- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Milyen okostelefont vegyek?
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Tsebacsi #314321 üzenetére
Ha már TPMS. Hogy lehet megoldani, hogy a teljes értékű pótkerék (5. kerék) is tudjon érvényesülni?
A Kiában a pótkerék is ugyanolyan lemezfelnin van, mint a többi, egyszerre vettem az 5 db négyévszakos gumit, az 5. kerék a jobb oldalon forog, tehát ott nem csak az elsőt, hátsót cserélem meg. Első csere volt meg, a JE a csomiba került, a JH ment előre, a pót meg JH-ra. A csomiban lévőt túlfújtam 3 bar-ra, mikor megvolt a kerékcsere. Utána az első pár km múlva a TPMS hibát dobott. Leengedtem arra a nyomásra, amiken a kocsi is áll, de a hiba maradt. Nem sok értelmét látom a 4S gumi előnyének, ha szezononként ugyanúgy gumishoz kell mennem TPMS-t átrakatni.
Mondjuk, a hibajelzés annyira nem zavar, műszaki vizsga előtt pár nappal meg cserélek kereket, hogy helyreálljon a kocsi lelki békéje, de ha van valami értelmes megoldás, akkor megcsinálnám.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- CES 2025: beharangozta az RDNA 4-et az AMD
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Path of Exile 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest