- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
SimS
senior tag
Hello
Használt autó váráslásra vetemednék. Relatíve friss a jogsim (fél éves, 300km-t vezettem azóta Pesten) és első saját tulajdon lenne, a keret kb. 7k CHF + átírás, szerviz (esetleg egy picit mehet feljebb). A tervezett futás nagyjából éves 10k km, néha kocsikázni a hegyek között, 2-3x Mo-ra - tehát arányaiban talán 40% város. A vétel nagyjából októberben esedékes, fontos volna a tempomat és lehetőleg min. a hátsó parking sensor. Leginkább egyedül, max. 3-an közlekednénk, inkább 5 ajtós példányok érdekelnek, 2008 utániak, manuális, villanyablakkal, lufikkal. Ennyi idősen a futást nagyjából 120k km körül tartanám reálisnak, de nem ez a fő szempont.
Eddig az alábbi típusokkal foglalkoztam:
- 8 gen 1.8 Honda Civic: nekem nagyon tetszik, de letettem róla, mert ennyiért nincs.
- Alfa 147 Q2 1.9: sajnos csak dízel van, ami erre az éves futásra nem térül meg; tolatóradar csak a luxury-ban felszereltség; és nem sok eladó van.
- Fiat Bravo 1.4 T-Jet: jelenlegi befutó, benzines, felszereltség is oké, forma is, ár is.A kérdés, hogy az első kötelező szervizben mit kell kérjek, hogy nézzék át / cseréljék? Olaj, vezérlés (?), fékek (fékolaj?), gumik, váltóolaj (?), kuplung - más?
Illetve további típusajánlatokat szívesen fogadok. Hozzáteszem - ahogyan az írásból is látjátok -, nem értek az autókhoz.
Köszönöm,
SimS
Your journey will not end well. You cannot change your fate... no man can BattleTag: hamboo#1540
-
-
Dinter
addikt
Most nézem, hogy ez az adatlekérdezés fizetős?!
-
huliganboy
addikt
-
SimS
senior tag
válasz focvis #137252 üzenetére
Üdv
Igen, Svájcban venném és itt is használnám.
Az olaszokat ezek szerint nem ajánlod. Pedig Fiatokból (főleg 500-asokból, Punto-ból) rengeteg szaladgál.A civic ára nekem most soknak tűnik, esetleg alternatíva? Nagyjából 3-5 évre tervezek.
SimS
Your journey will not end well. You cannot change your fate... no man can BattleTag: hamboo#1540
-
veterán
válasz tboy93 #137261 üzenetére
Ha a Fiat tetszik a forumtarsnak... akkor abból a legegyszerűbbet választanám.
Első autó lesz, kezdetnek elég szvsz, nekem kispók volt az első (1990), a csaj is elfért benne.Én magamnak már nazi gépet veszek csak, de nem akarom erőltetni arra, aki nem azt érzi
[ Szerkesztve ]
-
SimS
senior tag
válasz BigBlackDog #137259 üzenetére
Üdv
A H Astra belülről elég lehangoló számomra, újabb Focusban még nem ültem. Felírom.
137260: az autópályán nem lesz kevés? Városban oké lenne - bár akkor inkább jazz. Méretben is talán a kompaktok. Abban igazad van, hogy nem vagyok bankigazgató, csak mezei ITs és tényleg nem hátrány, ha marad a kezemben szerviz után - bár ez nem országspecifikus szerintem.
137266: ezt már vártam. Talán következőnek.
137267: köszi az ajánlást, tempomattal szereltet nem találok, de körbenézek.
137268: a második szép, közel is lenne, csak az adót / biztosítást ne kelljen fizetnem rá.
Azért nem kell egymásnak esni. Sajnos én is közelebb vagyok már a 30-hoz, csak eddig nem volt igényem / szükségem autóra. Értem focvis érvelését, mond is valamit: a teljesítményen én is rágom magam.
SimS
Your journey will not end well. You cannot change your fate... no man can BattleTag: hamboo#1540
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk, ha sokat pályázol (az előző hozzászólásodból csak az jött le, hogy 40 % város, de a többit inkább országútnak hittem), akkor lehet, hogy valami nagyobb benzinest mondanék. Kisebb benzinessel hosszabb távon nem élvezetes annyira a pálya véleményem szerint. 10-20 km-en még elmegy, hogy üvölt a motor, miközben repesztesz 140-150 km/h-val, de szerintem ez 50-100 km után már eléggé fárasztó.
Benzines Mondeo, Accord nagyon kiesik?
-
barnam_
nagyúr
Az én tippem: nagy dízel a kényelem és fogyasztás miatt. E Merci vagy 5-ös BMW?
Oké, hogy városba szinte mindegy, de azért egy Svájc - Magyarország távolságot szerintem nem mindegy mivel tesz meg az ember.(#137276) Pumma: sose értettem ezt a "kis autót első járgánynak friss jogsihoz dolgot".
Nekem is első autó a W124-es Merci, novemberi jogsival, és nem érzem, hogy egy kisautóval jobb lenne. Igaz, vezetni is 4.8 méteres autóval tanultam.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz #94529552 #137276 üzenetére
Inkább szerintem a kompakt méretkategóriában nézegetett. Nem alaptalanul mondtam egyébként azt a két batár dögöt. Nekem is az első, aktívabban használt járművel a jelenlegi Civic. Oké, kicsi, könnyű parkolászni, városban szaladgálni tök jó, de a heti 10*15 km pályahasználat miatt részben bánom, hogy nem egy Accordot (2.0 vagy 2.4), vagy egy benzines 2.0-ás Mondeot választottam. Dízeltől féltem én is, de a pályára sokkal kellemesebb egy ilyen "hajó" és még átlagos városi körülmények között is kezelhetőek bőven szerintem (nem kis szűk utcákra gondolok).
(#137277) Aggregátor: +1, ember legyen a talpán, aki azt a távot levezeti havonta többször is pl. egy 1.4-es Jazzel vagy Astrával, 140 km/h-s utazótempóval. Mondjuk ezek alapján tényleg dízel lenne az optimális, de ha nem akar félni a kettőstömegűporlasztóturbó sátántól, akkor marad a nagy köbcentis benzin.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Integrale #137275 üzenetére
Tudod jól, hogy kiesnek az érdeklődési körömből a digóparipák (mínusz kispók, Ferka, Lambó), így nem valószínű, hogy mélyebben utánaszaglászok valaha.
Azonban itt az alkalom, hogy egy a témára fogékony fórumtársnak tanácsot adj - korábban jeleztem, hogy várja meg az olasz autósokat.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #137278 üzenetére
Nem hazabeszelve, de mi bajod egy civiccel pályán?
150 körüli utazót olyan kényelmes tud, hogy öröm nézni.
És az első üléspozíció, tér is fel számmal a kategóriája felett van.
Persze nem egy mondeo, de nem is egy astra/golf... -
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #137280 üzenetére
Kényelmesen tartja, azzal aztán nincs is gondom, nem szidom én a Civicet. De ültem néhányszor az egyik kollégám Mondeojában (2012-es, 2.0 dízel motorral). Szóval azzal tisztában voltam, hogy az egy jóval magasabb szint, nem is arra vágyok, árkategóriában is magas nekem egyelőre, de valahol a Civic és Mondi között félúton elhelyezkedő zajmennyiséggel békésebben együtt tudnék élni. Nem a motorzaj a gond, hanem a 110-120 környékén megjelenő kerék- és szélzaj.
Így visszaemlékezve mintha a H Astra kicsit talán jobb lenne ilyen téren. Ott mondjuk a motornak már olyan a hangja, mint a nyúzás közbeni kutyának. A Civicnél legalább az relatív kellemes számomra (persze nem egy V6 ez sem).
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz barnam_ #137277 üzenetére
Hát ezt gyorsan meg is magyaráztad, hogy miért nem értetted.
Jó hogy nem egy nyújtott amcsi limuzint javasolunk első kocsinak. De itt inkább a 140 LE és a kiautó párosítás volt a lényeg, csak ezt figyelmen kívül hagytad. Egy hajóba még kevés is lenne, mint a tiédbe pölö.BigBlackDogOk, látom a saját jelenlegi álmaidat tükrözted a Mondeoval. Ellenben első kocsinak valamilyen indokból kifolyólag nem akkorát vettél, te sem. Meg sokan mások, mondjuk majdnem mindenki. Mert így szokás, és helyes is, szerintem. Golf kategória max.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #137281 üzenetére
Utólagos zajszigeteles is sokat segíthet.
Pár civic fórumon már fent vagyok, aki eddig megcsinálta, elég pozitívan nyilatkozott.
Nekem nem ez lesz az első projekt, de valahol a módosítások vege felé bele fog kerülni valami zajcsillapitas. -
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #137278 üzenetére
Mondjuk ezek alapján tényleg dízel lenne az optimális, de ha nem akar félni a kettőstömegűporlasztóturbó sátántól, akkor marad a nagy köbcentis benzin.
Hát, tényleg több benne a rizikó, de utána kell járni az adott modell hibáinak, gyengeségeinek, és alaposan átnézni az autót. A tervezett avulás gáz dolog: az enyémben is kettős tömegű van 23 éves létére, és nincs vele gond, nem hibásodnak meg jellemzően.
(#137282) Pumma: Valahol mindenki a saját álmait, preferenciáit ajánlja szerintem Vagyis aki német párti, nem ajánl olasz autót, stb. De tényleg az a véleményem, hogy az a +20 centi nem oszt nem szoroz. Majd megtanul azzal is közlekedni.
Persze, kis autóhoz 140 LE király lenne, én is állatkodnék (az enyém csak 113 LE, szívó, így nem arra való)
-
#94529552
törölt tag
válasz barnam_ #137284 üzenetére
A tiéd szerintem nem állatkodásra való, meg azért az olyasmit karbantartás és javítás címén jól meg is kellene fizetni. Lassan de biztosan eljutsz vele bárhová, és ez a lényeg.
BigBlackDog Hátulra kamera beépítés? Rájöttem milyen hasznos dolog,, amikor használtam pár napig egy CLA-t.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz #94529552 #137282 üzenetére
Nálam azért estek ki, mert gyakorlatilag üres halmazt eredményeztek a futásteljesítmény-árkategória-évjárat attribútumokkal szemben támasztott elvárások.
Egyébként ez "kisautót könnyű vezetni" sztereotípia szerintem nem állja meg a helyét, legalábbis számomra a sedan MK3 Swifttel való tolatás sokkal nyűgösebb volt, mint egy A Zafirával végrehajtott ugyanilyen műveletet. Nálam, mint kezdő vezetőnél, sokkal többet számított az, hogy jól belátható legyen a kocsi eleje, oldala, hátulja és a tükrök sokat mutassanak, mint maga a méret. Ilyen szempontból mondjuk az UFO Civic hátsó ablaka sem egy főnyeremény, de már hozzászoktam, nem zavar annyira, mint amennyi panaszt olvastam róla eddig.
-
molnarpeter
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #137290 üzenetére
Ha szomszedod nem keres havi fel millat legalabb, amibol hajlando havi 2-300-at az autora kolteni, akkor engedje el az almokat. Egy ilyen kategoriaju es bonyolultsagu autonal a sima mezei karbantartasba is bele szoktak rokkanni az atlagemberek. Kell hozza egy kattanas, hogy valaki ilyen vasat tartson fenn. Es egy semmiextra gatlo is 2x annyi, mint egy "kommersz" a6-ba valo, csak azert, mert ez a8-ba megy. Dizelnel a hengerszamok miatt sem olcso a fenntartas, 3.0v6tdi vezerlescsereje is 500k, v8tdi vagy nagyobb fenntartasa meg huzosabb es ott mar azert a fogyasztas se annyira kicsi. Ha ezeket jozanul atgondolva is ilyen kell neki, csak akkor vegye. Ha a problemakat majd valahogy megoldja, meg nala ugyse romlik el, meg vigyaz ra, akkor ne.
-
B-L-A-C-K
titán
Ez miért 110 paci? Nem 140 és 170 lovasokba van a 2.0 CR TDI?
-
Elektrosokk
addikt
A helyedben azért inkább kipróbálnék egy 147 Q2-est mielött H astrára vetemedsz... az kicsit más világ.. Ha van stílusod és azt vallod hogy az életet élvezni is kell...
A fiat sem rossz amit szóba hoztál, megbízható is. egyébként semmi bajom a német autókkal, de ebben a kategóriában ezért a pénzért rémesen unalmas a beltér, nem tudnék mosolyogva autózni velük az biztos, maximum nagypapa koromra keresnék astrát.
Sokan elfelejtik, de az autó vásárlás kicsit olyan mint a szerelem!
(#137292) rbalint88 köszi.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #137298 üzenetére
Inkabb a Bravo. Az 1.4 T-Jet nagyon jo motor, futomuve egyszeru, es joval olcsobb gatyaba razni mint az Alfaet, a vizpumpa tomitese az egyik tipushibaja, cserejevel orvosolhato a szivargas, utana mar nem jelentkezik, a masik pedig a huto futo rendszerben a kicsi szervomotorok, ez mar egyel koltsegesebb kiadas, de nem tragedia.
A kormany borozese akar 100e km korul is csunyan megkophat, egyebkent eleg tartos szerkezet, motorja kifejezetten, az olajcseret nem szabad elbohockodni, illetve a turbo visszahuteset, ami minden turbosra igaz.Ha a merete nem eleg, akkor a kompaktoknal joval nagyobb Lancia Delta ajanlhato, szinten az 1.4 T-Jettel, ha dizel akkor 1.6 vagy 1.9 MJet, futomuve es fodarabjai megegyeznek a Bravoeval, belul viszont jelentosen tagasabb, mind belterben, mind csomagtartoban, elobbi Passat meretu.
Nezz utana az araknak, szerviz es alkatreszkoltseg, milyen a szervizhalozata stb, kompakt kategoriaban Bravo, Civic, Delta harmasbol nehezen tudnek valasztani, utobbi ketto kozul kifejezetten.
Probald vegig a lehetseges modelleket, 147-et ebbol a korbol kizarnam, a felsorolt konkurensekhez kepest mar erezheto a kora, felszereltseget es biztonsagot nezve mindenkepp, muszaki szempontbol alig."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest