- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Android szakmai topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick2
senior tag
azért a szívási- kipufogási szakasz nem biztos, hogy olyan hosszú, mint egy 318ason.....egy példa.....a sportkiffugó rendszerhez illik sport vezérműtengelyt is tenni, ugye csak azért, hogy a megváltozott gázlengés és a megváltozott kipuffogószelep nyitás- zárás összhangban legyen....tehát, ha egy valamit változtatsz, azzal még nem biztos, hogy jót teszel összességében....nameg azért megkérdezném, ugye ezeket a motorokat nem arra tervezték véletlenül? vagy sima benzinesként futottak 2-300 ezret, és egyszer csak átdobták egy másik kasztinba, nitrót löktek bele, és kész????? miről beszélünk???? szal mire rakod a kis csövet??? ez arra lett tervezve.
a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
Rick2
senior tag
hasznos video. mindenki döntse el, melyikben ülne szivesen: [link]
a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
Rick2
senior tag
itt egy kis videó bmw turbósításról: [link]
a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
Rick2
senior tag
persze, így értettem én is a dolgot....szerintem egy sima 1.8as mocinak alaposabb átalakítás nélkül nem kell több 0.5bar- nál ahhoz, hogy gond nélkül szétszálljon....olyan hengerfejes lesz 3 perc alatt, hogy csak na...
a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
Rick2
senior tag
válasz
ahavasi #4351 üzenetére
nem gáz, a motor bírja kb. 1,2 bár nyomásig....ebben biztos vagy? inkább 0.5 az az 1.2....azt sem tudom, hogy gondolod, hogy rádobsz egy turbót, és annyi? benzinadagolással mi lesz? mi alapján számolod ki, hogy mennyi kell az adott levegőmennyiséghez? mekkora fordulatnál kapcsol be, milyen fordulatnál mennyi levegőt nyom be, és ehhez mennyi benya kell???? azért nem olyan egyszerű az....bár kíváncsian várom az eredményt...
[Szerkesztve]a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
-
Rick2
senior tag
válasz
ahavasi #4350 üzenetére
ez azért nem egészen így van....minden motor kipuffogó és szívó szelepének nyitási és zárási szöge a gyári kipuffrendszer '' fojtásához'' van belőve, a gázlengés piszok sokat számít. ennyi erővel, ha leveszed a torokról a csöveket, akkor lesz a legjobb, nem? a fojtás megszüntetése egyik részről jó irány, de csak bizonyos mértékig egészséges....
a szegény ember elfogadja, amit eléraknak, a gazdag pedig elveszi azt, ami jár neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- OLED TV topic
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- PlayStation 5
- Még mindig rengetek Socket AM4-es CPU-t ad el az AMD
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest