Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz !Overdose! #62725 üzenetére

    Végül is ahogy írtam, megnéztük egy jó akksival (unibull 80AH, kocsiban még nem volt előtte), és úgy már elfogadható értékeket produkált az autó (volt némi deficit mindent felkapcsolva, de ahogy beszéltük ez normális, nem fluxuskondenzátor van ezekben), tehát úgy ítéltem meg, hogy akksicsere lesz a megoldás. Ez a döntés.

    Akksi ügyben nézelődtem, és úgy néz ki, hogy a 190-es magasságú akksi nem fog beférni különösebb mókolás nélkül, sem a leszorító sem az akkufedél nem támogatja sajnos.

    A hét elején meséltem a kollégámnak (ő a kontrollcsoport) a sztorit, persze jogosan jól kiröhögött, és rám öntött egy kis hideg vizet, hogy francnak piszkálom ami működik, ő nem is cserélné az akkut egyáltalán, amíg megy. Nem azt mondom, hogy csont nélkül hallgatok rá, de figyelembe veszem amit mond, és most úgy vagyok vele, hogy lehet hogy igaza van ebben a kérdésben, és venni kellene egy bikakábelt, és megvárni, hogy mi lesz.

    A másik oldalon persze ott van, hogy ha meg behal, akkor meg kínos lesz hogy gyorsan kell valami, de elmondása szerint azért annak, hogy halódik az akksi vannak jelei... nem tudom, nem találkoztam még ilyennel.

    Szóval most ilyen cooldown időszak van, próbálom átgondolni, hogy mi legyen, kicsit elegem van már tényleg a "nem baszódott még el teljesen de inkább cseréljük" mókákból, kicsit sok volt mostanában, de persze az út szélén sem akarok állni a kocsival.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák