Míg a világ egy része a DeepSeek korlátozásán vagy tiltásán gondolkodik, adatvédelmi vizsgálatokat indít, a kínai cégek sorra integrálják saját rendszereikbe az AI-t. Tegnapi hír, hogy a Great Wall Motor autógyártó az összekapcsolt járműrendszerébe tervezi beépíteni a DeepSeeket, de jelezte már a három kínai állami telekomcég — China Mobile, China Unicom és China Telecom — is, hogy átveszik és alkalmazzák a kínai fejlesztésű AI-alapú chatbot és keresőmotor nyújtotta lehetőségeket.
Hirdetés
De bejelentkeztek a telefongyártók is, a Huawei például a felhőszolgáltatásaiba integrálja a DeepSeeket, a Honor és az Oppo pedig a telefonon futó rendszerbe. Az Oppo a Find N5-ben teszi majd elérhetővé elsőként a DeepSeek R1-es modelljét, amivel a felhasználók online kereséshez, képgeneráláshoz kapnak majd a mesterséges intelligenciától segítséget.
DeepSeek-integráció a Honor saját YOYO Asszisztensében (forrás: GSMArena) [+]
A Honor a hírek szerint a YOYO Asszisztensbe építi be a DeepSeek R1-es modellt. A kínai belpiacos Honor telefonok MagicOS 8.0 rendszerrel a YOYO Asszisztens 80.0.1.503-as verziójára frissítve egy új “AI ügynök” menüpontot láthatnak majd, ahonnan elérhetik a DeepSeek szolgáltatásait. A Honor szerint a YOYO Asszisztens és az R1-es modell integrációja a digitális segédet hasznosabbá teszi, mert intelligens interakciókat, személyre szabott szolgáltatásokat és mélyebb megértést tesz lehetővé.