- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Pttypang #197584 üzenetére
Dízel autók karakterisztikáját jobban szeretem, illetve a vállalkozás üzemanyag elszámolhatósága miatt is nekem jobb.
Több 206-os ismerősöm ennél többet rakott bele, csak városban, futár módban. Egyik srác belevert 500 ezret csak városban. Télen zéró melegítés. Motornak nem volt baja, csak a híd meg a kaszni kezdett rozsdálni. Másik futár srác se panaszkodott kirívó hibára, övében is 500 körül van. Fb csoportban van néhány tag aki már 800 ezret is belerakott. Szerintem a francia dízel motorok elég jók.
Igaz nem 1,4hdi hanem 2,0hdi, de munkatársam 307-esbe 300-at rakott bele, főleg városban, a motornak semmi baja nem volt. Sose melegítette, hideg motor had szóljon. Lejött a pályáról állította lefelé, semmi turbó hűtés...valószínűleg még ennyit el fog menni.
Hentes barátom vett egy 307-est úgy szint 2,0 hdi, ex taxi, 700 ezerrel bontatlan motorral. Amikor kicserélték a vezérlést+olajat+termosztátot(forralta a vizet) meg a vízpumpát észrevették, hogy a vízpumpának már nincs propellere ami hajtaná a folyadékot...de csak ment az a "szarfranciakrémescsigazabálóantipollutionfail".
Biztos vannak ellenpéldák is, de, ha bosch minden benne ami elektromos kütyü, akkor nagy baja nem lehet. Siemens meg Sagem kerülendő. Ennyi. Mínusz 15 fokban is indult 2 tekerésre. Esetleg olvas el néhány "tc népitéletet". -
Stylewars_kp
őstag
válasz
Pttypang #197581 üzenetére
Használjuk városban rövid távokra, de használjuk hosszabb utakra is egyaránt. Egy időben havi egy tankot előttünk pályán is. Ezért írtam a vegyest. Most a pandémia alatt kevesebbet mentünk vele hosszabb távra. Volt, hogy egy tankkal előttem városban. Ilyenkor elvittem egy hosszabb körre, nem kell kitaposni a belét csak lementünk vele 150-200km-t egyhuzamban, minél jobban tartva a 2200-2400 közti fordulatot. Sokan azt hiszik, ha ilyenkor 10 kilométeren kitapossák a belét 4ezren pörgetve majd kikormolódik, ja még jobban lerakódik a gané... Nem kormol nem füstöl nem csörög. Elvan. 10 ezrenként motorolaj+szűrők cseréjét megejtem. Ha több a pálya max 15 ezrenként, de a gyári 20 ezer már gáz.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
janos1988 #197551 üzenetére
Nekünk facelift 206 van 1.4hdi motorral. Olcsó üzemeltetni, aránylag még ma is jól néz ki és bosch elektronikával hibánk sincs. Husky felszereltséggel kis autó létére elég jól megvan pakolva extrával (esőszenzor, ülésfűtés, első villanyablak, automata fényszóró, klíma). Elkerült minket 2003 óta a "szarfranciamindenkábelfeketekarácsonyfaműszerfal" elektronikus hibák. Hátsó futómű 50-100 ezer kilométerenként felújítandó, nekem 45 ezer pisztolyorrú Mátyásból kijött. 265 ezer km van benne, vegyes felhasználással. 500-600 körül már egész jót kitudsz fogni.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
MC Pite #197294 üzenetére
Ismerősömnek van egy 3. generációs Mitsubishi Lancer turbódízel (talán 1.8) autója. 40nél vágja befelé ötödikbe minden zokszó nélkül. Még gyorsít is ötödikből. Motor majd kiesik a helyéről. Újkora óta van nála, közel 400 ezer kilométerrel és semmi csapágy vagy turbó gond. Hogy? Ennyire bírja a régi Japán technika?
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
molnarpeter #196806 üzenetére
Sok az a 4-5 liter. Elpirockázik az 3ból is.
-
Stylewars_kp
őstag
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
tboldi #196601 üzenetére
12 éve vezetek jogsival...
Tanuló koromban sem fulladt le nálam az autó. Egyedül a vasalóval bénáztam. Ha pörgetem a motort, akkor elkapar a kerék. Ha nem, akkor dadog meg megtorpan.
Vezettem már uaztól kezdve aron át a 6os ifáig...(14 évesen az ifa fékét két lábbal nyomtam az olyan kemény volt) Egyikkel sem volt gond. Pedig az uazba még nem volt szinkrongyűrűs váltó se. Fiat unot vezettem először 12 évesen, azzal se fulladtam le. Vagy a Fiat pandával sem volt gondom. -
Stylewars_kp
őstag
válasz
Saskakas18 #196419 üzenetére
Olyan mint az 1.9 pdtdi csak 1 hengerrel kevesebb van benne.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
yodamester10 #196259 üzenetére
Azt mondják, hogy az Accordok szűkösek hátul. Ez mennyire valid?
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
cappa72 #196245 üzenetére
Ha megtehetném, hogy új autót vehessekek sem vennék új autót. Persze biztos, hogy van az a szint amikor olyan gazdag lennék, hogy fontos lenne a 911-ben milyen színű cérnával legyen varva a kormány...de Én inkább ilyen 1-3 éves autót vennék, abból a pénzből. Azon már elbukta az "első belepuki" árát az előző tulaj. Mondjuk ebből a már említett 5 millióból elég jó 3 éves járgányokat kapni, legyen az családi kombi, suv vagy egy sedan. Értem Én, hogy az első 100 ezer km fontos egy autó életében, hogy miként tették meg, de új autóval is lehetnek gondok. Persze vannak olyan Suzuki Vitarák amik töbe kerülnek használtan, vagy árában van, mint az új, de ezeket most hagyjuk.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
yuing #191526 üzenetére
Előtte lévő 2/b modellről tudok nyilatkozni. Azzal nincs gondunk. Rozsda nem bántja. Esetleg az első kerékjárathoz behordja a koszt, az tud rozsdálni. Szervó szokott bajos lenni, az 60 ezer körül van anyaggal együtt.
Amúgy meg egy egyszerű szerkezet az egész autó, nincs túlbonyolítva. -
Stylewars_kp
őstag
válasz
[CS]Blade2 #191351 üzenetére
Vedd már meg azt a Swiftet, aztán beszéljünk tovább az SDI-ről.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
[CS]Blade2 #191216 üzenetére
De miért vették ki az 1,5dci-t??? Legjobb motorjuk volt. Norma miatt ez vajon várható más modelleknél is?
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
szabonagyur #190795 üzenetére
Ez igaz.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
[CS]Blade2 #190638 üzenetére
Igen, ezt láttam Én is, hogy a saját kereke befér. Pug 206-ba két kerék befér azt csókolom. Puntoba úgy szint. Szerintem még a Poloba se fér több.
Az üléseket a Pug 206-ban is közel síkba lehet hajtogatni.Szó se róla, vennék Én is egy szép példányt, csak nekem túllépi a keretet. Nálam 1 millió a kulcsrakész lélektani határ egy autónál.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
tboldi #190634 üzenetére
Pont ezért, mert mindenki ezt ajnározza.
Becsületes nepper egyik vedejójában mondta, hogy ne vegyél család kombi autót hanem Jazz kell (Bocs most nem tudom belinkelni).
Mindenki veszi a tankot, mert jöttek a gyerekek.Állítása szerint ebbe a csomagtartóba:
Több hungarocell tábla befért a tüzépen, mint ebbe:
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Somatom #190532 üzenetére
Ja tényleg. Tempomat kimaradt. Klíma+villanyablak+tempomat, klíma, villanyablak, tempomat... Alap extrákat nem írtam: tekerhető kormány jobbra-balra, duda, fék.
Ja és ha Dacia! Szabályt ugye tudod? Szerdai gyártású autót keress! Hétfőit és a péntekit zárd ki, keddi és a csütörtöki necces. -
Stylewars_kp
őstag
válasz
Somatom #190485 üzenetére
Aránylag sokat használtam Dokkert. Egyszerű és nagyszerű. 1,5dci motorral nem volt gondunk és ráadásul borzasztóan takarékos. Melós vagy családi cuccolós autónak tökéletes. Hátra befér bármi (egy futó segítségével elköltöztük vele egy körben). Ha meghúzzák nem izgatod fel magad vagy ha a gyerek lerókázza a kárpitot. Nem megy tönkre benne semmi, mert klímán és villanyablakon kívül nem tudsz más extrát rendelni hozzá. Fapados olcsó beltér. Hosszú távra kényelmetlen és zajos, de nem egyszer levezettem vele 1000km-t, mert "muszáj" volt.
Értéktartásról annyit, hogy keresett modell. Szerintem kis bukóval eladható.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
[CS]Blade2 #190386 üzenetére
Most nem felvágni akarok természetesen, nekem is fáj az a 150-200 ezer egy alkatrészért.
Pezsóval akkor jól befürdött, bár, akkor az az autó több sebből is vérzett.
Többek közt, egyébként a spórolós vezetés a fő halálozási oka. Kiírja a kompúter, hogy válts feljebb, aztán a 2.0CRTDI 170 lóval ötödikben 50-el 1200-as fordulattal mész a városban és mondod, hogy deszíp csak 2,7 litert eszik. -
Stylewars_kp
őstag
válasz
#14787072 #190344 üzenetére
Már vagy 20 éve nem ilyenek a dízelek.
A benzines autókba is tesznek kettős tömegű lendkereket. Amúgy nem értem, hogy miért fél mindenki ennyire a kettős tömegű lendkeréktől? Egy szett gumi [link] majdnem drágább a Passat B7-re mint a kettős tömegű.
Mondjuk ha tényleg keveset mész, akkor nem indokolt a dízel. Néha itt azt mondják, hogy autó sem indokolt. -
Stylewars_kp
őstag
válasz
bandus #190144 üzenetére
Van olyan munkahely ami 200%-ban fizeti a bejárást. Az nem biztos, hogy olyan rossz. Kifizeti az üzemanyagot, nem 9 ft/km, hanem 20 ft/km körül, és még ennyit kifizet kopásra. Igaz áll benne a pénzed, de másra is használod majd gondolom nem csak munkába járásra. Illetve nem minden munkahely ad céges autót csak azért, hogy bejárj vele dolgozni, feltéve, ha a munkakör nem igényli.
Le kell ezt vezetni egy excelbe vagy kockás füzetbe.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Somatom #189340 üzenetére
3 autó közül a Toyota a legrövidebb és a Mondeo a leghosszabb. Ugyan ez elmondható a szélességére is. Csomagtérben 100 literrel kisebb mint a Passat, Mondeoval egy szinten van a csomagtér. A Toyota automata váltója a hibridsége miatt nagyon kényelmes. Passat automatája sem rossz, de nem győzött meg. Nem érzem olyan kifinomultnak (nyilván más technológia), mint a Toyotáé. Mondeoból automatát még nem használtam. Hátsó üléssor lábtere a Passatban és a Mondeoban is kiváló, Auris sem rossz, de nem a legnagyobb. Hosszú távra csak a Passattal mentem 1200km-re rendszeresen. Meggyőző utazó autó volt számomra. Stílusra, benyomásra nekem B8 Passat, a Toyota viszont nagyon jól tartja az árát használtan is. Illetve a Toyota hibridsége nagy császár. Nekem a Mondeo céges autó benyomást kelt, elnézést, ha ezzel valakit megsértek. Ez csak az Én véleményem. Szerintem jól pakolható és élhető az Auris.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
bernel #189312 üzenetére
Úgy is látod rajta, ha tekert az órája. Ismerősöm hozott be külföldről egy Audi A6 C5 2,5 tdi-t. Mutatta a szerzeményt.
- Juhú csak 250 ezer van az órájába!
(motor csörög zörög, motor burkolatok hiányoztak, kuplung nem létezik, utastér teljesen szétmállott és fehérre kopott, ülés szakadt, futómű kuka, felnik nem típus azonosak, kívülről tiszta plezúr körbe, olasz nyelvű szervizfüzet-francia tulajdonossal-német nyelven kitöltve)
- Ugye valós a km kinézetre? Csak 2000 EUR volt...hülyének is nem, hogy nekem!
-...peeeersze, gyere igyunk inkább egy sört!Most bántsam meg, hogy valószínűleg a föld-hold távolság x2 benne van és a gatyáját IS rákölti a mezítlábas kavicsos török neppertől vett autójára?
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
molnarpeter #189266 üzenetére
Peeersze.
Eszembe juttattad amikor elmentem segíteni kitakarítani egy 1,6HDI turbó olajszűrőjét. Leszedni is élvezet volt...kitakarítani maga a mámor.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Drughi #189251 üzenetére
1,6HDI motorral ajánlatosabb. Természetesen, ha lesz hajtva, mert városi közlekedést nem szereti az EGR. Lent említett betegségei ellenére is szerintem pofás ki autó. Ülései elég keskenyek, azzal számolni kell. Nem tudom hirtelen, de ezt gyártották 2,0HDI-vel?
Mod.: francia ide vagy oda, minden elektronikája Bosch. Sztereotípiákat szerintem enged el. 3F szabály vagy mi...
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
parandroid #189241 üzenetére
Igen sajnos. Ezért írtam, hogy másnak hátha van jó véleménye róla.
-
Stylewars_kp
őstag
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
mokus1 #189205 üzenetére
Ha a kezdeti kokszosodást nem kezelik időben, később csak a gondod lesz vele. Kb olyan 30 ezertől jöttek a gondok. Ez volt a fő problémánk, hogy ahova hordtuk (márkaszerviz) le se szarta ezt. Nem foglalkoztak vele, hogy két olajcsere között (10 000 km nem 30 ezer!!) miért eszik meg 10l olajat. 10 liter! Szerintük ez normális. Más márkaszerviz is alátámasztotta. Maszekhoz gari miatt nem akartuk vinni csak olajcserét csináltuk meg. Utólag belegondolva lehet ezt kellett volna csinálni...na mindegy.
Azt hiszem főleg ezeket a motorkódokat szidják: N14B16; N12B16; EP6; EP6C.
Vezérlés elállítódott magától, csörgött a motor, mert a lánc megnyúlt. Kicserélték a láncot+vezérlést, de csörgött továbbra is. Aztán hideg reggelen nem indult, az indítókulcs elfordulása után, nem történt semmi. Kis idő után életre kelt, de dadogott. Ezt eljátszotta párszor aztán a szerviz, motor vezérlő hibát állapított meg, kicseréltek majd a MAP szenzort is és utána helyrejött, de a vezérlést megint cserélték. Mire körbeértünk kb a 3-4. olajcsere után megint csörgött a lánc, megint lánc csere. És ez így ment 30-40 ezrenként. Persze vezérléscsere megint...Csak az Én véleményem alapján ne vesd el. Lesz itt szerintem más aki lehet dicsérni vagy kiegészíteni/megcáfolni fogja amit írtam.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
footy #188881 üzenetére
159 esetében Én szétnéznék a fórumán is. Elég sok érdekességet lehet találni. Illetve nekem valahogy kilóg a sorból. A 159 egy sportautó, ne tévesszen meg a kombi/szedán kasztni. A többihez képest nem tűnik racionális döntésnek. Nem azért, mert léteznek Alfa sztereotípiák. Azokat el lehet engedni. Inkább az, hogy lesz egy 5 üléses mx5 autód. Nem tudom szebben megfogalmazni. A többi amit kiválasztottál közelebb áll egy hétköznapi autóhoz, mint a 159.
Sok Alfás ismerősöm van, mind úgy kezeli mint egy hobbiautót. Találkozókra járnak vele meg babusgatják, polírozgatják. Megveszik bele a drága Petron*s Selen*a olajat, mert hobbiautóként kezelik. Gyereket bele se rakja, arra inkább vesz egy családi autót. Városba csak krúzolni jár, boltba járósnak vesz inkább egy kis autót. Tesc*ba pedig le fogsz állni az utolsó parkolóhelyre, mert félted nehogy rányissák az ajtót vagy valaki meghúzza. Magas az ellopás esélye, nem mellékesen. Tehát lenne egy hobbiautód. Ha azt keresel ezt vedd. Vezettem is, ültem is ilyenbe. Prémium anyaghasználat, olasz formavilág, harapós aggregátok. FL verziót keress, nagyon jó a felszereltsége, csak szeretik hamisítani.Lagunának az 1,9 dci motorja nem jó?
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
inf3rno #188862 üzenetére
Egyszerű technika. Anyaghasználata kopogós műanyag, low budget kárpitok. Kényelmetlen hosszú távra. 100km és már fáj a derekad. 0 presztizs. Nagy tér és csomagtér. 1,5dci motorral nagyon kotor. Cégesnek használtam egy Logant. Igazából amennyire utáltam annyira szerettem. Nem akart többnek látszódni mint ami. Klíma ki vagy be. Ablak le vagy fel. Ilyen on/off autó. Nem könnyeztem meg ha rámvágták az ajtót a parkolóba vagy rámtolattak. Kis pénzből ki lehet javítani vagy fent lehet tartani. 200 ezret beletettem komoly műszaki hiba nélkül.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
parandroid #188848 üzenetére
+1
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
parandroid #188825 üzenetére
Ismerősöm volt. 30km-t vitt el. Szerencsénk volt. Sárga angyal legombolt volna 150k-val tuti. Viszont ez nem Németország, hogy legomboljanak egy ilyen műveletért 1000 ojróval. Ezzel arra akarok célozni, hogy egy 3 éves autó is lekotlik alattad, de szerintem egy felső kategóriás autóban is letud kotlani valami. Persze kisebb rá az esély.
Vagy arra gondolsz, hogy kockázatos nekivágni a nagyvilágnak egy öreg autóval? Kockázatos!De ha nincs ló...
Vagy most arra célzol, hogy a Punto és a 206 is shit? Szívesebben járnék prémium autóval, de nem telik rá, vagy ha telik nem erre.Vannak jó kedvezményeim illetve bejáratot szerelőm, műhelyben, korszerű gépekkel, számlaképesen. 18 éves autó és francia. Egy gömbcsukló 1500 HUF. Szett tárcsa 10 eHUF.
Izzócserét is szakszervizbe csinálod? Szélvédő mosó folyadékot azért még bevállalod?
Műszaki 16 500 huf. Drága?
Szomszéddal gumizni? Raktál már fel kézi erővel autó felnire gumit? Elvittem rendes gumishoz. Itt a városban 5 ezerért a legtöbb cég felgumizza még le is centirozza. Viszont még ezt se fizettem ki, mert a gumistól vettem a gumit és felrakta "ingyen".Nem akarlak megsérteni, félre ne érts. Én lennék a legboldogabb, ha csak le kéne adnom a kulcsot a munkafelvevőnek. Viszont jelenleg erre nincs keretem. Valamivel meg közlekedni kell. Üzemképes, jó autóról beszélünk. Nem tákolmány.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
parandroid #188800 üzenetére
400k-ért vettem a Pezsit. 250k-t költöttem rá és csak minőségi alkatrészeket vettem bele. Amit nem volt muszáj cserélni, de már kicsit lógott azt is kicseréltem. 4 új Michelin CC gumi, Brembo fékek (első-hátsó), olaj, szűrő, futómű apróságok, elektronikai alkatrészek stb, átírás, műszaki (műszaki nélkül vettem). Most szerintem 500k körül ér.
200k gumira meg egy teli tankra? Kicsit túlzó kalkuláció.
Lekopogom, de soha nem hagyott ott sehol pedig 260e km van benne és 18 éves.
3 éves Fiat Punto: menet közben eltört a rugó, kihasította a gumit. Nem tudtam vele egyszerűen tovább menni. Próbáltam összetákolni a rugót, de szétcsúszott. Szóval tréler... Ez nem mai sztori, akkor 10 esért vittek el a szerelőmhöz aztán haza, persze számla nuku.
Bármi előfordulhat sajnos. -
Stylewars_kp
őstag
válasz
SECTORnooB #188776 üzenetére
206 esetében 2003 után, illetve 307 esetében pedig 2005 után volt egy facelift. Kijavították a nagyobb bajokat. Az a lényeg, hogy Bosch elektronika legyen benne. Ne Siemens, Sagem stb.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Stylewars_kp #188666 üzenetére
Töréstesztje *** elég gáz.
-
Stylewars_kp
őstag
Sziasztok,
Pug 406 mennyire vállalható még? 2.0 hdi vel gondoltam a 110le-s motorral.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
hobizoli #188574 üzenetére
Ezt jól látod. Nagy részük valóban kiváltható, ezeket hívom porszívó ügynöknek, de van egy vevőkör egy vevői réteg aki a személyes kontaktot igényli. Vagy pl a szerszám utazó ügynökök értenek a technológiához is. A jobbik fajta. Add supportot, nézi a lapka vagy fúró kopást. Segít a cnc programozásba. Ezeket nem oldod meg online. Jó persze lefotózza 4k telóval. Cnc esztergát meg rádugja a netre és mindent lát...persze szép víziók. Van olyan szerszámos ismerősöm aki 2 nagy céghez jár. 2 napig itt 2 napig a másiknál. Bejött a korona a kliensek megvoltak őrülve nélküle. Amint lehetett menni azonnal hívták supportolni.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Drughi #188558 üzenetére
Ha kulcsos autó, akkor lehet. De amikor egy emberre van bízva az autó azt nem biztos, hogy kitaposták. Üzletkötő ismerősöm szokott szólni amikor 2 évente kap új autót, hogy érdekel-e. Amit Ő használ azt megvenném. Ha van ilyen az nem lehet rossz. Igaz beleteker 250 ezret 2 év alatt, de pályázik vele 90%-ban.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
IMIIKE1998 #170119 üzenetére
Fiat Stilo 2005 után.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
szőröscica #170037 üzenetére
Ha alacsony a kedvesed akkor ültesd bele előtte. Én feleségem csak úgy érte el a pedálokat ha már beleért a térde a műszerfalba.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
gyenesmartin #169971 üzenetére
Persze, lényegesen olcsóbb. Váltás minősége is hagy kívánni valót, de megszokást igényel és ellehet vele szépen pirickázzni. Nagybátyám vett egy ilyen váltóval szerelt '94-es Cliot. Szaladgálósnak kiváló, lába rossz neki és nem tud már kuplungolni. Városi szaladgálósnak meg egy triptronic váltós autó lényegesen drágább. Raktak ilyet nyilván a Fiatba is, Brava/Bravo sorozat. Azt hiszem, hogy 3 fokozat volt benne meg egy negyedik országúti, egymás után voltak a fokozatok, de nem akartok badarságot írni rég láttam ilyet. Suzukikba van még olyan autómata, hogy előre tolod a kart akkor előre megy ha hátra akkor hátra és csókolom.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
batai15 #169701 üzenetére
2018.05.09-től 06.28.-ig 11 270 km nem rossz. Valaki egy évbe megy ennyit. Bár ez még nem is nagy gond.
2017.02.09-től 2018.05.09-ig 61 825 km az már döfi. Hajtották ám rendesen. Valószínűleg nem tötymörögtek vele a városba. Nem nagy gond ha ezt hosszú utakon tette meg. Céges autó lehetett? Azokba szoktunk ennyit belerakni.
mod: Most olvasom, hogy kísérő autó. Ha patent a motorja nem lehet vele nagy gond. Csak a tötymörgéstől felgyülemlett kondenzvíz a kipufogót könnyen korrodálhatja. Koksz is kevésbé tisztul ki... -
Stylewars_kp
őstag
válasz
Johnny_vT #169657 üzenetére
Elég sokszor találkozok vele. Kézifékkar előtti műanyag elem kopottas, vezető ülés ülőlapja ki van szakadva, bőr multikormányon a bőr ki van fényesedve, 350 ezer kicsit meglátszik rajta. Igazából egyik sem érdekel, nekem jó így. Műszaki tartalom érdekel engem. Motor tiszta, turbó tiszta, alja nem úszik a retekben, látszik, hogy volt gazdája. Számlák félretéve, rendszámhoz szóló prémium tankolások félretéve. Persze eladás előtt is kiglancolhatta így...
Fenntartás miatt aggódom. Nem tudom, hogy megéri-e a többlet fenntartási költségek mondjuk egy Passat/ Golfhoz képest. Nézegettem alkatrész árakat, nem eget rengetően több. Ha BMW fan lennék nem is érdekelne ez az egész dilmmázás, de nem vagyok egy őrült fan. Szimplán csak van egy lehetőség amibe nem tudom, hogy beleszálljak-e vagy sem. Szívesebben venném meg ezt amin tudom, hogy ki lettek ezek cserélve, mint egy hasonló bekerülési árú Passatot egy idegentől aki vagy megcsinálta rajta vagy nem. Nehezebben hisz neki az ember. Talán nagyobb az esély, hogy felül az ember egy orál rollere. Persze az is lehet, hogy erre ráköltöm a gatyámat egy idegentől vett autó meg ki fog vinni a világból és csak a karbantartási költségeket fogom ráverni. -
Stylewars_kp
őstag
Sziasztok.
Ismerősöm árul egy 2001/06 havi BMW e46 320d touring autót. 3 éve van nála és elsősorban hosszú távokra használta. Ez idő alatt szinte mindent kicserélt rajta: turbo, kettőstömegű, futómű alkatrészek, rozsdás részeket kijavította és lefényezte, 1 szezont futott gumik, friss műszaki, egyéb e46 széria betegségeket is kicserélgette rajta. Style73 felnik. Belső tér kicsit foglalkozós, de nem vészes. Egyszóval probléma mentes...nek tűnik. 900 ért adná nekem. Ár felett van a többihez képest viszont tudom, hogy jó gazdája volt. Vélemény?
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
kalmanchris #166961 üzenetére
Fiat Punto 2/B 5 ajtós 950 kg
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
DanielLong #166776 üzenetére
Nagyon kényelmes autó. A szövet kárpit ülés közepe különleges légáteresztő. Hosszú távon is kényelmes az ülése. Jó a kormányzása, kényelmes a kormány fogása. Kezelőszervek jó pozícióba vannak. Anyaghasználat is megfelelő. Tolatóradar vagy kamera érdemes bele, nagy a kuffer. Váltója nagyon jól gangolható. Itt-ott télen recseg, de jók az illesztések. Nagyon jól pakolható, hatalmas a csomagtere. 4 embernek nagyon tágas. Felfüggesztése jól csillapítja az úthibákat. Fogyasztása méretéhez képest nagyon jó.
Kormány bőrözése 150 ezernél kifényesedhett. Indító kulcs körül elszíneződhet a műanyag, nem is takarítható le. Ha sokat van használva rossz úton a stab pálcák 20-30 ezer kilóméterenként cserések lehetnek. Vezetőülés bal oldala hamar kibolyhosodhat. Fényszóró már 3-4 évesen bemattulhat, ezzel csökkentve a fényszóró hatékonyságát. Termosztát vacakolhat benne és előfordulhat, hogy forralja a vizet. Távirányítójából kieshet a vészkulcs, így könnyedén elveszhet. Hátsó fék a rossz út miatt cicereghet. Start-stop miatt drága bele az akku. Maga az autó fenntartása sem olcsó. Szerintem drágák hozzá az alkatrészek, de ez szubjektív vélemény. Pénztárca függő.
Srácok meg majd kiegészítik vagy megcáfolják ha hülyeséget írtam.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3020, 91% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- 48 GB-os AMD Radeon PRO W7900
- HP Omen 80G8E9 - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB Type-C
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest