- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz
tboy93 #126823 üzenetére
Nőből van, neki elég ha tetszik az autó. Ilyen felhasználásra én tutira egy swiftet vennék neki. 500-ért már olyanok vannak hogy ír,olvas,számol. 100K-nyi alkatrészből meg szalon autót csinálnék belőle neki. C corsa sem lenne rossz vagy egy polo 6n2. Yarisokat és nézegettem de azokból még a 800K-s sem túl bizalomgerjesztő általában. Még van idő mert jelenleg vezetni jár, addig meg úgyis gyűlik a pénz.
-
trassher
addikt
Urak ford ka-ról vélemények? Nővérem most ezt a típust dobta be a lehetséges autók közé. Hahun megnézve swift árban mennek. Valami nagy baj van velük hogy ennyire olcsóak?
-
trassher
addikt
válasz
focvis #126673 üzenetére
90%-ban városban használná nyíregyházán szóval még azt se mondhatom hogy dugóban fog állni vele. Heti egyszer meg hazajönne vele 50km-re főúton ha van ideje. Remélem nem fogja azt mondani rá hogy nem tetszik neki mert nála ez erősebb szempont mint az hogy jó legyen az autó.
-
trassher
addikt
C corsa ennyiért nincs, én is azzal kezdtem a keresést.
1.4-est venne belőle nem kéne szerelőhöz mennie, abból a motorból lassan már perfekt leszek.
Mondjuk ahogy nézem kisebb motorral már vannak olcsóbbak is. 206-ot még nem mutattam neki, se a fabia-t de jelzem neki
. Punto nem tetszett neki.
-
trassher
addikt
Uraim újra autóvásárlás előtt állunk a közeljövőben. Nővéremnek friss jogsival kellene valami kicsi, városi autó. Amik eddig tetszettek neki:
-Renault Clio 2
-VW Polo 6N2
Ezekkel kapcsolatban érdeklődnék hogy mire érdemes figyelni, mik a típushibák, mely motorok ajánlottak? Városi autó lesz így természetesen csakis benzines jöhet szóba. Keret 600K környéke, ez csak az autó vételárát kell tartalmazza. Én ajánlottam neki a suzuki swift 4-et is mert ugye erre a felhasználásra ár/érték arányban ez lenne a best buy de hát nőből van. A válaszokat előre is köszönöm!
Természetesen más típusok is szóba jöhetnek, ha van konkrét típus tippetek azt is örömmel fogadom. -
trassher
addikt
válasz
footy #126383 üzenetére
Én pedig 184. Focusban a térdembe állt bele a középkonzol íve. Állítgattam én az ülést ahogy csak tudtam de sehogy sem fértem benne. Corollában még nem ültem, 323-ban már jó pár alkalommal. Nem vettem észre hogy szembetűnőek jobb lett volna az ülése csak maga az ülés pozíció. Azon meg a gyári kartámasz dob sokat szerintem.
Qru: Borában is egyenes a középkonzol végig le a kardánboxig így van hova támasztani az embernek a jobb lábát. Pont mint a g astrában. Emlékeim szerint a borában nagyobb az ülés mint az alap astra ülés.
[rvilike]: Akkor már ketten vagyunk ortopédek.
-
trassher
addikt
Szerintem ezzel ki is fújt a lista. Mondjuk elég sokat esett az áruk ahogy most nézem. Olyan a szórás mint a g astra esetében. Lehet én vagyok ortopéd de teljesen jól ülök benne, nem kényelmetlen sehol. Ellenben a sokszor magasztalt 1-es focus-ból 2 perc után majdnem kiestem mert sehogy se fért el a lábam sehol.
-
trassher
addikt
válasz
runner 125 #126098 üzenetére
De azért azt is tegyük hozzá hogy a célközönség sosem fog lemenni terepre ezekkel az autókkal.
-
trassher
addikt
Taat @ Mágus2:
-
trassher
addikt
válasz
Integrale #125969 üzenetére
Na de ne offoljunk mert lecsap a ban hammer.
Ementor? Az mi az?
Egy jó 7 személyes terepjárót valaki?Láttam de nem ma volt. Ementor nem rémlik de akkor most felfrissítem az emlékezetem.
-
trassher
addikt
válasz
hobizoli #125839 üzenetére
Legutóbb októberben voltam én is bent pont az nkh után új forgalmit és törzskönyvet csináltatni. Ugye ügyfélkapun nem lehet időpontot foglalni mert ki van írva nem lehet. Nyitásra odamentem, majd 2 órát ültem és pislogtam kezemben egy sorszámmal mire sorra kerültem.
-
-
trassher
addikt
válasz
Vesztor87 #125303 üzenetére
Mindenesnek elég jó igen. Ha fontos hogy tényleg jó állapotú legyen akkor 800K a kínálat legalja és nem is lesz classic ami épp nem baj. A lengyel gyártású opelekben elég sokat spóroltak. Az 1.4-es jó de a 90 lovas motorral nem egy versenyautó. Az 1.6 a problémásabb mivel ott jön elő leggyakrabban az olajfogyasztás.
Én konkrétan nem is láttam hogy írtál ott.Ami még jó és megbízható az az 1.8-as de abból már nem egyszerű olyat találni amit nem ütöttek - vágtak. Ez például képek alapján eléggé egyben van és az ára sem horror. Egy jó késői g astra még mindig 1,2M körül van.
-
trassher
addikt
válasz
!Overdose! #124856 üzenetére
Oké de gondolom nem adjátok oda 650K-ért egyiket sem.
-
trassher
addikt
válasz
!Overdose! #124843 üzenetére
de olyat, amihez még nem nagyon nyúlt lakatosnak mondott pék.
És ilyet hol lehet találni magyarországon?15 éves vagy idősebb autókról beszélünk.
-
trassher
addikt
válasz
Kornel #123317 üzenetére
Nem azt mondtam hogy nem kell cserélni hanem azt hogy ráírják hogy élettartam de a csereintervallum még a régi swifteknél is 60000km. A legtöbb embernek ez is csak egy nyűg és letudják annyival hogy jó az úgy.
t1: Én 600000-ről tudtam de lehet 45000. Mondjuk teljesen mindegy, a 2-es szinkrongyűrű így is elkopik.
-
trassher
addikt
válasz
hobizoli #123314 üzenetére
Ez érthető és igaz is de a csavar egy dolog. A váltót ahol gyártották honnan tudjuk hogy a tér megengedte e volna +1 szerelőállomás beillesztését? Most azért szerinted kifognak bővíteni egy gyárat hogy a váltón legyen +1 furat? Ugye hogy nem. Most sokan azt hihetik hogy ez hülye példa pedig nagyon is valóságos. Lényeg a lényeg aki váltóolajat akar escorton cserélni az húzza ki a féltengelyt és csókolom. Nem jó mert + munka de ez van.
Millió és egy hasonló mérnöki taknyolást ismerünk autók tekintetében. Ezt sosem fogja kinőni az autóipar, a szervizeknek is meg kell élni valamiből. -
trassher
addikt
válasz
Kornel #123310 üzenetére
Én még nem találkoztam olyan manuális váltóval aminél ne azt adta volna meg a gyártó hogy élettartam olajjal töltve. Emlékezhetsz a "lila" swiftemre, márciusban lesz 20 éves és még sosem volt cserélve benne a váltóolaj.
hobizoli: Anno ki tudja milyen gépeket használtak. Szomorú belegondolni de ez nekik +kiadással járt volna, akár teljes gyártósor cserével. +1 megmunkáló állomást egy komplett sorba illeszteni ma sem olcsó, ha egyáltalán kivitelezhető 1-1 gyártósoron. Nem védem őket és a mérnököt sem aki megtervezte de az autóiparban az elérhető maximális profit az első. Az utasvédelem és a többi csak jól mutat leírva, beviszi a vásárlót a szalonba de a fő szempont még mindig a pénz.
-
trassher
addikt
válasz
archee303 #122897 üzenetére
Megtudni nem igazán lehet de védeni tudod magad. Megjegyzés rovatba: Az eladó kijelenti, hogy a gépjármű egyéb vagyonkezelési eljárás alatt nem áll.
Adásvételin van dátum, ha hiteles lenne az autó akkor lehet tudni hogy mikortól. Ha időben átfedés van akkor értelemszerűen érvénytelen az adásvételi. -
trassher
addikt
válasz
TheProb #122785 üzenetére
Most komolyan nép autó? 800K-ból mindennel együtt mit vársz? Eddig nem szóltam hozzá de ez már komolyan a vicc kategória. 500-550K-ból ki kellene jönni egy autónak ha jól értelmezem az eddigieket. Mazdákat nézegeted de szét van rohadva az összes, alkatrész aranyáron. 323F-hez egy rendszámtábla világítás 9000 forint és akkor csak egy fos fröccsöntött műanyag szarról beszélünk egy izzófoglalattal. Ennyi pénzből nézzél mk3 swifteket 1.3-as motorral. Nem rossz autó egyáltalán, egyszerű mint a 100-as szeg és nem fogsz vele lerohadni az út mellett. Nem lehetetlen kifogni rozsdamentes példányokat sem de mi az ami ennyi idős korában nem rohad? Egy b4-es 80-as audi ami sosem volt törve de itthon ilyen szaladgál kb. 5 darab. Ennyi pénzből nem fogsz minden igényt kielégítő autót találni.
Punto II, swift mk3, megane 1. Ezeket nézegesd mert köztudottan nem fospisztolyok és nem fogod rákölteni az életed egyikre sem. -
trassher
addikt
Most nem adhatunk eszet annak akinek nincs. Sokan csak azt látják hogy milyen olcsón meg lehet venni aztán reménykednek hogy nem egy bontószökevényt vettek meg. Ha beüt valami akkor meg majd letámasztják az udvaron és a lépcsőn ülve csodálják hogy micsoda autó (csak épp üzemképtelen).
-
trassher
addikt
válasz
focvis #121222 üzenetére
Én egyszer vezettem városban és főúton. Egy barátom kért meg hogy vigyem le az autót szerelőhöz mert neki még nincs jogsija de az autót már megvette.
17-es felni volt alatta, nem szerette a rossz utakat. Ami megmaradt bennem nagyon az a furán döntött kormány és óracsoport + nekem túlzottan szervózott volt a kormány.
-
trassher
addikt
válasz
szőröscica #121200 üzenetére
-
trassher
addikt
válasz
Mágus2 #120897 üzenetére
Egy dolgot nem vettél számításba és jelenleg ez a legfontosabb. Az átlag magyar fillérbaszó, ezen nincs mit szépíteni. Akinek nem az autózás a hobbija hanem az autó csak mint tárgy szerepel egy listán annak az kell hogy beüljön és eljusson A-ból B-be lehetőleg minél olcsóbban. Akár hogy is nézzük ma magyarországon az autó luxus amit mindenki akar de kevesen hajlandóak fizetni érte. Akinek van pénze az azért nem mert 1-2 év után vesz másikat, majd az új tulaj szívjon vele. Akinek nincs pénze annak meg marad az örök érvényű igazság miszerint a nincsből nem lehet. Ha mindenki a pénztárcájához való autót venne akkor lenne 10-12 ezer audi-bmw-mercedes, fele ennyi suzuki-renault-toyota-vagy más középkategóriájú autó, a többinek meg trabant-wartburg-dacia 1310. A népesség fennmaradó 50-60%-ának meg bicikli vagy buszbérlet.
-
trassher
addikt
válasz
rbalint88 #120704 üzenetére
A g astra közel sem olyan "veszélyes" mint egy régi swift. A swift 180cm körül már halál mivel az ülőlap rövid, oldaltartás nincs. A g ülései teljesen rendben vannak, a probléma az hogy közel van a lábtartó. Ha 3-4 cm-rel távolabbra rakták volna akkor már sokkal kényelmesebb lenne a dolog. Persze lehet cserélni coupe ülésekre vagy b vectra ülésekre is vagy egy kazal pénzért kapható gyári recaro is.
-
trassher
addikt
válasz
roberto211 #120649 üzenetére
A 15 éves g astrámon a hátsó kerékjárati íveken van 1-1 rozsdapötty. Ez nem f astra aminek a teteje is képes elrohadni.
-
trassher
addikt
válasz
!Overdose! #120233 üzenetére
Azért a balesetes autóról sem mindig mond igazat a rétegvastagságmérő. Kasztnisomnak mikor mutattam a motorháztetőt és a lökhárítót azt mondta a 2 elem fényezése + a műanyag hegesztés 60 de ha kérem tudnak fújni gyári értéket is.
Erre példa egy 2-es octavia amit a parkolóban végighúztak kulccsal minden elemen, még a tetőbe is került egy X és a lámpákba is. Casco-s volt az autó, 600-ért csinálták meg, mindenhol gyári értéket mutatott a műszer. -
trassher
addikt
válasz
tresh #119957 üzenetére
Remélem hogy a toronyba ütik, ott legalább nem tud megállni a víz.
Papírok ügyében jól gondolom hogy törzskönyv, forgalmi és eredetvizsga kell? Már az eredetvizsgás papírral mentem időpontot kérni amiben leírták hogy nem külső beavatkozás hanem természetes elhasználódás miatt nem olvasható az alvázszám. -
trassher
addikt
válasz
bitpork #119954 üzenetére
Akkor reménykedek hogy nem fognak majomkodni mivel az autó szerkezetileg jó állapotban van. Elindul, megáll, nem esik le az útról, nem himbálózik. Az más kérdés hogy az előző 2 tulaj hatalmas szakikhoz vitte az autót. Opel topikban végig lehet követni milyen okosságokat csináltak.
tresh: Remélem.
Arról esetleg nincs információd hogy új alvázszám esetén mi a dolog menete? Mármint egy táblát kap az autó az új számmal vagy pl a toronyba ütik bele az új alvázszámot?
-
trassher
addikt
válasz
bitpork #119952 üzenetére
Azt tudod esetleg hogy szigorított vizsga mikor jön képbe? Ha pl nem megengedett átalakítás miatt hívják be az egyszeri boyracer-t?
Csak azért kérdezem mert hétfőre kaptam időpontot az nkh-nál műszaki vizsga és új alvázszám miatt és nem tudom mire számítsak. Itthoni vizsgabiztos azt mondta hogy ne legyen hibajelzés az óracsoportban és a kézifék nem túl acélos. Hibajelzés ki lett javítva, kézifék bowden és a fékpofák is újak azóta. Fosok hogy majd valamelyik nagyokos nekiáll az autónak és olyanokba köt bele hogy a hajam égnek áll. -
trassher
addikt
válasz
Matgabka #119261 üzenetére
G astrához még egy kicsit tegyél hozzá. Saját példámból tudom hogy ennyiért nagy szerencse kell egy jóhoz. Én 600-ért vettem tavaly ősszel egyet amit 700-ért hirdettek. Azóta már sikerült rákölteni több mint 300-at és ebben semmi tuninglámpa meg búcsús kormány nincs, csakis a gyári állapot megközelítése. Az már csak hab a tortán hogy amit én kifogtam azzal jövő héten megyek új alvázszámért.
Motorok közül pedig az 1.4 16v-t ajánlom.Qru: 4-es golf 1.6-al nincsenek gondok? Ez az olajevős 1.6 8v SR? Szelepszár szimering csere mindre rá fér és akkor még jó esetben nincs leragadva semmi.
-
trassher
addikt
válasz
enginev3.0 #114847 üzenetére
Ebben az árkategóriában én inkább egy swift-et keresnék.
-
trassher
addikt
válasz
Integrale #113096 üzenetére
Nem keverem.
Megnéztem most a hahu-t, a felhozatal a 0-hoz konvergál. 1.9tdi, elektromos ablak, klíma. A legdrágább egy '94-es automata ami közel sem egy rendben lévő autó benyomását kelti. Egy valóban szép állapotú, '95-os dízel klímával, elektromos ablakkal simán 1 millióért megy.
Az előző hsz-emben pedig elírtam, a cabrio indul 1 milliótól de egy szép sedan sem lesz olcsóbb. -
trassher
addikt
válasz
gzbotii #113080 üzenetére
Nagyon egyszerű a képlet. A négy karika mindig üti az S-t. Egy jó B4-es dízel ma is simán 1 milliótól indul.
Vesztor87: Az eddig sem volt kérdés hogy az ignis biztonságosabb e. Az audi pedig nem azért drágább mert nagyobb hanem a dupla tűzfal vagy épp a teljesen galvanizált karosszéria miatt.
-
trassher
addikt
válasz
LuckyL #113062 üzenetére
184 cm vagyok és mi 5-en jártunk vissza egyetemre a swift-el.
Értelemszerűen kalaptartó nem volt bent mert a csomagok a plafonig értek. 4-en fiúk és 1 lány. Szóval nem elképzelhetetlen ez. Jobb volt mint helyjeggyel két IC kocsi között utazni úgy hogy kint -20 fok volt.
De olyanra is volt példa hogy a bringatárolóban utaztunk. Mondjuk annak is megvolt az előnye. Nem zavartak és hely is volt bőven.
-
trassher
addikt
válasz
Vesztor87 #113039 üzenetére
Itt áll az udvarban egy 2007-es ignis és egy 1996-os swift. Az ignis szűkebb belül, pláne hátul. Hátul 2 ember kényelmesen elfér, az ignisben kevesebb hely jut a lábnak. Az összes suzuki pattogós, annyi pénzért ez jutott. Az ignis 1.3-as motorja jóval jobb mint a régebbi swifteké de vezetni nekem kényelmetlenebb. Alapból magas az autó, szépen dől egy egyszerű körforgalomban is. Azon pedig ne csodálkozz hogy egy B4-es 80-as audi oda-vissza szarrá veri akár még a mai suzukikat is. Az autó volt és ma is az.
-
trassher
addikt
válasz
roberto211 #113036 üzenetére
Nekünk is újkorától van meg. 2007-es, most van benne 300.080 km.
50 km-es út alatt nekem fáj benne a derekam akárhogy is állítom az ülését.
Csak suzukiban gondolkodsz? -
trassher
addikt
válasz
roberto211 #112978 üzenetére
Ha rám hallgatsz az ignis-t jó messzire elkerülöd. Faternak az van új korától de az nem embernek való. A '96-os swift ami az első autóm volt attól fényévekre van. Belül szűkösebb, az ülései rosszabbak, futóműve is kényelmetlenebb egy fokkal.
-
trassher
addikt
válasz
footy #111824 üzenetére
A 2 gyermekes családanyának csak van autószerelő ismerőse vagy ha nincs akkor ismeretségi körben biztos akad. Én nem vagyok ellene az átvizsgálásnak csak van más út is + semmilyen garancia nincs arra hogy a márkaszerviz nem fogja lehúzni az anyukát. Szerintem kellően kitárgyaltuk a témát viszont ha van itt volt vagy jelenlegi márkaszerviz alkalmazott nyugodtan jelentkezzen.
Bati0501: Ajánlott szerintem kicserélni de ez csak az én véleményem. Mellesleg a legtöbb autó tankját nem tudod csontra leszívni csak alulról ahhoz viszont már emelő vagy akna kell.
-
trassher
addikt
válasz
footy #111812 üzenetére
Valamit rosszul csinálhatsz ha nem látsz be egy autó alá sem ha lefekszel.
Küszöböket látod, megemeled és látszanak a lengőkar bekötési pontok is. Ha ez kocsi alja lyukas akkor látni fogod.
Ne mondd már hogy ha beletaposol a fékbe akkor nem érzed hogy az jó vagy sem? Fékbetét cserés vétel után amúgy is. Amikor azt cserélik akkor látni a tárcsát is de fékezésnél csak érzed hogy ráz vagy sem.
Klímakompresszoron mit nézel meg géppel mellesleg? A nagy semmin kívül nem sokat. Kp zárhoz is minek gép? Működik vagy nem. Ismerek olyan szerelőt igen aki futóművet állít, szerel, elektronikához is ért. Róla már írtam feljebb mikor ment a picsogás hogy nincs jó szerelő sehol.
Amúgy most beszélünk a semmiről. Aki nem ért az autóhoz azt a szervizben is simán átvághatják nem? Legyen az állapotfelmérés vagy szerviz, teljesen mindegy. -
trassher
addikt
válasz
maggi1886076 #111801 üzenetére
Aki nem ért hozzá az vigye átnézetni ez okés. Viszont ha valakinek van egy kevés érzéke az autókhoz és érdekli a dolog akkor utánanéz és kész. Én legalábbis úgy vagyok vele hogy amit megtudok csinálni magam azért másnak nem adok pénzt.
Szerelő bére is 4-6000 forint között mozog, ez változó. Tavaly én ilyen 15-20000 közötti ajánlatokat kaptam állapotfelmérésre. Ehhez képest itt 5000 JMF-ért elég tüzetesen átnézik, legalábbis leírva szép.Integrale: Mint írtam feljebb aki nem ért hozzá vigye de még akkor is fennáll a bizalom kérdése. Valóban megnézik rendesen, tisztességesen? Nem csak a pénz kell? Lehet én vagyok túl bizalmatlan?
-
trassher
addikt
válasz
footy #111795 üzenetére
Autó alja: Pokróc, lefekszel, szétnézel.
Folyadékok: Ugyanez csak tesztkör után + darab karton.
Féltengelycsukló: Ha már szétkopott akkor úgyis meghallod mikor teljesen kitekered a kormányt, onnantól meg a gumiharang már mindegy.
Fék, gumi: Érzed hogy megáll ahogy kell vagy sem. Melyik autót adják új gumival használtan? Rá kell tudni hogy az is kell, ezért kell alkudni.
Komfort elektronikán mit kell nézni? Ablak megy fel-le, zárásra is? Tankajtó nyílik vagy nem? Ismerős szerelő, laptop, kábel és mehet. Kifizeted az órabérét és kész.
Szerintem ezekért felesleges elmenni egy állapotfelmérésre. Ha van ott ismerős akkor oké de a mai világban már csak a pénz sok esetben nem elég a jó munkához. -
trassher
addikt
válasz
rbalint88 #111791 üzenetére
Én is úgy indultam neki hogy vétel előtt átnézetem de lebeszéltem végül magam és ismerős is aki segített. Körbenéztem, kipróbáltam. Rá 2 napra ismerőssel visszamentem tettünk egy ajánlatot, 3 nap múlva hívott az eladó hogy a kialkudott áron vihetem. A legnagyobb gond annyi volt hogy megkókányolták a belső keringtetés motorját + házát ami típushiba de ezt kiszűrni nem tudtam. Azért azt nem mondhattam az eladónak hogy kivenném a kesztyűtartót.
-
trassher
addikt
válasz
rbalint88 #111788 üzenetére
20-30 km-re értelem szerűen egyik kereskedő sem adja oda az autót hogy próbáld ki de egy 10 perces tesztkörön sok minden kiderül. Az viszont gáz ha a kereskedő azt mondja nem viheted el átnézetni az autót, vagy csak oda ahova ő mondja. Az ilyet ott kell hagyni. Aki nem árul szart az azt mondja vigyed ahova akarod mert az autó jó. Mellesleg mit tudnak megmondani az átvizsgáláson amit nem vesz észre az ember saját maga is? Fék, futómű, kormányzás ha nem ok már a tesztúton érezhető. Rétegvastagság mérőt lehet kérni kölcsön is, neten utánaolvasni mennyi a gyári érték adott típuson. Egy pokrócra le lehet feküdni és benézni az autó alá de ismerek olyat aki krokodillal ment autót nézni, mégse röhögték ki - zavarták el. Ha valamelyik elem csálén áll az is látszik, ha új csavarok fogják a panelt akkor már lehet következtetni. Filléres áron lehet venni OBDII csatlakozót is és már rengeteg telefonos app is van hozzá, hibakódot olvasni tökéletes. Amelyik eladó ezek közül bármelyikre nemet mond az már sejteti hogy talán mégsem leírásnak megfelelő az autó.
-
trassher
addikt
válasz
DeFranco #111201 üzenetére
ismerős megbízható szerelője innen is csak 4 embernek van, abból se ad egy se kontaktot, szerinted mi megy a plebs-ben?
Ne mondjátok már hogy Bp-en nem tudtok normális szerelőket. Égnek áll a hajam ettől a "nincs jó szaki sehol, senki se ad elérhetőséget" dumától. Itt élek vadkeleten ami állítólag az ország segglyuka mégis tudok kapásból mondani három helyet ahol normálisan dolgoznak. Ha kell megadom bármelyik elérhetőségét privátban mert ez itt nem a reklám helye de gondolom pestről nem fogsz oda-vissza 600 km-t autózni egy szerelőhöz.
-
trassher
addikt
-
trassher
addikt
válasz
DeFranco #111097 üzenetére
Édesapám is elvből nem támogatta az autókázásomat aztán szépen lassan rájött hogy mennyivel könnyebb így neki is. 18 évesen szalagavatós pénzemből kihoztam a suzukit a garázsból, megcsináltam amit kellett és használtam. Először még nem tetszett neki aztán mikor érdekes módon nem neki kellett elmenni nagybevásárolni mindjárt nem volt semmi probléma. Vagy ha épp elkeveri a telefonszámláját és be kell fizetni a szolgáltatónál de neki nincs ideje/módja mert dolgoznia kell. Ha javítani kellett az autót akkor ha volt pénzem megcsináltattam, ha nem volt annyi akkor szépen félreraktam és utána jött a szervíz. Ha sürgős volt a javítás akkor szüleim adtak rá pénzt. 6 év után a suzuki átvándorolt édesanyámhoz aki kapott egy patika autót 2 szett 1 szezonos nem gagyi gumival, szépen rendberakva. Nekem volt félretett pénzem és szüleim is támogatták a másik autó vásárlást és így vettem meg az opelt tavaly ősszel. Ja és három autónk van mivel apának mindig kell, anya azzal jár munkába én pedig az enyémmel egyetemre. Jön pénz abból hogy viszek magammal embereket + másból is. Nem olcsóbb mint a vonat de jobb mint 100 km-en IC helyjeggyel 2 kocsi közt állva utazni a -20 fokban.
Karbantartok három autót, sajátomat a saját pénzemből, másik kettőn amit itthon meglehet csinálni megcsinálom én. Ha nem tudom akkor viszem szerelőhöz. Mindketten eü-ben dolgoznak, nekik nem jár le 4-kor a munkaidő hogy utána csak úgy szaladgáljanak szerelőhöz, gumishoz, etc. Nem csak fekete meg fehér van.
-
trassher
addikt
válasz
roberto211 #110529 üzenetére
1996-os 5 ajtós swiftem volt. 184-185 cm-es emberek hátul úgy ültek mint egy fotelben úgy hogy én is 184 cm vagyok. A 3 ajtós tényleg kicsi hátul de az 5 ajtós kellemesen nagy lábtérrel rendelkezik. Sokat utaztunk vele vissza egyetemre 5-en, 4 srác és 1 lány + csomagok. Simán elfértek hátul is úgy hogy a lány kicsi volt. Értelem szerűen csomagtartó plafonig pakolva de még mindig jobb volt mint a vonat.
-
trassher
addikt
válasz
roberto211 #110502 üzenetére
Nem kell nagydarabnak lenni csak a b5 a4 hátul kifejezetten kicsi és a golf 4 is. Neked ha jól emlékszem suzukid van. Na abban van hely hátul. 4 megtermett embernek tökéletes mivel hátul hatalmas a lábtér. Mondjuk úgy nem volt nehéz kivitelezni hogy csomagtartó nem nagyon van.
Új hozzászólás Aktív témák
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- ASUS X540SA-XX004D Notebook - 4 napot használt
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest