- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
JJ hunter
aktív tag
Szia Erdoke!
Köszi szépen a válaszod!
Én még teljesen kezdő vagyok, csak a fórumokról, meg a cikkekből tudom, vagyis van fogalmam, h mostanában mi a helyzet az okostelefonokkal
Tavasszal, amikor kinéztem a HD-t, akkor a szimbi = volt a garmin navival nálam(azóta olvastam, h van a sygic és az ndrive is), de mivel nemrég jött egy hír, h 2010 után nem fejlesztik tovább a garmin xt-t, így a navi teljesen mind1, h mi, csak jó legyen
Ha kijön a B7610, akkor megtapizom a QWERTY miatt, mennyire áll kézre
én szoftveresen voltam kíváncsi, h minek van jövője
(úgy tudtam, h a WinMo a 2010es 7-es verzió után eltűnik
) Ez a WinMo 7es multimédia/élmény rész tetszik...
Sly Neked is köszi a válaszod!
-
Nem, sajnos a 102k-s ár sem független. Ha az lenne, elgondolkodnék rajta, mert akkor csak 20k lenne az iGo, nem pedig 40k, minta teljes a boltban.
petib, Landon: ha alapvetően szórakozáshoz, mindennapos "jó telefonom van" érzéshez kell a készülék, akkor N95, ha bizonyos fokú üzleti készüléknek kell, amit bármikor előkaphatsz, könnyen elérhetsz mindent, naptárbejegyzések, e-mail-ek kezelésére, akkor P1. Az első készülék szórakozásra készült, a második készülék üzleti masina. (Az N95 megfelelője talán a w960 penne - még ha nagyjából ugyanaz is, mint a P1 - a P1 megfelelője Nokiáéknál pedig az E61i/E71)
Mindkettőtöknek inkább a Nokiát ajánlanám, a leírásotok alapján inkább a szórakoztató funkciók állnak hozzátok közelebb, nemde?
-
blueMerle
veterán