- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
Egy 2009-es civicre tenyleg csak 42k a regado?
1.8 benya.
Regadon kivul milyen koltsegek vannak meg?
(Utat nem szamolva, lenne segitseg, meg nem csak ezert mennenek)
Mindez csak elmeletben egyenlore, mivel ugyse most aktuslis, mivel se penz (eleg), meg se autoBandus: pedig gatlo se hulyeseg, hondasok is tudnak rola...
Azert eleg ciki dolgok. -
Kornel
veterán
válasz
zsolt19900 #125298 üzenetére
Egy jo ignis sport 800-900k.
Ami alatta van, az szr.
Ha ilyenbe gondolkozol, akkor erdemes regisztralni a suzukisports.hu-ra.
Mivel a kaszni elemek is egyediek, ezert kotelezo ra cascot kotni, ha megtorod, bontott nincs, tobbe lesz, mint amit a kocsi er.
Meg ugy jarsz, mint en a ss-al.
Egyebkent tipushibaja nincs, volt 1-2 visszahivas, de azt a fent emlitett forumban reszletesen elmondjak neked.
A futomuve nemcsak hogy kemeny, hanem a merev hatso tengely miatt raz is, egy ss sokkal jobb, de az 1,6-tol indul. -
Kornel
veterán
válasz
zsolt19900 #125232 üzenetére
Nem ugyanaz.
De legalabb olyan megbizhato.
Nekem az a motor volt a splash-be, ha kivancsi vagy meselek. -
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz
focvis #125188 üzenetére
Szert ez a feher igy mar nem olyan csuf.
Raadasul van valami comfort nevu verzio, amin gyari szarny elveszi a figyelmet a csunya hatsorol...
Liana is jo lenne, de mind oregek mar, ahhoz.kepest meg 1+M egy jo peldany...
Az a baj, hogy egy jo civic 2,5+M, egy sx4 sedan meg 1,8...
Meretre, menetteljesitmenyre, felszereltsegre kb. azonosok, ezert nehezen adnek ki ennyivel tobbet, mert a honda jobban tetszik.
Illetve akkor mar ott a kerdes, hogy 3M-ert mar uj autot is adnak, kia rio, suzuki baleno (majd), kicsivel tobbert fluance (bar franciara nem vennem da magam)
-
Kornel
veterán
válasz
SzlobiG #125185 üzenetére
Pont ezt neztem en is...
Nekem se a legszebb forma, de pl. bordoban elegge kiadja (magahoz kepest) a format.
Meg a gyari 15-os babakocsi kerekek miatt is tunik ennyire benanak mind, egy bordo egy ezep r17-es felnivel egy picit megultetve szerintem rogton kiadna magat.Vagy ez a feher se csunya mar szep papucsokkal:
-
Kornel
veterán
Sx4 sedan ugyan csunyacska szerintem is, de van csomitarto, es meretre is kozepes.
Made in japan, az egyik legmegbizhatobb auto, nelkulozi az osszes tipushibat, ami a magyar suzukikat jellemzi...
Viszont keves van belole, de ugymond idom van -
Kornel
veterán
Lehet marka fanatizmus, de megnezem majd az sx4 sedanokat is.
2009 koruliek, japanok, es 1,8M korul patikat lehet kapni akar.
Gs-ben van mar minden foldi jo. -
Kornel
veterán
Na ott tartok most fejben, hogy ha hasznalt, akkor max. 2,5M es 2009-2010 a minimum evjarat, lehetoleg 100k km-ig.
Ennel tobbet sajnos nem adok hasznaltert, mert akkor 3M korul lesz az uj suzuki baleno, ami nekem begyere.
Vagy veszek 3,8-ert egy vitarat. -
Kornel
veterán
válasz
rbalint88 #125173 üzenetére
A vitaras terv fejben megvan...
De tobb is lesz kp-ben, 2-2,5M is adott esetben.
1-1,5M-t meg felveszem 1-2 evre max., 6-7% THM mellett nem nagyon zavarna.A linkelt volvok kvra tetszenek, de a km allasok nem.
Tudom, nem km-t veszunk, de en azt is...
Max. 150k, az is nagy fintorral. -
Kornel
veterán
válasz
M_o_g_y_i #125154 üzenetére
Elvileg amikor megkototted, akkortol el.
Az enyemhez nagyon siettek ki, 2 nap alatt kuldtek egy ertekbecslot/felmerot, mert nem volt nekik eleg az online feltoltott kepek. (Allianz)
Gondolom volt mar ugyuk SS-al...
A manusz agyondicserte a verdat, serulesmentesnek vette fel, mivel az is...
Allianzrol majd irok, ha fizetett, hogy mikor es mennyit...Kdavid94: lehet, de az o volvojat meg mernem venni...
-
Kornel
veterán
Ujpalota...
Utcan allt, semmi utolagos megoldas nem volt benne.
De ha rendelesre vittek, akkor az se ert volna semmit.
Casco volt, igy legalabb nem nulla ft-om marad.Volvo erdekelne, foleg a tied runner
Fb-on suzukis csoportokban ment a megosztas, hatha...
Ugyis alkatresz lesz belole, legalabb a sopredek lenne meg, aki elvitte. -
Kornel
veterán
Kérdés, hogy milyen autót vegyek?!?!?
De tényleg, 2-3 hónap múlva, mire látok valami pénzt belőle, szerintem 2-2,5M lesz egyben.
Csak nem tudom mit akarok... -
Kornel
veterán
lopják ezek szerint.
alkatrészből kiárulnak 1+M-t bármikor.
bár figyelni fogom az oldalakat, aztán veszek valamit belőlelényeg, hogy nem nulla ft-om marad...
-
Kornel
veterán
Tudom, hogy off, de hátha látja valaki...
Bár már lélekben elengedtem...
[link] -
Kornel
veterán
válasz
Gombinyó #125110 üzenetére
Amit megsporolnal uzemanyagon (1,5 liter), azt beletolnad a szervizelesbe, jo esellyel kocsid se lenne napokig, hetekig, ha elojon egy komolyabb hiba.
Havi 1100 km lenne akkor, az 16,5 liter benya, 300 ft-al 5000 ft-al kerul tobbe a mostani.
Csak egy kezdo szerviz(vezerles, folyadekok, szurok) plusz az atiras siman lehet 150 ezer ft is.
Abbol 30 honapig kijon a plusz fogyasztasod.
Nem beszelve arrol, hogy a tiedbe nincs mi elromoljon (az elektronikan kivul, hisz francia)
Turbo, befecskendezo rendszer, kettostomegu, egyenkentnis szazezres hibalehetosegek egy dizelnel.
Persze vagy elojon, vagy nem, de ennyi penzert altalaban igen, mert nem mai darabok mar, es a km is csak papiron van ezekben 200k alatt. -
Kornel
veterán
válasz
Mágus2 #125085 üzenetére
Egy:
nem Mo-i piact írod.
kettő:
nem egy dízel octaviaról írtam, hanem mondjuk egy benzines ceed-ről, és nem 130k km-el, hanem mondjuk 20-50 ezer km-ig bezárólag.
(direkt kihangsúlyoztam ezeket a feltételeket)
az, hogy neked ezek nem fontosak, nem jelenti azt, hogy másnak nem.de megnézheted a hahu-t, nézegettem mostanában sokat, hogy majd mit vennék mondjuk 4M-ig bezárólag, 1-3 évig, benzines, 50k km-ig...
ja és ne VAG legyen, meg ne francia -
Kornel
veterán
válasz
Integrale #125076 üzenetére
4M-bol eleg sok minden benne van a buta gagyikba, futes pl. igen, pluss persze nem, de max. varratok egy raszabott pluss uleshuzatot.
A tobbi nem erdekel, uri huncutsag
De valoban igy szep, hogy kulonbozoek vagyunk.
En pl. az osszes hasznaltautoban talalok kivetni valot, sajnos ilyen vagyok, ezert meguntam mar ezt, legkozelebb uj lesz. -
Kornel
veterán
válasz
Integrale #125074 üzenetére
Az also es kozep kategoriaban gyakorlatilag megszunt az ertekvesztes a par eves autoknal, foleg a benzineseknel, kis futassal.
Tehat egy ceed kategoriaig bezarva kb. ez igaz, keress ra mennyiert mennek.
Vagy egy lancer pl.
De mondhatnam az scrosst is.
Egy 100+ k-t futott premium (foleg dizel) valoban elbukja az aranak harmadat, felet is par ev alatt, de nem veletlenul.
Fenntartani se annyi lesz, mint amik covekul tartjak az arukat.
Szvsz veszek egy uj autot, nem fogom simogatni a muszerfalat, meg az ules se fogja maszirozni a hatam, cserebe csak olajat meg folyadekokat cserelek szurokkel, meg gumit veszek 10 evig. -
Kornel
veterán
válasz
MunezXBK #125065 üzenetére
Ezt akartam irni, de mondom nem leszek az elso, aki osszetori az almait.
Mondjuk ha valaki tud hasonlot, benzinesben, lehet elgondolkoznek en is rajtaEgyebkent 2,5M korul neznek egy priust esetleg, akar kintrol is, az atlagban elvan 6-bol, es viszonylag jol pakolhato...
-
Kornel
veterán
válasz
bitpork #124697 üzenetére
Szerintem ezzel a hsz-ommal senkit sem bantottam.
De ahogy korabban is irtam, kinek a pap, kinek a papne.
De inkabb majd csak szemlelodok, egyelore ugyee fogok autot cserelni (iden)
Jovore meg remelem lesz penzmag egy ujra.
Termeszetesen japanra.
Na jo meg koreai johet.8th: ezt nem ketlem, de a bosch is gyarthatna tartosabb cuccokat, ha akarna, de nem akar.
-
Kornel
veterán
-
-
Kornel
veterán
válasz
focvis #124113 üzenetére
+1
Casco nelkul, foleg bp-en, eleg bator dolog...
Leszedik a kerekeket(hal istennek mar kevesbe divat), es ugrott 300k.
Lezuzom a lokost, ujabb 100-150k, es akkor meg semmi sem serult.
55 a cascom egy evre, igy sokkal.nyugodtabb vagyok, foleg, hogy a kocsi kint all a csillaggarazsban.
Er 1,6-ot, ha csak 1,2-t fizet mar jo, megse nullan vagyok, ha valakinek epp ilyen kell.
Meg ezek a rablasgatlos ilyen olyan cuccok annyit is ernek, amikor egyes tipusoknal komplett ecuval maszkalnak, berakjak, aztan viszik a kocsit, szerintem ezeknek annyit er egy ilyen rablasgatlo, hogy 1 perc helyett 2 alatt viszik el, de ha azt akarjak, akkor azt fogjak elvinni. -
-
Kornel
veterán
Tobb tesztet megnezve egyertelmuen a ge a nyero, arban 3500, es ugyanott van mindenben, mint aznosram vagy a philips, vagy a bosch.
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #123691 üzenetére
Adac szerint a bosch +90 jobb...
[link] -
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #123691 üzenetére
Mennyi az annyi?
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #123689 üzenetére
"Jobban vilagit" az osram?
Ha nem, akkor veszek egy ge-t, mert olcso -
Kornel
veterán
válasz
Sutee89 #123601 üzenetére
Az a baj, ha rohad, akkor ugye lakatolni is kell jo esellyel, az meg megint nem 2 ft.
Talan erdemes megnezetni egy jo lakatossal is a vegso kiszemelt peldanyt, aki tobbet latott mar.
Mondjuk en biztos nem valogatnek direkt ilyen rohados autok kozott, bar kinek a pap, kinek a papne -
Kornel
veterán
válasz
Sutee89 #123589 üzenetére
Runner 125 topictars korabban irt egy beszamolot egy minosegi alvazvedelemrol, ez is kb. 60k huf, es ekkor meg az auto nem volt rozsdas, ez csak megelozes.
Persze otthon, anyagarban 1/3-a 1/4-e is lehet, de ha nincs ra lehetoseged, akkor ezzel lehet szamolni minosegi munka eseten.
Komolyabb rozsda / lakatolas eseten ennel joval tobbre is rughat az osszeg. -
Kornel
veterán
válasz
tibbike01 #123588 üzenetére
Es ha lenne is mit erne?
Pont ezert nincs.
Amugy se er semmit az egesz, csak egy plusz ado.
[link]Sutee89: valtozo lehet az osszeg, ha mar nem csak feluleti a rozsda, akkor hanyagolnam, melyebbre nezve csunya dolgok is elokerulhetnek.
Kerdes az, hogy van-e ismeros, vagy haver, akinel otthon olcson meg tudjatok csinalni, vagy be kell tolnod egy szakihoz, akinel nem 5 ft lesz a munkadij. -
Kornel
veterán
válasz
V.Stryker #123577 üzenetére
Ez a 2-3 eves kevesett futott auto tul van a legnagyobb ertekvesztesen jelenleg a magyar piacon nem, vagy csak korlatozottan igaz.
Igaz ez egy felso kozep vagy felso kategorias autora, ott most is ez a trend.
De egy kis vagy kompakt autora nem ez a jellemzo, mivel alig adtak el uj autot, ezert nincs is hasznalt, tehat az ara is magasabb. Erdemes megnezni pl. az elobb emlitett kiakat, vagy akar suzukikat, vagy 1-2 japant, 2-3 evesen is az ujkori aruk 80%-aert mennek.
Vagy a lesajnalt suzukik 8 evesen az uj aruk feleert (sx4,sx4 sedan, swift2)Szo mi szo, a kovetkezo automon en is elegge gondolkozok, hogy egy 4-5 eves accord legyen mondjuk egy jo kis 2.4 benzinnel, vagy jobb a nyugodsag, es ennyiert mar uj autot is adnak, igaz az csak arra jo, hogy a-bol b-be elguruljon az ember.
-
Kornel
veterán
válasz
tomiii. #123572 üzenetére
Igy van, egy nagyobb benzines hosszu tavon akar meg jobban is fogyaszthat, csak ugye a kozelmult autoinak a drasztikus sulynovekedese ezt "ellensulyozza", es meg azok is sokat esznek, mert olmot kell cipelniuk... Ld. 1,5 tonnas astra.
Regen vitt 1000 kg-ot a 2.0-as benzines, es vigan elment 7 literrel.
Szerencsere kezdenek rajonni, es lejebb tornazni az onsulyokat.Tibbike01: ne hagyd, hogy "megcsinalja", amig nem tudod mi a baja.
Te magad is megnezheted egy filleres obd2 adapterrel es egy telefonnal, utana mar csak ra kell keresni a hibakod(ok)ra, ami perszemeg sok minden lehet, de tampontot biztos ad. Ilyen sokat allt autoban pedig mindig van kockazat, nem tesz jot egy autonak, ha sokaig all. Ha komolyan gondolod a vetelt, eloszor nezesd at, utana javitsa az elado. Es utana is raneznek, hogy nem csak kikototte-e a check engine lampat, vagy atkototte az abs lampara parhuzamosan, hogy inditaskor ellenorzeskor vilagitson azertBitpork: eleg sokan vezetik ott a fogyasztasukat, koztuk en is, igy tudom, hogy hany km-t mentem, mennyit tankoltam el, sot most mar a szervizeket is feljegyzem.
Volt, amikor kifejezetten ez alapjan valasztottam autot, cel a legkisebb fogyasztas volt szivo benzinnel, a legkisebb fenttartasi koltsegekkel, igy lett splash-em. Igaz en nalam minden kevesebbet fogyaszt, mint a spritmonitor atlag, de annak segitsegevel sikerult olyan autot talalnom, amivel 5 literrel bejartam munkaba, ami az eloszor 120, majd 80 km-es napi ingazasnal eleg sok megtakaritast hozott, foleg ugy, hogy minimalisat kellett csak rakolteni. -
Kornel
veterán
válasz
V.Stryker #123567 üzenetére
Mi a mese?
A fogyasztasok?
Szerintem spritmonitor atlagbol ki lehet indulni, ha valaki hazudik is, a nagy atlag mindig kozelit a valosaghoz, persze ugye allapot es felhasznalas fuggo is.
Nem mindegy a suly, a motor, a legellenallas, valtoattetel, stb. (scenic nagy homlokfelulet, saab nehez).
Ebbol a ket kocsibol ne arra kovetkeztess, hogy mindegyik dizel (akar azonos motorral is) ugyanennyit eszik.Mod: mondeod zarbetegseget a bal elso zar okozza, az vezerli a tobbit is, fl2-vel(2005-tol) javitottak a hibat, olyat kell keresni bele bontottan, csak sajnos ritka, mint a feher hollo, elojegyzesben kelnek el.
Jobbkormanyos autobol valo nem jo, csak balosbol.
15-tol indul felfele a bontott, az uj meg botranyosan sok, annyit nem eri meg rakolteni.
Mondeo.hu-n szoktak menni neha, ki kell fogni, sima bontoba esely sincs talalni, reg elkel ilyen helyeken mielott oda jutna. -
Kornel
veterán
válasz
V.Stryker #123562 üzenetére
Palyan 130+nal siman van 2 liter az 1.6 crdi meg az 1.6 gdi kozott, csak hogy maradjunk a kianal.
De ugyan ezt el lehet mondani a fordrol vagy tetszoleges mas marka dizel vs. benzin peldanyarol.
Direkt rakerestem spritmonitoron a ceedre, 1,9 liter nagyatlagban a kulonbseg a benzines es a dizel kozott, a dizel javara. Es ez palyatemponal is kijon, egy benzines olyankor eszik am igazan sokat. -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #123560 üzenetére
Persze.
Es legalabb olyan megbizhato, es legalabb olyan keveset eszik, ami napi 200 km-nel szerintem nem mindegy.
De ugy is tudom, hogy csak trollkodszAjanlom ezt, vannak benne erdekessegek:
[link] -
Kornel
veterán
Kevesebbert van rio (ujan is olcsobb), pereze kisebb, meg 3 hengeres a dizel, de azzal 5 literrel el lehet jarni.
-
Kornel
veterán
válasz
V.Stryker #123551 üzenetére
Mondta, hogy nem eshet ki alola az auto, tehat csak terveztt karbantartasa lehet.
Minek vegyen akkor egy 5-10 eves dizelt, amin ugyse csak az lesz?
Ki fog alola esni napokra, akar hetekre, mert a jo szakiknal sor van...
Ezert gondolkozik benzinesbe, de ilyen km futas mellett (evi 60000 km) legalabb 1200, de akar 1500 liter uzemanyagot is megsporolhat egy dizellel, az meg 450k huf.
Beletolja a 1,5M-t kezdonek, es a torleszto meg kijon az uzemanyagkulonbsegbol, ahhoz kepest, mintha vett volna egy hasznalt benzinest.
Ha a kia / hyundai vonalon marad (irta, hogy ilyenekkel szemezget), akkor van 7 ev garija, assistance-ja, es egy nagyon keveset buko autoja, a hyundai / kia paros elegge keveset veszit az ertekebol, pont forumtars irt rola itt nem olyan reg. -
Kornel
veterán
válasz
htomi85 #123549 üzenetére
Siman ezt csinalnam, megvennem a legmegbizhatobb es legkevesebbet fogyaszto dizelt, a megtakaritott uzemanyagbol meg kijonne a torleszto.
Kia / hyundai vonalon indulnek el, a 7 ev gari eleg jo ok.Esetleg ha van kozelbe cng kut (gyorbe biztos van, ausztriaba meg tobb helyen), akkor egy gyari cng-s is alternativa lehet. Hasznaltat ebbol se vennek, eleg draga tud lenni ha belenyul az ember.
-
Kornel
veterán
válasz
hobizoli #123543 üzenetére
Vannak ilyen multik a kereskedelemben, akik elvarjak a tobb megyei / fel orszagos mobilitast.
Persze mindezt sajat autoval.
Jonnek mennek is az emberek, de inkabb mennek.
Ki kell szamolni, hogy megeri-e valojaban ott dolgozni.
Nekem mar napi 2 x 60 km is betett, kerestem masik melot, sajat kocsit erre tartani... Nem buli.
Ha annyira fontos munkaero, akkor adjanak ala ceges autot.
Es ezt egy eleg szep netto ber sem kompenzalja, gyakorlatilag nullara hasznalja az autot, a fizetese egy jo reszet uzemanyagra kolti, illetve szabadideje se marad semmire. -
Kornel
veterán
válasz
2thletme2day #123404 üzenetére
300k semmi ennek a motornak, ha 15 ezrenkent le volt cserelve az olaj.
Kerdezed meg, nezd meg, kartergaz van-e, olaj nem vizes, viz nem olajos, stb.
Ha ezek ok, akkor egy markaszervizes atvizsgalalast megerhet.
Ha jo, akkor ugyanennyit siman elmegy meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest