- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
gyenesmartin #154227 üzenetére
az biztos, hogy nem a kisdízeles-automata corolla
keveset nem fog enni így, viszont az az automata nem egy nagy eresztés semmilyen szempontból, inkább kerülendő, mint jó.
-
rbalint88
addikt
Akkor b verzi egy tjet grande punto. Egyszeru szerkezet rgo sok baja nem tud lenni, viszint valami pici bugi is van benne, talan nem vagysz annyira belole egy rendes szekerbe
vagy panda 100hp akar. A lenyeg, hogy vidam jarmu legyen. Nekem is volt t22 ave, de oszinten szolva nekem nem segitett a mantrazas sem, hogy deezjoautomertolcsonjarokveleeselseromlik. Aki autozni akar, azaz tobbet var egy autotol az a-bol b-be eljutason kivul, az ne akarjon sporolni.
-
rbalint88
addikt
En ramennek ujra egy avensisre, egyszer mar bizonyitott. Csak faceliftes 1.gent keresnek es benzinest. Masodik generacios szerintem nincs epkezlab 1M-ert. De ha talasz abbol egy olyat, amiben benne van a vilag osszes kilometere, de karban volt tartva, azt is meg lehet venni. Csak benzines legyen...
-
rbalint88
addikt
válasz
Napfénysüti #153812 üzenetére
ismerek én is nem egy olyan embert, aki rögtön padlóval indul, hajtás után nem hűti vissza és sokat városozik a dízellel. na náluk hal le a turbo százezrenként...
-
rbalint88
addikt
Es varosi temponal hova nyomod a gazpedalt? Gondolom nem egyesben kozlekedsz vele 30-ig, hogy tudjal ugrani. Egy turbokesedelem meg mindig boven kevesebb, mint visszakavarni 1-2 fokozatot a bottal...
Hobizoli: a vitara s tuti jobbat megy szazra a valosagban, mint 9,5. Meg amugy ezeket a "csak vegtelen loerovel lehet jot autozni" embereket se ertem. Barmennyire is jol fordul egy ilyen hatsokerekes premiumszedan (ha arra van hangolva ofc), egy kis lelekvesztoben sokkal intenzivebbet tudsz autozni, mert az arra van gyartva, nem pedig csendben-nyugiban-kenyelemben utazasra, ami mellett kanyarodni is tud.
-
rbalint88
addikt
válasz
q13579 #153640 üzenetére
Corsa D, grande punto paros loheto meg szerintem ennyiert, ami megfelel a felteteleknek. Mondjuk automata nelkul. Isofixben nem vagyok biztos, de eros a sejtes. Tagas, biztonsagos mindketto. Olcso fenntartani oket. Mivel miszakilag kb ugyanazt tudjak a motorok es a dekor kivetelevel, ezert a szarolasz fiattol se kell felni.
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #153457 üzenetére
az angoloknak (de a németeknek se) nincs gumikultúrájuk, ugyanúgy megveszik rá a legolcsóbb kínai fost, mint itthon. ja és ott simán látsz 4 keréken négyféle gumival szerelt autót...
-
rbalint88
addikt
válasz
wowpegazus #153446 üzenetére
2M ehhez az elvarashalmazhoz egy parades 50% beulo a hitelhez.
Amugy octavia 2 facelift 2,5-4M kozott tudhatja ezt 5-8 evesen, de szinte biztosan 150k km feletti futassal. Led lampa nincs, csak xenon, gps van, tolatokamera megoldhato.
Vagy ha a futas es a kor a fo szempont, akkor dacia logan mcv, lodgy, duster kornyeken nezelodj. -
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #153397 üzenetére
- típushibamentes autó nincs. a kérdés csak a mérték és a költségfaktor.
- honda után (olajcsere only) minden horror lesz.
- normális üléshez opelnél a kínálat háromnegyede kiesik, sportülés vagy ergoülés kell bele.
- legyen szerelő,alkatrész -> go to VAG.amúgy vagy Volvot vennék (jó benzinmotorok, kényelmes ülések, értelmes kereteken belül tartható fenntartás) vagy Volkswagent (véletlenül PONT tudok egy nagyon szép eladó Jettát
), mert annak tényleg minden hibája ismert, van belőle választék és nem rossz autók. Mivel szempont a pályázás, ezért kompaktból csak VW-t vagy Audit mondanám (A3), a többiben szerintem nem kielégítő a zajszigetelés és a beltéri minőség. Felette levő méretosztályra meg racionálisan nincs szükséged ugye, csak a költségek nőnek feleslegesen. Az optimális választás tehát az A3. az egy szerethető, jó autó és golf árban fenntartható.
-
rbalint88
addikt
válasz
andrisbandi #152962 üzenetére
Bezzeg a v6 dizelrol nem irjak le, hogy egy hatar szar (tc 20 legrosszabb motor listan rajta volt).
2.2 benzines sincs az egbe dicserve. 2.0 turbo leeszi a hajad.
Szoval vagy 1.8 es akkor nyugiban kozlekedik az ember vagy 1.9cdti es meg tud lodulni kicsit jobban, illetve terhelve is. Erdemes a 8 szelepes 120 lovasat venni, a 150-es erzekenyebb, bajosabb a hengerfeje is. A120-as jol hizhato, 160 lovat ki lehet belole hozni fustmentesen egy chiptuninggal, csak nem pekhez kell vinni. -
rbalint88
addikt
válasz
xtevo #152895 üzenetére
Minden kereskedessel vigyazni kell
Ha nem kell tobbszaz km-t utazni ertuk, mindenkepp nezd meg oket. Ha csak c vectrat lehetne venni, biztos gts-t vennek. Annak legalabb mutattak formatervezot, szedannak es kombinak kevesbe. A ketto kozul a magasabb futasu szimpatikusabb / hitelesebb nekem. Bar a kormany ujraborozottnek tunik, lehet az opelnel gyarilag is igy van visszahajtva a bor az illeszteseknel. Opelbubusok ezt jobban tudjak, majd megmondjak. -
rbalint88
addikt
válasz
NeoPampalini #152863 üzenetére
Megane 1 ph2 kombit is nezd meg. Astrabol meg inkabb egy szep F-et vennek, G-bol szerintem csak sokkal hitvanyabb allapotu lesz ennyiert.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #152236 üzenetére
Keress ra ugy, hogy dacia ruster.
-
rbalint88
addikt
válasz
zolnagy #152076 üzenetére
a puntora ha diszkrét akarok lenni, akkor azt mondhatom, hogy kiforrott konstrukció
005 óta gyártják, corsa d-e-vel közös a platform, nem kimondottan bajos.
mondjuk nem tudom, milyen motorral lehet kérni, de az 1.2 szívó tuti halál. 1.4 t-jettel jó lehet.
áh, felejtő, lehet válogatni a szar meg a fos közül. értelmes motor nincs hozzá. -
rbalint88
addikt
válasz
travis84 #152025 üzenetére
a 3 év alatti 600ezerben a kötelező szervizek is benne vannak, meg gumik esetleg vagy csak hibaelhárítás?
mert ha csak a kötelezők, akkor gondolj bele, hogy az újabb autókra is nagyságrendileg ennyi el lehet/el fogsz költeni PLUSZ ott az értékvesztés és az elveszített kamat.
5 év alatt csak értékvesztésen elbukod kb azt, amit a xsarára költeni kellett és még egy wunderbaumot se vettél az "új" autóba. ha amúgy nincs baja a xsarának (nem rozsdásodik, nem hagy az út szélén gyakran - esetenként a drága új autó is elromolhat, nem folyik taknya-nyála), akkor tartsd meg, inkább utazzatok vele sokat, mert az legalább élmény, a ház előtt álló, kicsit szebben csillogó egyen tejfölösdobozra visszanézni meg nem az.
persze utóbbi eladható felelős és racionális döntésnek, valahol az is, de ennél több értelme van anyagilag -hosszú távon- beülni 4-5M között egy új autóba, ami kielégíti a racionális igényeid (garancia, fogyaszás, helykínálat, so-so felszereltség és menetdinamika), ha meg tudsz benne ülni 5-10 évig, mert jó ideig csak kötelező szervizre kell költened, nincsenek a vásárlás után felmerülő pluszköltségek (kopott a gumi, kivannak a gátlók, stbstb) és ki tudsz szállni belőle jól, mielőtt költőssé válna. nyilván jóval magasabb a bekerülési költség, de lehet úgy tekergetni az excelt, hogy ez érje meg legjobban -
rbalint88
addikt
válasz
Sirandrish #151957 üzenetére
1.gen facelift Avensis nem elvetendő gondolat, ahogy diegho is említette. hely van benne, nem különösebben elromlós fajta és ha volt gazdája, akkor nem kell adalékolni húszezresekkel sem minden tankolásnál. nem rohad különösebben és a motorjai sem rosszak. kollégád felhasználására 1.6-1.8 benzin bőven elég lesz és azokban nincsenek nagy trükkök. 2.0 közvetlen befecskendezős, ekkora használatra meg nem kell dízel, plusz az nem is olyan jó, úgyhogy inkább ne.1M-ért szépet és jót lehet venni belőle. egy, szerintem óriási hátránya van, gyárilag nem volt benne tempomat, így nem egyszerű és olcsó bővíteni ezzel a felszereltségét, 120ezres befektetést meg nem ér meg.
-
rbalint88
addikt
válasz
bajnokpityu #151665 üzenetére
Nem a vezerlescsere a gaz, hanem hogy elkopik a veztengely, ami anyagaron 300... van eleg sok baja annak a motornak, gondos tulaj mindenkepp kell hozza, meg kis szerencse sem art
-
rbalint88
addikt
válasz
Jojo5 #151437 üzenetére
Ha a B6 mar FSI, akkor az is szar. A befecskendezes resze is (korai fsi) es a vezerles is (biciklianc a rendes helyett), azt nem tudom, hogy fogaskereket lehet-e cserelni rajta vagy ugyesen egy anyagbol van kimunkalva, mint a bmw-nel. S4 kombinat B6 nekem si adja, de ha fsi, akkor A6 4.2 vagy S6 vonalon fogok keresgelni inkabb, ha ebbe az iranyba terelodik a vasarlas.
RS4 meg b5-nel 2.7 V6 biturbo (de az S4 is), B7-nel meg ugyanugy szivo 4.2 -
rbalint88
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151365 üzenetére
AMG az egyenesen gyorsan menős, az Audi RS meg a be is fordul, csak élményt nem ad az előző hozzászólásomból.
tulajdonképpen neked egy mocsok erős GT kell, amiben meg tudsz ijedni.
első generációs CLK430-ban azért be lehet fosni és csak 6-8k € , az a 279 ló ahhoz a futóműhöz és elektronikához pont annyira sok, hogy azért tudj a volánnál ülve vonalkódot rakni a gatyába, amikor még hármasban is küzd a tapadásért száraz úton isMásodik szériás CLK500 is hasonló lehet.
de ezt se dodnám vissza: [link], csak ez melóba járásra nem tudom mennyire alkalmas, mondjuk a vesekőproblémákat megoldja, az biztos. -
rbalint88
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151356 üzenetére
impreza wrx azért lehet betegágynak fog minősülni hosszabb távon. scirocco meg nem élményautó. az egy csajozós golf.
ahogy focvis is írta, porsche irányban nézelődj, kell keresni egy faszát, úgyse hajt a tatár. a szervizelése drága, de nem nyűgösek alapvetően és el lehet velük járni munkába is, főleg egy automatával. a kuplung azért elég combos
plusz ha élményautót keresel, akkor az elsőkerekeseket nagyjából ki is lőheted, összkerék tlán, de leginkább hátulhajtósak jönnek szóba. megkímélt 540i nem mission impossible, ki is jön a keretből, de az se az a klasszikus élményautó. gyorsulni lehet vele, bár a nagy bódé miatt attól se esik le az arcod, viszont abszolút értelemben nem egy élményautó, csak a méreteihez képest mozog nagyon jól.
először magadban kellene eldönteni, hogy 1: pöcshosszabbító/csajozós/villantós verda kell, ami jól megy (egyenesen) vagy 2: hétvégente ki akarsz menni egy szerpentinre és csatakosra izzadva az adrenalintól fűzni a kanyarokat. utóbbi esetben minden, nem eredendően hátsókerekes autó egyből kihullik ekkora keretnél már. plusz ugye számolj azzal, hogy hobbiautósága ellenére, hogy ha ki lesz használva a technika, akkor évi 500ezer simán el tud pattani gumizásra, fékre, szervizre. az elmúlt pár évben beütött a villanypara és elég sok embernek ütött szöget a fejébe, hogy még a seggére verne a kőolajszármazékoknak, úgyhogy a vidámabb autók ára szépen elindult felfelé és eljutottunk oda, hogy az 5M igencsak az alja lett egy valamire való élményautónak, ami gyors és kanyarodni is tud és élményt is ad eközben, na meg nem időzített bomba. mert letaposott szart lehet venni persze fillérekért már. -
rbalint88
addikt
válasz
creedszl #151342 üzenetére
1998, akkor kezdtek gyartani
2002-ben valtozott a muszerek garfikaja meg par aprosag, szerintem nincs akkora kulonbseg, amiert erdemes kiejteni a regebbieket. Ebben az arkategoriaban csak az allapot szamit.
Ja es a tegnap totalcaron is megenekelt titkos tipp, megane 1 ph2 is jo valasztas lehet, az biztonsagosabban is belefer a keretedbe. Vasarlas utani szervizre a 100ezres keretet keveslem kicsit amugy. -
-
rbalint88
addikt
válasz
nandow #151338 üzenetére
A markaszervizben. Ha kekeckednek es kotik az ebet a karohoz, hogy nem adnak ki adatot, akkor addig kell kopogtatni, amig talalsz valakit, aki kiadja egy megfelelo portreert cserebe (Kossuth eleg szokott lenni, procc helyen/draga autonal lehet, hogy Szent Istvant is be kell vetni).
-
rbalint88
addikt
válasz
diegho #151331 üzenetére
amíg valaki el nem megy megnézni és ki nem derül, hogy volt-e benne legalább két évente olaj cserélve vagy sem, eléggé fingreszelés. btw ha a minimális szervizt megkapta, én is rárepülnék megfelelő típusból egy ilyen darabra. de mindenféle légből kapott indokkal, meg mert a te ismerősi körödben spúroskodtak ezen/nettó idióták (hogy az új autót cserélgetik), nem kell lebeszélni a kérdezőt, mert lehet, hogy az évszázad vételét szalajtja el egy ilyen komment miatt. mindent, ami ígéretes és közel van, meg kell nézni. ha az első szűrőn átmegy, megállapodni az árban, elvinni szervizbe és ha ott is átmegy, akkor kicsengetni, nem pöcsölni rajta
LuckyL: alvázszám birtokában lekérhető a szerviztörténet, csak jó helyen kell kopogtatni
-
-
rbalint88
addikt
van a topiknak még olvasó közönsége is vagy csak író? ne legyetek már funkcionális analfabéták!
Satyricon: épp készülsz átveretni magad/ felülni a szopórollerre. NE! keress másik autót.
parkasz: ha törve volt, akkor szarakodhat az ajtó, a tolóajtó miatt sárnehéz, ezért lassú és sokat eszik mindegyik motorral.
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #151198 üzenetére
képen tényleg nem mutat jól, de élőben szerintem nem rossz. legalábbis így egy év élőben nézegetés után már teljes meggyőződéssel mondhatom, hogy kiadja.
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #151077 üzenetére
PSA-féle 2.7 hdi mutációja lehet ez akkor, ott az eredeti lökettérfogattal 607, 407, Jag S-type-ban volt, továbbreszelve 3.0-vá Citroen C5, C6 (C8?, Pug 807? - de lehet ezekben csak benyás V6 volt) örökölhette. Ha a komplett JLR csoport ezt használja, akkor még Discovery és Range Rover vonalon lehet utánanézni.
amúgy egy faceliftes S60 2.gen nem lenne jó? ~belefér a keretedbe, a márkapreferenciába, van hozzá jó motor (T6 AWD ftw!), kellemes az enteriőr és nem kell új szerelőt se keresni hozzá
[link], [link] azt mondjuk nem lehet mondani, hogy nagy a választék -
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #151065 üzenetére
2009 Splash 38k km
vilike plez
-
rbalint88
addikt
mivel dízel avensisem volt, így ne haragudj, hogy a benzinmotorok problémáinak magolására kevesebb energiát fordítottam.
az megmaradt, hogy az 1.8-nál a gyűrűvel szopás van, drága móka és jó eséllyel lehet belefutni. ha meg a gyár is elismeri a problémát és cserélgeti a motorokat visszahívás/kiterjesztett garancia keretében (asszem 7 éves korig volt, de biztos jobban tudod), akkor felesleges széllel szembe hugyozni, hogy az denemisúgyvan. -
rbalint88
addikt
válasz
piqla #151007 üzenetére
Ha faceliftes 1.gen avensised van, akkor a 2003-as avensist ki is lonem, mert nem sokkal ad tobbet, kiveve a tempomatot. Szerintem ha cserelsz, legalabb ot evet fiatalits... a masodik generacios avensis 1.8-as motorral kimondottan nem lesz raketa (kb ugy vagy ugy se megy, mint az 1.gen 1.6), de legalabb olajevesi problemak voltak/vannak a motorral, ha nem csereltek gariban.
A 7.gen accord sokkal komolyabb auto, nalatok meg az se problema, hogy hatso labtere nem nagyon van.
Amigy ha tagas kombi kell masfel korul, akkor octavia2 vagy passat b6 kornyeken is nezz szet, benzinmotorral azok se nyugosek. -
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #150989 üzenetére
a cégnél középvezetői autónak van pár XF, nem tudom milyen motorral, meg felsővezetői szinten egy XJ, eddig nem volt velük dráma.
talán saját fejlesztésű motor vagy valamelyik motorbeszállító külső cégtől vagy a peugeot 2,7 hdi-t reszelték tovább, nem tudom.
btw nem jó még két évig a volvo és aztán venni egy Alfa Giulia Veloce-t 30k € körül? azzal fasza csávó lennél, nem köcsög bmw-s (hanem köcsög alfás, én már csak tudom), nem tömegtermék, jó a közösség és a benzinessel nagy trükkök azért nem hiszem, hogy lennének. ja és vezetési élményt tekintve a jaguaron kívül nincs ellenfele, még a bmw-t is alá mondták minden cikkben.
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #150975 üzenetére
Jahuar, 3.0 benzin kompresszorral. Az jo lesz. Ha baja lesz, azt is leszarod.
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #150964 üzenetére
minden turbós autóból fogy az olaj valamennyire.
-
rbalint88
addikt
válasz
sagesz93 #150900 üzenetére
inkább menjenek el nyaralni, meg vegyenek új tévét, legyen megtakarítás. azt az SX4-et pont nem érdemes lecserélni, mert ugyanolyan szar lesz z új is. amit felsoroltál, abból csak a duster, qashqai és másik sx4 játszik,mert a többi az alacsony. előbbi nem lenne minőségi csere, én a nissantól se vagyok elájulva, utóbbit meg nem kell magyarázni, hogy miért hülyeség
meg ke' ülni a popón, mert ez a csere tényleg nettó pénzkidobás lenne, max nagypapád nyugodna meg, de az is 50-50, az új autótól függ.
-
rbalint88
addikt
válasz
Studi #150740 üzenetére
Egy napig szar, ket hetig fura az automata, utana az a legkrialyabb dolog a foldon
at kell allni ra fejben, ha az megvan, onnantol meg a kezi valtoval torteno felesleges bohockodas lesz fura.
ha mindenkepp bele akarsz nyulni, ott a valtoful vagy a karon a +/-, nagy meneshez meg a kickdown. Mi kell meg?
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
ez csak nekem tűnik gyanúsan olcsónak? [link]
-
rbalint88
addikt
válasz
#56691712 #150600 üzenetére
Sportulessel vennem, az alap ules engem kicsinalt. Amugy jo auto, minden bokorban van szerviz hozza, megbizhato is. Szedanban a hatso fejter eleg korlatozott, inkabb kombit vegyel, ha ez szempont. En automataval vennem, nem valtogat butan es nem kehes szerkezet. Motorbol dizelt vennek, mert nehez a kasztni es a benzinesekkel 15 folott eszik varosban. Ha a havi pecsi utak koze be tudsz illeszteni meg valami palyazast, akkor a reszecskeszurovel se lesz gond.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #150592 üzenetére
Az 535i-vel varosban el lehetett jarni gazadas nelkul 50-ig
nyilvan nem ugy volt hasznalva alapvetoen, hanem digitalisan, de egyszer vegigmentem igy a jaszaitol a moszkvaig, pont olyan volt a forgalom ritmusa.
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #150384 üzenetére
ha van 300 félretéve a befecskendezőrendszer felújítására, akkor nyugodtan.
-
rbalint88
addikt
válasz
Faith #150072 üzenetére
Mire kene? Mert igazabol ez egy "pompakocsi", vonulni lehet vele es kb ennyi. Nem sportauto. Szoval a motorerot nem tennem elso helyre a keresesi feltetelek kozott. 16.t benzines prince motor nem az igazi. HDI jo konstrukcio, csak en egy kabrioban nem hallgatnam szivesen a kuttyogast. Alfa Spider a 3.0 V6 benzinnel mar jo is valamire, eleve a hangjat hallatni kozszolgalat, de a vezeteset is lehet elvezni. Ja es mivel ugye nyitott autoban csak kocsog lehetsz, akkor mar legyel inkabb stilusos kocsog, mint ujgazdag kocsog a peugeotval.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
wttfw #149799 üzenetére
a 9,5 sec dízel gyorsulásból elég könnyen lehet 7-7,5secet csinálni
ha hasonló korú és tudású autót nézel, azokkal se lesz kevesebb szívás. vagy egyszerű macpherson+csatolt lengőkar futóművest veszel, ami se mozgáskultúrában, se kanyarsebességben nem tudja ezt a szintet vagy nagyságrendileg ugyanennyi problémád lesz a futóművel. hozzáteszem, nekem most pár apróságot cseréltek benne, az alsó lengőkart majd hamarosan kell, mert már kezd kiszopósodni benne a szilent -de még nem zörög-, aztán van benne (legalább) 304ezer km, még a gyári. a többi lengőkar is még gyári. hátul meg most lett megbontva a futómű először... leginkább azok panaszkodnak rá egyébként, akik a kínai fos lengőkart veszik meg bele, meg egyesével cserélgetnek, nem párban, esetleg még valami ordas nagy felnin járnak kotongumival.
pl ez jó lehet: [link] -
rbalint88
addikt
válasz
wttfw #149775 üzenetére
Az alap konstrukció jó, de át kell nézetni. Futóművét a magyar utak eszik, úgyhogy ott bármi is lehet. A motor nagyon megbízható konstrukció, a befecskendezőrendszerrel nem szoktak gondok lenni. Turbó, kettőstömegű ebben a korban már kopó-fogyó kategória. Elektronikával nagy drámák nincsenek, kb az oldallégzsák kontakthibáján kívül nincs típushiba, az se egy drágán/nehezen orvosolható hiba.
Ha hosszú távra terveznél vele, akkor egy jó állapotú Q2-t keress, az gyárilag sperres, aztán csak kevlárkuplung kell neki és mehet a csippppHa élménykedni akarsz, akkor egy 30-40mm ültetőrugó és sportosabb gátló, meg egy Eibach vastag stabilizátorkészlet kell bele, ez kompletto kb 300eFt beszerelve, ezzel lesz egy utcán is használható, napi járásra alkalmas élményautód.
Szerintem nem betegebb típus, mint a nagy átlag, csak ugye általában nem csak templomba járnak vele (vagy a szebbik úton), aztán lelakódnak a karbantartás hiányától.
Sok racionálisabb választás van, egy igazán jó darab - faceliftes Q2 - rendbe rakva (+ a fentebb leírt tuning és egy preventív alvázvédelem) szerintem még most is kb 3 milla, de ha van rá pénz és be vagy csípődve a típusra, akkor nem jársz vele rosszul. -
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #149644 üzenetére
#csakazalfa.
legközelebbi talin viszlek egy kört
már a 156 is elég csendes, 140-nél 2500-at forog, futóműve ugye elég jó és ha keresel egy megkímélt példányt, akkor nagy bajaid se lesznek vele. nekem eddig a hengerfejproblémán kívül (ami már megvolt vételkor is) csak kopó-fogyóra kellett költeni, ami egy 14 éves és 300ezret futott autónál szerintem abszolút elfogadható. -
rbalint88
addikt
válasz
FrankMonzano #149565 üzenetére
akkor el kell fogadni, hogy bármennyire is utálod, de maradni kell a golfnál, mert az racionális.
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #149388 üzenetére
Nekem is 7,5 korul eszik az alfa*, mondjuk digitalis uzemben ( vagy varosi dugo vagy tolom neki), de Erdelybol haza klimaval is 5,8 volt, ertelmesen dinamikus haladassal. Meg ez a fogyasztas dolgo tul van lihegve. Aki erre hegyezi a cerkat, az egyreszt vegyen priust, masreszt -minden ironia es cinikussag nelkul- inkabb setaljon tobbet, mert akkor fogyaszt a legkevesebet es karositja legkevesbe a kornyezetet.
*miota nem varosban hasznalom, addig 9 volt, es ugye dizel...
-
rbalint88
addikt
válasz
lenko #149266 üzenetére
Ertjuk mi, hogy a g4 (abbol is a v5) a vilagblegkiralyabb autoja, de azert tulzasokbanem kene esni. A golf 4 futomuve egy alap szar, meg a fullosabb verziokban is. Nehogy mar beallitsd vilagvero ivkoveto lezeres celzoeszkoznek... nekem gti-m volt, szerintem ugyanaz volt benne, mint a tiedben, egy picit erosebb tucatauto es semmi tobb. Futomuben foleg nem tobb a kategorianal. Egy tisztesseges belteru, kenyelmes atlagauto. Nem kell belelatni azt, ami nincs benne.
-
-
rbalint88
addikt
aztán annyi lesz a megrendelése, hogy elkurvul ő is
a másik része meg az, hogy jó, gyors és olcsó autószerelő nincs. ha lenne is, akkor hamar elvesztené valamelyik előnyös tulajdonságátés azért valljuk be, a minőségi és gyors munkát meg kell fizetni. én már nem sajnálom a jó szakembertől a pénzt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Ingatlanos topic!
- Battlefield 6
- Milyen videókártyát?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Napokon belül megjelenik a Warhammer 40k: Rogue Trader
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest