- Honor 50 - apám nevében
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Korábban írtam róla, h elkészült Honda alja.
Ők csinálták. Alapvetően az elvégzett munka remek, a megbeszéltek szerint csinálták, csak sajnos mint a jó iparosok nagy része, ők is túlvállalják magukat. Harmadik időpont lett végül jó nekik, amikor direkt 2 héttel előre megbeszéltük a fix első időpontot...
Ahogy ez is elhangzott már, sok forumon utánaolvastam a korrózió / üregvédelemnek. Általános konklúzióként levontam h rozsdapassziválót nem szerencsés használni. Ideig óriáig megoldás, de utána csak csúnyább dolgok történnek az alvázvédelem alatt, ezért a kicsiszolós, alapozós megoldást választattom (eleve kevés felületi korrózió volt rajta, hála ég). Nyilván sokkal több munkát igényel, így az alap 25-30k-s üreg és alvázvédelem ár duplájára rúgott, de számomra ennyit megért.
Veterán forumokon csak jót olvastam a Henkel Loctite szerekről, így arra esett a választás, illetve ők is javasolták.
A alvázvédőszer a Teroson 3000 lett, műanyag alapú, bitumenmentes. Jól tűri a hőmérsékletváltozásokat, elvileg nem fog berepedni, száradást követően is körömmel "benyomható", rugalmas anyag.
Ízlésesen megcsinálták, a futómű, illetve az autószerelős alkatrészeket nem fújták össze vissza, gyakorlatilag csak az alja lett bevonva.
A legcsúnyább hátul, a váznyúlványnál volt, ahol a vonóhorog lapja összeért az váz résszel. (Itt szépen megállt a víz és hamar bekorrodált..) A megbeszéltek szerint azt alvázvédelem előtt levettem, h alatta is meg tudják csinálni.
Koronggal fémig pucoltam, két rétegben Hammerite-tal alapoztam, majd 2 rétegben Hammerite-tal fedőztem és legvégül az is kapott jó vastagon Teroson 3000-et, majd visszaszerelést követően a csavarfejeket is bekentem.Átnéztem, gyakorlatilag a motorháztetőt, az ajtókat, csomagtérajtókat és az összes belső nyúlványt (alvázmerevítések, stb.) kifújták üregvédelemmel. Az ajtókból kifolyt a műanyag küszöbre, érdekes holmi, amolyan viaszos érzete van. Száradást követően egyértelműen víztaszító.
Az h mennyire lett sikeres a művelet, majd az idő eldönti, ha lesz változás beszámolok róla, de talán az is sokat jelent, h viszonylag időben, minimális felületi korrózió mellett lett elvégezve.
Íme pár kép.
Eredeti állapot: 01, 02, 03, 04, 05, 06
Vonóhorog: 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14,
Folyamat képek: (a megbeszéltek szerint dokumentálták a folyamatot) 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!