- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz B-L-A-C-K #137649 üzenetére
Azok még drágábbak ... szerintem a B6 paszuly egy túlértékelt f*s !
Közben ott vannak az Avensis -ek amik a világból kivisznek 0 hibával, ismerősnek már lassan 400 ezer van benne és motorikusan semmi baja nem volt még, (ha jól tudom 1 kettős tömegű volt cserélve benne) amit odaadott a fiának ő meg vett magának egy B5.5 Passat -t amivel csak a baj van ... eredetileg 2.0 PD volt benne de valamelyik szakember a motortérbe beleejtett egy csavart és szétvágta a blokkot ... most 1.9 PD van benne a legjobb üzemanyag szállító porlasztó csúcsokkal egy darabig jó volt aztán teli nyomta a motort üzemanyaggal szóval szenved vele elég rendesen ... pont valamelyik nap beszéltem vele mondta hogy nagyon megbánta hogy nem még 1 Avensis -t vett mivel sokkal megbízhatóbb ... Passatba lapátolni kell a pénzt
Persze van ellenpélda is kollégámnak szintén B5.5 igaz hogy 2.0 PD és 4Motion, van benne lassan 300 ezer és még kettőstömegű sem volt cserélve !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
B-L-A-C-K
titán
-
haddent
addikt
Én pont így, pont ennyire gondolok, korrekt állapotban, korrekt felszereltséggel. De nem akartam egyedül itt ugatni, nem vagyok nagy nepper. De örülök, hogy Te is így látod, főleg neked volt is, csak otthon vagy benne
Későbbi hsz. -del is teljesen egyetértek! Én nem is tervezek máshogy, csak hogy megveszem olcsón, úgy hogy konkrétan tudom, hogy szar, és egyből lakatolás, motor generál, új futómű. És ezzel együtt tervezek, jobban járok, mintha imádkoznék, hogy ne fogjak mellé. Inkább önkéntesen veszek szart és rakom rendbe
-
B-L-A-C-K
titán
válasz huliganboy #137657 üzenetére
"Sokan ajánlották már ezt a típust."
De kit érdekel, mi szeretünk veszélyesen élni helyette, nem?
-
SzlobiG
félisten
válasz huliganboy #137657 üzenetére
-
SzlobiG
félisten
válasz Integrale #137660 üzenetére
Szerintem teljesen korrekt ez is kívül belül, de ugye kinek mi. Viszont tény az fl jobb úgy ahogy a mondeo terén is. Ha már mondeo black, Huligan azok nem játszanak? Passat egyik nagy riválisa évek óta és ott nincsenek Pd gondok mk4-es tdci terén.
Vipera: Ez mivel Fapos (adalék anyag) a részecske szűrője így jobban bírják a városi használatot mert kisebb hőmérsékletre kell felfűtenie a regeneráláshoz. Az adalék anyag nagyon sokáig elég és nem horror az után töltése.
-
hobizoli
nagyúr
válasz haddent #137570 üzenetére
azet szerintem tedd be e segged egy mesekorre egy 1.4T-be, aztan csak vigyazz, nehogy elfelejts pislogni
mindig birtam ezeket "a valtozo szelepvezerles ugyanazt tudja, mint egy turbo" meseket
a turbo kozepen annyival tobb nyometkeot es ezzel loerot is tud, hogy csodalkozni fogsz nagyon
csucsban valoban kb ugyanannyi lo, reszterhelesen 3000-nel meg 35-40lo diffi van a ketto kozottazert azt elegge eszre lehet venni
több drón kell ;P
-
B-L-A-C-K
titán
válasz huliganboy #137657 üzenetére
Te ragaszkodsz a kombihoz? Mert ha nem ezt lehet érdemes lenne megnéznetek, most leakciózták...
-
őstag
-
Kornel
veterán
válasz Speeedfire #137668 üzenetére
Az nem menő...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Speeedfire #137668 üzenetére
Nem tetszenek, golf az jó lenne mondjuk, de kombi kell, abba meg nem tetszik.
kornelka: Igen én meg olyan vagyok aki a "menőségért" veszi..., mondjuk egy 8 éves Passátba se tudom mi lenne a menő.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rbalint88 #137671 üzenetére
Igazából nem pont erről, hanem egy másikról lenne szó, csak kevesebb km-rel, de 2012-es, de ugyanilyen gta felszereltség, kombi. Még garanciás jövő valameddig km korlátozás nélkül. Még hirdetve sincs, jó ismerős gondolkozik a cserén, mert nagyobb kell neki, lehet kisbusz.
-
haddent
addikt
válasz hobizoli #137665 üzenetére
Most vagy tanulj meg értelmezni, vagy kezdj valamit a stílusoddal, de lehetőleg inkább mindkettő.
Elsőben tudok csak segíteni: "a valtozo szelepvezerles ugyanazt tudja, mint egy turbo" ilyen mesét nem tudom hol hallottál, mert tőlem biztosan nem. Tisztában vagyok mindkettő működési elvével, és az elért eredményekkel is. Szó nem volt ilyesmiről, nettó hülyeség lenne. Én személy szerint annyit mondtam, hogy a változó szelepvezérlés, ill. változó szívócsőhossz az alapjában véve eléggé "passzív" dolog, elég egyszerű, elég tartós, nem annyira istentelenül bonyolult, és cserébe sokat dob a dinamikán, tudja hozni az egyszerű, régebbi motorok közt a picit nagyobbat, pl. 1.6 a 2.0 -át. És ez reális is. Turbó szóba sem került
"a turbo kozepen annyival tobb nyometkeot es ezzel loerot is tud, hogy csodalkozni fogsz nagyon
csucsban valoban kb ugyanannyi lo, reszterhelesen 3000-nel meg 35-40lo diffi van a ketto kozott"Ez viszont csak feltételezés és alaptalan így magában. Melyik autóról beszélünk? Mert a kommersz alapkiadások lehet, de alapvetően az, hogy "turbós" valami, ott iszonyat sok függ a turbó karakterisztikájától úgymond "hardveresen", de legalább ennyi az ECU -tól "szoftveresen", extrém példa: 2-es golfot felturbozták és 1000 lóerő. Igen, 10 km -ként generál
Mesekörre pedig voltam 1.4T -ben, mint mondtam Astra K 1.4T -ben, ill. voltam Golf 1.4TSI -ben is. Szép és jó mindkettő, tök jó, hogy alul is nyomatékos, rossz érzés, amikor 4000 körül, de 4500-5000 -nél biztosan konkrétan elfogy és lehanyatlik az egész, pedig még tiltás sehol. Gyorsul, megy, kényelmes, szép, jó, biztosan elveri a szívó tesókat, még a nagyobbakat is, de érzésre egy ici-picit sem felejtettem el pislogni. Majd egy 2literes turbós benzinben ami sportosra van kalibrálva, ott lehet, hogy elfelejtek.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #137670 üzenetére
Kombiba nekem se jön be annyira a golf.
Esetleg accord, mazda 6, octavia?Vélemény az astra 2.0t gtc sport-ról? Egész jó árban van, vegyes fogyasztásban is 10 alatt van. A középkonzolt leszámítva még tetszik is. Bár nem tudom mi alapján 170 vagy 200le. Itthon nem sok van belőle.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
hobizoli
nagyúr
válasz haddent #137673 üzenetére
a legtobb autot kozepen es alul-kozepen hasznaljak, es oda vannak kalibralva, meg lehetne csinalni ugyis, hogy kozepen-felul menjen
a szivo meg csak fordulatbol tud menni, es hogy legyen ereje, azert megy inkabb felul 4000-4500-tol
a valotozo szelepvezerles egy 35 eves dolog csak, a turbo meg 110
erdekes, nem?
nem hiszem 110eve tulzottan nagy bonyolultsagu dolgokat talaltak volna ki
rem egyszeru a mukodese, egy tengelyen van ket lapatkerek ket csigahazban
wowehhez kepest barmelyik fele megoldasu valtozoszelepvezerles sokkal bonyolultabb konstrukcio
tevesen tul van ez a turbo dolog misztifikalva, meg fude fel van huzva a motor turboval 140lora, mikozben van gyarto ahol az 1600ccm szivo tud 200lovat is
hat az sokkal inkabb technlogia feszegeti, mint a turbosnal a 140lo 1400ccm-boltöbb drón kell ;P
-
Speeedfire
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #137677 üzenetére
Tényleg elég válogatós vagy.
Pedig ebben a kategóriában szerintem sokkal több a szebb modell, mint a kompaktban. pl ott van még a toyota avensis vagy a ford mondeo. Igaz mondiban szebb a szedán.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz Speeedfire #137679 üzenetére
Nos nem mindegy hogy az ember 2-2,5M-ből mit is vásárol. Az nem baj ha minden dolognak utána jár.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #137674 üzenetére
Szerintem ilyen G OPC-vel jobban jársz. Nyár elején volt fent egy ezüst patika állapotban 1.2M-ért.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Luck Dragon #137680 üzenetére
Egyértelmű, én is emiatt írom össze magamnak, hogy mik vannak 1.5-2m között, amik kompaktok és fürgék. Később majd szelektálok. Viszont ő csak passatot néz.
lenko: Valahogy annyira steril számomra a G széria. Pedig a futómű is egész jó, illetve egy 1.6-os is egész szépen megy már.
Illetve egyre jobban kezdek húzni a turbós felé. A napokban annyi minden volt már ezzel kapcsolatban, hogy kezdem magam meggyőzni, hogy az kell számomra.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #137683 üzenetére
Mivel nehéz mint a dög 175 pacival sem egy rakéta...
Egy chip nem árt neki 200környékére.(#137684) Speeedfire A H pedig szerintem ronda kívül belül.
(#137686) Szada85 Létezik belőle turbos is, 1 sétsufnizott van fent jelenleg.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Szada85
aktív tag
válasz lenko #137681 üzenetére
De ez egy szívómotoros darab, Ö pedig turbósat nézett, nyilván egész más karakterisztika a kettö.
H-nál azt érdemes megnézni, hogy a sima 2.0 GTC-kbe milyen váltót raktak, a H OPC/B Zafira OPC M32-es váltójáról elég sok rosszat lehet olvasni, szeret megmakkanni kenési elégtelenség miatt.Nem rossz a G OPC Turbóval, én is azt nyúzok fél éve, igaz én papásan Caravanban, csak nagyon meg kell nézni mit veszel ( mondjuk tudom, ez alapkövetelmény minden esetben ).
Viszont a turbós G OPC-k már árban is magasabban mennek picit, max a lefingottak nem. -
-
lenko
aktív tag
válasz rbalint88 #137690 üzenetére
Már gyári program van rajta, nem tetszett a karaktere, hogy alul megindult, és 5e felett pedig elfogyott.
Így nem is volt jó állóból indulni(alapjáratról szépen elindulva aztán padló 1200-1300furdulattól), mert elforgatta a kereket, 2-3e között. Gyárival, meg pont kihozható a legjobb gyorsulás 1-ben. Ha meg 1-ben elhúztam a kívánt autótól 99%, hogy nem erősködik tovább.
Talán ezért sincs dízelem sem. 1-2be nem érsz semmit se a nyomtékkal, az meg, hogy abba nem kell néha 1-et visszaváltani mint ebbe, pont nem érdekel. Legalább jó hangja van, forogjon csak.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
trassher
addikt
Alvázszám újratöltve. Ez azért már tényleg abszurd.
Redmi Note 7
-
lenko
aktív tag
válasz MunezXBK #137696 üzenetére
Mire is? Ezek a történések, átéltem vagy 20x csippel, nélkül meg vagy 120x.
Ha pedig a dízelre gondolsz 1-2-be, max. összkerékkel lehetséges, de azokból 10ből 1 az.
Nekem meg pont rendelkezésre all csak első kerékre az összes erő, és nem kell plusz 100kg-ot cipelni a 4kerék miatt feleslegesen.
A köv. összejövetelre elmegyek ha nem a 36. héten lesz, mert németbe leszek.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen