- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz
MunezXBK #29330 üzenetére
A tiéd nem is CR. Ezt kihagytam az előző hozzászólásomból.
Ne csináljunk ebből benzines vs. dízel vitát, csak nem tudtam elmenni a fölött, hogy a dízelek alulról húznak. Ráadásul a sok kettős tömegű lendkerék cserének is az egyik oka az alacsony fordulaton történő erőltetés.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Tothgera30 #29323 üzenetére
"nem kell forgatni, alul is van nyomaték"
Inkább egy szűk középtartományban húznak jól a dízelek. Alul még egy benzineshez képest is döglöttek általában, felül pedig elfogynak. Persze vannak kivételek, de ez a jellemző.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Tökmindegy #29052 üzenetére
Én csak kérdeztem, hogy törve volt-e. Mellesleg engem pont nem zavar, ha egy autó volt már törve, ha szakszerűen javították.
-
!Overdose!
őstag
Itt nem ilyen egyszerű a helyzet. Szívómotornál a nagyobb teljesítmény eléréséhez elsősorban több levegőre van szükség, amit csak mechanikus változtatással tudsz elérni. Ha ez megvan, akkor lesz szükséged egy jó programra, ami a többlet levegőhöz többlet üzemanyagot is ad.
Ha érdekel a téma, akkor első körben tanulmányozni kéne a belsőégésű motorok működését.
-
!Overdose!
őstag
válasz
FoBCRaistlin #28234 üzenetére
Milyen márkájú a rugó? Vannak olyanok, amik papíron 40/40-esek, de mégis ék alakban ültetnek.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Szplöttyy #27835 üzenetére
5. sebességben kb. 125km/h @ 3250-es fordulatig tud 12V-t, utána vált a vezérlés. Nagy előnye egy hagyományos VTEC-hez képest, hogy nagyobb gázra is vált, nem kell fordulatra várni. Cserébe ez akkor lesz alap üzemmódban, amikor már váltott a vezérlés.
bitpork: Részvétem!
-
!Overdose!
őstag
válasz
Szplöttyy #27787 üzenetére
Nem csak Honda szinten. 1.5-ös motorhoz képest valóban hosszú a váltó, 150-nél 4000-et forog. 80-nál nem tudom, de majd holnap megnézem. A fogyasztással továbbra is nagyon elégedett vagyok, de emelkedett egy kicsit. Az elmúlt 4000 km-en 6,19. Hamarabb jár haza a feleségem és többet kell dugóban araszolni.
-
!Overdose!
őstag
Apósomnak van. A célnak megfelel, de több bosszantó nyűgje is van. Első tulaj, 60k km körül van benne. Rossz összeszerelés, eltört ajtóhatárolók, folyamatosan kiégő vagy rosszul érintkező izzók, elhagyott patentok jellemzik. A kormány semmi visszajelzést nem ad, a fék nehezen adagolható, a holttere hatalmas. Viszont megy hiba nélkül. Ha ez számít valamit, akkor én nem cserélném el a 15 éves autómra. Persze ebben az is közrejátszik, hogy nekem kicsi és gyenge lenne.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Szplöttyy #26786 üzenetére
Nem csak téged, de lehet, hogy a szemed nehezebben alkalmazkodik a rosszabb látási körülményekhez, mint másoknak, ezért jobban igényled a jó világítást.
Én vásárlás után elvittem a Civic-et beállíttatni a fényszórókat és megkapta a Megalight Ultrákat a Concerto-ból. A fényszóró nincs bemattulva. Ennél többet nem tudok tenni, mert ebből sem volt gyári xenon-os, de úgy érzem nem is kell. Jól látok vele.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Szplöttyy #25184 üzenetére
Jó, de ezt a motort arra fejlesztették ki, hogy ne fogyasszon. VTEC-E, hosszú váltó stb.) Papíron és a valóságban is kevesebbet fogyaszt az 1.4-esnél és persze jobban is megy.
Hétvégén viszem olajcserére és komplett átvizsgálásra az autót ott majd kiderül, hogy valóban minden kerek-e. Amit tudok, hogy van egy kiégett izzóm a fűtéskonzolon, amit egyelőre nem volt erőm kicserélni és a hiányzó sárfogók hamarosan érkeznek a VTi toldattal együtt (bután néz ki nélküle). Már csak bontóba kéne eljutnom egy alátétért és pár patentért a csomagtartókárpitba.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Szplöttyy #25109 üzenetére
Köszönöm.
Én nagyon örülök, hogy nem csábultam el és eredeti terveim szerint angol Civic-et vettem.
Kifejezetten VTEC-E motorral szerelt darabot kerestem az alacsony fogyasztás és a számomra még elfogadható teljesítmény miatt.
Az eddig megtett 2500 km alatt 5,94 l/100 km-re jött ki a fogyasztás. Hétköznap feleségem jár vele dolgozni a III. kerületből a XX-ba. Hajnalban nincs nagy forgalom, de hazafelé előfordul, hogy dugó van. Hétvégén pedig Budapest-Békéscsaba-Budapest útvonalon járunk vele. Autópályán GPS szerint 140 km/h, városon kívül 100 km/h körüli sebességgel vezetek.
Mivel 5-ben 120 km/h körül (és persze a VTi-vel ellentétben nagyobb gázadásra is) vált a vezérlés "12 szelepes üzemről 16 szelepesre" nem tartom kizártnak, hogy kisebb tempóval és kevesebb dugózással lehetne hozni az 5 literes fogyasztást. Az mindenesetre már nem az én világom.
A liftback karosszériát pedig továbbra is nagyon tudom ajánlani pakolhatóság szempontjából, igaz a független kerékfelfüggesztés miatt nem teljesen sík. -
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz
HartgeH3-2.8 #23466 üzenetére
Van közöttünk valaki, aki újított fel GTti-t, de nem jut eszembe a neve. Próbálj rákeresni az autós topikokban!
Amit én tudok, hogy azok az alkatrészek, amelyek kifejezetten GTti-hez valók ritkák és drágák. A sima Charade alkatrészekből nincs hiány. Mellesleg nem egy bonyolult technika, nem kell hozzá típusspecifikus szerelő. Viszont úgy kell készülni, hogy ennyi pénzért nem kapsz jó GTti-t, költeni kell majd rá, hogy valóban jó legyen.
Ha nem ragaszkodsz a típushoz, akkor egy Punto GT talán jobb választás lehet. Annak pedig hobizoli a nagy szakértője.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Szplöttyy #23230 üzenetére
Képről szerintem nem fog menni, de neduddki linkjén ott van, hogy melyik típusba mikortól, illetve meddig szerelték. Ez már elég jó támpont. De egyébként egy telefon és kiderül.
Mellesleg szerintem csak nagyon minimális különbség lehet az 1Z és az AHU között, mert gyakorlatilag mindenhol egy motorként kezelik. Vagy esetleg valami segédberendezésben különbözik. Például Hondánál más a kódja ugyanannak a motornak, ha van rajta O2 sensor + cat és ha nincs.
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
Két autó van a nevem, két különböző biztosítónál. Egyik B2, a másik A0. Szeretném megcserélni. Lehet? Mi az eljárás menete?
-
!Overdose!
őstag
válasz
LaptopSystem #22734 üzenetére
Nekem működik, egyébként boxter.hu.
dj Peer:
Csak én furcsállom?
Azért ez majd' 10 liter olaj egy csereperiódus alatt!!!"No én is mondok néhány szót a Golfikámról:
Elég jól összeszoktunk a kb. 2500 km alatt. Nagyon össze van rakva. Német precizitás.
Ami a legjobban teszik az a fordulatszámmérő és a km-óra folyamatos párhuzamban állása 5. sebességi fokozatban.
Az olajfogyasztás csökkenni látszik, most kb. 600km alatt evett kb. 0,5 liter-t.
Azért kicsit jobb a 500/1literes arányhoz.
Nagyon meg vagyok elégedve vele"
-
!Overdose!
őstag
válasz
LaptopSystem #22725 üzenetére
Nekem nem hiteles egy olyan műhely ahol előre meg tudják mondani milyen erős lesz az autód. Őket viszont tudom ajánlani: [link]
-
!Overdose!
őstag
Nincs véletlenül rétegvastagság mérője valakinek?
Esetleg ezzel van valakinek tapasztalata? Ez csak 9k. [link]
-
!Overdose!
őstag
válasz
h1ght3chzor #21589 üzenetére
A mi autónk lesz a te autód is!
-
!Overdose!
őstag
Rászáradt polírpasztát oldja valami vagy le kell kapargatni?
A fém felületekről szépen lejött vizes ronggyal, de a műanyagról nem.
-
!Overdose!
őstag
válasz
neduddki #20573 üzenetére
Jól van na! Egy pillanatra elcsábultam.
Apropó, apósom Grande Punto-jához itt vásároltam gyári Fiat alkatrészeket. Nagyon korrekt az eladó és szerintem az ár is nagyon rendben van, bár márkaszerviztől nem kértem ajánlatot összehasonlítani. Egyedül a Selenia K árát sokalltam kicsit, de a 20% kedvezménnyel már rendben volt.
3l Selenia K 5W-30
gyári olajszűrő
gyári levegőszűrő
utángyártott pollenszűrő = 16k. -
!Overdose!
őstag
Végre egy sorstárs. Én is 1.5-ös Civic-et vadászok, bár én inkább angolt. Épp ma mentem volna megnézni egyet, de nem vette fel a telefont.
Az elsőről úgy rémlik, hogy fórumozik a tulaja, de nem ugrik be a neve. Én sokallom az árát, főleg a nyári kerekek nélkül. Ha bővebb infó kell a típusról, akkor keress minket a Honda topikban, Napfénysütin kívül is van pár Civices, még 1.5 tulaj is akad.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Tökmindegy #20369 üzenetére
Nem is állítottam, hogy a Golf megbízhatóbb lenne.
Egyébként én ebbe nem mennék bele újra. Vegyen ilyen autót, ha szeretne, de ez már elég nagy összeg ahhoz, hogy kétszer is megfontolja az ember, hogy milyen autóra költse. Másfelől úgy érzem, hogy nagyobb hangsúlyt fektet az évjáratra és az esztétikai állapotra, mintsem kéne. Egy idősebb, kicsit már kívül-belül megkopott autót sem vetnék el.
Mellesleg én is hasonló összegből fogok most autót venni, de én teljesen más irányból közelítettem meg a kérdést. Nem mondom, hogy nekem van igazam, mindenesetre én jó autót keresek nem pedig fiatalt csili-vilit és papíron keveset futottat.Annak a Cicinek az ára sincs rendben. Hiteles lenne?
-
!Overdose!
őstag
EBC betéthez miért nem EBC tárcsát használsz? Nekem bevált.
SocketA: Tudom többen írják itt a topikban, hogy nincs különösebb nyűg a Megane II-vel, de azért valljuk be az a minimum, hogy vegyes a tapasztalat és akkor még szépen fogalmaztam. Biztos, hogy nem lenne okosabb valami idősebb, de jobb hírű autót venni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3063
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Xiaomi Redmi Note 9Pro 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2183, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest