- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aktuális: Karácsonyi telefonajánló 2023 (cikk), Milyen telefont vegyek 2023-ban karácsonyra? (videó)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#67831552
törölt tag
Üdv.
Telefon vásárlás előtt állók figyelmébe: ÍGY VEGYETEK SAMSUNG TELEFONT!!!
Öt hónappal ezelőtt vásárolt Samsung Galaxy S3 Neo készülékemnél időszakosan előforduló hiba lépett fel. Az akkumulátor feltöltése után fokozatosan merülni kezd, majd egy ponton a töltöttségi szint kijelzése leáll, és nem jelzi tovább a merülést. Persze a teljes lemerülés után a készülék kikapcsol. Emiatt már négy alkalommal volt szervizben. Négyszer szoftvert frissítettek, háromszor!!! pedig akkumulátort is cseréltek. A Samsung nem hajlandó a készüléket sem megjavítani, sem kicserélni. A szervizben a munkafelvevő elmondta, hogy alaplap hibás a készülék, de a szerviz csak az akkut cserélgeti. Ezek szerint az összes Samsung akku rossz. A Samsung ügyfélszolgálatnál a harmadik javítás után kértem a készülék kicserélését, de azt a választ kaptam, hogy a törvény lehetővé teszi számukra, hogy a kicserélés helyett a kijavítás mellett döntsenek, és mivel a termék cseréje aránytalanul nagy többletköltséggel járna a kijavításhoz képest, a kijavítás mellett döntöttek. Ezek után újra kicserélték az akkumulátort, és szoftvert frissítettek. Hát nem csodás! Ugyanúgy nem csináltak semmit, mint az előző három alkalommal. A Samsung szórakozik a vásárlókkal, úgy gondolja, hogy ők megtehetik. Nyilván az akku számukra filléres dolog, az alaplap meg többe kerülne, pláne a csere, ezért a kifárasztásos módszert választották, majdcsak feladja a vevő, és vesz egy másik telefont. Gusztustalan, vevőriasztó üzletpolitika.
Szóval ha kifogtok egy hibás Samsung telefont semmi jóra ne számítsatok. -
#67831552
törölt tag
válasz #67656192 #78028 üzenetére
Erre a készülékre is jár a Prémium Assistance szolgáltatás, de ők két nap után kezdenek vele foglalkozni, hogy egyáltalán mikor mennek érte. Ezért vittem minden alkalommal én a szervizbe. És igen, tovább viszem az ügyet, nemcsak itt panaszkodok. Csak nem a Samsungnál tetszik dolgozni, hogy ilyen bőszen védelmezed őket?
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki HAGYOMÁNYOS (nem okos-) telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide!
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!