- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Ádám16 #185949 üzenetére
Nálunk régen meglehetett venni a cégeseket egyenként jó áron, volt kolléga aki hármat vett rögtön, kettőt eladott azonnal szép haszonnal, ami ki is termelte a 3. vételárát (tehát ingyen lett autója). Aztán ez nem tetszett a vezetőségnek, így most már csak egyben több darabot adnak el licitoldalon.
Mondjuk ezeket a 30 ezres meg 25 ezres csereperiódusú autókat én sem merném már megvenni... Főleg, hogy itt volt rá példa, hogy csak papíron lett lecserélve az olaj.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Sidorovich #185950 üzenetére
Ezt senki nem tudhatja, hogy vétel után nem fog-e egyből megállni a váltó. Bármi lehetséges sajnos már ebben az árkategóriában. Suzuki Swift automatát tudom még ajánlani. Nem egy komoly kocsi, de biztos nem fog egyhamar tönkremenni. Anyumnak van egy 2015-ös példány. Immár négy éve hajtja, csak város és semmi baja. Egy dióhéj fog neki kelleni, de tökéletesen teszi a dolgát minden nap.
Semmiképpen se vegyél dízelt ekkora futásra. Csak a gondod lesz vele. Benzines vonalon nézegess, jobban jársz velük. P3 lesz a neked való autó, szerintem. Olcsó fenntartani és jól tartja az árát. Egy sima olajcsere ha magadnak csinálod kb. 20k Ft. Váltóban kell cserélni 90k km után az olajat és ennyi. Vízpumpa adja meg magát 180-200 körül. (felhasználás függő, lehet csak 250-nél hal be) Hűtőköz takarítás ingyen van ha otthon magadnak csinálod, nem nagy dolog. PWR gombot el kell felejteni és nem lesz baja az inverternek se. CSerébe elvagy 4 literből városban, pályán olyan 5-6, lábtól függ.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
GIJoe
addikt
válasz pit stop #185947 üzenetére
Igen ez jó lenne, csak minden amit kinézek 300+km-ra van ált.ban
Eldöntöttem Mindenképp Peugeot 206 1.4 HDi-t szeretnék venni munkába járni
errefelé túl van árazva..
Nem rövid a lista amit összeírtam, mit kell néznem ne szívjak nagyot a kicsi csiga dízellel
de tetszik maga a forma, céges udvaron fordulékony, volt ilyenem igaz benyás de azt írják ez tényleg nem torkos...
-
kisza25
félisten
válasz Ádám16 #185954 üzenetére
Ok, csak mondjuk az egy modern motor, amit nem igazán kell bejáratni és hosszú 6 sebességes váltóval a 160 sem ördögtől való (meg a magyar szeret nagyot mondani). Az 1,6szívó az ezer éves nissan, annak kell a bejáratás, a 0,9tce-vel nem mennék 160-al, nem tudom, hogy az 1,33 merci turbót megkapta -e a lodgy, mert az megint egy modern motor. Csak ezért kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Ádám16 #185949 üzenetére
A jó oldala, hogy általában elvégzik az összes szervizt, amit kell azt kicseréltetik benne, nem használnak hibás, félig üzembiztos autókat, javarészt márkaszervizekben csináltatják a dolgokat (kivéve akiknek saját szervizük van). Azért mondom, hogy általában, mert tudok olyan flottakezelőről, akik pl kintről bérlik az autókat és kb. 100k vagy alatta visszaadják a kinti cégeknek. Papíron mindent megcsinálnak rajta, gyakorlatilag olajat töltenek utána és a hibákat "javítják". Boldog-boldogtalan meg hozza kintről a fiatal autót, nem is sok futással...
Bérlő függő egyébként, hogy mennyire pusztul az autó, tudnék olyat mutatni, amibe 30k után max hányni ülne be az ember, de olyat is, ami 150k után patika. És ez nem függ az autó értékétől, volt már olyan Bömbi sofőrünk, akinek az autóján a márkaszerviz saját költségén csinált kárpittisztítást, mert nem bírták nézni a vajszínű bőr állapotát.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Sidorovich
senior tag
válasz Doki16 #185953 üzenetére
Köszi a tanácsokat!
Akkor Prius lesz az egyik esélyes! Ezek nagyrésze taxi volt, 3-400.000 km-el, de TC szerint nem kell félni ennyit futott Priustól se. Valakinek van tapasztalata innen Priusal? Max 2.5-ért 3. generációsból nem nagyon lehet jót találni? Inkább 2. generációsat nézzek?
A másik irány ami még felmerült bennem, olcsóbb benzines Focus hagyományos automata váltóval, például ez: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_6_titanium_kisebb_csere_beszamitas_lehet-15097066
Ebben az 1.6 szívó benzin van, a családban van egy ilyen motorral szerelt Focus, megbízható kiforrott motor úgy tudom. Egyedül azt nem tudom, hogy ez a 4 fokozatú hagyományos automata milyen lehet, sosem próbáltam még. De megbízhatóságban, javítási költségben gondolom biztosan jobb mint a Powershift.
Az, ha 10 litert fogyaszt a kocsi, nem zavar, mert nem fogok vele évi 5000 km-nél sokkal többet menni.
Ezzel az olcsóbb Focussal jóval nagyobb buffer maradna esetleges javításokra is. Vélemény?[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Qru: Újoncként anno a flottakezelőnél az első autók között volt egy superb, amit átadtam. Átadás után 20 perccel jelzett a GPS rendszer, hogy 190-es tempóval hasít a pályán...
Március havi toplistások nálunk:
Infinity Q70, 188 km/h, Sukoró, M7, E71,
Mondeo kombi, 187 km/h, Hódmezôvásárhely, 47
Ford Kuga, 175 km/h, Kápolnásnyék, M7, E71
Custom kombi (!), 168 km/h, Turda, A3 (Románia)
Mondeo, 166 km/h, Balatonfôkajár, M7, E71Van 1-2 bárányka, akik most kimaradtak, van pl: egy Mercis, az idióta, padlógáz, padlóféken megy, a tárcsák mindig lilára égve és rendszeresen eléri a Vmaxot, ahol lehet.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
GIJoe
addikt
válasz molnarpeter #185958 üzenetére
nézegettem 400E körül de nem találtam, a Fabian gondolkoztam, de nem nagyon van jó áron
a kinézet nem szempont, ill. nem annyira, de elég rusnya 206hoz képest -
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #185962 üzenetére
Erről a beépített "GPS rendszerről" tudnak egyáltalán a kedves ügyfelek? Gondolnám, hogy van némi visszatartó ereje. Végül is a 188 km/h "csak" 60e Huf bünti. Régebben hallottam olyan cégről (konkrétum nem rémlik), ahol a felsővezetésnél volt havi keret személyenként a gyorshajtásra.
Értelemszerűen ha ez nem public, akkor ne írj róla.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #185964 üzenetére
Tudnak, talán 1-2 cég van, ahol kifejezetten kérte a tulajdonos, hogy ne áruljuk el. Aki olyan, azt nem érdekli.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz Ádám16 #185949 üzenetére
A flottas autokon legalabb betartjak az eloirtat. Maganszemelyes szervizkonyveket is neztem, sirtam. Amikor ugy van pecsetelve, hogy inkabb ne lenne egyaltalan 30-as a gyari intervallum, aztan 32 volt a legrovidebb, de volt 42 is...
flottasnal - legalabbis nalunk amig voltak leaseplan-esek - azt mondtak, hogy nehogy tulfusson, mert akkor ugorhat a gari es nem lesz megsimogatva erte a buksink. Aztan lehet uzemeltetoje valogatja ezt is... -
Ádám16
addikt
válasz rbalint88 #185966 üzenetére
Tényleg a végletek felé terelnek az ilyen dolgok: vagy újat, vagy egy 10-20 éves használtat.
De csak azért venni egy 3-4 évest, mert "majdnem új, és mekkorát esett az értéke ennyi idő alatt, nekem pont jó lesz" alapon hatalmas lufik lehetnek. Persze, ha kifogsz egy értelmes tulajt, óriásit is nyerhetsz.Járnak hozzám partnerek, az egyik úr alatt most egy 7es Golf kombi van. Jól ismerem a tagot, utaztam is azzal az autóval már, 2-3 évente cserélik az autóikat (s akkor megfogalmazódott bennem, hogy erre ráugrok, ismerve a sofőrje igényességét). Rákérdezek majd, hogy működik náluk a szerviz, de sanszos, hogy azt a fajta törődést sofőrtől függetlenül nem kapta meg, ami kéne egy új verdának.
kisza: á... Aki azzal kezdi, hogy hogy "gyilkolja" az autóját, rohadtul nem érdekel, hogy mennyire modern a motor, és elvileg mennyire nem feltétlen kell bejáratni. Szerintem lefingódik alatta 3-4 év múlva. És persze a Dacia lesz a hibás.
-
rbalint88
addikt
válasz Ádám16 #185969 üzenetére
Ha biztosra akarsz menni, akkor uj es abbol is valami kifuto tipus, mert ott mar latszik, hogy a szeria eleji/sokat futott autoknal mik jonnek ki.
A hosszu gari is hasznos. Mi tavaly vettunk autot. Uj Suzuki jo lett volna, de a Vitaranak nagyon tejfolospohar a beltere es hatul szuk, az scross formajat pedig nem vette be a gyomrunk. Ezutan annak futottunk neki, hogy 4M-ig valami fiatal kompakt, normalisan felszerelve (4 villanyablak, tempomat, ulesfutes, radar/kamera, kihangosito, esetleg telefontukrozes). Az allapotokat figyelembe veve nem erte meg egyik se. Egy focust neztem csak meg, 3 evesen volt benne 90k km, de 33-nal es 58-nal volt olajcsere pecset, amugy meg higgyem el, hogy becsszora csereltek benne, csak nem szervizben... A tobbi az annyira szar volt mar kepeken is, hogy el se mentem megnezni. Igy lett egy 15 eves audi a4 kabrio helyette -
kisza25
félisten
válasz Ádám16 #185969 üzenetére
Ezért vettem a 3 éves i30-at, majd a 2 éves i20-at, majd inkább egy új tipo-t, amit én szépen bejárattam, 3500-nál friss olaj és szűrő, majd 13500-nál friss olaj és szűrők. És 150-nél nem mentem vele többet a 16500km alatt.
De sajnos sokra megyek vele, mert el kellett adnom
Amúgy tipo nagyon kérte a bejáratást (hallani lehetett a motor hangján), annó a skoda fabia is (2006) annak igazi fűrészes hangja volt, de a 2011-es kia ceed-en semmit nem lehetett észre venni, igaz 1 nap alatt megvolt benne az 500km, majd 2.nap már 700 km és héten belül az 1000km és majdnem autópályán kapta meg a bejáratást.
Majdnem 6 évig megvolt és nem volt vele semmi gond.Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #185970 üzenetére
Vitara hányásbiztos ajtajai valóban kicsit méltatlanok, viszont az autó maga zseniális. Flottában volt pár, az egyik Vitara S-t én használtam huzamosabb ideig. Pöpec motor, jó váltó, jó áttételezés, ment mint a mérgezett egér úgy
160-ig. Futóműve feszes, de nem öl meg, jó kis autó.Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #185972 üzenetére
Szivesen hasznalnam en is, csak a tovabbi metatlansagok (pl a kulcs...) elkerulese miatt glx-et kell belole venni sok tetelhez, amit az scross megkap gl+ szinten es hat alku utan 6,2-ert (glx 1.4 aut fwd) vagy 6,5-ert (glx 1.4 aut awd) mar lennenek otleteim
es ami a splashnel kevesbe zavar, hogy semmi anyag nincs benne es ugy is tunik, az azert egy nem dedikaltan varosi autonal mar problema. Pl az ajtocsukodas hangja es erzete az finoman szolva sem bizalomgerjeszto, egyszeruen nem erzodik biztonsagosnak.
Ha cegesnek alam tolnanak egyet, tok happy lennek, de a sajat penzemert nagyon zavarnanak ezek a dolgok. Mivel autobuzi vagyok, nyilvan meglatom ezeket a hibakat masban is, de ceges autonal, amit az ember ala raknak konnyebben elnezed ezeket, mintha a sajat kuporgatott penzedbol, ne adj isten hitelbol veszel autot. Ha mar meg kell b*szodni egy uj autoert, akkor az legyen tiptop, csak az meg 10+ ugyhogy marad a hasznalt -
Cyborg
őstag
válasz rbalint88 #185966 üzenetére
Nekünk Arvalos autóink vannak.
Ők is ilyenek, inkább kicsivel hamarabb legyen szervíz, de semmiképpen nem futhat túl a 30ezren. Erre figyelnek, mondjuk, mikor szerettük volna 15ezrenként hordani a kocsikat , arra hatarozott nemet mondtak, mivel a gépkönyvbe longlife olaj van pecsételve. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #185973 üzenetére
Suzukiból felszereltségek nincsenek meg, ami volt/van Vitara az mind magas. Az első szériás S is a legmagasabb sima Vitarát jelentette + az 1.4T motort (meg a piros varrást), ahhoz járt a keyless funkció, a sima kulcs valóban nem szép, ha olyan, mint a vasaló 2.0 swift kulcsa.
Az, hogy nincs benne anyag az egy régi tévhit, a külső karosszéria elemek már nagyon régóta csak díszként vannak az autókon, nem energiaelnyelők (kivéve első-hátsó lökhárító). A lemezek nem vastagok, pont ezért viszonylag könnyű is, és élvezhető autó, de ettől függetlenül a Vitara anno 5*-ot kapott az NCAP teszten, az oldalvédelme pedig különösen jó volt.
Cégesből meg kb. bármi jó, amit nem az ember szervizeltet a saját zsebéből. Kivéve a Fiat Linea, az nem kéne, egy életre megutáltam azt a típust, azóta nem bírom a Fiat belső terét.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #185975 üzenetére
Ami megvan az scross gl+-ban es a vitaraban csak a glxben (vagy ott sem, pl a szovet ajtoboritas hatul): led fenyszoro, keyless go. Igazabol a gl+ scross felszereltsege az optimum, glxbol kb a panoramateto kellene, ami csak automatahoz volt es esetleg az e-h radar, de mivel nem sullyeztett fejek vannak gyarilag sem, ezert a radar jo utolag is. Suzuki szinten “bor” karpitert es dizajn csingilingikert nem adnek egy forintot se, az a kocsi nem azert van. Vitara S se volt tultolva, mas hutoracs es fekete felni, az pont eleg.
A kulcs az olyan, mint a wagonR/ignis/splash/akarmi kulcsa, az a hosszu tollu vicc, ami mar akkor is kicsit ciki volt, de most tizen evvel kesobb es egy-ket kategoriaval feljebb mar foleg az.
Azt tudom, hogy nem a kulso lemez ved meg, hanem
a merevites, de attol meg lehet olyan ajtocsukodas erzetet es hangot csinalni, ami a kert vegi budietol kulonb azert par fokkal. -
bandus
veterán
egyébként a 7-es golfok is felkerültek a listámra, mire kellhet figyelni ezeknél, ajánlott motorok, bevállalható-e az ismert előéletű automata dízellel, benzinnel? van-e ezekről infótok?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz bandus #185977 üzenetére
Simán vehető. Nagyon jó kocsik. Máig etalonnak számítanak a kategóriában. Automatából csak GTI vagy GTE benzines fronton. Dízelből automatában pedig csak a 2.0-át szabad venni ha jót akarsz magadnak. Ugyanis ezekben van egyedül olajos 6 sebességes DSG.
Kéziből veheted bármelyiket, már mindegyik szíjas és a legújabb generációs TSI. 200k körül kell neki egy dióhéjas tisztítás.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
félisten
válasz BigBlackDog #185964 üzenetére
Nálunk is van ilyen"keret"parkolási bírság / sebesség túllépés ilyesmire és nem is kell túlzott felsővezetés hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #46372352 #185980 üzenetére
Összefoglaló cikkek 1.8 és 2.0 TSI avagy TFSI témakörben:
2.0 TSI/TFSI generációk röviden és egy fórumon hosszan
Passat GTE verzióját ajánlom figyelmedbe, ha tudsz tölteni, abban a kiforrott 1.4 TSI van (szíjas, csak turbós, gyakorlatilag csak a kokszolódással kell 100-150e km után foglalkozni, általánosságban ez egyszeri költség a tulajdonás ideje alatt); a váltó pedig szintén a jobbik fajta olajfürdős kuplungos DSG (a száraz kuplungossal több probléma van). Zöld rendszám több kedvezménnyel jár, a TSI alig eszik, a villanymotor nyomatéka pedig bőséggel kárpótol a köbcentikért
Qru írt korábban panaszos 1.8 TSI-ről, igen.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz bandus #185982 üzenetére
Azt még hozzátenném, hogy nem tudom milyen futással keresel. Ha újat akarsz venni akkor veheted bármelyiket is. Újként a szárazkuplungossal sincs semmi gond és nem is lesz jó 120-150-ig előreláthatólag. De ez is felhasználásfüggő, mert a DSG nem szereti a várost és a sok dugót. Amit elfelejtettem írni, hogy ha használt kocsit veszel akkor bizonyítottan legyen meg a 60k km-es olajcsere a váltóban.
(#185984)molnarpeter: GTE-t támogatom én is. Jobb az 1.4TSI a villanymotorral együtt, mint két nagyobb benzines. Fogyasztása is barátságosabb és a villany mindig ott lévő 330 Nm-re elég meggyőző
Jelenleg mindkét kocsival 160-170 körül járunk. Biztos van már koksz benne, de én egyelőre semmit nem érzek belőle. Kíváncsi lennék, hogy a barátságos városi üzem miatt mennyivel lehet kevésbé kokszosodva. Remélem kevésbéA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
footy
addikt
válasz Doki16 #185987 üzenetére
a DSG nem szereti a várost és a sok dugót.
Jo ez a szaraz DSG
Egyebkent nyilvan nem veletlen hogy 100e km koruli szaraz DSGs autok olcsobbak mint a kezi valtos tarsai. (legalabbis ausztriaban)A GTE passatra nekem is fajt a fogam, de kb 5ezer euroval dragabb mint egy dizel, azt a kulonbseget belathato idon belul nem hozza vissza.
-
rbalint88
addikt
válasz footy #185988 üzenetére
Hat lehet, hogy a jelenlegi kornyezetvedelmi szabalyozas es adorendszer kozepette nem hozzavissza, de ez valtozhat. Nyilvan nem most lesz ez problema, de majd ha elkezdik cseszegetni az euro6-ot is idovel, akkor jo lehet. A teljes felarat addigra nem fogja mar tartani, ez egyertelmu.
szaraz dsg meg lol. Azt senki nem tudja megoldani normalisan.
-
CactuS
Arcképgyáros
Persze, sőt... A mai autókkal azért biztonságosabb a 150 feletti tempó, mint anno az átépített kettes golfokkal. Csak azok ugye nem szalonból kigurult új autók voltak. Ezek többsége autópályán ment ennyit, az annyira nem is durva, bár az itthoni vezetési kultúra hiánya miatt szerintem GPS szerinti 180-190 már erősen balesetveszélyes.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz footy #185988 üzenetére
Használtként kell venni. Ott már nincs akkora felár rajta.
A saját példámat tudom jelenleg hozni. Az amúgy is nagyon olcsón és takarékosan üzemeltethető Auris hibrid 19Ft/km költsége van üzemanyagban. Ugyanez a GTE-nél 8 Ft/km. Ez a saját felhasználásom. Nekem megéri, sőt a tisztán elektromos lenne igazán jó.
Amúgy hosszú utazásokra a dízelen kívül még mindig nem éri meg egyik se. Lehet az bármilyen jó HSD. De idővel a Toyota visszafogja hozni a felárat, mert bizonyos km felett sokkal olcsóbb lesz az üzemeltetése a lényegesen kevesebb alkatrész miatt.
Most érdemes venni GTE-t alig pár hónap alatt zuhant nagy mértékben az áruk. Ha ezt tudom nem veszem meg decemberben. Így bukik a tervezett eladásom, mert most nagyon nem éri meg.Ez a drágább ár is egy érdekes dolog egyébként. Nem éri meg ez tény, de olyan jó élmény, hogy ha akarsz hangtalanul suhansz, de ha olyan kedved ott van benne egy GTI Lite. És azért elég jó érzés amikor még 160-nál is ugrik ha úgy kell.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
bandus
veterán
válasz Doki16 #185987 üzenetére
köszönöm gondolkodom én mindenben, van egy hosszú listám, rajta használt autók egész széles rangeben (ceed se, volvo v60, seat leon, már golf is, auris hibrid, kia niro hibrid, peugeot 3008), vagy a range tetejéért valami újat (szintén új ceed sw, corolla hibrid kicsit összeszórított fogakkal). szóval rengeteg a változó, és reálisan nyárra lesz ebből valami, de most HO-ban van időm gondolkodni, számolgatni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz bandus #185995 üzenetére
Corolla hibrid újként. Azzal tuti nem lesz semmi gondod nagyon sokáig. 10 év hibrid garancia van rá. Ha hosszú időre akarod megtartani akkor idővel vissza fogja hozni az árát. Egy jól felszerelt benzines Golf szintjét nem fogja hozni, de már nagyon baráti szerintem
Nem kell offba írnod, témába vág az értekezés. Ha körvonalazódik a dolog akkor nyugodtan írj a topikba. Ha új autót vennél akkor lényegében bármelyiket veheted. Ilyenkor az döntsön, hogy melyik tetszik a legjobban és, hogy mindig örömmel néz vissza rá.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisza25
félisten
annyiszor látom, hogy a gyorsítósávot nem használják, hanem ahogy vége a záró vonalnak 50-60-al besorolnak a pályára
Na én mögötte megyek és használom rendesen a gyorsító sávot és elé megyek be 100-130-al, akkor szabálytalan vagyok?
olyan, mintha megcserélődött volna a milyen autót vegyek topik, az autóssal[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPhone topik
- Autós topik
- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest