- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Látom megint gyorsulunk a csoda V5-tel megtanulhattátok volna, hogy annak nincs ellenfél.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz SzlobiG #137699 üzenetére
Szerintem lehet 2in1.
bmw_325i_touring
(A műfaberakást most nem kell nézni, az botrány)(#137703) B-L-A-C-K Amiket felsoroltál mind gyenge a bódékhoz, A-B-be eljutni jó.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz SzlobiG #137699 üzenetére
Nem is értem mikor feljön ez a dízel téma mire fel, gondolom akik fikázzák még életükben nem volt dízel kocsijuk. Nekem amúgy tök mind1 milyen, de én szeretem a dízeleket, azok körül nőttem fel mivel Faternak mindig ilyen volt van (Bmw 525TDS, A6 2.5TDI, Merci C220D), és abszolút nem volt panasz egyikkel se arra hogy hogy megy. Meg amúgy se arra veszem hogy hőbörögjek, egyszerű járkálásra kell, nővéremnek Z4 van, de az se vonz abszolút, pedig az megy is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #137700 üzenetére
Ha a pontos valto donto, akkor Honda a valasz.
(#137701) [rvilike]
Johet ellene barmi is[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz haddent #137695 üzenetére
Ugyanaz a Technika, mint a G OPC Turbó, ugyanúgy Z20LET Motor, ugyanaz az F23SRT váltóval.
A kasztni pedig már ízlés dolga, kinek tetszik jobban a Coupe kasztni ( ami szerintem Sem néz ki rosszul ). A 3 ajtós OPC széria némiképp ritkább, turbósban méginkább.
Amiket otthonra importálnak, azok is nagy részben X20XER-es, szívómotoros darabok.Nekem azért lett Caravan, mert utazgatunk sokat, amikor jól jön a puttony, sok bizbaszt, autóalkatrészt veszek apróhírdetéses oldalakon, akkor is jó a puttony. Plusz mert ritka, és tetszett is, valamint jó érzés, hogy egy különlegesebb ( ez is persze tudom, kinek mi az ) autóval közlekedek.
-
lenko
aktív tag
Eddig még nem volt, aki elkezdett erősködni. Megahllják a hangját visszavesz mindenki.
Sajna ez van. Én meg nem szoktam mással erősködni, nem az én stílusom.(#137707) B-L-A-C-K Fentebb linkeltem, 325i full M-Pakettes túring erre is jó.
(#137708) [rvilike] Ha ez van, akkor ez Én nem tehetek róla, ha olyanok erősködnek, akik dízelben ülnek többnyire, és pont nem elég a 160-170-180ló abból.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz lenko #137702 üzenetére
Mármint mi gyenge Arra hogy egy 3 fős családod elvigyek bárhová, vagy hogy halálosabb iramosat játsszak velük? Gondolom ha utóbbi vonzana, nem is kombikat nézegetnék, nem? :/
(#137706) lenko: Persze hogy jó, de nem 3 körül nézegetek, hanem 2, meg mint írtam nem versenyzésre kell, így a ~220Ló benzinesbe szerintem full felesleges lenne 13 literes városi fogyasztással.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Speeedfire #137700 üzenetére
Pontos váltót ne Opelben, kanyarvadász futóművet pedig ne Astra G-ben keress - lehet az gyári Sport, OPC, bármi; elemeli az ívbelső hátsó kerekét. G 2.0 Sport és G Coupe Turbó volt nekem újonnan, feltehetően 10+ éves korukra sem lettek jobbak.
Hétköznapi autónak ugyanakkor tökéletes egy Astra G.
-
-
SzlobiG
félisten
válasz B-L-A-C-K #137703 üzenetére
Nekünk is szinte csak dízel volt és mai napig az összes autó dízel a családba. Ettől függetlenül nincs bajom a benzinesekkel, csak legyen rajta turbo mert én utálom ha valamit szét kell forgatni és üvöltetni, hogy menjen ezért a kis turbos benzinesek tetszenek is. Ilyen nagy családi autóba meg jobban passzol egy dízel motor mintsem egy benzines az a 325 benyás meg sokat eszik az a baj vele.
(#137708) [rvilike]
-
lenko
aktív tag
válasz SzlobiG #137713 üzenetére
Kinek mi a sok. 9L átlaggal jár vele. Az talán sok? Nem hinném....
Az én 8,5 emhez képest nagyon jó, és majd +50ló.(#137713) SzlobiG Faternak most 2.0CR van előtte 1.9PD.
Jó-jó, de várja meg akinek 2 anyja van míg bemelegszik, még beérek munkába nem is nyomhatnám neki. (9km)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
rbalint88
addikt
ezt sokan, sokszor írják, de csak azt tudom rá mondani, hogy hangolás kérdése. a szívó benzines ereje azért tűnik jobban beoszthatónak, mert ott alul csak a nagy halál van. a turbó miatt csak alul lesz használhatóbb, de Tomcsi leonja a példa rá, hogy fent se kell elfogyjon. de dízelben is meg lehet csinálni jól, hogy fokozatosan erősödjön, ne pedig 2000-nél hátbakúrás-kormányrángatás, 3000-nél meg halálos kókadás legyen az erőleadás. nekem most a csipszelés is arra ment rá, hogy még simábban, lineárisabban adja le az erejét, már 1300-tól lehet vele közlekedni, nyilván 2000-től jön meg az ereje rendesen, aztán 4200-ig érdemes is elforgatni. majd ha a jövőben lesz még finomítva, akkor ki lehet tolni ezt 5000-ig is, csak azt nem olyan egyszerű megírni, kb napos program. most meg rohantunk és az egr kiírása volt a lényeg, a kis optimalizálás csak a bónusz.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz footy #137704 üzenetére
Nem döntő, de jobb egy pontos váltó. Pl a sport swift váltója bejön. De a golfom, f astra, escort váltók nem jönnek be annyira. Igaz ezek 20 évesek már.
Azzal eléggé le lenne szűkítve a lista. 1.6vti, 1.7 coupe, 1.8ufo, meg felújításra szoruló ctr.
focvis: Pedig a futóműve annyira nem rossz. Mintha a laptimeingon jól mentek volna. Igaz ez újabb.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Integrale
veterán
válasz Speeedfire #137718 üzenetére
Nem pontatlan a valto, csak nem a legjobb konstrukcio. Csapagy problema, tobbnyire nem megfelelo kenoanyag miatt, de egyebkent is hajlamos ra.
"Bad reklám is reklám too"
-
haddent
addikt
válasz Szada85 #137705 üzenetére
Azt gondoltam, hogy ugyanaz, azért említettem meg, mert a kettő közül sztem exkluzívabb, szebb, különlegesebb, és ezekszerint ugyanúgy ajánlható
rbalint88 itt oltjátok szerencsétlent, de azért ti is tudtok jókat mondani.. dízel, ha jól veszem ki? Ha nem akkor szorri. De ha dízel, akkor biztosan nagyon élvezi az 5 ezres fordulatot... "nyomaték a lényeg"
focvis nem vitatkozom, de próbálgasd ki az újabbakat. Hihetetlen különbség van váltó terén pl H esetén. A hátramenet mé mindig reccsen néha, de amúgy pontos és kiba** feszes. A K nyilván még jobb lett! Futómű meg buta mint a tök, de ezért nem kényes, és olyan keményre sikeredett, hogy egész sportosnak hat. Persze, nem egy M3 futómű, de igénye/karbantartása/ára sem, és nem is arra van
Speeedfire az F váltó hát eléggé szar, legyünk őszinték. Tudom, mert van. A H -ba átülve már más világban érzem magam, a K Astráé pedig egyik legpotnosabb amit próbáltam eddig. Próbálgasd végig
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz haddent #137720 üzenetére
rendesen bemelegítve, jó olajjal semmi baja nem lesz a fordulattól meg nem úgy kell ezt elképzelni, hogy bedobok egy téglát a gázpedálra és folyamatosan tiltáson használom... 1.9 jtd bírja a pörgést szerencsére, gyárilag is "forgatósra" van hangolva, 4500-ig simán érdemes elforgatni gyári programmal is, de egy jó chippel meg lehet írni úgy, hogy 5000-ig nem fogy el. baja nem lesz tőle, motul olaj van benne, hűtőrendszere jó, utóbefecskendezéssel meg lehet oldani a dugattyúhűtést is. üzemanyagból sem a kannás meg bele, hanem omv maxxmotion, szóval az elvárható dolgokat megkapja ehhez a terheléshez btw ajánlom ezt a cikket: [link]
-
Szada85
aktív tag
válasz haddent #137720 üzenetére
Nyilván mindenkinek más a fontos egy autónál, az exkluzivitás magával hozza, hogy bizonyos alkatrészeket nehezebb / drágább beszerezni, mintha egy nagy szériás változatot választ az ember, ezt ki-ki maga döntse el.
Illetve ugye ottvan a turbó kérdés, egy ennyi idös ( sportos ) turbós autónál - hacsak nem ismerös elsö tulajtól veszed, akiröl tudod, hogy vigyázott rá, de nyilván a többség úgysem ilyet vesz - úgyis az dönti el az állapotot, hogy a korábbi tulajok miként vigyáztak rá.Ezzel én is tisztában voltam, be is volt ütemezve egy turbólekapás/átnézés, hogy megelözzem az esetlegesen nagyobb problémát, nem is volt alaptalan a dolog, mert végül egy új turbót raktunk fel, a régi már gazdaságtalan lett volna rendberakatni, és nem is sok volt már hátra a karrierjéböl.
Nekem a G OPC-nél egyedül a féltengely " problémás ", ez a külföldi fórumokon is visszatérö téma, ugyanis - különösen, ha ülteted az autót -, elég gyarkan megy tönkre, és Magyarországon is, illetve kint Németországban is ugyanazt a választ kaptam, hogy komplett gyári féltengely van megközelítöen 1100€-ért darabja, utángyári nincs, emiatt megy a matek folyamatosan mindenféle hibrid féltengellyel, a többség 2.2-es G Coupe, valamint a 2.0 literes dízel G-k féltengelyét rakatja be, mindhárom fajta F23-as váltóval szerelt.
-
killzone1987
senior tag
Sziasztok!
Első autóm szeretném megvásárolni.
A keret max 200.000 ft csak az autóra.
Mindenképp benzines,5 ajtós,1,3-as 1,4-es.
Alacsony fogyasztás,kevés fenntartási költség és "olcsó" alkatrész a fontos.
A szempont,h megbízható legyen,azaz ha elvisz valahová,akkor tuti haza is hozzon,nem akarom minden másnap a szervízbe vinni.
Rövid távakra,nagy ritkán hosszabbra használnám...
Nem új autót akarok,hanem egy olyat,ami korához méltóan még megbízható...
Amiket nézegettem:
Ferdehátú 5 ajtós 1,3-as swift,opel astra 1,4-es,esetleg ford,ami birizgálja a fantáziám...
De még is melyiket vegyem,ha az állapota megfelelő?
Bogarásztam a netet bőségesen és egyszerűen nem tudok dönteni.
swift 1,3-as:
csábít az alacsony fogyasztásával,fenntartási költségével.
De kényelmetlen és papìrautó...Opel 1,4-es:
ami sose kopel... tetszik tetszik de sokan írják h erősen korrodál,zabálja az olajat,és apró baja mindig akad...Ford Escort 1,3-as - 1,6-os:
megbízhatónak írják,nagyon nem olvastam utána,de azt tudom,h üzemanyag fogyasztási problémái akadnak.ezt is elfogadnám első autónak,ha nem zabálja le a gatyámat.Fiat,Lada,Dacia,Vw nem érdekel.
Segítségeteket előre is köszönöm. -
haddent
addikt
válasz rbalint88 #137721 üzenetére
Én ismerem a cikket, olvastam, tudom, előtte is ezt vallottam Főleg benzinre, de! nyilván dízelre is. Viszont dízelnél, nem is hiszem, hogy nagy szükséged lenne rá JTD -vel, nem?
killzone1987 Opelről tudok nyilatkozni: ez a keret még F Astrára sem feltétlen elég.. Sajnos az igazán szép F -ek is dupla ennyitől kezdődnek. Amit viszont keress: 8 szelepes verzió. Ha abból megcsípsz egy 1.6 -ost, akkor nem fog sokat enni, egész nyomatékos lesz alul a 8 szelep miatt, és hacsak nem direkt erővel szét akarták cseszni akkor örökéletű motor.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz haddent #137724 üzenetére
mármint mire nem lenne szükség? 5-10 éves távlatban (és már most kiröhögöm magamat, 7 év alatt a 8. autónál járok) egy mindennapokban is használható épített autót akarok csinálni belőle. 210-220 lóig fel lehet vele menni úgy, hogy nem okádja magából a kormot és nem lesz üzemórás sem. Így az a terv, hogy amikor bármit cserélni kell fáradásból, kopásból adódóan, akkor nagyobbat, erősebbet kap helyette. Majd ha oda jut a dolog, kap egy lakatolást és telifényt is, rendes alvázvédelemmel, stb stb, de amíg ez az egyedüli -és ráadásul erősen kutyázós- autó, addig az esztétikára nem költök, a mechanikára meg eddig szerencsére nem nagyon kellett.
-
BigBlackDog
veterán
válasz killzone1987 #137723 üzenetére
Mire használnád az autót? Hányszor és milyen hosszú utakon járnál vele havonta? Mihez kellene?
Nekem kicsit alacsonynak tűnik az a 200e Huf ahhoz, hogy normális állapotú kocsit sikerüljön találni...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #137716 üzenetére
Van összehasonlítási alapom a Passatunk tipikusan a szarul hangoltra ékes példa. Múltkor a sárból alig tudtam kijönni vele. 1750-től nyomatékcsúcs van. Ha nem nyomtam le a gázt akkor meg se mozdult, ha lenyomtam jobban akkor meg elpörgött a kerék. Végül sikerült kihintáztatnom de érted...
Vagy itt a másik amit utálok benne: vizes az út állok a kereszteződésben folyamat jönnek az autók de be kéne vetődni közéjük. Kis gázzal indulva ha bevetődöm utolér és fossátör, nagyobb gázzal indulva meg elpörög a kerék és ugyanúgy utolér mert nem haladok.
Ha meg odalépnék akkor 3000 felett kb semmi nem történik...
De kérdezd meg erről tomcsit, őt már vittem vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
Nekem is kb. ez a bajom a dízellel, meg hogy sokára melegszik be, inkább pályázni való 2-3e fordulat között, alacsony fogyasztással, és ennyi. Vagy összkerék, de azzal már többet kajál, +súly miatt nem is megy úgy, kivéve indulás pillanatakor, mert nem forog el, utána lomhább.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #137728 üzenetére
Pályára nagyon jó, 6,5-el nyomtam le a Bp-Linz-Bp távot úgy, hogy itthon 150-el kint 130-al mentem (óra szerint).
De látod 3 év alatt se tudtam megszokni/megszeretni igazán. Egy kellemes utazóautó semmi több.
mod:
rbalint88: Na az ASR a másik amitől agyf@szt kapok benne folyamat. Olyan későn avatkozik közbe, hogy kb felesleges volt beletenniük.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
nagyúr
-
veterán
válasz haddent #137720 üzenetére
Astra H-m is volt fél évig - összesen 14 db Opelem volt - utána egy Octavia 2 FL váltója maga a nirvána.
Nem bántani akarom az Opeleket, megbízható gépek, én egyszerűen meguntam, most a 3. VAG van zsinórban, 1x ezt is még fogom unni, utána áttérek vmi nagypapi vonalra (pl. Merga) vagy jönnek a villanymotorok.A japánok ki fognak maradni az életemből.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Speeedfire #137732 üzenetére
De ez mindenre igaz, ha karbantartod, akkor jó marad.
A gond onnan fakad, hogy veszel egy 100-150-200 ezret futott autót, aminél ezek addigra 2-3-4 karbantartások elmaradtak, akkor az azalatt bekövetkezett állapotromlást már nem tudod elkerülni.
Persze, fel lehet újíttatni mondjuk a váltót, és utána vigyázol rá, akkor sokáig jó lesz.Ráadásul a váltó talán a leginkább elhanyagolt alkatrész, a legtöbb használtautó-kisokosban Sem írják, hogy cserélj váltóolajat.
Az Opel M32-jénél is annyi az egész, hogy idöben kell olajat cserélni/illetve rendszeresen akár, csak egy átlag user megveszi az autót vele, aki nem ért ennyire a témához, és csodálkozik, hogy szinkrongyürüt, satöbbit kell cseréljen egy szabad szemmel is jól látható összegért, és máris kész az " Egy szar autó, senki se vegyen ilyet " megállapítás. -
Speeedfire
nagyúr
válasz Szada85 #137734 üzenetére
De ez mindenre igaz, ha karbantartod, akkor jó marad.
Igen, de ez MO.
Megy a fillérbaszás, mindenki veszi a tdi-t, mert keveset eszik, aztán ha valami baj van vele, akkor halogatja. A végén meg eladja. Pedig évente nem kell több, mint 300-500e egy normál kocsinak.Felújítás nem mindig jó. Én pl hiába cseréltem olajat, meg váltórudazatot. Kb 1 hónapig volt fasza, után megint egy kacat lett. Pedig most van csak 205e a kocsiban. Annyira látszik, hogy a 2. tulaj volt és nem gazda.
Igazából egyelőre csak felvettem a listára az opelt, mert szimpatikus lett. Később majd kiderül, hogy mi marad meg benne és mi lesz végül. A tavaszt szerintem úgy is kivárom, meglátom, hogy alakulnak a dolgok. Addig a kis golf elvisz A-ból B-be.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
B-L-A-C-K
titán
Na elmentem megnézni ezt a Passatot, már reggel láttam neten az árát felvitték 2Mról 2,2-re...
Külsőleg van itt-ott egy két karc, de rohadást nem találtam (horpadás sérülést nem láttam rajta). Felnik szélei nem a legszebbek, meg az egyik elég szárul is néz ki. A gumik viszont jók, nem sokat mehettek. Belseje se teljesen hibátlan, itt ott karcok vannak, de azt mondanám a korának megfelelő állapotban van, félbőr ülések vannak benne, nincs kiülve. Hátulja, és csomagtartó teljesen rendben van.
Na most jön a motor, gondoltam ez nem CR-es ennyiért hanem PD úgy is, de a motorháztetőt felnyitva egy 170 lovas CR motort láttam, szóval eddig nem tudom hol a buktató...Ami mondjuk érdekes volt, hogy elvileg bizományos autó, és mondták magyarországi, egy doki adta be. Viszont N-es rendszáma van, akkor meg csak behozott lehet nem? Mondták 2M az alja, elvihetem bárhová átnézetni, megengedték hogy lefotózzak mindenét. Mondtam nekik ez tuti visszavan tekerve, egyből mondták adatait nyugodtan kérjem le. huliganboy kollégára rá is írtam kérje már le nekem, természetesen nem ingyen, remélem megtudja oldani...
Na de összegezve, ha a 190 ezres km stimmel, elviszem egy szalonba átnézik, ha rendben van minden, megveszem, leszervizelem normálisan ~200 ezret rászánok, akkor még jó vétel is lehet akár?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #137737 üzenetére
Ne kezdd újra...
Alvázszám alapján meg tudják mondani.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #137737 üzenetére
Nem külföldi elvileg, de szerintem ez ilyen kamu szöveg volt hogy orvosé...Viszont az meglepő volt hogy nyugodtan utána járhatok, mert direkt kijelentettem az lesz az első hogy lekérdezem (le is fényképezhettem ugye alvázszámát minden szarját), meg szervizbe is mondták vehetem nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Most hogy így jobban belegondolok, ~1 hete egy ugyan ilyen színűt néztem, ugyan ezzel a fél bőrrel, és felszereltséggel, csak nem mentettem le a hirdetést, és már törölték, és nem rémlik a rendszám sem, pedig hirdetésben ott volt. Azt 200e km-rel hirdették, valami hasonló áron, és ugye abba 370e volt kiderült...Lehet ugyan ez a kocsi, de majd huliganboy lehet megtudja mondani...
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz B-L-A-C-K #137747 üzenetére
Na jó, jofogáson megtaláltam. Ugyan az, ezt ma fotóztam, ez meg a régi hirdetés:
Még jó hogy eszembe jutott... Szóval ez a 370 ezres... De nem értem miért győzködnek akkor kérjem le az adatait ha full kamu...Hülyék ezek...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest