- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- Google Pixel topik
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Hosszabb bemutatón M. Bison
gp Kevesebb mint egy hét múlva végre elérhető lesz a játékban az új karakter.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz Rivaul #78502 üzenetére
Csak dízelt vagy Honda motorosat (1.6 automata) szabad belőle venni, a többit messziről kerüld el! Ha van pontos kiszemelt vagy egyéb kérdés, akkor szívesen segítek.
Az alkatrészek nagy része megegyezik az angol Civic-kel. A Rover motorokat leszámítva megbízható autó. Alkatrész halomban és nagyon olcsón van hozzá, ez nem olyan, mint a 75.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Rivaul #78506 üzenetére
A képekről szép (leszámítva a jégverést), de a Rover motorok hajlamosak a hengerfejességre és előfordulhatnak elektronikai nyűgök is. Ennek ellenére nem beszélnélek le róla, de legyél tisztában ezekkel a dolgokkal is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz Laraxior #78510 üzenetére
Bontott ECU + zárak + kulcsok. Olyan 20-30k között megszerezhető és egy fél nap alatt kényelmesen kicserélhető. De igen, ez is egy tipikus Rover elektronikai nyűg. A dízelekkel és a Honda motorosokkal nincs ilyen gond, legalábbis nem jellemző.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz barack1997 #78558 üzenetére
Sportos vonalon? RWD feltétel? Ha igen, akkor egy Silvia S14-et kéne vadásznod!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Kickass #78564 üzenetére
Nem tudtam mennyire van kobe vesve, hogy 2000 utani legyen. Mi van, ha csak 99-es? Egyebkent van mar ennyiert S14 es nem is olyan ritka, csak nem a hahu-n kell keresni. Azt sem hinnem, hogy lenyegesen rosszabb allapotuak lennenek, mint mondjuk egy ITR. Probaltam mar, nekem nagy kedvencem a tipus.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz barack1997 #78581 üzenetére
Ja, akkor nem kell neked S14.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Kickass #78603 üzenetére
Igazából okafogyottá vált a történet, de a mobile-n 6k Euro-tól már S14A is van. S14-ek már olcsóbban is. Hogy milyen állapotban azt innen nem tudjuk megítélni. Biztos vagyok benne én is, hogy 2M alatt nem kapsz költségmentes S14-et, ebben teljesen egyetértek veled, de szerintem vállalható példány már van ennyiért.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz raczger #79211 üzenetére
Saab 9-5 csak fanatikusoknak való, én például imádom, de senkinek nem merném ajánlani. Egyébként pedig hiába rosszabb a súly/lóerő arány a Saab sokkal erősebbnek érződik és rugalmasságban reggelire eszi meg a Mazda-t. Turbo vs. szívó.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz mokus1 #79270 üzenetére
Elsősorban elektronikai nyűgök, de a turbo is hamarabb fárad el bennük, mint kéne a kenési problémák miatt és az automata váltó is nyűgös. Nem a megbízhatóbb fajtából való, de jól bírja a tuningot, a legtöbb nagyon jól felszerelt és egy teljesen más világ az átlag autókhoz képest. Én tényleg nagyon szeretem, de mostanában nem jutok hozzá, csak egy 9-3-ast szoktam vezetni, de az már nem tetszik annyira.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz trisztan94 #79383 üzenetére
A karosszériamunka és a fényezés kb. annyi lenne, mint az autó irányára. Ilyen olcsó autónál már gtk. egy telifény. Felesleges.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Az öreg gumik ölték meg Paul Walkert?
9 éves gumik egy ilyen autón...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Igaz, persze. Itt nem is arról van szó, hogy a 9 éves gumik miatt haltak-e meg, hanem, hogy vagyunk néhányan a topikban akik a 100-200 lóerős, pár százezres autóra is az elérhető legjobb gumit vesszük meg és időben is cseréljük. Ő meg a sok száz lóerős, sok milliós autóval 9 éves gumikon járt. USA.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Úgy érzem ebben most nincs igazad. Sem a Mazda, sem a Totalcar nem tehet arról, hogy milyen irányba halad az Euro-normák szabályzása. Már most is csak két autógyár tud vagy akar Euro 6-os dízelmotort gyártani AdBlue nélkül. Az egyik a Mazda. Az Euro 7 pedig már tényleg horror. Olyan fejlesztési költségei lesznek egy ilyen motornak, hogy ha beleteszik egy kisautóba, akkor azért olyan felárat kell, hogy elkérjenek a benzines változathoz képest, amelyet nem fizetnének meg elegen ahhoz, hogy egyáltalán megérje. Abban teljesen igazad van, hogy valószínűleg olyanok hozzák ezeket a törvényeket, akik nem jártasak az autóiparban, mert ha nem így lenne, akkor nem ilyen drasztikusan csökkentenék a károsanyag-kibocsátási előírásokat. Örülünk neki? Nem. Én sem. De az irány ez, amin sem a Mazda, sem a Totalcar nem tud változtatni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
Igen, nagyon. Amikor rakták fel a nyári gumijaimat, akkor pont vásárolt valaki egy szettet és az új gumikkal is szanaszét kellett súlyozni 3-at. A 4-et nem lehetett centrírozni, azt már gyári hibásnak tekintették.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Declare #80132 üzenetére
Az első generációs Mazda 6 dízelt jobb messziről elkerülni. Én mondjuk Németországban lehet, hogy inkább német autót vennék. Ha meg tudsz barátkozni a PD hangjával, akkor egy 1.9-es nem rossz választás. Feltéve, ha valóban dízel kell.
Dany007: Ültél már szívódízelben? És feltöltött benzinesben? Nem azért, illetve nem csak azért húz, mert dízel, hanem, mert feltöltött.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz neduddki #80141 üzenetére
200k km-ig semmi. Egyébként nem is kifejezetten amiatt írtam. Inkább a DPF miatt. Nem tud regenerálódni, a motorolaj felhígul gázolajjal és jöhet a motorgenerál. Basszus, annyira olcsók a Mazda 6 dízelek, hogy rákérdeztem a fórumukon, de nagyrészt még ők sem ajánlják. Marad az Accord vagy VAG, de egyelőre leginkább lakás project.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz neduddki #80151 üzenetére
Az utóbbi időben lassabban és megfontoltabban közlekedek. Az utolsó tank például 5.5l/100km volt, de az átlagot csak nagyon lassan viszi lejjebb.
Zsombe: Azt gondoltam. Én is nagyon szeretem, de a szép faceliftesek árai még mindig az egekben.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #80671 üzenetére
Voltam ma a Homasitában Autoglym-ért. Hát, vannak érdekes dolgok!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz parandroid #80730 üzenetére
Igazából annyira egyet értek, hogy már az 5 ajtós 308-as tesztjénél is megfogalmaztam valami hasonlót, be is pötyögtem, de végül valamiért nem küldtem el a kommentet. Talán azért, mert Csikós a kedvenc autósújságírom, de valahogy az újautó tesztelés tényleg nem az ő világa. A másik pedig, hogy nem akarok ítélkezni addig, amíg nem próbáltam a 308-ast. Ennek ellenére azok alapján, amit eddig olvastam róla sokkal inkább kéne japán vonalon egy M3 vagy Civic, német vonalon pedig egy G7 vagy egy Octavia. Ez a 308 igazából csak az elődjéhez képest tűnik nagy ugrásnak, a konkurenciához képest egyszerűen nem találok benne semmi kimagaslót. Egyébként a bemutató előtt a híres csomagtartójukról is azt állították, hogy kategóriaelső lesz. Ehhez képest nemhogy a Civic Tourer-t, de még az Octavia kombit sem sikerült megverni.
Laraxior: Azt hiszem őt ismerem. Hát, azaz az autó nagyon nem a te kategóriád, mert nem teljesen gyári a motorháztető alatt sem.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra