- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz Mr.Grincs #7563 üzenetére
HI!
a 4 ajto setitbtn* tenyleg nagyin szep:- )
udv
neduddki
p.s. *ketuccaval arebb hata forditva ha poenra akrna venni, de nem tenyleg
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#10726912
törölt tag
válasz Mr.Grincs #7583 üzenetére
Had igyon, a pacikat nem szabad szomjaztatni
LuckyL : Egyébként a kocsi vásárlásnál nálam az volt a szitu, hogy kialkudtam az árat, megírtuk az adásvételit, elbúcsúztunk és ennyi. Fura izé ez, hogy még vigyem magammal eredetvizsgára, meg még menjünk el szakértőhöz, aki majd állapot felmérést csinál, meg emellett még azért tankoljuk meg együtt aztán csapassunk, nézzük, mit bír a verda. Aztán még feleségül is veszem az eladót???[ Szerkesztve ]
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mr.Grincs #7608 üzenetére
köszi
nem volt sajnos kamera, de nem is fognak túl sokat foglalkozni vele, így az lesz a cél, hogy mielőbb zárják a nyomozást.
AMD Power: tudod, nekem volt renaultom, nem is egy, de ezt a típust konkrétan ismerem, így nem gondolkodom benne, ha nem használtam volna, akkor még gondolkoznék rajta.
egy a lényeg: visszalépni nem szeretnék, így próbálom a kereten belül a legjobb vételt megtalálni.
holnap megnézek egy Saab 93-at, de a korábban linkelt S40-et sem vetettem el, csak nem hajlandó az eladó rugalmasan megmutatni.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mr.Grincs #7611 üzenetére
pontosan így van, most éppen nem akarom őket szidni, de 6.50 órakor hívtam ki őket, 150m-re van egyébként a kapitányság. 8.00 óra után értek ki, majd 1,5perc után beküldtek a kapitányságra, ahol újabb 1 órát vártam, mire felvették a jegyzőkönyvet.
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mr.Grincs #7615 üzenetére
soha többet nem kell garázs, nyugalomban tudnak lopni.... most költözünk el, rendőrkapitányság mellé, ott fogok parkolni mindig majd az új autóval...
egyébként persze, nem lesz meg, de ne is legyen meg darabokban, mert akkor nem fizet a biztosító
I humbly and respectfully decline™
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Mr.Grincs #7632 üzenetére
Mire ezt felújítod, gyakorlatilag ott vagy, mintha megvennéd az első egyben lévőt (2.3M). A lufik nagyon drágák és jó eséllyel a motortérben is akad némi meló. Itthon nem egy elterjedt típus, így karosszériához alkatrész se biztos, hogy olcsó. Lehet, hogy felújítás után "csak" 1.5M-et költöttél rá, de azért ezt nem kicsit törték meg, mintha nyerges vontatónak csúszott volna, mert a lökös nincs annyira szarrá törve, mint a motorháztető, így az ütés jóval magasabbról kellett, hogy érkezzen. Érdekes projektjeid vannak, a C5-ös nem túl szívmelengető sztori után egy ilyenbe belevágni... De a többiek úgyis lebeszélnek majd róla, attól tartok.
-
aphra2
aktív tag
válasz Mr.Grincs #7632 üzenetére
Eheza kocsihoz sztem nincs semmi kasztni alkatrész bontva , eredeti cumókkal meg halott ügy az egész , és a légzsák a legkissebb probléma, de azt se kapsz sztem.
Kurrens, vagy ritka kocsikhoz nagyon drága a légzsák szett, onnan indul, ha van egyáltalán , hogy 200k .Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Rick4
félisten
válasz Mr.Grincs #7642 üzenetére
Nem egy rakéta de megnézték nagyon mindenhol. Csak azt nézték, ki ez az állat aki egy gagyi koreai merciklónt vett. Gondoltak rólad minden rosszat, te meg vigyorogtál, mint a tejbetök..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Mr.Grincs #7632 üzenetére
Nézz hozzá külföldi oldalon(ott több koreai autó van, haveromék is hoztak olyan Hyundai-t amiből 2-3db van Mo-n) és ha van hátulja törött olcsóért, akkor lehet megéri hozni, és összepakolni. Gázt bele, és jó is. Speciel a 2.7 V6 Hyundai motor szereti a gázt az eddigiek alapján.
Körebnéztem gyorsan, de csak eleje töröttet találtam hirtelen.Smoke & Torque
-
Zewa
senior tag
válasz Mr.Grincs #7632 üzenetére
Ne haragudj hogy ezt mondod de te valahogy mindig megtalálod ezeket a képtelen járműveket. Valami furcsa rejtett perverziód lehet.
Behozni valami vasat Jürgenistánból ami törött és vagy jégvert de alapvetően jó állapotú és azt megcsinálni abban szerintem több ráció van. Szomszéd srác is vett egy piszok olcsó Hastrát aminek olyan volt a felszíne mint a Marsnak, sok munka, telifény. Ezzel a "bulival" ca 20-30% al a magyar piaci ár alatt kijött.
Viszont egy törött autó már soha nem lesz olyan mint egy gyári. Ezt is érdemes észben tartani..ps.: Persze nepperkedés céljából lehet cigánykodni meg több darabból legozni de azt saját autónak nem igen vállalnám be.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Mr.Grincs #7805 üzenetére
"Iszonyat a szervízelése nagyon kevés alkatrész van hozzá ha van is akkor annyi is, 3 szoros áron, ha nem több, mint ami a normális autóhoz egyharmad áron van"
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
8th
addikt
válasz Mr.Grincs #7805 üzenetére
"iszonyat a szervízelése nagyon kevés alkatrész van hozzá ha van is akkor annyi is mint ami a normális autóhoz egyharmad áron. Volt hogy külföldről rendelt alaktrészt ami itthon nem volt, vagy ha volt is akkor itt 80 ért árulták azt hiszem pont az automata váltójához valami alkatrész ott meg 40 be meg tudta venni. Elgondolkodtató"
Munkatársad meg minek vesz meg olyan autót amit nem ismer?
Ezek mind bruttó kisker árak 3L -hez.:
kerékcsapágy (első): 13.081 (skf)
kerékcsapágy (hátsó): 38.303 (skf)
féktárcsa: 8.684 (textar)
fékbetét: 12.516 (febi)
fékmunkahenger: 6.515 (bosch)
főfékhenger: 14.792 (cifam)
lengéscsillapító (első, gázos): 12.999 (lip)
lengéscsillapító (hátsó, gázos): 13.996 (lip)
toronycsapágy + szilent: 5.893 (skf)
lengőkar: 17.461 /oldal (febi)
gömbfej: 8.566 (febi)
vízpumpa: 10.996 (magnetti marelli), 17.551 (skf)
olajszűrő: 3.232 (bosch)
légszűrő: 6.472 (mann-filter)
pollenszűrő (szenes): 4.915 (valeo)
fűtőradiátor: 5.232 (febi)
termosztát tömítéssel: 3.755 (qh)
kipufogódob (hátsó): 19.922 (bosal)
izzítógyertya: 5.478 (ngk), 6.318 (bosch)
izzító relé: 4.205 (era)
tolatólámpa kapcsoló: 2.624 (febi)
visszapillantó (manuális bowdenes, bal-jobb): 10.414 /oldal (tyc)De, hogy mondjak pár durva tételt:
kormányműhöz szervószivattyú: 37.084 (gyári VW)
légmennyiség mérő: 47.172 (febi)
egr szelep: 41.648 (era)
vezérmű szett: 53.696 (skf)
önindító: 127.489 (bosch)
kuplung szett: 109.586 (sachs)
pd elem: 223.018 (bosch) /db
turbó: 327.996 (bts)
üzemanyag szivattyú: 56.558 (era)A típusnak vannak komoly negatívumai amivel a későbbi meglepetéseket megelőzendő már vásárlás előtt nem árt tisztában lenni:
- a váltót bizonyos időközönként (25.000km vagy ha már csattogva, rángatva vált) be kell állíttatni. Ez néhány percből illetve pár ezer forintból megvan. Ha a műanyag kapcsolóvilla (2500 forint) megkopik akkor is ránt egy kisebbet váltáskor. Ilyenkor azonnal csere! Kuplung állítás/felújítás/csere után is mindig! kell neki egy alapbeállítás. Ezt tíz tulajból nyolc vagy leszarja vagy akaratukon kívül félrevezetik a szakszervízben a szerelők mert ők maguk is csak tippelgetnek és valójában fingjuk sincs mi baja a kocsinak. Az nem mentség, hogy ritka típus és nem ismerik. Kaptak rá képzést!
- tolatólámpa kapcsolóból (~3k) mindig legyen tartalék a kocsiban. Ha elromlik mozgásképtelenné válik az autó. Nem lehet sebességbe rakni, letilt az elektronika.
- elöl-hátul spéci kerékcsapágy kell bele. Van hozzá 14k-ért is de az nem bír ki 25.000km-t sem már búgni fog.
- a kuplung brutálisan drága. Az automata váltónak és a kis teljesítménynek hála ez az alkatrész nagyjából örök életű de a borsos árát ez sem tudja ellensúlyozni.
- A másik horror az önindító. A start-stop rendszer miatt ez sem átlagos. Ha elromlik érdemesebb pár tízezerért megjavíttatni a régit mint 130k-ért venni egy újat. Ha nem lehet akkor kuka. Venni kell egy bontottat és azt felújíttatni.
- széria hiba, hogy idővel lógni kezdenek az ajtók. Egy ideig lehet utánállítani de később csak a kopott vetemedett zsanárok cseréje segít. Nagy nehéz ajtó kis gyenge zsanérokkal. A fizikát nem lehet megb@szni. A lógó nehezen záródó ajtó hamar tönkre teszi a zárszerkezetet.Az a baj, hogy a potenciális vevőknek csak az jut(ott) el a tudatukig, hogy a kocsi 3litert fogyaszt. Jó, ez eddig igaz. És? Milyen áron? Ha egy lepukkadt kiganézott szarhalmot vesz valaki a gatyája is rá fog menni és akkor is szar marad. Ha például elhanyagolták a váltót és emiatt bontani kell az minimum 150k de jellemzően inkább több. Itthon össz-vissz két ember van akinek a kezébe merném adni, hogy kapja szét és rakja rendbe az összes többi hozzá nem értő kókler. Porsche Budánál négy hetet ültek egy váltóhibás lupón. Addig terjedt a tudományuk, hogy szétszedték és mivel halvány fogalmuk nem volt mi baja adtak a tulajnak egy listát, hogy xyz alkatrészeket kell cserélni benne ez X összegbe fog kerül. Ember megköszönte és elvitte egy specialistához aki a szakszervízhez képest negyed áron garanciával megcsinálta a váltót. Azóta is megy. Mellesleg nem is az volt a baj vele amit a szervizesek cseréltetni akartak a user pénzén. Végig sötétben tapogatóztak. Ezek nem szerelők, csupán betanított alkatrészcserélő droidok.
Némely alkatrész teljesen átlagos áron van, de valóban van ami a nagyon drága hozzá. Ez van, ez ilyen autó. Vásárlás előtt tisztában kell lenni mit akar épp megvenni az ember. Új alkatrészt lényegesen olcsóbban meg lehet oldani a Bárdi-s, Unix-os vagy egyéb webshop-os áraknál. Ki az a hülye aki 225k-ért vesz egy darab pd elemet, meg 330k-ért egy turbót? Ilyen balek nincs.
(#7808) kpal: HA-n 600k alatt nem nagyon látok normálisat. Facelift utánit kell venni. Azzal kevesebb a gond + annak már van zárt kesztyűtartója. A korábbiakban csak egy rakodópolc fut végig a műszerfal alatt mint anno a trabantnál. Nézd meg a Seat Arosa felhozatalt is. Lemez alatt 1:1 ugyanaz a két kocsi. Az 1.0 motor nagyon gyenge még ebbe a pici autóba is. Nyomni kell, hogy menjen ezért fogyaszt is. Az 1.4 8v egy sokkal használhatóbb motor és alig fogyaszt többet.
(#7811) Mr.Grincs: 1.0 8v -1.4 8v Lupo alkatrészei Suzuki Swift árszinten mozognak és hegyekben áll hozzá az utángyártott, új és bontott használt alkatrész (mint minden volkswagenhez). Az egyetlen igazi negatívuma, hogy nagyon kicsi. Elől kényelmesen el lehet fészkelődni benne de hátul kicsi, a csomagtartója és kesztyűtartója pedig jelképes méretű. Cserébe kicsi, fordulékony, könnyű vele parkolni. A hosszú ajtó miatt ha rád állnak nehéz beszállni. A konkurenciához mérten egész erős kasznija van. Nem Swift, Saxo, Seicento merevségű. 1-2 személlyel városi rohangálósnak nem rossz választás bár fogyaszthatnak kevesebbet is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Rick4
félisten
válasz Mr.Grincs #7915 üzenetére
Akksicsere után minden normális kocsi elfelejti az alapjáratot, tehát akksi be, utána 3 percig csak alapjáraton jár, majd leállít, újra indít, és mehetsz vele. Amerikai kocsik kb 30 éve ilyenek.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Laraxior
titán
válasz Mr.Grincs #8710 üzenetére
az nekem is tetszik nagyon
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Stukker1987
senior tag
válasz Mr.Grincs #8710 üzenetére
Használtautó vásárláskor nem biztos,hogy az automata annyira jó választás szerintem.
Sokkal igényesebb mint a manuális,ha netán nem vették észre hogy csökkent benne az olajszint vagy esetleg szennyeződött,akkor nagyon lerövidülhet az élete.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Tökmindegy
senior tag
válasz Mr.Grincs #8710 üzenetére
Már ha ennyit szánsz rá ,akkor egy corolla kombi dízel autómata váltóval.
Vagy ha nagyobb tepsi kell akkor avensis.
Jól mennek ,jól fogyasztanak ,szarvízeket nem szeretik.
De a 407 is jó kis jármű,nekem tetszik .Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
8th
addikt
válasz Mr.Grincs #8700 üzenetére
Ennyi pénzért bőséges a választék. Pl:
1 Nissan Primera
2 Toyota Avensis
3 Honda Accord
4 Opel VectraÉn ezt venném de ez nálam gyári hiba.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
neduddki
nagyúr
-
-
8th
addikt
válasz Mr.Grincs #8754 üzenetére
Ha már Vectra akkor szerintem ez best buy. Egyedül az ESP-t hiányolom belőle. Ez a tipikus Opel féle "semmilyenfehér" szín elég tré de együtt lehet vele élni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Tökmindegy
senior tag
válasz Mr.Grincs #8754 üzenetére
Ha lenne most 3 millám autóra én nem is gondolkoznék másban
Persze ez is csak az én személyes véleményem. Ilyenem volt és imádtam. Nagyon.
Ja ellinkeltem a következő az automata váltós.
[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
varga911
senior tag
válasz Mr.Grincs #9097 üzenetére
Bátyám felesége hajt C4 Grand Picassot, robotizált autómata. Elvileg nem hidrodinamikus elven megy hanem kuplungos, és ráadásul élettartam alatt soha nem kell benne cserélni.
2009-es, 95e km, eddig csak kötelezőn volt a füzet szerint, semmi baja. Párszor ültem benne, semmi hangja autópályán sem, váltásnál nem rángat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mr.Grincs #9115 üzenetére
Legjobb barátom egy leszerelt rendőrségi octáviát vett. Gyárilag erősített futóművel.
A márkakereskedő árulta a kocsit, aki bérbe adta a rendőrségnek. Apró felületi hibákon kívül nem van vaj a kocsival, az utóbbi 2 évben.
Csak arar kell vigyázni hogy ne törött példány legyen. Ezt meg a biztosítási alkuszod egy ötösért megnézi rendszám, motorszám meg alvázszám alapján.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Mr.Grincs #9115 üzenetére
Sztem egyik sem rendőrségi.
A második xenonos ami nem jár a yardnak, az elsőben meg túl karcmentes a műszerfal és a hifi sem az az olcsó amit a kereskedők vennének bele. Meg mintha az elsőnél a hátsó lökös más színű lenne. Bár a franc se tudja.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mercedes topic
- Gaming notebook topik
- Bestbuy játékok
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs