- Nem nyílnak a Foldok?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Íme az új Android Auto!
- Yettel topik
-
Mobilarena
Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Karácsonyi telefonajánló 2024 (cikk)
A témához nem kapcsolódó, off hozzászólásokat lehetőleg kerüld! Ha mégis írnál, ide:
Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#67831552
törölt tag
válasz
#67656192 #78028 üzenetére
Erre a készülékre is jár a Prémium Assistance szolgáltatás, de ők két nap után kezdenek vele foglalkozni, hogy egyáltalán mikor mennek érte. Ezért vittem minden alkalommal én a szervizbe. És igen, tovább viszem az ügyet, nemcsak itt panaszkodok. Csak nem a Samsungnál tetszik dolgozni, hogy ilyen bőszen védelmezed őket?
-
#67831552
törölt tag
Üdv.
Telefon vásárlás előtt állók figyelmébe: ÍGY VEGYETEK SAMSUNG TELEFONT!!!
Öt hónappal ezelőtt vásárolt Samsung Galaxy S3 Neo készülékemnél időszakosan előforduló hiba lépett fel. Az akkumulátor feltöltése után fokozatosan merülni kezd, majd egy ponton a töltöttségi szint kijelzése leáll, és nem jelzi tovább a merülést. Persze a teljes lemerülés után a készülék kikapcsol. Emiatt már négy alkalommal volt szervizben. Négyszer szoftvert frissítettek, háromszor!!! pedig akkumulátort is cseréltek. A Samsung nem hajlandó a készüléket sem megjavítani, sem kicserélni. A szervizben a munkafelvevő elmondta, hogy alaplap hibás a készülék, de a szerviz csak az akkut cserélgeti. Ezek szerint az összes Samsung akku rossz. A Samsung ügyfélszolgálatnál a harmadik javítás után kértem a készülék kicserélését, de azt a választ kaptam, hogy a törvény lehetővé teszi számukra, hogy a kicserélés helyett a kijavítás mellett döntsenek, és mivel a termék cseréje aránytalanul nagy többletköltséggel járna a kijavításhoz képest, a kijavítás mellett döntöttek. Ezek után újra kicserélték az akkumulátort, és szoftvert frissítettek. Hát nem csodás! Ugyanúgy nem csináltak semmit, mint az előző három alkalommal. A Samsung szórakozik a vásárlókkal, úgy gondolja, hogy ők megtehetik. Nyilván az akku számukra filléres dolog, az alaplap meg többe kerülne, pláne a csere, ezért a kifárasztásos módszert választották, majdcsak feladja a vevő, és vesz egy másik telefont. Gusztustalan, vevőriasztó üzletpolitika.
Szóval ha kifogtok egy hibás Samsung telefont semmi jóra ne számítsatok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
A témához nem kapcsolódó, off hozzászólásokat lehetőleg kerüld! Ha mégis írnál, ide:
Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
Aki HAGYOMÁNYOS (nem okos-) telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide!
- Eladó Vagy Csere SAMSUNG GALAXY Z FOLD 4
- iPhone 15 Pro MAX 256 Gb vadonatúj állapotban 2027.02.07-ig hazai garanciával
- IPhone 16 Pro max Pitaka és gyári Apple tok
- Land Rover Explore R 4/64GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- IPhone 12 128GB gyári független új programozott akkuval
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 notebook - R7 8845HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 4060 8GB Win11
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest