- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok, le vagyok döbbenve.., kb. 11 éve minden autót Németben vettünk a családban, rokonságban.. nyilván nem kell bemutatni, korrektebb volt a használt ár és jobb az állapot. Még mindig anyumnak keresek autót.. megszokásból továbbra is csak a kinti piacot néztem, de ma csak kíváncsiságból kértem árajánlatot egy új XC40-re. Totál megdöbbentett az ajánlat, mert az új autóra nagyon jól felextrázva (lUltra Dark, panoráma tetővel, minden vezetéstámogató eszközzel..), olyan kedvezményt böktek ide, h azért az árért a német piacon 1-2 éves 10-15.000km-t futottak mennek (belekalkulálva a kinti alku mértékét is), de sokkal kevésbé felszerelve.. Ha ugyanazt a felszereltség szintet nézem, akkor a használtautó a német piacon ennél a modellnél kb 2500-3000€-val drágább, mint amit ajánlottak itthon az újra.. és azért még ki kell menni, haza kell hozni, ami nyilván plusz költség.
Ennyire be van állva a német autópiac, h így fel kell tornásszák az árakat? Vagy mi történt kint? Vagy mi történt itthon, h ennyire letolják a nadrágot? Azért is fura, mert adott a 8% Áfa különbözet is az itthoni piac hátrányára.. Szóval egyelőre meg vagyok lepve, de nagyon. Soha nem volt új autóm, meg kb. a családban sem, de ez elég vonzó most. -
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Először is, jó látni, h tizenéve ugyanazok az arcok vannak itt.. : -)
Másodsorban, segítsetek kérlek, anyumnak keresünk autót.
Jelenleg egy 2015-ös executive Hybrid Jazz-t használ, ahelyett jönne az utód.
Alapvetően az eddigi lista az ő ízlése és az én személyes (műszaki) véleményem alapján állítódott össze.
Szóval, az alábbiak vannak eddig kb versenyben (sorrend random és mind a most futó széria..) Újat nem szeretne, km-ben mondjuk 30.000km-ig, akár bemutató darab, ilyesmi..
Jazz
Yaris
Yaris Cross
Corolla GR Sport (hatchback)
HR-V
UX Lexus (állítólag elég szűk a beltér, ma voltunk a szombathelyi Toyota-ba, pont nincs nekik ilyen. LBX volt, de az nem szép)
Próbáltam még az XC40-et ajánlgatni, de az nem tetszik neki (XC60-am igen, de az túl nagy már.)
Látjátok az irányt.. alapvetően japán, megbízható, üzembiztos, átlagos fogyasztású (6-7 liter alatti) kis, kompakt, vagy crossover.
Ki mit mondana, pro kontra, egyéb alternatíva? : -)
Köszkösz! -
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Mikrobuszokban szeretnék segítséget kérni.
Valamilyen Transporter szintűt keresnék, legfőképp motor és quad szállításra.
Nyilván a legfőbb szempont a megbízhatóság és korrekt fenntarthatóság. Vonóhorog menne rá, nagy súlyt nem húzna, maximum futóval együtt 1000 kg környékét.
Az árat tekintve fogalmam nincs, h honnan indul az a "racionális" kategória, amivel még nem kerültek meg 3x a Földet.. de mondjuk szabjuk meg a határt 5 milliónál. De persze, ha van ilyen 3-ért is, akkor 3.
Milyen alternatívákban érdemes gondolkodni?
Valamint jut eszembe, ha pl 6 személyest veszek, akkor a 3-as utas üléssort kivehetem belőle hátulról és szállíthatok vele úgy, vagy azt tilos eltávolítani?
Köszi! -
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Ismerős vásárlása kapcsán, [ebben] az Outlander-ben lévő 2.360 ccm-es benzinmotorról mit lehet tudni, megbízható darab, van esetleg valami típushibája?
Nagyon köszi! -
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
BigBlackDog #200044 üzenetére
Látod, az új modelleknél mégis elengedték.
Iszonyú sokat vaciláltam emiatt, h vajon válasszak-e így Volvo-t vagy sem. Aztán végül maradtam, de az 5 henger duruzsolása hiányzik.
-
runner 125
nagyúr
válasz
z0d1@Ku$ #199972 üzenetére
Formailag csalóka, nem mondanám magas építésűnek, az inkább egy Ignis, régi A-Klasse, amik ténylegesen magas építésűek voltak. Itt inkább a rövid orr, rövid fenék miatt tűnik magasabbnak. De az tény, h nem egy padlócirkáló. Ha sportosabb éra szimpatikusabb neki, van belőle SI is: [link] , [link]
Egyik legjobb barátomnak egy 2017-es 135i-je van. 3 ajtós. Komolyan mondom az az üléspozíció ami abban is van nekem olyan szinten kényelmetlen, h nem igaz. Konkrétan olyan mélyen vannak az ülések, h kb nyújtott lábbal ülsz benne. A talpadat nem tudod lerakni a padlóra. Engem piszkosul zavar az ilyen üléshelyzet. -
runner 125
nagyúr
válasz
z0d1@Ku$ #199964 üzenetére
Igaz HSD-t kérdezed, csak példaképp, nekünk a 2015-ös Jazz Hybrid 95-nél 1500-at forog.
Szinte semmi hangja, az én csajom oda van érte meg vissza és bevallom nekem is tetszik.
A Volvo-m extrán hangszigetelt, dupla üvegezésű körbe és szintúgy benzines, még ahhoz hasonlítva is halk. -
-
runner 125
nagyúr
válasz
Paxker315 #199070 üzenetére
Annó én majdnem vettem IS-t, de az a hybrid nagyon kevés abba a bódéba, rettenet lomha egy autó és emellett nem is takarékos..
IS-ből a ritka 250-es, V6 szívó benzinnel sokkal élvezetesebb és alig eszik többet. Vagy bevállalni egy amcsi piacos IS350-et. Végül majdnem ezt vettem annó, de kiderült h jégkáros volt sajnos én nem vákumtechnológiával javították, hanem git + fény. -
runner 125
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #198915 üzenetére
Csak a Note motorja sokkal szomjasabb, gyengébb (80ló) és automatát kb esélytelen találni belőle.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #198870 üzenetére
Szerinted mindez ok nélkül történik?
Azért ne túlozz, nyilvánvaló, h nem egy minden igényt kielégítő autó, de a postom is pontosan olyan témaindítóra született, amiben azon preferenciákat említették, amire tényleg az _egyik_ legjobb döntés a Jazz. Emellett baromi sokszor találkozik az ember az éterben legalapvetőbb autóvásárlós igénnyel. Miszerint városba, kevés pályázás mellé kell egy autó ami megbízható, keveset eszik (adott esetben automata), nagyon jól pakolható, 'kompakt és mégis tágas'..
Nem véletlenül jön tippként rögtön..
Egyébként nem én használom a Jazz-t, páromé (szerintem csajos autó egyébként is, ettől még formailag szépnek tartom), én egy másik gyűlölt kategóriával járok.De legalább benzin és 320 ló.
-
runner 125
nagyúr
válasz
bandus #198861 üzenetére
Ha nem néztük volna meg ezt a Yaris-t többször is elismerném, h elfogult vagyok. Sőt, mint írtam is a hajtásrendszer annál sokkal fejlettebb, ez sem kérdéses. De formailag számomra emészthetetlen. Fenék rész gyakorlatilag nincs - mint amibe hátulról belehajtottak.
Ez a fantáziátlan forma már az ezredforduló környékén is elavult lett volna.
Noh mind1, csak gondoltam legyen 1 ellenvélemény a sok Yaris egyetértés mellett. -
runner 125
nagyúr
válasz
twice #198848 üzenetére
Néhány hónapja mi ugyanezt a kört futottuk le, kb ugyanezzel a kerettel, ugyanilyen célokkal és szintúgy képbe került a Yaris.
3-ért ezt a fajta Yaris-t kapod meg:
Tudom, h az ízlés egy szubjektív dolog, de most komolyan, ennél a generációs Yaris-nál szürkébb, semmilyenebb, karaktertelenebb, fantáziátlanabb, rondább kis autó szerintem nincs a piacon és a párom ugyanígy látta.
A most futó Yaris ehhez képest egy hipertérugrás formailag: [link] De ez még nem 3M.
A 2008-tól gyártott Jazz formában köröket ver erre. Nem beszélve a belső tér méretéről, variálhatóságáról. Nekünk egy olyan lett, Hybrid verzióban ami nyilván szintúgy CVT automata, ráadásul Executive. Bőrös, panoráma üvegtetős, ülésfütéses, tempomatos, minden benne van kb. Ráadásul még 2015-ben is gyártották, ez is egy utolsó db 40.000km-rel.
Természetesen az is nyilvánvaló, h a Honda Hybrid-je közel sem Toyota rendszer, de 4,3-4,4-ből eddig vegyes használat mellett (autópálya nélkül) kijött 1 tankolás.
Csak h 1 lapon legyen a 2 forma:
Úgyhogy én ezt a generációs Yaris-t 100%, h elengedném. -
runner 125
nagyúr
válasz
CartmanLand0 #198554 üzenetére
Köszi! Nem, csak sima metálfehér. Egy dologban viszont ritka, Executive felszereltségű. Bőr, nagy panoráma üvegtető, ülésfűtés, tempomat, kategóriájában különösen jól felszerelt.
[kép] -
runner 125
nagyúr
válasz
CartmanLand0 #198540 üzenetére
Jó is Jazz, az az évjárat az egyik legszebb szerintem, ugyanabból a típusból vadásztam egy Hybrid verziót néhány hete én is. Bnőm odavan meg vissza, na jó nekem is bejön.
[link] -
runner 125
nagyúr
válasz
Veron #198479 üzenetére
Kavicsfelverődés elleni fólia, karosszériavédő fólia, több néven is megtalálod. Autófóliával már évek óta külön iparág foglalkozik, ha így rákeresel találsz egy csomót.
Ha ténylegesen új állapotú az autó, hosszabb távra tervezel és szeretnéd óvni kavicsnyomoktól is, akkor az elejét, A oszlopokat és a tetővonal első 20cm-ért érdeme becsomagoltatni. -
runner 125
nagyúr
Hejj,
Srácok, találtam ezt a Hybrid Jazz -t kint. Láttok rajta valamit ami szóra érdemes?
Ami nekem feltűnt, h 4 évszakos gumik vannak rajta, és csak tengelyenként egyformák..
A bal hátsó ülés ülőlapját valszeg gyerekülés vagy valami éles tárgy "megnyomta". A kereskedő azt mondja nincs szakadva.
Valamint az üvegtető mellett jobb oldalt a tetőíven van egy fordított V nyomvonalú horpadás. Valami rádőlhetett... Elvileg csak ennyi az "esztétikai" hibája, azon kívül sérülésmentes. Arról küldött fotót is külön: [link] , [link] , [link] - erre van esély, h ezt fényezés és gittelés nélkül javíttassam valami jégkárossal, vagy valakivel?
Valamint kértem, h küldjön még fotókat. Azokat ide felraktam: [link]
Mit gondoltok? A szervizkönyv 24.000-ig van vezetve..
Köszönöm! -
runner 125
nagyúr
válasz
tboldi #197172 üzenetére
Újabb remek példa, amikor a tizenéves nídforszípeden és homasitan nevelkedett tinédzser azt hiszi, h a 22 éves tömegmodell gyári autóra költött ft-okat viszontlátja valaha is és más szemében is "érték" egy ilyen autó.. szép álmok. Aztán majd ha valaki felhívja, h építsd vissza gyárira és adok érte 500-at, ő lesz a legjobban kiakadva.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Gombinyó #196697 üzenetére
Azt mondja valami rokonuk szívott sokat Qashqai dieselmotorral. Nem ismerem őket, lehet h a kisebb 1.5-ös lehetett?! Az problémásabb, mint a 2000-es?
Ez a 2 literes megbízható akkor valóban? Eredetéről mit tudni? Már szintúgy Renault-Nissan közös fejlesztés?
molnarpeter
Köszi, ezeket átadtam nekik! -
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Egy barátom apukája keres maguknak valamilyen SUV-t 3 körül. Neki tényleg kellene a kicsit emelt hasmagasság és a 4 kerékhajtás, mert szőlőhegybe jár folyamatosan.
A fenti elvárások mentén tegnap én ezt Qashqai-t néztem.
Milyen ez a 2 literes benzinmotor? Megbízható?
Dieselt nem szeretne, befürdött már előtte diesel suv-okkal..
Köszi! -
runner 125
nagyúr
válasz
alázógyík #193213 üzenetére
Igen, a vezetőoldali ülés nekem is feltűnt. Rendesen ki van nyúlva az ülőlap bőrje, más részből látványos sok a repedés, gyűrődés rajta. Ezt az Auris-t mentettem még el, tény h itt mérföldekkel jobb állapotú a bőr, de itt meg az anyósülésen látok erős kopásnyomot, mitöbb a bőr "éleldolgozásnál" le is van válva néhány helyen: [kép]
Oké, az bőrfestékkel javítható, de azért ez is csak egy 5 éves autó. Mondjuk a fenti Jazz-hez hasonlítva akkor már bőven jobb vétel szerintem a fenti Auris. -
runner 125
nagyúr
Figyelgetem az Auris, Jazz piacot, a minap belefutottam ebbe az Executive hybrid Jazz-be. Ráadásul itt árulják Sopronban, de komolyan mondom az agyam eldobom h mit kérnek érte. Pedig ez az első épkézláb kis km-es, egész jól felszerelt amire azt mondom, h érdemes lenne megnézni, de könyörgöm, egy pár hónapon belül 9 éves hybrid Jazz tényleg 3,5 milla ?!
Abszolút bírom a Honda-kat, de itt már tényleg azt érzem, h rettenet túl van árazva.
Csak összehasonlításképp (oké tök más kategória, de azért na..), 2013-ban amikor az S60-at vettem 5 évesen ugyanennyi km-rel közép felszereltséggel 2.4 D5-tel az volt 3,2m.. -
runner 125
nagyúr
Nem tudom a klasszik terepjáró vonal mennyire működhet, de az 5 ajtós Pajero-ban már fel tudsz ülni.
Sőt, ahogy nézem a gyári 7 személyesnél a saját üléseivel is egész korrekt fekvőfelület alakítható ki. Illetve, mivel sínen mozog a középső sor (a hátsók eleve mobilisak), biztosan könnyen kikaphatóak.
-
runner 125
nagyúr
válasz
molnarpeter #192883 üzenetére
Az új modelleknél már rendbe rakták a hajtást / szoftveres bugokat, legalábbis nálunk a csoportban nincs probléma a T8-akkal. De első generációt nem vennék belőle.
-
runner 125
nagyúr
Na szép, itt mindenki hybrid Auris-ra vadászik?!
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #192450 üzenetére
Uh, basszus ez az új Corolla mennyivel szebb, mint az Auris.
Lehet akkor inkább most lesz valamilyen válságmodell Swift, vagy régi Jazz, és egy 2-3 év múlva egy ilyen.
Főleg annak fényében, h hihetetlen 4,8-ért milyen hulladékokat kapni.
Az volt a szerencsém még, h egy fehévári cimborámnak helyben volt, tehát nem kellett elutaznom megnézni, ő megtette helyettünk.
Természetesen telefonban a kereskedő "élőben körbemérte" nekem. Mondtam h ugyan, hagyja csak.. (úgysem hiszek a kavicsos neppernek..), de erőlködött h ő végigméri.. persze, mert tudta hol van talán gyári réteg. A lényeg, h 83-tól 108 mikoronig mondta az értékeket.
Aztán élőben kiderült, h kapott az eleje, hátulja. Mindkét lökhárító csálén állt, illesztések iszonyú csúnyák és eltérőek voltak.
Emellett ami a legdurvább volt, h a bal hátsó ajtó rendesen elállt a síktól..
Mindez majdnem 5 gurításért. Hát csesszék meg.. komolyan, innen már "csak" 2-vel több pl a fenti új Corolla ugyanazzal az 1.8-as hybrid-del. Persze fapad felszereltséggel, de az mégis vadi új. Vagy 6 körül van már belőle tizenezret futott. Azért formailag mérföldekkel innovatívabb a Corolla, mint az Auris.
Pár kép akit érdekel: [link]
Néztem a kinti piacot is, de 361-es Euro mellett egyszerűen nem éri meg kimenni autóért most (ha egyáltalán fizikailag ki lehet..). Hiába futottak kint jobb körülmények között (talán azért huszonezer km-ig nincs akkora használati különbség a hazai és kinti között), de egyszerűen 10-12%-kal simán drágább az autó és akkor még a honosítás, behozatal költségei is ott vannak.
Szóval, marad a magyar piac. De ennyiért lehet már tényleg nem az Auris-on kellene agyalni. Jelen véleményem szerint, inkább várunk pár évet egy szép Corolla-ra.
Noh bocs az eszemefuttatásért, csak gondoltam megosztom. -
runner 125
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #192464 üzenetére
Úgy néz ki igen. Pedig már lassan 8 éve nálunk van, szerethető amúgy. Felrakom hahura, nincs szükség rá tovább.
Roszda a bal oldali hátsó küszöb aljánál volt, a hátsó ajtó mögött, meg a jobb hátsó ajtó aljánál, de ezeket még tavaly megcsináltattam, kijavították. Alvázvédőzve is volt pár éve, szóval rozsdamentes. Illetve ez utolsó szériás, 2005 év végi.Zsombe
Oksa, köszi, szűrök arra is újra, bár most épkézláb darabot nem láttam. Jó volna abból is egy frankón felszerelt üvegtetős Executive
dj79
Köszi! Roppant korrekt.ngaba
Remek, kösz a háttérinfot. Akkor azt véglegesen elengedem. Pedig sajnálom tényleg, mert lehetne az egy remek autó normális motorral. -
runner 125
nagyúr
válasz
bandus #192451 üzenetére
Ok, köszi!
vzsryl
Pedig eskü vártam, h valaki bedobja a 30kW-os Leaf-et és megpróbál meggyőzni.
Egy kis ideig tényleg számításba vettük. Viszont azért az akksik 3-4 éves modelleknél már vagy 20-25%-ot veszítenek a teljesítményükből. Ami azért a 30kWh-os verziónál km-re vetítve meghatározó érték..
Az volna király, ha a 60-62 kWh-s verzióból már lenne 3-4 éves, akkor komolyan mondom szerintem bevállalnánk. De a huszon-30 kWh-s szerintem még erősen városi / agglomerációs céllal vásárolható csak meg. Annál viszont azért összetettebb utakra is használnánk az autót.
ngaba
Mármint az az 1.2-es turbos motor ami a Pulsar-ban van már Renault motor?
Áh, diesel nem kell. Van h csak pár km-re megyünk vele. Be sem melegszik normálisan, folyamatosan a részecskeszűrővel szopni meg nem akarunk.
alázógyík
Jól hangzik, köszi!
Egyébként a teljesítménye, menetdinamikája milyen? Tudom, hülye kérdés és azt is tudom, h egy villanyos / hybrid autóban még a boyracer-ek is megtérnek és átszellemülnek a takarékos autózásra.Ergo valszeg nem akarom majd nyomni neki, mert jobban fog izgatni a takarékossága.
De azért mégis kíváncsi vagyok h mennyire "lendületes", főleg úgy, h az XC ugye T6, 320 ló.
dj79
Ok, köszi neked is!
Gergőke88
Köszi, ez tényleg jó alternatíva lehet. Sokkal innovatívabb már a formája, pontosabban az eleje. A hátsó traktus oldalról és hátulról nézve is elég béna szerintem.Az új 2020-as mérföldekkel szebb, arányosabb (és így képről ítélve szerintem nagyobb is). De az már 7M..
2018:
2020:
_
Egyébként KIA, Hyundai vonal? Nem ismerem annyira őket, de nekik nincs valami ebben a kategóriában? Gyanítom azért az ár/érték arányuk jóval kedvezőbb, mint a japánoknak (Auris-nak).
Köszi! -
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Szeretnénk cserélni a HR-V-t. Mivel van már helyette az XC60, így valamilyen takarékos, mindennapi futkosós normál személyautót keresnénk.
Az alábbi preferenciák volnának fontosak:
- japán előnyben részesítve (franciát, olaszt én zárom ki)
- benzin / hybrid (5 liter körüli fogyasztás szimpi lenne)
- használt max 5-6 éves, árban 5M-ig
- 5 ajtós hatchback forma
- automata
Elindultam a hahu-n. Első körben nekem szimpatikus volt a Pulsar. Szerintem nagyon jó az ár/érték aránya, iszonyú a belső tere. Van belőle 1.2-es motorral automata, viszont elég szomjas és talán alulmotorizált is. Így azt én elengedtem.
Néztem az örök Joker, Jazz-t is. A 2013-as évjárat formára szerintem a legszebb Jazz volt, nekem jobban tetszik az azóta megjelent verzióknál is. Abból is volt hybrid, bár az amennyire utánajártam, nem egy Toyota rendszer..
Így végül elértem az 1.8-as Auris Hybrid-hez, 2016-ból:Gondolom ez még mindig a bombabiztos racionális döntés, nemde? Vagy van jobb alternatíva a fenti elvárások mentén?
Az új Corolla is remek lenne, de az még sajnos erősen túllóg a kereten.
Köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz
LuckyL #177486 üzenetére
Annyival pontosítanám, h akkor az általam figyelt kategóriákban (felső közép kat. sedan és SUV) ez tűnt fel. Azonos árszinten, vagy az itthoni adott piaci ár alatt jobban felszerelt autókat találtam kint.
Azért ez erős ferdítés most részedről.Nem állítottam sehol, h itthon csak szar van. Tisztában vagyok azzal is, h a német használt autó kereskedők 80%-a török, román, akik pontosan úgy átqrvnak, mint a hazai kavicsos nepperek jó része.
Csináltam már itthon is jó vételt, nem is egyszer, de a most keresett katgóriákban itthon konkrétan az elmúlt 1 évben 1x példányt találtam (még egy QX70S volt) és az is németből jött, de tényleg. -
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #177478 üzenetére
Örülök, h így látod. Mi lett a választott végül?
Egyébként én is ösztönöznék mindenkit arra, h koncentráljon a német piacra, ha használt autót szeretne. Szerintem anyagilag is ki lehet hozni olcsóbban, másfelől állapotot tekintve is nagyobb eséllyel találni szépet, mint itthon, s persze a kínálat is többszöröse.
Megmondom őszintén az utóbbi években a hazai piacot már nem is szűrtem.. új autó nálam soha nem volt cél (és valószínű később sem lesz), viszont volt elég sok kritérium, amiből nem akartam engedni. Az itthoni szűk piacon már csak emiatt is esélytelen volt, h vételre alkalmas példányt találjak.
Jah és a másik a német piacon sokkalta jobb felszereltségű használtautókat árulnak. Egyszerűen a német ember hajlandó megfizetni az extra árát, ami bizonyos esetekben majdnem duplázza az autó egykori új árát - amit arányaiban eladásánál persze már nem kap vissza, na de ezek a jó vételek. -
runner 125
nagyúr
válasz
Laraxior #177393 üzenetére
Pedig szerintem totál egyértelmű, h mit értünk az "elég-e az adott motor az adott karosszériához", nem véletlenül van olyan fogalom hogy alulmotorizáltság.
Ez egy olyasafajta viszonyítási értékhatár, mint pl a motorvételed. 600RR-rel megegyező méretosztályban - h Honda-n belül maradjunk - ugyanúgy van alternatíva, a CBR500 48LE-vel és a CBR650F 88LE-vel, te mégis a 120 lovas gépet választottad. Pedig A-B 48LE-vel is el lehet jutni, de a 120 akkor is élvezetesebb, könnyedebb. Nyilván, a motor nagyobb élvezeti értékkel bír és ezt a kategóriát kevésbé racionális okokból vásárolja az ember, de valamilyen formában az autóval is párhuzamba vonható. Van jó néhány olyan autóbódé - motorkínálat alja párosítás amelyek egyszerűen a kg/le arányukat kiszámolva lassúak, rugalmatlanok, nagyobb teherrel, több személlyel, emelkedőn klímával csak kompromisszumokkal használhatóak. Szerintem a kérdező is erre gondolt. Nyilván aki nem csak a bódét veszi figyelembe és az A-B-be eljutás tényét, az próbálja egy ideális, vagy erősebb motorral keresni azt adott kasztnit, de amit bitpork írt, szintúgy helytálló. Néha egy alulmotorizált autó egy adott vezetési stílus mellett lassabb lehet, cserébe többet fogyaszthat, mint egy erősebb blokkal.
Meg nyilván ennek van egy kevésbé racionális oldala is. Van aki szeretné élvezni a hétköznapi autózás során is a nyomatékot, na ő sem alapmotorral fog autót keresni, tehát maga a kérdés szerintem abszolút nem alaptalan. -
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #177368 üzenetére
Mármint lábon, német ideiglenes rendszámmal akarod behozni? Ha kint kivonatta már, akkor igen, el tudod intézni 1 nap alatt kint az ideiglenes rendszámot (Ausfuhrkennzeichen).
Mindenesetre matekold ki a trailer költségét is, mert nagyon minimális lesz a különbség. Sőt, ha gondolod tudok adni olyan traileres cég elérhetőséget, akik gyűjtőfuvarba, nagyon jutányos áron hozzák az autókat kintről. -
runner 125
nagyúr
Noh, úgy tűnik bírja ez az új kompresszoros, turbos Volvo motor: [link] .
3 év alatt beleverni 320.000km-t azért nem semmi. Rendben van, h autópálya, de pihenni csak kiszáll az ember ott is, a vezetőoldali ülés van használva akkor is, ennek ellenére a beltér (és az ülés) meglepően szép. Remélem javult ilyen tér is a Volvo. Korábbi modellekbe használt bőr (darált majd préselt textilműbőr..) nagyon hamar megfáradt.. -
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #177116 üzenetére
Leírták ketten is, ha egy kínai cég tőkét tol egy másikba, nem jelenti azt, h az egész filozófia, vezetőség, irányítás, gyártásminőség cserélődik /romlik.
A svéd - kínai kollaboráció eredményét meg szerintem nem kell magyarázni senkinek. Azóta iszonyú léptekben fellendületek az eladások, évről évre jobb eredményeket produkálnak és a Ford idők után végre újra szép autók születtek/nek..
Józan paraszti ésszel gondolkodva, ha tényleg romlik a minőség, rosszabbak az autók, akkor szvsz nem nőhet évről évre az eladás ilyen ütemben.
XC 90 kapcsán, azért 2003-ban a megjelenésekor, töredék extra, elektronika volt benne egy maihoz képest. Nem volt Android alapú infotainment (troll on: ami lehet akár önmagában is nagy, mindenre kiható bug), nem volt ennyi biztonságtechnikai eszköz, stb. Ismétlem, nem védeni akarom a típust, mert az is előfordulhat, h tényleg rosszabb lett mint az előd, vagy szimplán direktmód van így tervezve, kivitelezve, gondolván, h ha már csúcsmodell, akkor fizessen vastagon a user továbbra is.
De ha nagyon kehes lenne az XC90, szerintem találkoznánk jó néhány blogpost-tal, cikkel, mert a sorozatos blokkrepedések 3 milliós kárral nem veszhetnének el az éterben. -
runner 125
nagyúr
válasz
molnarpeter #177131 üzenetére
Az MHVlog-os srác meglepően jó videókat csinál. Nekem ő volt a legnagyobb pozitív csalódás. Elsőre nem néztem volna ki belőle, de tényleg van jó néhány szórakoztató anyaga.
Ezt a részt pont tegnap láttam. Számomra felfoghatatlan kategória, h ilyen "cég" és műhely létezhet. -
runner 125
nagyúr
válasz
Tom1939 #177047 üzenetére
Igen, az első T8 XC90-ekkel tényleg volt probléma, sőt az egyik tulaj csinált egy blogot róla, plusz felmatricázta, h "ez egy selejt". Aztán végül úgy tudom h csak egyezségre jutott a Volvo-val és visszavásárolták tőle az autót.
tboy93
Az én én ismerettségi körömben 1 XC90 van, 2016 nyári, egy tüzép tulajé. A tegnapi kommentek után este még frácsörögtem, az övé is diesel, legerősebb D5, 78.000km-nél tart, 1x volt egy ABS lámpa felvillanása, ami másnapi indításnál már nem volt jelen. Más gondja nem volt.
Persze ettől még elképzelhető, h problémás az XC90, főleg a diesel..
Illetve, csak elmélet szintjén, simán el tudom képzelni azt, h mint abszolút csúcsmodell megbízhatatlanabb egy gyártó legfelső kateógriája.. Mercinél, BMW-nél láttunk erre példát éveken át, sőt.. Azok az idők már régen elmúltek, h a drága(bb) autó egyenlő volt az örök, gondtalan élettel, megbízhatósággal. Ettől függetlenül persze a blokkrepedés gáz.
Nagyon mélyen nem folytam bele a mai Volvo-k komponenseinek gyártásba. Nem tartom elképzelhetetlennek, h az elektromos egységek, panelek, vezérlők egésze / része Kínában gyártódhat (mint nagyjából minden költségoptimalizált európai autómárkánál), és azt sem állítom, h nem voltak kezdeti elektromos (javarészt szoftver alapú bug-ok). De az biztos, h az autógyártás, motorgyártás Svédországaban és Belgiumban folyik most is. Tehát, ez a "kínai Volvo" egy teljesen indokolatlan, alaptalan, degradáló jelző.
Attól, h a világpiac egyik leggazdabb, legtőkerősebb országából egy cég üzleti érdekből fantáziát látott a svéd márka felvásárlásában, főleg úgy, h a gyártósorok maradtak ott ahol voltak, nem jelenti azt, h attól már kínai lett. Főleg azért tartom fontosnak az ilyen kijelentéseket tisztába tenni, mert az európai ember agyában a kínai = szar. Miközben a komplett európai, amerikai márkákból álló háztartásának és a ruháinak 90%-a ott készült.
Ettől függetlenül köszönöm, én is bízom a legjobbakban!
CactuS
Köszi az infokat, ha szoftver apróságok lesznek, abból nem fogok én sem ügyet csinálni.
olajbogyo, tboldi, köszi Nektek!
bitpork
Rá kellett keresnem, h mégis mijjaz a Max. De meglett. Szép nagy dög. -
runner 125
nagyúr
válasz
footy #177003 üzenetére
Mazda-nál a nagyon durva rozsdásodási hajlam nálam még rosszabb ómen mint a hybrid-ek CVT-je..
ryger
Nos, az új RAV4 tényleg szép lett, visszafogottabb, mint a Lexus vonal, bár kicsit Jeep-es a feeling, árlista szintjén ránéztem. Nyilván a RAV4 önmagában nem prémium szegmens, ennek ellenére egy jobban felszerelt RAV4 közel annyi lett volna, mint a lemagasabb felszereltségű tesztautó XC60. Ugyan a RAV4-ben már a legfrissebb fejlesztésű (nem próbáltam, csak cikkekből tájékozódtam) hybrid hajtáslánc dolgozik, állítólag sokkal jobb dinamikával, viszont a paraméterei, videók alapján én erősebbet akartam.Tom1939
Őszintén szólva én a mai biztosítótársaságok, gyári szervizek alapján lejelentett, a fizetett, több féle szűrőcsatornán áttolt, szponzorált autóportálok statisztika jellegű cikkeit erős fenntartásokkal kezelem.. Abszolút nem önigazolás céllal.., nyilván, én is elolvasom őket, de az a baj, h szvsz ilyen - olyan befolyása van 1-1 ilyen cikknek, h érdemi konklúziót nem biztos h célszerű levonni belőlük, pláne h az ember hamar belefut konstans az állított tartalom szöges ellenkezőjébe.
Ez egy picit korábbi cikk, 2017 vége. Akkor már volt XC60 és majdnem 3 éve futott az XC90. Itt az első helyen végzett holtversenyben a KIA-val a Volvo.., rá 1 évre pedig legalulra került egy másik felmérés szerint. Pont az ilyenek miatt fogadom kételkedve a megbízhatósági cikkeket. Sokkalta jobban tud hatni rám konkrét felhasználó szájából, billentyűzetéből eredő tartalom, vagy mondjuk egy 30 éves, csak Volvo-s szakmai tapasztalattal rendelkező szervizvezető véleménye, vagy 3-4 precíz német user beszámolója, akik excel szinten vezetik a fogyasztásukat a spritmonitor-on..
Ettől függetlenül, ha szar lesz vagy én is tapasztalok elektromos problémkat, be fogom írni.
Apropó hifi, a Bowers & Wilkins valami brutálisan szól. Olyan tere van a zenének, mintha egy nagyszínpad előtti tér kellős közepén állnék. Az extra felára brutális, az biztos, h újonnan én nem húztam volna be az extralistán annyiért, főleg mert nem vagyok audiofil.., így használtan szerencsém volt.Laraxior
Autóápolós topikban keresd FeRRaR1-t, neki van Zoé-ja!gzbotii
Az Apple hasonlattal kevésbé értenék egyet (a profilunk egyik fő húzó ága, így elég alaposan ismerem brand-et). Az Apple design, (formai) alapelv tekintetében szerintem sokkal közelebb áll egy mai Volvo beltérhez, mint bármelyik némethez. Ugyanis, mindig tökéletes formai harmóniát alkotnak és mindig megtalálják azt az ívet, azt a karaktert, színt, arányt, amitől roppant visszafogott, elegáns, kimért, letisztult, átgondolt, trendi lesz minden részlete és a teljes egység is, DE nem unalmas! A német belsőkkel ez a problémám. A felsorolt jelzők első felének jó része igaz rájuk, de valahogy hiányzik belőlük számomra a "fűszer", az innováció, a bátorság, az "otthonosság". A részleteiben sem tudok "elveszni", vagy megcsodálni, kiemeleni 1-1 pontot.. Csak ismételni tudom magam, továbbra is mindig az jut eszembe a fenti kompakt prémium német SUV-k belteréről, h tudatosan nem engedték kibontakozni a tervezőket.Gyors Google találat: Q5 vs. XC60
TypeR-ből eggyel korábbi linkeltél, de nyilván értem mire gondolsz.
Mondjuk ez is egy érdekes téma, és valószínű most ellentmondásosnak hangzik a fent írtakkal szemben a véleményem, de a TypeR-t én simán helyén tudom kezelni, ugyanis annak átjön számomra az őszinte célja.
Persze, tele van mindenféle kis homasita biszbasszal, bütyökkel, légterelővel, de ahhoz a feelinghez, ahhoz a technikához, múlthoz, filozofiához szerintem helyénvaló és élőben egyébként nem ennyire feltűnő rajta minden részlet.
Az egy vérbeli japán sport hatchback. Nem akar más lenni és pont ez a fajta merészség, tradíciókövetés, ami alapján azt állítom, h nekem simán kéne és annak ellenére is, h alapvetően teljesen más autózási szokásaim, stílusom van. Sokadik autónak persze, nem első számúnak, de nem tudok rossz szemmel nézni arra, aki olyanba ül, és akkor magáról a technikáról, motor karakterisztikáról, futóműről, váltóról még szó sem esett.MunezXBK
Köszi! Próbáltam tényleg a lehető legalaposabban végigmérni a piacot és összevetni az igényeimmel.
Egyébként tényleg mennyire érdekes, h a legtöbb német sajót a Q5-öt hozta ki nyertesnek az összehasonlító tesztek alapján.Qru
Köszi!CactuS
Lehet h idővel én is megszoknám, kevésbé figyelnék fel rá. De ismerem magam annyira, h ha elsőre szemet szúr, később is zavarni fog.
Köszi!bitpork
Ez már csak ilyen, innen már nehezen változik az ember.
Azért a motorozásból fakadó motorerő és adrenalin szerintem összehasonlíthatatlan bármelyik autóval. Olyan gyorsulást egy 458 Italia-ban érez az ember..
Az SUV vonal megkedvelése, mint írtam a HR-V-mből indult. Nyilván, tök hülyén hangzik, h egy fapad, alap motoros 2005-ös évjáratú autóból h indulhatok ki, de a kompaktsága, az üléspozíciója, az, h tök jól elboldogultunk vele földúton, rövidebb kirándulásokon, tudtam vele húzni a crossmotorkat kényelmesen, elfértünk benne, tök jól lehet pakolni bele, könnyű ki beszállni, télen soha nem volt gond az osztrák hegyekben akár 15-20 cm hó sem, ez mind mind odavitt, h első számú "céges" autónak is valami hasonlót válasszak, csak kiegészítve a HR-V hiányosságaival. Ami az erő és prémiumság (meg persze a 12 év korkülönbség..). Így gyúrtam össze az egészet eggyé és jutottam el az XC60 T6-hoz.
Mint írtam, nyilván azt az erőt egy T6 sem tudja, amit az 1.2-es VFR V4-es blokkal, nem is azért vettem T6-ot mert száguldoznék vele, de egyszerűen megnyugtat a tudat, h ha kell, van kellő erőtartalék. Ráadásul egy ekkora bódéhoz szerintem tök ideális egy ilyen motorteljesítmény, h ha az ember vagy a szükség úgy kívánja, lehessen haladni is vele.
De nem is értem, h ezt pont neked miért én magyarázom jó pár prémium SUV-val a hátad mögött.focvis
Köszi!rbalint88
Köszi! Tervben volt nálam is az Inscription kivitel, ami visszafogottabb külsővel bír, viszont a terveimet gyorsan áthúzta a használt piac. Nem volt belőle kis futású, T6 kivitel egyszerűen sem kint, sem itthon.. Csak diesel és hybrid, olyat meg ugye nem szerettem volna. -
runner 125
nagyúr
Köszi a választ Nektek! Kíváncsi voltam a véleményekre, ha engeditek leírom én is a tapasztalataimat, benyomásaimat és h mire jutottam.
Valószínű hosszú lesz.
Lefutottam az utóbbi hónapokan a köröket rendesen.. Elindultam Ádám és Évától, végigmentem a sedan vonalon, h méltó utódot találjak az S60-nak, amit végül apu megörököl.
Lényeg a lényeg, a 12 éves HR-V-m (mini) SUV karakterének előnyei, annyira megfogtak az évek alatt, h végül átvándoroltam a kompakt, pérmium SUV vonalra (pedig volt pár esélyes sedan, amelyeket már erős vételi szándékkal nézegettem. Mint pl. Q50S 3.0T, új S60 T6, IS350).
Ami biztos volt, h diesel-em többet nem lesz. Soha nem volt semmi gond a D5-tel, de manapság én már kockázatosnak tartom hosszú távra (modern) dieselbe ugrani, mellesleg mivel nem megyek vele sokat (éves szinten 5-7k), illetve SUV-knál a nagy tömeg, légellenállás miatt eleve kisebbek a 2 motor közti különbségek, így fogyasztásban sem lett volna akkora diffi, ezért maradt a benzinmotor (hybrid-ről lent írok).
A másik pedig, h újat nem veszek. Akkora az első pár évben az értékvesztésük, h nekem egyszerűen az az összeg nem érte meg, h én üljek bele először..
Német vonal soha nem volt a kedvencem, formailag szerintem most is a sor végén járnak, mind külső, mind belső enteriör tekintetében. Egyszerűen túl sterilek, túl kimértek, lehet erős jelző, de kevésbé innovatívak (csak formáról beszélünk) és kevésbé "bátrak". Nagyjából mind a három németen azt érzem így elsőre, h láncra verve tartják a mérnökeik kezét, nehogy túlhúzzanak 1-1 vonalat, formát...
Bár, férfiasan bevallom, h GLC 43 egészen megtetszett, de valahogy mégsem éreztem sem a formát, sem a karaktert, sem az egyéb körítést a magaménak..
Aztán, próbáltam megyőzni magam, h "vegyéllekszásztmerazalegmegbízhatóbb", őszintén mondom, h napokat rágódtam az RX450H-n. Próbáltam is, iszonyú patent autó. Minőségre, csendre, beltérre, összeszerelésre szerintem az a top. De ez a fránya CVT váltó komolyan.. a világból kikeregetett, h gázra monoton búgott a motor fordulat minden "élményt" hazavágva (oké, egy SUV-ban ne keressek már vezetési élményt, mi?) .. Ennyire nem vagyok még "érett", h ne érdekeljen egy autóban az egyik legfőbb inger, a fordulat, a váltás "érzete", hangja, üteme - még ha automa is.
Jah és a másik, h azért nem volt túl meggyőző az ereje. Nyilván, 2,2 tonnát mozgatni nem könnyű, még villanymotorral kiegésztve sem. S, utolsó sorban a forma.. iszonyú sokat rágódtam ezen is, de egyszerűen bármilyen szögből néztem, nem tudtam megemészetni. Iszonyú futuriszitkus. Persze szépek az ívek, vannak arányok, de nekem egyszerűen sok. Ismerve magamat, tudtam nagyon jól, h ha nincs meg elsőre személyes benyomás után a must have érzet, nem fogom szeretni..
Itt jött képbe akkor az NX. A hybrid-et rögtön kizártam belőle, hisz bármelyk tesztet olvassa az ember, mindenhol leírják, h ugyanúgy bekajálja a 8-8,5 litert, cserébe legalább nem is megy. Az IS300H-ban ugyanaz a blokk és hajtáslánc (szintúgy CVT alapú, blöhh..) lapul, amire a fentiek 1:1-ben igazak és ahhoz volt szerencsém. A forma után a legnagyobb csalódás volt az a motor..
A turbo benzinesük egy fokkal jobb, de itt is több cikkben kiemelik, h egyáltalán nem érezni a papíron 238 lovat..
Illetve, az NX valamelyest szolidabb design-nal bír, viszont eskü mindig a "tipikus női SUV" gondolata jutott eszembe róla..
Így bármennyire is muszáj volt és fájdalmas, de ellen kellett mondanom az agyam legracionálisabb oldalának és elengedtem a Lexus-t. Egy másik időben még lehet h lesz pérmium Toyota-m.., ha lesz allatta normális váltó plusz power és némileg "európaibb" design-t alkalmaznak.Japán vonalon elindulva titkos favoritként (fenti sedan vonal után) ott volt a kalapban az Infiniti is. Itt a formanyelv talán európaibb, kevésbé túltolt. A QX70S-sel nagyon sokáig szemeztem. Frankó motorkínálat (370Z-ből átemelt 3.7 szívó V6 és szintúgy saját fejlesztésű szívó 5.0 V8..), jó ár (ami egyben kicsit el is bizonytalanított), de két dolog volt ami miatt végül elengedtem.
Minőségérzet a fenti prémimokhoz mérten nagyon rossz. Kapcsolók jó része egy Micra-ban is felfedezhető, műanyagok szintúgy. Ülése nagy, puha, de olyan tipikus (amerikai) fotel, nulla tartással. Pedig a V6 és V8 hang mocskos jó..
A másik, pedig az autó kisugárzása, megítélése. Szerintem dög formával bír, és annak ellenére, h az előd FX (mármint az mk2 FX, ami formailag 1:1-ben QX) 2011-ben jelent meg, még manapság is egyedinek, frissnek mondanám. Ennek ellenére a legjobb cimborám és egyik üzlettársam rögtön hozzámvágta, h "ilyennel csak bűnözők járnak.. : )))" (MitadIsten', pár napja nézem Kékfény - Különleges erők, 07.08-ai adását. 1. percében miből szedik ki a két bűnözőt? QX70S-ből..)
Jah és technikailag, biztonságtechnikailag ez volt a legkevésbé felszerelt. De természetesen ezt betudtam a legkedvezőbb vételárnak és h nem mai fejlesztés..
Jaguar-okról alapvetően semmi személyes benyomásom nem volt korábbról. Nyilván, a brit autógyártásnak sokszor voltak emlegetett időszakai, de túl gyáva vagyok ahhoz, h beleugorjak egy számomra teljesen ismeretlen (de még csak az ismeretségi körömben sem volt senkinek soha) márkába.. így őket hamar skippeltem.Kezdett szűkülni a kör.. jött a Volvo.
Az S60-am most már 6. éve hűen szolgál, de kár is a mai világ autóihoz hasonlítanom ezt a lassan 20 éves fejlesztést, formát, mert úgy látom, globális cél nem tartósat gyártani manapság, főleg prémium vonalon. :( Nehezen tudok megbékélni ezzel a filozofiával és tudtam h nem lesz egyszerű szülés utódot találni, de muszáj volt valamilyen formában kompromisszumokat kötnöm, mert egyszerűen olyan autó nincs a piacon, amire azt mondom h kompromisszum mentes vétel számomra. (Oké, én sem vagyok egyszerű eset.)
Tehát Volvo. Az évek alatt szerzett tapasztalatok, márka megítélés, a kényelem, a biztonság filozofia, a "különcködés" , a formavilág, a karakter.. mind mind meggyőzött, így egyre nagyobb esélyt láttam rá, h maradok a márkánál, csak SUV vonalon.
RX450H-ból kiindulva ránéztem az XC90-re. Megbékéltem a külső design-nal, a beltér formája, anyaghasználata pedig egyenesen pazar lett szerintem. Gyönyörű az enteriör. Letisztult, vannak egyedi megoldások, szép részletek, és összességében a belső letisztult, visszafogott, mégis különleges ízlésvilágot rögtön sajátomnak éreztem. Motorkínálat pedig olyan amilyen (szar).. sajnos 2000 ccm-nél és 4 hengernél nagyobb/több blokkot eldobta a Volvo. Ezt sajnáltam a legjobban.
De olyan drabális, brutálisan nagy autó a 90-es, h nincs szükségünk ekkora autóra, és már már tolakodóan, figyelemfelkeltően nagy, így kihúztam a listáról. Jah, és természetesen a vételára miatt is. A kívánt konfig már erősen túllépte a rászánt keretemet.Így a hosszas véleménynyilványítás után, rögtön le is lövöm, XC60 lett.
Nagyjából a létező összes új tesztet elolvastam róla, statiszikákat, híreket, megnéztem yt videókat itthon és külföldön is. Régóta ismerem Etyit, a Duna Autó szerivizvezetőjét, őt is hosszasan kikérdeztem a tapasztalatokról. Aztán, próbáltam használat utáni beszámolókat keresni, cars.com, carbuyer.co.uk, caranddrive.com, fb csoportok, spritmonitor.de felhasználók.
Összességében a 2 év használat után 1 garanciális hibával találkoztam (légrugó kompresszor csere 45.000km-nél), és 2 olyan felhasználóval, aki emlegetett elektormos hibát ( tükör behajtás meghibásodását írtak beázás után, illetve ablakemelő rendellenes működést). Spritmomitor.de-n jó néhány T5, T6 motoros XC60 tulajjal beszéltem, és nem számoltak be a megtett 2 év, 70-80.000km alatt hibákról. Persze ez kevés referencia, mert egy megbízható autó plecsni nálam min 3x ekkora futás után értendő, de arra még várni kell..
Minden bizonnyal nagyobb kockázatot vettem a nyakamba vele, mint a 11 éves S60-nal, de még mindig úgy gondolom, h itt volt a legkevesebb kompromisszum számomra és legbelül bízom abban, h a legsikeresebb, millió db szám fölött eladott, sokat bizonyított előző generáció után csak nem tolják el nagyon az új modellt...
A forma szerintem gyönyörű, sokkal arányosabb, mint a 90-es, gyöngyházmetál fehérben, R-Design csomaggal, 21-es kerekekkel nagyon nagyon tetszik. A belsőről fent már írtam, egyszerűen számomra tökéletes. Ülések kényelmét nem firtatom, talán a legjobb. Nem batár, mégis kényelmesen elférek a 187 cm-mel és 100kg-mal. Hátul is sok a tér, lábtér, fejtér (üvegtetőt nagyon frankón megoldották, méretes, de mégsem megy a fejtér rovására), ennek ellenére kényelmesen ebben is 4 felnőtt érzi jól magát - erősen utal erre a masszív, széles hátsó kihajtó és csomó rekesszel, pohátartóval teli középső könyöktámasz is.
Mindenképpen dinamikus autót kerestem, így élből T5, T6 vonalon nézelődtem. A T6 motor ereje szerintem hibátlan, kompresszornak hála alul is van erő, 5,9 alatt felhúzza 100-ra a forgalmi szerinti 2002kg-t, plusz engem. A 4 henger hangja nem szép, de baromi jól szigetelt a dupla üvegezésű kasztni, így padlónál is alig hallani be. Mindenesetre yt-on már találni 1-2 okosságot a kipu hangja (01, 02) amivel némi rezonancia kíséretében frankón hörög egyet váltásnál, s nyilván az alapjárat is hangosabb lesz. Azt még én sem tudom, h egy ilyen jeleggű Volvo-hoz ez mennyire illik egyáltalán..
A váltó egyébként 8 fokozató Aisin. Mindenhol említik h lassabb ZF-nél, viszont megbízhatóbb. Egy Volvo-ba szerintem tökéletes.
(Csikós: "A váltó tipikus Aisin-stílusban közel sem olyan gyors, mint egy kilences ZF, cserébe minden statisztika szerint hosszabb és nyugodtabb életet kínál – nekem az utóbbi érné meg.")
A talált példányban F1 váltófülek is vannak, még ha nem is sportautó, de szerintem néha jó móka.
Átlagfogyija spritmonitor.de szerint 11,25 liter. 2 tonnához, 4 kerékhajtáshoz, 320 lóhoz mérten, benzinből szerintem tökéletes. (Előző diesel generációk is 9,5-10 literrel jártak.)
A konkrét példányról pár szóban:
2017.06. havi, R-Design, gyöngyházmetál fehér, 21-es R alufelnikkel, a berlini Volvo tesztautója volt, 8500km van benne.
Felszereltségét tekintve gyakorlatilag minden benne van szerencsére (mondatni pontosan olyan, amit én is összeollóztam volna). Összes biztonságtechnikai csomag (automata vészfék, gyalogos felismerő, elkerülést segítő, táblafelismerő, stb.), az összes vezetést támogató (pl. félautomata önvezető funkció radaros tempomattal, sávtartással). Nyitható panorámatető, alcantra-bőr R-es, minden pontjukon motorral állítható első ülések memóriával, navi, Apple car, 360° kamera, HUD, holttérfigyelő, 4 zónás klíma hátul külön érintőfelületű vezérléssel, 4 ülésfűtés, légrugó - állítható futóműmagasság, 5 előre konfigolt vezetésmód (off-road-ban nagyon 5 cm-t emel, Dynamic-ban kb ennyit ültet az alap állapothoz képest az autón), Volvo on call - ami egy jópofa dolog. Applikációval beindítható, nyitható, zárható az autó, az állófűtés is távolról időzíthető, illetve gyakorlatilag maps-re helyezi az autó pozícióját, úgyhogy mondhatni van egy gps alapú nyomkövetés funkciója gyárilag.
Vettem hozzá itthon még + 3 év garanciát, belealkudtam pluszba egy gyári új 19"-os szettet, Nokian téli gumikkal, és még így is 38%-kal vagyok az itthoni listaár alatt.
Úgyhogy, így lett végül ő:
Remélem nagy csalódást nem fog okozni, a tőlem telhető maximumot ez is megkapja. Jövő héten lefóliáztatom kavicsfelverődés védővel a komplett elejét, szélvédővel együtt és rakatok rá kerámiát.
Saját fotóim sajna nincsenek, törött lábbal most nehezebben mozgok még, de aki kíváncsi rá, drive -ra lementegettem a hirdetés egyébként kis képeit. -
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, most futó, 1-2 éves, kompakt, prémium SUV vonalon ki mit vásárolna és miért?
GLC, Q5, X3, XC60, F-Pace, NX, stb.
mod.
Qru
Azt kifelejtettem, h csak (erős) benzinmotorral. -
runner 125
nagyúr
válasz
tboldi #168913 üzenetére
Mert gömbölyű... és a gömbölyű autókat általában női autókkal vonják párhuzamba.
Egyet nézz meg élőben, de úgy h jár a motor, vagy elindul.Arra pedig azt reflektáltam, h minden sikeres férfi mellett áll egy szerencsés nő.
Munez, akkor bocs, lehet én keverem, nem vagyok ebben az iparban túl jártas. A festés nélküli akkor konkrétan milyen technikát alkalmaz? Benyúlnak az elem mögé és onnan kalapálják vissza?
Qru
Köszi, igen, elsőre én is így érzem.
Integrale
Igazad lehet ebben, de érdekes h kb. itt is fele-fele arányú a szavazat.
Autók terén elég konzervatív vagyok, még a fekete kiegészítők, első kötény oké, de a diffúzor tényleg erős.
zoo8800
Sok közös topikom volt vele, a szakmai hozzáértését soha nem vitattam, sőt, pár nap olvasás után számomra is értelmezhető volt a postajinak jó része, viszont az aktív évei végén elszaladt vele a ló.. elkezdett mindenkit hülyének nézni és lenézni, aki nem tudta értelmezni az írásait. Kizárólag azok postjára reagált, azokkal kommunikált, akik értették mit szeretne. Aki visszakérdezett, vagy belekötött, az egy uninteligens fax volt a szemében, aki nem bír értelmezni és olvasni. Jah és onnantól ignorálta.
Ezt rajtam kívül mások is észrevették, konkrétan egy user elkezdett ugyanabban a stílusban postolni (talán ide is), majd ment a vezetőséggel a csata, h hagyja abba, amire joggal válaszolt, h akkor neduddki miért csinálhatja mindenhol?
Végül született egy döntés, h senki nem írhat úgy, aztán fogta magát és azóta nem ír, meg már nem is fog. -
runner 125
nagyúr
válasz
Tom1939 #168907 üzenetére
Ugye.
Igen, a coupe-s, csapott hátsó miatt és az autó egyéb méreteihez képest valóban pici.
De igazából rogyásig sose pakoltam semmit. Végszükség esetén meg kell egy frankó tetőbox.Ez a másik olyan pont, ami megfogott benne. Mármint nem a kicsi csomagtartó, hanem h az egész kasztni oldalról olyan, mint egy átlagos kombi autó és jól alányomtak 4x 21"-os gyári kereket.
Annak ellenére h az X5-ök, Q7-ek sokkal nagyobbak és magasabbak ennél, mégis a nagy kerekek miatt monumentálisnak tűnik.
Ebből fakadóan a beltere sem óriási.Maradok ennél. Az IS-ről időközben kiderült, h nem vákummal javították a jégkárt, hanem az összes horpadást kiglettelték és fényezték. Amikor leírta, azt hittem elájulok.. még jó h rákérdeztem. Nem értem h ilyen értékű autót miért nem lehet vákummal helyrehozni. Így gyakorlatilag 1 ép, gyári festékrétegvastagsággal bíró felület nem maradt rajta.
freeknight
Köszi, igen, az kevésbé feltűnő, jobban belesimul a hétköznapokba.
vzsryl
Így van. Fotókról tök csalósak a méretei. Ahogy fent is írtam, a baromi nagy kerekek miatt tűnik nagynak.
Ilyen hanggal, dinamikával csajos? Nemá.
focvis
Hm, az Ultimate-en nekem pedig pont a felni sok már.. a másik egyszerűbb felni sokkal jobban tetszik.
aero
Nem rossz valóban, de emészteni kellene, mert nekem pl az a hátsó diffúzor a középső villogóval már sok, főleg egy SUV-n.
Így van, ezt írtam fentebbiekben én is. A SUV-k 99%-ától eltérő irányelveket használnak, számomra is pont ettől nyerő.
Fekete nem kell, vagy acélszürke, vagy fehér, de inkább utóbbi. -
runner 125
nagyúr
válasz
Tom1939 #168897 üzenetére
Kizártnak tartottam, h a 370Z motorja mellé beraknának valami gyenge, elromló automatát.
Az olajat úgyis ledobatnám benne 40.000-enként.
Amúgy pontosan ez a másik ok, amiért egyre szimaptikusabb. Egy ilyen SUV-ba a gyártók 99%-a valamilyan agyonfújt, takarékos dieselt rak. Ők meg fogták egy qrva jó GT autó motorját és ezek szerint a komplett erőátvitellel együtt belerakták egy SUV-ba.
Most azt kell még emésztenem, mérlegelnem, h az alap QX70S-re fókuszoljak, vagy az úgynevezett QX70S Ultimate-re.
Alap:
Ultimate:
Utóbbi lehet már kicsit bazári, nem?
Pedig mobile-n van belőle 1,5 éves, kis futással, jó áron.
Más különbség viszont nincs, sem felszereltségben, semmiben, csak a külső.aero
Köszi szépen a technikai infokat!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tom1939 #168891 üzenetére
7 sebességes automata, kormányról is kapcsolható fel le kézi vezérléssel. Pár perc google után sajna most nem találtam meg a pontos típust, de videókból kiindulva biztosan nem dupla kuplungos. Annyira nem vált gyorsan.
Ha CVT lenne addig sem jutott volna el, h rákeressek. RX450H-t, GS450H-t pl. pontosan emiatt nem vennék.
A standard fordulaton bugóerőlködőmotor, fokozat nélküli gyorsulás mellett nem ad olyan érzést.. persze a másik kérdés h egyátalán akar-e.. valszeg nem és ez egy RX, GS vevőt minden bizonnyal nem is érdekel.
De valahol az egész számomra ott ellentmondásos, h e mellé a Lexus berakja a kormányváltót.Ami természetesen full kamu. Hifiből csalják elő a fordulatváltozás "hangját"...
tboldi
Az alapstruktúrát jelentő FX széria 2003 óta elérhető, ez a most futó forma 2008-ban jött ki, a jelenleg is azonos belsővel. Nem kapkodják el a modellfrissítési ciklusváltásokat, viszont van jó néhány olyan kortalan autóipari remek, amelyek szerintem az idő előrehaladtával sem tűnnek öregnek, az-az már a maguk korában is megelőzték a kategóriájukat, vagy valami olyasmi jött létre, ami sokkal lassabban megy ki a divatból. Ezt is egy ilyen modellnek tartom. Ahogy fent írtam, pláne a mai SUV trendek mellett.
Szóval, ennek a belső tere is 10 éve fut. Nyilván az akkori "prémium" megoldások ennyi idő távlatából már átszivárog(hat)nak a kisautók kategtóriájába.
Ezt amúgy több tesztben is kifogástolták, nyilván joggal. Pl. 1-2 kapcsolópanel ugyanaz, amit a Micra-kba is beleraknak.Ettől számomra az összes ezen kategóriában megszokott extrát tartalmazza és ilyeneken nem akadok fent. Sokkal fontosabb számomra a jó, karakteres, megbízható motor, az unikális megjelenés és a kevébé negatív megítélés.
-
runner 125
nagyúr
válasz
zoo8800 #168882 üzenetére
Nem rossz az IS-F sem, de azért tizenéves modell már. Nyilván ki fog futni a világból azzal a motorral még ennyi idősen is, viszont nagyon tartja az árát. Kis km-es db-ok simán 40k euro fölött vannak. Abban az ársávban meg már találni sokkal fiatalabb RC-F-et is. Viszont GT kategóriában meg már nem azt venném, hanem egy király GT-R-t.
De az meg már még zúzósabb árban és igencsak hobbyautó. Viszont brutál mit lép. 2 éve amikor még a 800-as VFR-em volt, úgy elkent mint a szart kb. 60-ról kigyorsítva 150-ig.
Olyat keresek, ami a hétköznapokban is megállja a helyét és azért 3500 ccm körül van a motor. 5 literes motor erejére nincs szükségem.
-
runner 125
nagyúr
válasz
theuprising #168851 üzenetére
Hjah. Idővel egyre kevesebb nagy ccm-es szívóbenzin lesz, úgy érzem most kell még lépni.
Az S60-amban D5 van, baromi jó motor és a gurgulászós hangját is csípem, de az, amikor youtube-on megnézel az IS350-ről (vagy bárnelyik V6 benzin motorról) egy videót és belebórsózol, nah ott kezdődik a megérkeztem érzés.A másik kedvencem még a QX70S. Ott van a tarsolyban az is. Igen, tök más világ, viszont annyira más az egész forma, mint a mai SUV-ok, h nagyon megfogott. Emellett szerintem baromi jó az ár / érték aránya. S, persze ott is a 3.7 V6 a másik ok.
Az egyik legkiforrottabb, legjobb V6 szívóbenzin az a blokk.Szintúgy techboozy cimborám folyton azzal csesztet, h ha QX70S-t veszek, teleragasztja Angry Birds disznókkal, mert 1:1-ben olyan.
Kollégám szerint meg ilyennel csak bűnözők járnak.Ok, majd jelentkezem.
-
runner 125
nagyúr
válasz
molnarpeter #168821 üzenetére
Ok, remek.
Ezt megkérdeztem tőle mailben délután, h milyen technológiával került javításra. Remélem vákum és nem maradt semmi nyoma. Nagy felbontású fotókat még várok tőle.
gaborbol amúgy rendes volt, ugye ő jó pár éve kint él az USA-ban, mondta h ismeri az aukciós oldalt, megbízhatóak és kötelezően be kell írni az okokat a biztosítói kifizetés miatt, amit utána hozzárendelnek az alvázszámhoz. Tehát kb. esélytelen trükközni, vagy elhallgatni valamit.
Jah és lekérte nekem az autót pár dollárért egy, a carfax-hoz hasonló portálon, az instavin-en. Ott is csak a jégeső szerepel.kisza25
Látod, a kaszni kapott rendesen jeget, de profi hozzáértők igaz horror áron, de vákummal vissza tudják húzni a gyári állapotra. Nagyon bízom benne h itt is ez az eljárás történt és nem agyonglettelték, majd fényezték..
Facebook-on könnyen meg lehet találni a fickót, ott is látszik a két gyerek, bár a február óta megtett kemény 700km-ért sok értelme nem volt belekötni a két gyerekülést.
De azért egyre inkább úgy tűnik h a story minden eleme valós.tboldi, Gergőke88, BigBlackDog, kösz nektek, azóta is vigyázok rá, durva h most múlt el 10 éves, de megvan az esély rá h apám megörökli, így családba marad.
Amúgy anyira ráugranék egy S90-re is, de egyszerűen nem tudok azonosuli a downsizing divatággal. Francért kellett teljesen kinyírniuk minden 2000 ccm fölötti, több hengeres blokkot. Elképesztő, komolyan. Oké, megy nekik a szekér e nélkül is, de biztos vagyok benne h jó néhány vásárlót vesztettek emiatt, köztük engem is.
bitpork
Hát ez az, csak ezt nem a piaci ár alatt adják.
Mondjuk ennyre én nem vagyok bátor, ha egyértelmű lenne h vízkáros volt, a harmadát sem adnám érte.
-
runner 125
nagyúr
válasz
molnarpeter #168816 üzenetére
Na erre hirtelen nem is gondoltam, király, köszi.
Rá is kerestem, jó sok találat van a vázszámra, kettő használható aukció: 01, 02.
Mindkettőnél jégesőt írnak csak. Hm, ez talán pozitívum és a képek is azt az állapotot tükrözik, amiről a fickó küldte az általa kapott fotókat.
sasa134
Köszi a véleményt.
Fent láthatod az amerikai aukciót, azt vázszám alapján most találtam és a fotók is azonosak.
E mellett lengyel rendszáma már van az autónak, ahogy a mobile.de link alatt látszik is. Az-az gyanítom az alap körözési körökön átfutott, amikor az Eu-ban először rendszámot kapott. -
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Jó rég jártam erre, egy kis segítséget kérnék.
Hobby szinten folyamatosan figyelem a kedvenc típusaim hazai és európai piacát, a minap belefutottam egy 2017-ben gyártott, de 2018-ban Lengyelországban forgalombahelyezett IS350-be. Fehér, F-Sport, AWD 3,5 V6 szívóbenzin, a legfullossabb felszereltségi szinttel, 1000km-rel az órájában.
Régi álmom ez az autó, csak mint tudható, az IS350 kizárólag amerikai piacra gyártott típus. Külön rendelésre sem hoz a Toyota Európába, így az Eu-ban fellelhető pár db is mind Amerikából lett behajóztatva.Noh most, a konkrét példányt mint írtam Lengyelországban árulják. Már felvettem a kapcsolatot a fickóval, nagyon készségesnek tűnik, a létező összes dokumentumot így ismeretlenül is megküldte e-mailben mindenféle cenzúra nélkül (forgalmi, usa számla, alváz és motorszám, stb.).
Az autó előléletéről annyit tudni, h jégkáros volt. Erről is küldött 26 fényképet (ezeket még nyilván ő kapta kintről). A leírása szerint a történet, h az autót még az első értékesítés előtt a telephelyen elverte a jég. Az autó a biztosítóhoz került, ő közvetlenül a biztosító cégtől vásárolta meg. Többször is rákérdeztem tőle e-mail-ben a vízkárra. Mindvégig azt írta, h csak jégkár volt az autón.. de nyilván ezt el is hallgathatja.. De e jégkár leírása szerint 100%-ban javításra került.
3. autóként használta és másra kell neki az ára, ezért adná el.Ennyit tudok róla.
Próbálok racionális maradni, és átgondolt döntést hozni, de mit gondoltok, mekkora kockázat egy ilyen autót megvenni?
Az a probléma, h hiába van motor és vázszámom, mivel nem európai modell, így a hazai rendszerek semmit nem tudnak róla.
Alkatrészellátottság elvileg nem lehet gond a Toyota szernt. Kaszni elemei pedig 100%-ban azonosak az európai modellekkel.
950km-re van tőlem, nem a világ vége, viszont arra tippem nincs, h a vízkárt miképp lehetne kideríteni.
Gondolkodtam h írok a kinti szalonnak. De ha már az év elejei eladásnál ők is eltitkolták, gyanítom most nekem sem fogják elmondani, hiába küldenék át mindent doksit az autó beazonosításához.Úgyhogy patthelyzetben vagyok, minden hasznos tippet, véleményt elfogadok. Köszi!
ui. hazai, új 300H-ra és a 200T-re senki ne akarjon rábeszélni, biztosan nem kell egyik sem.
-
runner 125
nagyúr
válasz
ADAM1337 #151874 üzenetére
Egyik üzleti partneremnek pont ilyen van, csak 2009-es, de ugyanez a külső, ugyanez a motor.
Ő sokat panaszkodik rá, évi szinten 800k-1M ft-ot állítása szerint kivesz a zsebéből, már ami csak a meghibásodásokat illeti, nem a kötelező szervizeket.. Legutóbb bal első légrugót kellett cseréltetnie, 350k volt mindennel együtt, de fel kellett újítania már a kompresszort is, a váltóval is volt valami, ahogy ezt ezen példány hirdetője is írja, illetve az ülésmozgató motorok is lehaltak benne fél éven belül. -
runner 125
nagyúr
válasz
MPowerPH #151535 üzenetére
Igen.
A 2.4-es 5 hengerest ebben az évjáratban - és ettől felfelé - csak a 215 lovas D5-tel tudod megvenni.
Max. nézd meg a 2.0-t. Az is 5 hengeres motor, szintúgy D5 alapokon nyugszik, csak rövidebb lökettel értek el ccm csökkentést. Ennek ellenére sok tapasztalat még nincs vele, de nem tűnik problémásnak, és kapsz belőle 180 LE körülit is. -
runner 125
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #151364 üzenetére
IS350, Z3-Z4?
-
runner 125
nagyúr
válasz
LuckyL #151326 üzenetére
Egyetértek.
Számomra is teljesen egyértelmű, h azonnal ugranék egy ilyen autóra. Kor ide vagy oda, a 30.000km futás semmi és én konkrétan leszarnám, ha 3x volt benne olaj cserélve.
..és jelen esetben azt is fontos kiemelni, h ennyire pici km mellett a futómű, a beltér, fékek, gumik állapota sokkal jobb, mint egy 5x ennyit megtett példánynál, illetve a sérülések kockázata, meglévő sérülések / hibák mennyisége és az egész autó általános állapota is sokkal nagyobb eséllyel szebb.Szóval menjen el és nézze meg, ha jó, kis alku után meg kell venni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
MPowerPH #151196 üzenetére
Nekem az elődje van, de ugyanez a véleményem ennek a belsejéről, mint neked. Egyszerűen nem értem h annyi szép, visszafogott, ízléses Volvo belső után h a faxba engedhették ezt gyártsába. Az a 2 középső légbeömlő / kijelző rész valami botrányosan gáz. Próbáltam több szemszögből megközeltíteni a koncepciót, de nem tudtam megemészteni.
Komolyan elgondolkodtam rajta, h erre váltok (mármint ennek a faceliftjére, de a belső ugyanaz ott is). Mondjuk egy 2.5 T5, vagy akár a legerősebb D5-re AWD-val, de egyszerűen képtelen vagyok azt a belsőt nézni. Úgyhogy le is húztam.Maga a konstrukció egyébként remek, nincsenek különösebb gondok, a lényeg h ha dieselt szeretnél, mindenképpen a 2400 ccm-es diesellel vedd. 15-16 éves fejleszetés, még most is gyártásban van az alap blokk, az egyik legjobb (5 hengeres) dieselmotor a piacon.
Ezekben már min. 6 sebességes Geartronic van, 60k km-enként olajcsere és nagy gondja nem lesz. -
runner 125
nagyúr
Nem feltélenül, mert az Infiniti vagy esetleg GS450 hybridjei alatta produkálnak és nem kell tojással a pedál alatt közlekedni hozzá.
focvis
Igen, nagyjából itt tartunk.
Nah ez amiről én is írtam. Oké, h látszólag ott van a topon a Jag, ráadásul ez már a faceliftes modell, így joggal bízhat benne az ember, h az első generáció betegségeit kijavították. De ha nem, lapátolhatom rá a pénzt értelmetlenül.
Pedig mind a külsőt, mind a belsőt tekintve nagyon tetszik, a 3.0 diesellel is megbarátkoznék, csak az a fene mebgízhatóság kérdésés. -
runner 125
nagyúr
válasz
rbalint88 #151078 üzenetére
Külsőre a faceliftes új S60 már tetszik, de a belső középkonzol - légbeömlő párost egyszerűen nem tudom feldolgozni.
Az ötlet azért jó, csak a T6 már ismét a keretem fölé esik. Ennyiért már IS350-et venném, 100%.Esetleg még a 215 lovas D5 Polestar tuninggal, R-Design-nal, AWD-vel. Felírom azért ezt is.
aero
Köszi! Nem vetem el. Bár a külső kicsit Mondeo-s, de összességében nagyon bejön a '13-as évjárat.
vilike
Nem vagyok egyszerű eset, tudom magamról.
Sokszor átbillenek a ló másik felére a folytonos utánaolvasással, kutakodással, "problémák", hibák keresésével. Igyekszem túl racionális döntést hozni mindig, amit lehet h el kellene már engednem. Ebből fakadóan az egykoron igaz, mára mondjuk csat sztereotíp véleményeket is nehezen tudom figyelmen kívül hagyni.BigBlackDog
Egy időben szemeztem vele, de a váltóját valóban szidja mindenki.
-
runner 125
nagyúr
válasz
rbalint88 #150990 üzenetére
Kösz az infókat. Bejön nagyon az XF, de csak a 3.0 diesel férne bele. Soha nem rajongtam az angol autókért, az egykoron létező megbízhatósági nyűgöket mára már vajon levetkőzték?
Próbáltam utánanzéni, elvileg PSA eredetű ez a 3000-es blokk, bár 2 helyen is olvastam, h nem 1:1-ben tették át, hanem módosítottak rajta pár dolgot.
Bár PSA vonalon vajon mibe raktak ekkora dieselt?Giuila is szép, de az Alfa iszonyú távol áll tőlem.
Acheron
Úgy néz ki, bár még nagyon képlékeny a dolog.
GS tényleg combosabb árban, nem fog beleférni. -
runner 125
nagyúr
válasz
theuprising #150976 üzenetére
Kösz mindenkinek!
Amit kifelejtettem, nem újat szeretnék. Max 30k Euro mindennel együtt, sőt, a Q50S-t nem is itthonról. Talán ez az első olyan típus, amit egyértelműen nyomott(abb) áron kínálnak a németeknél, mint itthon. Hazai pár éves modelleket 15-30.000km-rel bőven 11M-tól találni, míg kint 26k Euro-tól elérhető ugyanaz.
_Nagyon sokáig favorit volt a 2013-tól elérhető IS, konkrétan az IS250 F-Sport, de nehéz találni belőle szépet, kis futással, pedig egy ideje már nézem kint is.
A 300-as hybrid-et pedig mindenki lomhának tartja. Noh és ott csak egy sima 2.5-ös 4 hengeres Camry motor van, szemben a V6-tal, emellett CVT váltó sem vágyaim tárgya.. főleg, h a hybrid-nél kamu az F1- kormányváltó valódi funkciója, így azt kevésbé preferálnám.
Nagyon ritka, mobile-n is csak egyet árulnak, de létezik belőle 3.5-ös szívó, IS350 néven, 4 kerékhajtással. Nah az már izgalmas, viszont az ára a keretem fölé rúg sajnos és ott az alapfogyasztás is legalább 3-4 literrel több, mint a Q50S-nél.BigBlackDog
A GS450H már nagyon nagy autó, nem feltétlenül kell akkora szedán, illetve szintúgy túllóg a kereten. Persze van már annyiért '12 körüli, de viszonylag sok km-rel, olyat meg nem szeretnék.
LuckyL
Használtban gondolkodom, 2-3 évesen, 15-30k km-rel az új ár 65-70%-ért megvehető, s ahogy fent írtam, ezt kizárólag kintről, így passzolom a garanciát.
focvis
Azt a motort nagyon szidták a Q50-ben mindenhol, 1,7 tonnás autó alá nem biztos, h ideális választás, olyat semmiképp nem vennék.
Hm, valóban? Fene gondolná, japán technika, Nissan prémium márka.vilike
Áh, BMW-m nem lesz, nem akarok azonosulni a vásárlórétegével, tisztelet a baromi kevés kivételnek.
Igen, az, valóban furcsállták az újságírók is, de emlékeim szerint 3 fokozatban állítható, illetve a 3. egy egyedileg konfigolható mód, így egész jól testreszabhatónak tűnik.
rbalint88
A keretemben nem találtam ilyen motorral XF-et, gyanítom újra gondoltál. Nem fog beleférni, max a 3.0 diesel '14-'15 körüli évjárattal. Arról mit lehet tudni, milyen motor? Honnan származik?
Gyönyörű autó, tetszik.gaborbol
Hm, tényleg meg vagyok lepve, de elhiszem, amerikai piacon sok Q50S futhat, így több a használt tapasztalat.
A fogyinál viszont mindenhol azt olvastam, h városban egész jól bedolgozik a villany. Tesztelők 10 liter fölé nem is tudták nyomni az étvágyát.
Helykínálat kb. csak elől érdekel. 187 vagyok, ott korrektnek írták, max hátul lehet szűkösebb ilyen magasság mellett a fejtér. -
runner 125
nagyúr
Hejj,
Srácok, olvasgattam, keresgettem utód után, lassan de biztosan érik a csere.
Most egy kicsit másra vágyom. Hátsókerék, vagy AWD, erősebb motor, mondjuk benzin, vagy hybrid-del megtámogatva, de nem a nemet triobol, vagy valamelyik tomegmodellbol szeretnek választani, de maradnék a 4 ajtós sedan vonalon. Kilyukadtam az Infiniti Q50S-nel.
Mit gondoltok, mennyire pénznyelő egy ilyet fenntartani?
Amit tudtam elolvastam róla, sok gyakorlati, használti tapasztalatot kevésbé találtam. A tesztek viszont meggyőztek.
Az első olyan döntésem lenne, ahol az érzelmi érvek vannak többségben a racionális érvekkel szemben.
Kapuzarasi pánik?!Kosz!
-
runner 125
nagyúr
Mert nem vezettél még jó automatát.
Szeretem a manuálist én is, motorozom is, ott is imádom én beosztani a motor erőt, fordulatot, de a következő B. autóm szinte biztosan automata lesz, persze normális motorral (min. 2500 ccm), normális váltóval (7-8 fokozat, nem CVT, kormányról is kapcsolható funkióval)
-
runner 125
nagyúr
válasz
Dolby #150482 üzenetére
Most már becs.nepper is kezd elmenni a pofátlanság kategóriájába.. Oké, h Honda fan, oké h Jazz fan, oké h látszólag korrekten üzletel, de 1,7 milla egy szinte biztosan 2006-7-es gyártású, 163k-t futott Jazz-ért qrva sok.
Ennyiért már kapsz fiatalabb, újabb kasztnis, kevesebbet futottat: Pl.
De csemegézz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3043, 94% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest