- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez a motor anyagára, posta és csere volt, ablaktartó műanyag bizbaszokkal. Viszont rbalint88 megjegyzéseit megtoldanám: ha karban van tartva, mindenhol elvisz, nem idegbeteg kapkodó, cserébe aszfalton nem fogyaszt jól a nagy homlokfelület miatt. Jót lehet vele dagonyázni
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #118899 üzenetére
A mechanikát szétkötöd ablakot feltolod betámasztod és ennyi. 100k teljesen abszurd ár egy emelőmotor cseréért. Komplett rendszámos jobb kormányos autót vehetsz odakint néhány száz fontért amivel lábon simán hazajössz. Az alkatrészeinek 95%-a jó a bal kormányosba is.
...
-
-
rwin5
őstag
Audia A3-ról vélemény? 1-es bmw-hez képest jóval olcsóbb Azóta néztük a 3-as bömbösöket is de két nagy kocsi nem kellene, de árban azt vettem észre, hogy nem sokkal térnek el a nagyobb autók ugyanabban az évjáratban a kisebb kocsiktól (golf, 1-es bmw)
szerk: + a 3-as audinak valahogy tágasabbnak néz ki a hátsó ülések táján, bár lehet csak képeken tűnik így nekem, de az 1-es bmw-ben nincs valami sok hely a hátul utazóknak
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #118899 üzenetére
frankon egy baromsag az oda, ahhoz eleg sok mas autoban nincs, hogy valoban fontos legyen
inkabb raknanak fel vmi belul 5-6mm-s csovet az olajbetapnak, sosem dugulna el a lerakodasoktol
vmi Peugeot-ban meg az a szopodas targya, hogy 2mm-s az olajbetapcso belso atmeroje, abban lesz 0.2mm szukulet vhol, mar nem megy at rajta eleg olaj, mert a keresztmetszet negyzetesen no vagy csokken az atmerovel, es hiaba fujkalod at levegovel, hogy jééé, szelel, abbol nem derul ki, hogy mennyi az annyi terfogataramban
ott pl uj turbot uj olajbetapcsovel egyutt szabad csak felrakni, mert hiaba az uj turbo, ha a regi csoben nincs meg a keresztmetszet mar[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
rwin5
őstag
válasz Morris #118907 üzenetére
Akkor jól vettem ki a képek alapján.. nem tudom akkor milyen autót volna célszerű vásároljunk hosszú időre tervezünk vele is egy 5-10 évig nem szeretnénk kicserélni, de ha az lesz, hogy többen akarunk utazni vele pl, nyaralásra akkor jó volna ha hátra is beférnének emberkék csomagok mellett ezért néztem tegnap a 320-as bmw-ket.
szerk: eddig direkt ilyen méretű autókat kerestem mint az 1-es bmw, de szétnézek más téren is, mert nem sok az árkülönbség azt vettem ki
[ Szerkesztve ]
-
-
vmiki4
tag
Sziasztok.
Lassan friss jogsis leszek és hát kocsit is akarok venni.
Első autónak nem akarok nagy dolgot ilyen max 350ezerig...mindenképp benzinesben gondolkodom. Ki mit ajánlana??
Suzukit azt hagyjukPrivátra illik válaszolni!
-
-
-
-
footy
addikt
válasz bajnokpityu #118918 üzenetére
Nem megy nem megy, aztán ugrik.
Ezek a régebbi VW turbók ilyenek. Az 1.4 TFSI viszont sokkal kellemesebb karakterű.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz footy #118922 üzenetére
Az 1.4 TSI-s részt meg tudom erősíteni. 2.-ban is lehet vele szűken kanyarodni.
Másfél hónapja 1.9 dízeleket (Vectra, ill. Megane) hajtok, azokat rendre vissza kell tolni egyesbe ott, ahol az 1.4 TSI még összeszedte másodikban. 1500-tól már rendesen megy. (Dimbes-dombos részen sokat közlekedek.)@Vilike: friss jogsinál viszont kell az automata, hogy a 192 ló mellett tökéletesen kompenzálja a rutin hiányát!
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz bajnokpityu #118918 üzenetére
Troll on: szívó benzinnél meg ez úgy néz ki, hogy nem megy, nem megy, nem megy, 4500-as fordulat, üvölt, de még nem megy, 5500 - na végre megy.
Értem egyébként mire célzol, de ez új motoroknál szvsz nem jellemző. A sajátom pl még ilyen, de az nem is városba való.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #118927 üzenetére
*kis szívóbenzinnél
-
footy
addikt
válasz bajnokpityu #118931 üzenetére
Okos programozással/tervezéssel szerintem a hosszú váltótól függetlenül is meg lehetett volna oldani. A volvokban régen is jól el volt találva, a saabokban meg ugyanez a hátbarúgós karakter volt. Az új VW-k (2013-) közül még csak 1.4 volt a kezeim között kíváncsi lennék, hogy az 1.8/2.0 hogyan teljesít a hétköznapokban.
-
bajnokpityu
félisten
válasz footy #118932 üzenetére
Nemtom. De eleve kinőttem abból, h városban cikázzak, kilöjek minden tizenöt méterenként. Szépen normális tempóban odafigyelve szeretek vezetni, és erre nem ideális partner ez a két motor városban. Kint annál inkább. Városban sima száz lovas szívó banyákkal jobban elvagyok. Ide nekem nem kell kétszáz lo.
eladó topping dac
-
fasirTTT
őstag
Sziasztok, legutobbi hsz-em óta is csak az jér a felyembe milyen vagyis melyik kocsit érdemesebb megvenni
Fiat Brava vagy nem épp ugyan az a kategória, de annyira tetszik Mazda MX3
Olyan 3 hónapra kellene melóba járásra, utána eladnám.
Fiat fogyasztását olvastam városba 9 országúton 6. A Mazda nemtudom mennyivel több egyszerűen ennek az 1.6osnak nem találtam meg.
Mi az amit érdemes esetleg erről a két kocsiról tudni, ill mit megnézni rajtuk? Plusz eladotól kérdezni. -
h1ght3chzor
őstag
Sziasztok!
Gondolkodok, hogy vegyek-e egy autót, és ebben szeretném kérni a tanácsaitokat.A rászánt keret kb 500ezer forint lenne + átíratás + egyéb kis hibák javítása.Amit nézegettem Alfa Romeo 147 (2001-2005), illetve 3-mas 5-ös bmw-k 1997 körüliek.
Ami fontos lenne számomra, hogyne fogyasszon túl sokat, megbízható és biztonságos autó legyen.
Mivel nem mennék vele sok kilómétert, heti max 200-300km, ezért nem lenne agyonhasználva az autó sem.
Nem tudom még mit írjak...Köszönöm a segítségeteket előre is!
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
-v-
addikt
válasz fasirTTT #118934 üzenetére
Ilyen árkategóriában, 3 hónapra egyetlen szempont van szerintem: melyikhez nem kell hozzányúlni addig .. elmész, megnézed, aztán amelyiknél jobban úgy látod hogy üzemképes ennyiért tippre mindegyik bontószökevény. Szerintem a fiatot olcsóbb hekkelni, ha bármi van, én azt venném
(#118935) h1ght3chzor
Gondolkodok, hogy vegyek-e egy autót
Ne. Az anyagi lehetőségek, a nézett típusok, meg az elvárások messze vannak egymástól
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz fasirTTT #118934 üzenetére
A varosban 9 az az 1.8-ra ervenyes, az 1.2 az 6 korul elrohangal.
Haveromnak van egy MX3-as Mazdaja, szereti, jo kis gep, ugyan fapados, se egy elektromos ablak, se semmi. varosban az valosagban is megeszi a 9-et, o nagyreszt ilyen uzemben hasznalja. Orszaguton azzal is lehet keveset etetni, mint szinte mindegyikkel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
válasz h1ght3chzor #118935 üzenetére
A BMW-ket nyugodtan felejtsd el ennyi pénzért. Ha a biztonság fontos, akkor vegyél egy Renault Meganet. Ennyiért már lehet kapni vállalható darabokat, és a megbízhatóságukkal sincs gond.
-
h1ght3chzor
őstag
válasz szőröscica #118938 üzenetére
És Megane-n kívül más?
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
nagyúr
válasz h1ght3chzor #118939 üzenetére
opel astra f, nagy mazlival astra g, punto II, mazda 323
-
rbalint88
addikt
válasz h1ght3chzor #118935 üzenetére
se alfa, se bmw. normálisat nem kapsz ennyi pénzből.
-
hobizoli
nagyúr
válasz h1ght3chzor #118935 üzenetére
500k-ert vegyel 182-s Bravo-t, 1.6 16v vagy 1.9JTD-t
több drón kell ;P
-
Zewa
senior tag
válasz szőröscica #118938 üzenetére
Miért beszélitek le a BMW-ről? Egy jó E36 316i/318i-t kap már már 500e forintból. Sok a zombi (miből nem de ki ehet fogni bőven ennyiért vállalható darabokat. (Compact vagy sedan)Fenntartásuk már nem drága egyáltalán, bontókban hegyekben vannak hozzá alkatrészek.
Fastra ennyiből? Pfejj, sokkal inkább Punto II 1.2 16v.
h1ght3chzor: Tisztában vagy a felmerülő költségekkel? Autó ára+átíratás+kötelezően cserélendő dolgok(olajak, szűrők, vezérlés(?) + esetleges javítanivalók) Éves szinten biztosítás, adó, üzemanyag, parkolás stb.. Gondolkodj el rajta, mert iszonyat pénz el tud menni rá..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
tresh
veterán
válasz szőröscica #118938 üzenetére
Szerintem is a megane jó választás.
Zewa: azért 500k ért elég fapad 3-ast kapsz plusz ugye azok igen csak szeretnek rohadni (e36) anno nekem is volt tervbe 320i de alapból alig volt belőle(kombi) és kb 10-et néztem meg kint németbe abból 1 volt amibe digit klíma 4 eablak,.4 lufi stb stb de 1000euroval több volt és pont e végett nem vettem meg. Illetve hogy még ez is ami tényleg műszakilag rendbe volt kellett volna vele foglalkozni alvázvédelem/üregvédelem terén.
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz tresh #118946 üzenetére
Igen, sajnos a 16i-k jellemzően elég szerény felszereltségűek de 2x el ablak, szervó, klíma, távirányítós kpzár szerintem elég a boldogsághoz 2db combtámaszos ülés társaságában.
Rohadni rohadnak de nem jobban mint a hasonló korú társaik. Egy Megane vagy Punto racionálisabb választás (törésteszt, fogyasztás..) de az 1.6-os motor ellenére a BMW-t vezetni azé' más kategória. : )
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
tresh
veterán
Ez így van csak ha esetleg nincs ilyen gyerekkori perverziója hogy bmw csak a bmw akkor amit te is említettél szerintem jobb választás lehet. Ettől függetlenül semmi baj az e36-al csak meg kell barátkozni pl a fapados belével. Egy komolyabban felszerelt már más téma de árba is. Mondjuk az is tuti hogy ha e36 akkor 2litertől nézegetném ha már hátsókerék és mosolyogni szeretnék ha a gázra lépek
-
parandroid
félisten
válasz Declare #118949 üzenetére
Én sem értem, hol a probléma. Hiszen a jelenlegi hazai használtautó-import jelentős arányát pontosan ezen igényrendszer szerint állítják össze (BMW helyett persze alkalmanként egyéb prémium márkák behelyettesítésével).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest