminek csereltek a motorjat annak nincs motorszama, csak motorkodja van. Ezekkel mar nincs para, nyugodtan megvehetoek. Ezen kivul a benyasoknal meg a szivosor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Elvileg nem okoz problemat, de zavaro és kb 200e egy új szívósor. A 2005 utan gyartott autokba lengyel valto kerult, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200e a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet eszrevenni hogy bug, illetve uresben zorog, de ilyenkor mar nagyon a veget jarja. Futomu, elektronika agyonuthetetlen, rozsda nem jellemzo. Dizelnel ugye a szokasos dolgokra kell odafigyelni, befecsi, nagynyomasu, egr... tipushibaja a dizelnek nincs. Kettostomegu, dfp nincs benne. 100-150e körül el szoktak kopni a porlasztócsúcsok. Ha jó gázolajat tankoltak mindig, akkor ez se biztos. Kb ennyi.
-
Ma néztem a parkoloban egy szep metalkek 3-as mazdat, rendszambol itelve 8-10 eves lehetett, hogy az az auto hogy rohadt
Ivek, B oszlop stb. szep gep, de azert ez vicc kategoria.
-
válasz
Kornel #135691 üzenetére
Pontosan, a felsoroltak nagy része bármilyen más autóra igaz lenne. Nyilván első autó vásárlás (előtte is volt már autóm, de ezt vásároltam először), a következőnél már jobban figyelni fogok, pl. elsőre jelentéktelen meghúzás és horpadás miatt nem illeszkedett rendesen az ajtó alja és elkezdett korrodálni. Nyilván megcsináltattam, nem szívesen járok rohadó autóval
Ha meg már ott volt az autó, akkor alváz + üregvédelem is dukált, de ez se volt kötelező. Futóművet is jobban meg kellett volna néznem, el kellett volna vinnem hosszabb próbakörre. Most aki meg a gumin, meg a vezérlésen, folyadék cseréken spórol, az meg is érdemli
Nem azt mondom, persze, ha nem veszek alufelnit, akkor kisebb gumi is kell, spóroltam volna kb ~80k-t. Olajból meg szűrőkből is van aki olcsóbbat rak és 15-ből lerendezi a cserét. Nekem csak 12 az olaj.
-
válasz
runner 125 #135685 üzenetére
Váratlan hibám a lamdba szonda, de azt még nem volt lelki erőm orvosolni.
- full futómű felújítás, 4 gátló, rugók, stabpálca, stabszilent, munkadíj, utána kerékcsapágy, tőcsavar, 2x futómű állítás volt 200k
- ajtó alján kis korrózió, egy meghúzás, egy kis horpadás, üregvédelem, alvázvédelem 170k
- vezérlés csere 80k (gyári és jó minőségü cuccok)
- nyári kerék szett (felni + gumi), csavarok, kp. gyűrű, 130k
- téli gumi szett 55k
- szélvédő csere repedés miatt 30k
- 3 olajcsere, 3x30k kb
- váltóolaj, fékfolyadék, hátsó fékpofa, hűtővíz, gyertyák, üzemanyag szűrő olyan 50k összeadva~800k+
Biztosítás, benzin, izzók, hifi meg még ugye benne sincs
-
válasz
roberto211 #134852 üzenetére
Nekem is tele van mar a kepzeletbeli garazsom lotto 5-os esetere
mama vágen, hetkoznapi nekem es vegul egy elvezkedos hetvegi auto
-
válasz
Vesztor87 #134751 üzenetére
Az nem tesz am jot a motornak es a fogyasztasnak ha emelkedon 5.-ben 1500-as fordulaton szenved az auto
Van az a dolog, hogy fajlagos fogyasztas, ami valahol a nyomatekmax es a teljesitmenymax kozott optimalis, na ott fogja a legjobb fajlagos fogyit produkalni az auto. Ez ilyen kis ccm-es szivobenyanal jellemzoen 3-4000rpm magassagaban van.
Mas tema, multkor mentem egy 2*35km-es kort baratnom C corsajaval. Basszus hogy abban milyen egy buta gazpedal van
Gazreakcio nulla, rarugok a gazra, majd leveszem a labam, 1.5mp hatasszunet majd felporog a motor
Mintha online autos szimulatoroznek szar internet kapcsolattal. Borzalom. Kuplung holtpontjat is megtalalni, kormány nem ad semmi visszajelzést az utrol, jáj... nagyon nemgyerebe. Oké hogy tipikus A-bol B-be auto, meg nem megy tonkre, de komolyan az ezres swiftemet jobb volt vezetni anno.
-
Ugy-ugy, fusionra gondoltam.
-
válasz
Vesztor87 #134736 üzenetére
Ezekbe a chevikbe (lacetti, kalos) eleg elavult motorok vannak, havernak 8-10L kozott eszik az 1.4 Kalos
Nem veletlenul olcsok, nem egy nagy szam auto. A fusionnel nincsenek nagy bajok, ha neked eleg a meret es nem kapsz hanyingert a belter minosegetol, akkor hajra, vedd meg nyugodtan. Rugotores ami tipushiba, visszahivas nem tudom volt-e ra.
-
válasz
Johnny198612 #134720 üzenetére
Opel Corsa C vagy 2005 utan gyartott Suzuki Swift sem rossz valasztas.
-
válasz
BigBlackDog #134437 üzenetére
Egy rakat taxis ismerosom van, mindnek sajat autoja van
-
válasz
Vesztor87 #134356 üzenetére
Ignisben nem ultem, igy passz, civicemhez viszonyitom. Futomuve kemenyebb mint az atlag, de nekem pl a eibach rugok miatt joval kemenyebb a kuvik, csak azert jegyeztem meg, mert gyari futomuhoz kepest szokatlan ez a futomu hangolas. Idosebbeknek ajanlanam siman, durva milyen magasra kell ulni
Leendo sogornak van ilyen 1.4-es 5 ajtosa, neki 7-8 kozott eszik. Elképzelhető hogy nagypapper tempoban kevesebbel is beéri. Belter neked bejott? Muszerfal anyaga szerintem borzalmas
-
válasz
Vesztor87 #134350 üzenetére
Szia! Eleg az 1.4 is, de eleg torkos kis auto 7-8L siman leszalad neki ha nyomod meg tobb. Futomu fapad, kb mintha muanyag betonkemeny szilentek lennenek benne
Rugotores tipushiba, arra figyelj. Nem egy nagy auto, hatul nekem a 180 cmemmel kenyelmetlen volt. Belter anyaghasznalat eleg tragya, azok a muanyag elemek borzalmasak
-
válasz
roberto211 #134120 üzenetére
Vazz, ez gyors volt, nem most jottetek ossze nemreg?
Grat, en is 22 vagyok, de ha olembe pottyanna egy gyerok nem tom mit csinalnek
-
válasz
Bigemperor #133955 üzenetére
Homasitaban leveszed a polcrol
-
válasz
Bigemperor #133953 üzenetére
Karpit tisztitasra vanish, karpit apolasra autoglym vinyl & rubber care
-
válasz
zoo8800 #133756 üzenetére
Csepel 180Ft, vagy Soroksari ut Bp es Dunaharaszti kozott 175ft. A benya szerintem felfele fog menni, ahogy az lpg is, csak hat ugye amikor 450 volt 1L benzin akkor volt 1L gaz 200-240Ft kuttol fuggoen.
Ilyen auchan, meg O2, ehhez hasonlo kutakat en nem veszek szamba, lehet sajat hulyesegem, de nem tankolok ilyen helyeken ha 50ft-al olcsobb akkor se.
-
válasz
zoo8800 #133752 üzenetére
Esetünkben adott egy 1.4-es F astra kombi. Benyából 6.5-et kér, gázból 8L-t.
6.5L benzin -> 350Ft/L -> 22.75Ft/km
8L gáz -> 180Ft/L -> 14.4Ft/kmGázhoz is kell benzin, de nagyon kevés. 10L-ből fater nagyon sokáig elvan, csak indításhoz kell a benya.
Valóban nem fele annyi, most olcsó a benzin
-
Felesleges kiszedetni. Ha nem akarsz gázzal járni, akkor benzint tankolsz. Egyébként ha már benne van, akkor érdemes kihasználni, 180Ft 1L LPG, kb. 2literrel eszik többet mint benzinből. Lehet számolni, kb féláron autózol gázzal
Hátrány, hogy azt hiszem 1-2 évente a gázra kell valami külön vizsga, de nem egy nagy tétel, illetve ha pótkerék tartályos akkor ugye nem lesz hely a pótkeréknek. Másrészt nyilván nem kevés km lesz egy gázos autóban, nem véletlenül rakatta bele az előző tulaj, tehát én fokozottan figyelnék egy ilyen autónál, kérd le az adatokat a lehető legtöbb helyről, honda márkaszerviz, KEKKH, ha van biztosítós haver akkor onnan is.
Fater már vagy 5 éve jár gázos astrával, olcsóbban autózik a kombival mint anyám az ezres suzukival
Semmi műszaki hibája nem volt a gáz miatt.
-
válasz
NeoPampalini #133395 üzenetére
F astra kombi.
-
válasz
NeoPampalini #133389 üzenetére
Szia! G astrara keves lesz az 5-600 ezres keret, annyiert nem kapsz problema menteset
-
válasz
bitpork #133326 üzenetére
Há nem tom, en ha nem talalnek hibat egy hasznalt auton, akkor is megprobalnek alkudni. Mint ahogy uj auto vasarlasnal is meg szoktak probalni, pedig ott aztan nem sok hibalehetoseg van
Egeszen egyszeruen miert ne probalnam meg, ha 1Ft-ot is enged, annyival beljebb vagyok, ha nem akkor meg igy jartam
-
válasz
Kornel #132980 üzenetére
7g kupe face topikba fel tarsasag mar tul van a motorgeneralon
Hajtokarcsapagy... Tudom milyen auto, eleg sok minden ugyan az benne mint az enyemben. Ultem benne en is, nekem is tetszik, de a moci miatt megfontolnam.
Fantastic: F astra, punto 2. Mindkettonel a rozsdara NAGYON figyelni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest