- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- iPhone topik
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #138246 üzenetére
Megnézhetjük, topic talin.
Ha tényleg valós a km-ed, akkor neked még nem érezhető szerintem.
De ilyen 100k környéken, sőt előtte már azért befigyelhet.
De az új is ilyen lesz.
Markaszervizben azt mondta a szaki, hogy tényleg hagyjam így, az a pár tized mm semmit sem jelent, kb 50-70 ezer km-re jellemző a kopása.
Ugye van benne 140k.
Egyébként max. 100k a felújítás, megperselyezik aztán egy ideig jó lesz.
Nem baj, jó hogy tudom ezeket, ha 9-gent nézek majd, addigra már ismerem majd a tipushibakat 😂 -
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Speeedfire #138245 üzenetére
Igen, tényleg meglepően alaposak voltak, azt hittem 30 perc alatt megmondják a tutit, pénzt elkérik és heló szia, de 1.5 órát csinálták, és 15e volt csak, szerintem ez nem is volt vészes.
Eagl3: Papírt írtunk előtte hogyha 200e-t meghaladó vagy annál több gond lesz vele elalhatok tőle, így ezt köteles volt vissza adni.
Luck Dragon: Igen, jobb is így ez mintha látatlanul beleugrok, amúgy motorikusan tényleg jó volt, de így nekem akkor se érte volna meg.
Land: Én csak ezt az 1 alfát néztem eddig, és igen 159-es volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
adatfalo
senior tag
válasz tboy93 #138239 üzenetére
Most néztem, és 750k ért csak az alja van, igaz 950k ért már volt 1-2 szebb darab, de az akkor se jön ki 1milkára mindennel együtt. Igaz, csak a Te és mások tapasztalataiból pedig úgy gondolnám, hogy 1.4 gyenge lenne bele, inkább az 1.6, akkor meg már megint szűkült a kör.
Én is dilemmában vagyok, van 1.8m -m és nem tudom, hogy mit vegyek, mivel továbbra se létszükségletem a kocsi, így lehet gyűjtök még egy 8gen civic-re, csak, hogy csatlakozzam a klubbhoz.
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
Land
veterán
válasz B-L-A-C-K #138254 üzenetére
Ha gondolod ránézhetsz az enyémre. Nem eladó, de arra jó, hogy megnézd milyen, amikor rendben van a kocsi (bár féltengely felújítás előtt állok, de példának az is jó).
Alfa 159 Sw, 1.9 Jtdm 16V.
Van link arról, amit néztél?Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
B-L-A-C-K
titán
Az a baj ezzel is mentem előtte, szuper volt, szerelő is mondta most amúgy szépen megy, viszont ezek a hibák olyanok amit csak ilyen átvizsgáláskor derülnek ki, előtte nem. Szóval lehet a ha te is mentél volna ezzel nem veszel észre semmit.
Hirdetés: link
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz B-L-A-C-K #138262 üzenetére
A kormányműtől eltekintve jó áron LENNE annyi km-rel. Az automata váltó 200k km-ig okés, aztán lehet felújításra szorulna.
Hol látták, hogy ereszt a kormánymű? Alul megemelve látható?Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
B-L-A-C-K
titán
Turbo is volt benne cserélve 90 ezernél, szóval motorikusan tényleg jó, azzal biztos nincs baj, de a többi egyéb dolog miatt már sok lenne nekem.
Amúgy nem tudom hol szivárog, üveg falon keresztel lehetett látni mit csinálnak, de nem mentem oda mert ugye nem is lehetett bemenni, viszont fel is emelték a kocsit teljesen azt láttam. De kérdeztem a szerelőtől a végén hogy ez a kormányműs dolog vészes vagy még elmegy vele, mondta ha már ilyen problémája van az mindenképpen cserés lesz, meg ezeket egyben lehet csak kicserélni, ennyit mondott.
-
#94529552
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #138262 üzenetére
Múltkor írták, hogy 2 helyen lehet nézni a km-t, és ebből az egyik átírható. Hogy melyiknél nézték, azt is tudod?
Én különben csak akkor vettem volna meg, ha a behozatal előtti olaszországi óraállás is passzol, amit mondtak azzal.
A vezérlés cserétől sztem nem lehet ilyen nagyvonalúan eltekinteni, kicsit rizikós lenne(vagy nem is kicsit). -
B-L-A-C-K
titán
válasz #94529552 #138267 üzenetére
Nem tudom hol nézték meg, de azt mondták stimmel a km állás. Meg annyi hogy mielőtt megjött a tulaj, ott a szervizes palival lekérettem az adatait a rendszerükből alvázszám alapján, és láttuk volt egy olasz garis javítás 39 ezernél, ez szerepelt a kocsi szervizkönyvben is pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz B-L-A-C-K #138270 üzenetére
A többi apróság.
Gumi valóban tétel, de ha csak annyi baja egy használt autónak, akkor az nem kell hogy vissza tartson, engem biztos nem tartana.
Pl. en most veszek egy szett negyevszakos gumit, de ha véletlen jövőre eladnam a kocsit, akkor a 3mm-es nyári michelinekkel fogom eladni.
Attol az autó még műszakilag 100%-os (vagy ahhoz közeli lesz), de a 130k-s gumi szettet biztos nem adom vele 😉 -
B-L-A-C-K
titán
válasz Kornel #138272 üzenetére
Ezt nem jól közelíted meg, a kocsi úgy volt beállítva hogy full költség mentes, de úgy kalkuláltam 100 ezret ráköltök még ha úgy van, de ugye itt nem 100 ezret kellene rá hanem vagy 400-at, és ez nem a kötelező olajcserét meg szűrőket tartalmazza....Illetve ebben az esztétikai hibák ugye még benne sincsenek, de azt nem is számoltam amúgy se. Ha csak 4 gumit kellett volna rávenni leszarom...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz B-L-A-C-K #138273 üzenetére
A gumiról már akkor látszott, hogy erősen cserés amikor beraktad a kocsiról a sérülést.
Amúgy meg használt autót úgy kifogni, hogy ne kelljen ráfizetni szinte semmit azt lehetetlen, még családon belül.
Anno én is vettem családon belülről de ott volt, hogy azon is váltóolaj, motorolaj csere ~ 80e, gumi szintén 100e és még semmi máshoz hozzá sem nyúltak, pedig amúgy hibátlan állapot.
Ahogy többen is írták ennyiből vegyél egy H Astra kombit, tényleg jót ki tudsz fogni még akkor is ha költeni kell rá.
10 éves autó pedig nem mai, hogy minden tökéletes legyen...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #138273 üzenetére
ez a része neked: azért azt tegyük hozzá, hogy sok szerelő van, aki szeret drámázni, hogy ez meg az van és jujjuj, főleg márkaszervizben, mert valamivel meg kell fogniuk a kedves ügyfelet, hogy miért akarjanak náluk elkölteni három zsák pénzt. kaptál rá egy 463e+munkadíjas ajánlatot, amiből tippre a kormánymű kb 300e és simán lehet, hogy egy nem lehúzós szerelő azt mondja, hogy ezt még nem érdemes piszkálni, aztán 5 évig elketyeg, csak néha rá kell tölteni. Szóval szerintem új gumival együtt max 300-ból meglett volna a szervizes sztori, de könnyen lehet, hogy a felét se kell mostazonnalderögtön rákölteni. Ha van valami papírod róla, esetleg elkérném privátban.
ez úgy en bloc mindenkinek, aki használt autót keres: nincs költségmentes autó. ne keresd, nem létezik. plusz senki nem jövőbelátó, ha veszel egy MOST költségmentes autót, lehet egy hónap múlva esik szét a váltója vagy a futóműve (akár azért, mert mondjuk olyan kátyút fogsz). Inkább azt kellene nézni, hogy a fő költségpontokkal mi a helyzet, szerintem sokkal fontosabb, hogy a motor(+dmf, turbó, befecskendezés), váltó jó állapotban legyen, mert ezek nélkül menetképtelen az autó. egy kiszopósodott gömbfej vagy gyengülő gátló miatt nem kell feltétlen azonnal lerakni az autót, meg egyszerűbben és gyorsabban is javíthatók, mint a motorhibák. sokszor egy ilyen hibával még a biztonságot nem kockáztatva elmehetsz a következő időszakos szervizig, nem kell pluszban letenni az autót. amúgy meg nézegetik sokan itt az újonnan 8-1millás autókat 10 év körül másfél meg két milláért, aztán összeszarják magukat, amikor jön egy komolyabb szervizszámla (ami mondjuk 500km-re nyugatra már 2-3x ennyi lenne!), akkor lehet, hogy hallgatni kellett volna azokra, akik azt mondták, hogy egyszerűbbet vegyél. el kell fogadni, hogy egy magasabb kategóriájú autó fenntartása 10 évesen se kiskategóriás, akkor se, ha már ráállt a típusra a háttéripar és a maszek szakik.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szabonagyur #138274 üzenetére
Persze, csak nem ár alatt volt hirdetve azért 2 millióért egy 2006-os évjárat. Az elmondottak alapján meg nem kellett volna rákölteni, ennyiért meg szerintem sok lett volna egy 2006-os ha rendbe rakatom, és az esztétikai hibákról még nem is beszéltem.
rbalint88: Szerelőt direkt félre hívtam, és mondtam mondja meg kalap kabát ezt ki kell e cserélni vagy mehetek vele, nem úgy éreztem mintha érdeke lenne valótlant állítani, mondta ez mindenképpen cserés. Eleve ugye ez egy állapotfelmérés volt hogy vegyem e vagy nem, gondolom a szerelők is vágják hogy egy 10 éves kocsira majd nem szakszervizben akarok rálocsolni 700-800 ezreket. Ők csak leírták a javasolt dolgokat, ami cserés ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz B-L-A-C-K #138276 üzenetére
Lehet, hogy szerinted meg sokak szerint sok a 2M egy ilyen kocsiért, de érdekes módon mégsem találsz jobbat...
Az esztétikai hiba meg... 10 éves autó amit használtak előtte kint is, stb. Nekem most új kocsi van 3 hónapja és arra is ráb@szta már valaki az ajtaját egy parkolóban, akkor egy 10 évesnél mit vársz. Persze lehetett volna fényeztetni vagy javíttatni de akkor meg azon paráznál, hogy mennyire volt törve.
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #138275 üzenetére
Hatalmas +1.
Kb. ezt mondom, csak több részletben.
Megvettem a civicet, a kormánymű logasst benéztem, de így, hogy tudom, hogy mindegyik log, igazából mindegy is.
Ezen kívül a gumik egy szezonosak voltak, na és?
Ja és 6000 km alatt tönkrement az egyik, akkor még tökéletes első gátló.
Hát ez most párban 51k lesz csókkal.
Na és?
Egy 2,5M-s autónal nem fogom osszeszarni magam rajta.
Maximum vergődök 1-2 hónapot, hogy sachs legyen, vagy gyári, vagy FSD😂
Most mehetnek az előző tulajhoz, hogy bzievagy, de nem lenne jogos.Egyébként 159-nel az ársáv nagyon tág, de 2M korul, kicsit alatta még nincs hibátlan, ami igazán jó, az a 2,5M-s ársáv korul mozog, ott is felfelé.
De ugye ott is befigyelhet már bármi, 7-8 évesen...
(El kéne fogadni, hogy a 2.4 jtd inkább 10 milla felé tendált ujan, miért lenne 2M, ha hibátlan? Szép értékcsökkenés lenne 8-10 év alatt.)Aki ezt nem fogadja el, annak csak új autó való.
(Pl. nekem, mert én minden nem oda való zorejen felhuzom magam)[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz szabonagyur #138277 üzenetére
halálra unná magát egy opelben... ne már!
(#138278) kornelka lehet én is rámentem volna... valszeg DZ fele ennyiből talpra tette volna.
(#138280) B-L-A-C-K : azért mondják mert nem láttad még a kínálatot, nehéz autót venni, mindig pont ott lenni ahol a jó vétel van, azonnal kell menni stb... mikor mi vettük az alfát barátnőm kikészült a 8. kocsi után, ez egy elég idegölő folyamat. akik meg ránézésre mondták hogy ne vedd meg azoknál valszeg a negatív magyar társadalmi hangulat is adott volt
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szabonagyur #138277 üzenetére
"de érdekes módon mégsem találsz jobbat... "
Élőben eddig 2 kocsit néztem meg, azt a passátot amibe 370 ezer volt, meg most ezt, szóval 2db kocsit láttam még összesen...
De itt is érdekes, beírom mi volt, sokan írják jól jártam nem vettem meg, most meg 2 ember írja meglehetett volna venni simán...
-
félisten
válasz Elektrosokk #138279 üzenetére
Amire használná meg amennyi időre veszi kibírná és valószínűleg értékben sem bukna rajta annyit, és még valószínűleg jóval fiatalabbat is tudna venni.
1,5 évre én nem erőltetném meg magamat jobban autókeresés terén.
(#138280) B-L-A-C-K: itt nem csak erről van szó, ha bedobod az igényeidet hahu-ra kb. ilyenek jönnek össze mint amit most is néztél. De nekem igazából mindegy, bízok benne összejön valami áhított modell.
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz szabonagyur #138282 üzenetére
én értem hogy ésszerű amit javasolsz és igazad van részben, de már leírtam itt korábban hogy egyszer élünk, és az autó vásárlás olyan mint a szerelem!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Kornel
veterán
válasz Elektrosokk #138284 üzenetére
bitpork, te vagy az? 😂
-
félisten
válasz Elektrosokk #138284 üzenetére
Mivel a kolléga valami nagyon biztosan keres ahogy látom így szerintem továbbra is ez a megoldás a jobb, ha pedig a te elvedet követné megvette volna az Alfát már régen.
-
Elektrosokk
addikt
válasz szabonagyur #138286 üzenetére
inkább csak bizonytalan és kell neki a megerősítés. egyébként ha elhozta volna valszeg már most boldogabb lenne, esetleg lenne 1-2 nap görcsölés a hibák miatt, de jövő hét közepén már rá sem ismernél!
(#138285) kornelka
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
spiky03
veterán
Még mindig a kérdés, hogy milyen verdát vegyünk majd ha elvitték a Puntot.
Hogy ne legyen olyan könnyű, már bővítettem a listát.
Szóval ezek közül Ti melyiket javasoljátok? Kinek milyen tapasztalatai vannak.
Ezek amik tetszenek.
- VW Golf 6 erről jókat olvastam
- Opel Astra J elsőnek ez tetszett, mert olyan masszív a megjelenése, de ugye mint mondtátok elég nehéz lett
- Hyundai i30 ez külsőre tetszik, meg nem írtak erről sem olyan rosszakat a tesztekben.
- KIA Cee'd ua mint az i30
- Chevrolet Cruze ezt após javasolta, jól néz ki, de erről teszteken nem jókat írtak. Vagyis azt, hogy lomha.Mindből benzinest nézegettem. Felső határ 2,5 M (+- 100-200 ezer esetleg)
És 100 LE felett nézelődök, mert írtátok, hogy azért ide már kellenek a lovak.
Ahogy nézem az első két kiszemeltből nagy vsz csak turbósat tudnánk venni, amik megfelelnek a követelményeinknek. (nincs sok km benne, meg elvileg rendben van)
Még mindig köszönöm a segítségeteket.
SuperHeRo - Eladó! Lapp ölflex classic 110 CY tápkábel Oyaide dugókkal
-
-
-
félisten
válasz spiky03 #138288 üzenetére
2014-es Cruze van a cégnél egy db (valahogy ott ragadt) meg vagy 30 tavalyi i30 és hát ég és föld nekem az utóbbi javára, a Cruze egyszerűen lomha, pedig a LE ott volt azoknál is, az i30 1,6 teljesen jól megy a 6-os váltóval, pályán is kényelmesen lehet vele haladni, vissza váltani sem nagyon kellett.
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #138280 üzenetére
no, én megnéztem 2 hónap alatt NEGYVEN autót (csak Alfa 156), megvettem a legolcsóbbat, mert a drágák se voltak jók műszakilag. eddig bő egy év alatt -beleszámítva a téligumit is már- 550ezret költöttem el rá úgy, hogy nem volt baja, ez kvázi csak karbantartás.
ezek voltak:
diagnosztika, veszteségmérés
vezérléscsere vízpumpával
motorolaj, váltóolaj, hűtőfolyadék
izzítógyertyák
szűrők (levegő, olaj, gázolaj, pollen)
xenontrafó csere, fényszóró műanyagozás (kemény 5k)
összes izzó cseréje elöl [2x(d2s, h7, w5w)]
bal oldali kormányösszekötő+kormánygömbfej+futóműállítás e-h
4 új nyárigumi (205/55r16)4 új téligumi (195/65r15)
gátlófelújítás -keményített, erősített
meg amit még találnak a futóműben...ja és ez volt az egyetlen autó, amit nem magyarázkodva mutatott be a tulajdonosa...
[ Szerkesztve ]
-
fenergie84
addikt
Én úgy tudom, h a 2005 második felétől az 1ZZfe motorok olaj "fogyasztó" problémáját kijavították. Nekem is ilyen van már a CoV-ban.
Abban igazad van, h a régi verziókból sem mind eszi/eheti az olajat, de ez nagyban attól függ, ahogy olvastam, h milyen állapotban van a motor. Illetve sokkal kisebb az esélye, hogy a javított verzióból kifogjon egy olaj zabálósat.(#138235) Dinter: képről nem lehet megmondani, ki kell választani ami megtetszik, és szakemberrel át kell nézetni. Egy 100e km futott autó is lehet lefingott darab, meg egy 250e km futott is lehet patika. Ültem ilyenben és olyanban is már. Nagyon úgy állítottátok össze a kritériumokat, hogy magatoknak csináltatok vele még nagyobb problémát, mert használt autót venni, még úgy sem egyszerű, h az ember reálisan látja a helyzetet.
-
spiky03
veterán
Köszönöm a gyors válaszokat.
A legelsőnek kinézett kocsi az a J Astra volt.
Mondjuk a belseje valahogy jobban is tetszik, mint a Golf...
Az i30 is tetszik, egyedül a fekete visszapillantók nem jönnek be Mert amiket találtam a használtautón azokon mind az volt.Akkor azt mondjátok a turbótól meg ne féljek?
Mondjuk én figyelnék rá, hogy elindulás után ne nagyon nyomjam neki 5-10 percig. Mondjuk nem is nagyon szoktam a városban. Valamint a leállítás után járatnám még 1 percig, hogy szépen visszahűljön. Évente menne az olajcsere is, mint most a Puntonál is, úgyhogy ezzel sem lenne gond.
Csak ugye kitudja az előző tulaj, hogy bánt vele... Nem tudom egy ilyen az átvizsgálásnál kijönne-e?Jah az i30 mellett meg még az szól, hogy olcsóbbak, mint az Astra meg a Golf.
Cruzeból egy van, ami tetszik de az egy 2.0 dizel. Abban mondjuk már lenne erő.
SuperHeRo - Eladó! Lapp ölflex classic 110 CY tápkábel Oyaide dugókkal
-
mycso
veterán
válasz B-L-A-C-K #138276 üzenetére
Én nagyjából megértelek. Az utóbbi 2 hétben két lukra futottam, még átvizsgálni sem kellett elvinnem. Élőben nem olyan volt az autó, mint a képeken (HD!) és telefonos elmondás alapján.
Pedig nem az ársáv aljáról nézegetek és 2012 utáni járgányok.
Kettőt pedig az orrom elől vittek el (ezek biztosan jók is voltak, csak pár napot voltak hahu-n).“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
B-L-A-C-K
titán
válasz mycso #138298 üzenetére
Éppen tényleg megvehettem volna ha enged még így, de már nem is érdekel, így alakult. 2 hónapom van még venni valamit, szóval azért nem hajt a tatár, és mint írtam is itt már van B opció, ha addig nem lesz semmi marad egy H-s Astra, ebből az összegből már jól leszervizelve is lehet venni normálisat.
Neked is akkor kitartást a kereséshez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Öregszem
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Projektor topic
- Mesterséges intelligencia topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest