- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz
Speeedfire #97729 üzenetére
-
válasz
Speeedfire #97687 üzenetére
Támogatom az ötletet!
Múltkor, itt megígértem, hogy ha nem jön bünti a móvári VÉDA-tól, akkor egyszer telenyomom 100-assal. Még nem jött.
Egy jó abt... majd elkérem Kiskokótól a telszámukat.
@rbalint: no no, még az se biztos, hogy ez megy 240-et, 230 fölé nem rémlik, hogy nyomtam.
-
válasz
Speeedfire #97680 üzenetére
Már hogy lenne jobb, amikor alsó hangon 700-1000kg-val több mint a legtöbb autó?
Kell bele csipsz és akkor jaó lesz
-
tomcsi23
veterán
válasz
Speeedfire #97682 üzenetére
Mondjuk arra pont elég, hogy 155-tel repesszen az autópályán.
Focvis: rengeteg pontot kapnál vissza, már-már szinte osan 98 árban lenne.
Amúgy meg nyuszi vagy csipszelni. Pedig egy jó abt.. -
tomcsi23
veterán
válasz
Speeedfire #97680 üzenetére
Mintha a hátsó ülésre beraknál még egy mx5-öt. -
Magnum_
nagyúr
válasz
Speeedfire #97657 üzenetére
Teged meg viszlek is egy kort
Miutan Tomcsit legyorsultam (120ig tolom max)
-
mdani01
aktív tag
válasz
Speeedfire #97600 üzenetére
Nekem is váltózár van, megnehezitve azzal, hogy a vezető oldalrára tették a zárat😃
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #97608 üzenetére
Talizman azért az már feljebb pozicionált nézz meg egy olcsóbbat belőle. Haveroméknál új Megane a céges (1,6i 1.2t meg a kicsi dci), kívülről oké de belül... Komolyan a 10 éves fapados Subarum köröket ver rá anyagminőségben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #97603 üzenetére
Elég ratyi, látszik, hogy Renault... Nagyon nyomkodni nem volt időm csak átadás előtt gyorsan belehuppantam (btw így vegyél puki mentes új autót
).
-
kisza25
félisten
válasz
Speeedfire #97573 üzenetére
ok de eladnak pl 10000000 autót akkor azt megszorzod akár csak a 321-el már nem is olyan kevés,
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Speeedfire #97573 üzenetére
De ebben benne van, minden, nem? A fejlesztes, a marketing, stbstb..
-
válasz
Speeedfire #97285 üzenetére
Pont, mint nekem 5-ben.
(#97281) focvis: leszámítva a rozsdás motorteret
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Speeedfire #97285 üzenetére
Bárcsak az 1.6ban lenne ez a szar váltó.
130@3900 kb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #97285 üzenetére
Ott korul de az rpm tablaban benn van (mobilrol nem latom).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #97283 üzenetére
Nem hosszu az otodik, mert az usa/japo autopalyalimithez van belove (110-120).
Szoval eleg elqurt attetelezese van. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #97274 üzenetére
Ugyanaz a difi+váltó van benne mint az enyémben is (az STi más tészta). Annyi, hogy a sima 2.5-re rákasztottak egy turbót meg egy IC-t (amit a gyári belsejű motor nem bír el).
A váltó nem hosszú, nincs meg a 100 km/h kettesben.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Speeedfire #97274 üzenetére
Ha jó kiosztása van, bőven elég. Egy 2.5 turbó már lentről is tisztességesen megindul, lehet hosszú 5.-et rárakni, és nincs vége a világnak, ha nagyobbat ejt két fokozat között. Egy 1.8-2.0 szívónak sokkal inkább kell a több fokozat.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Speeedfire #97274 üzenetére
Hosszúak a fokozatok.
-
szőröscica
addikt
válasz
Speeedfire #97099 üzenetére
En sztem ma az Auchanban pattintok egy szett Bosch Aero Ecot. A mostaninal kb barmi jobb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #97094 üzenetére
Igen, gyorsulásnál az elöl 40% hátul 60% a legideálisabb az ettől eltérő nyomatékosztás csak nagyon speciális esetben kellhet (pl csak az első/hátsó tengely jeget fog), ehhez képest a max 50-50 hátrány ugye, cserébe normál haladásnál kedvezőbb a fogyasztás a 60-40-el mert kisebb lesz a hajtási veszteség (nem az 50% nyomaték kb 25%-a veszik el hanem csak a 40%-é), terepen meg elég az 50-50% mert van elektronikus difizár ami kihoz a szószból (ahova a userek 90% amúgy se merne bemenni).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #97084 üzenetére
STi (is meg a polgári tagozat is) puhább lett (kuplung, rugózás, kormány szervó stb) cserébe okosabb, már van nyomatékvektorálás, EDS, stb. Tehát úgy lett fejlettebb, hogy közben elveszítette a férfias mivoltát. Már nem egy üvöltő prüszkölő tahó csak egy kockás flanelinges vidéki srác. Az Operabálba nem vinnéd de azért egy közepesen lapukkant csehóba simán. Szóval a hardcore Subis arcok sírnak cserébe az eladási szám meredeken nő. A legújabból az első hónapban (tehát bevezetéskor!) 2500 db volt a gyári prognózis ehhez képest 11500-at adtak el belőle (gyakorlatilag látatlanban)...
Polgári tagozatnál is ez az irány, a szimmetrikus 50:50-es nyomaték osztású awd-t is kezdik elengedni. Az enyémnél még 50:50 az alap elosztás és 60-20 között változtatható a nyomaték, míg az újnál már 60:40 az alap elosztás és max 50-50-re változtatható.
Brz/gt86 réteg modell, az nem olyan puha (csak nincs benne tartalék). Ott ugye a blokk Subaru a befecskendezési rendszer meg Toyota (a brz/gt86 piacra dobásakor (2012) még nem volt direkt befecskendezéses benzinmotorjuk az első saját direkt befecsisük csak 2014-ben debütált).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #97081 üzenetére
Nem csak a forma a műszaki alap is felpuhult mióta rátette a Toyota a mancsát a Subarura (érthető, autókat akarnak eladni nem pedig csődbe menni). Már a stinkeye is erősen a mainstream irányba ment el (ez az első fejlesztés amit már a Toyotával csináltak) de az a evoeye meg pláne (elég szarkasztikus hogy a legújabb sti az evoeye nevet kapta
).
-
Snoop-y
veterán
válasz
Speeedfire #97074 üzenetére
Mondjuk az uj STI-nek a klasszikussaghoz nem sok koze van. Az utolso jo STI az a JDM hawkeye volt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #97074 üzenetére
Nyugi csak itt európában áll le a gyártás/forgalmazás, az USA-ból még rendelhetsz 2019 után is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #97066 üzenetére
A Golf korszerűbb az STi tartósabb de ha sedan kell akkor a Golf úgyis felejtős. Bár lassan az STi is mert idén befejezik a gyártását.
Aggregator: Reggel engem is megviccelt kicsit ez a nyálkás út, az esp szolidan be is avatkozott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #97046 üzenetére
- a Golf erősebb 10 lóval
- legalább 100 kg-al könnyebb (ha fullos az STi akkor már 130-al),
- DSG-s ami sokkal gyorsabban vált mint bárki kézzel + az STi-ben rövidek a fokozatok, 2-esben nincs meg a 100
- a haldex hajtási vesztesége kisebb mert tempónál "leold" míg az sti-ben állandó a 4 kerék hajtása -
Integrale
veterán
válasz
Speeedfire #97046 üzenetére
A Te egynyoctédet is megkúpolná?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Speeedfire #97045 üzenetére
Akkor volt a zeniten amikor megvette az i3-at és jöttek róla az első videók. Azok nagyon f*szák voltak, de mióta "ebből él", azóta nagyot esett a színvonal, ezekkel 10-15 perces videókkal.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Speeedfire #97041 üzenetére
En is, de vannak igen gyengek
-
EQMontoya
veterán
válasz
Speeedfire #97033 üzenetére
Alapvetően én is kedvelem a stílusát, szóval szívesen megnézem a videót, csak néha kicsit nagyobb az arc, mint az alázat, beárnyalja a gépházat.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Speeedfire #97033 üzenetére
Én is azt írtam le, amit te és tboldi.
Csak annyit, hogy néha kicsit megmondóember. Mind pl, "nem az önvezető autoke a jövő" -
tomcsi23
veterán
válasz
Speeedfire #96979 üzenetére
Abban már van táblafigyelős tempomat
-
stickermajom
addikt
válasz
Speeedfire #96898 üzenetére
Ez a 4k/éves Generteles lopás casco mekkora összegig térít? Akartam egyet számolni kíváncsiságból, de telefonszámot/mail címet ilyesmire nem adok ki.
-
válasz
Speeedfire #96891 üzenetére
Igen, de nincs tempomatom, így néha van, hogy túlszalad.
110-ről még beleférek a 115-be. -
válasz
Speeedfire #96868 üzenetére
Attól függ, honnan nézzük. Bp irányába fotóztak le, az "Osztyapenkó" előtt kb. 1 km-rel. Ki van táblázva.
-
válasz
Speeedfire #96824 üzenetére
Azt írja, hogy "6 km + 300 méterszelvény". Ez nem az Auchan magasságában lévő doboz, mert az kb. a 10-es km-nél van. Ez szvsz vagy a VÉDA lesz, vagy a felüljáróról mértek.
Szerk: meg is van: M1/M7 közös bevezető szakasza, bal, 6+284 km-szelvény, TrafficSpot-VÉDA [link]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Speeedfire #96863 üzenetére
Azért nézz a tükörbe is, hátha valaki szeretne haladni!
-
#47205632
törölt tag
válasz
Speeedfire #96824 üzenetére
Meg tudod mondani, hogy hány nap alatt ért ki a levél? Én egy 50-es Véda alatt mentem át 55 körül múlt héten, de mivel most ott útpadka felújítás van alatta, így 30-as tábla volt kint, kíváncsi vagyok kapok-e csekket érte. Bár van egy érzésem hogy nem, mert ezeket a 30-as táblákat a melósok kidobálják aztán csók, kétlem hogy a Védát átállítanák miatta. Meg egyébként mindenki 50-nel ment. Kétszer is átmentem alatta, egyszer sem lassult le előttem senki. Ezek szerint ennyien észrevettük a 30-as táblákat.
-
-v-
addikt
válasz
Speeedfire #96824 üzenetére
Tyu ez eleg epic fail ebbe a trafiba beleszaladni
-
tomcsi23
veterán
válasz
Speeedfire #96839 üzenetére
Még szerencse, hogy rendben van a leon.
Keressünk rajta hibát? -
tomcsi23
veterán
válasz
Speeedfire #96827 üzenetére
Ezek szerint eddig nem volt benne film.
Biztos csak megvárták, míg 10 db összegyűlt. Most küldték az elsőt. -
kisza25
félisten
válasz
Speeedfire #96827 üzenetére
Amúgy mi értelme 150-160-al menni?
140-145-nél még nem kapsz büntetést, mész 10-15-el gyorsabban, nyersz 100 km-en 6 percet?akkor már menjél 180-200-al, hogy értelme is legyen
Meg a forgalom úgy is megfog, 100 km-en jó ha 2-3 percet tudsz nyerni
Mondjuk ott 100- as tábla van, ezt még én is tudom, pedig 1 évben kb 4x megyek arra -
BigBlackDog
veterán
válasz
Speeedfire #96827 üzenetére
Ha valaki 100-as táblánál 150-160-al megy, úgy, hogy tud is róla...
Egyébként véleményem szerint nem indokolatlanul van kint, azért a reggeli, esti csúcsban rendesen be tud sűrűsödni a forgalom. És a felhajtók-lehajtók és az M1-M7 szétválásának közelsége miatt azért helyezkedni is szükség lehet a sávok között. Persze, hajnali három-négy óra körül nagyon nem érzem indokoltnak.
Viszont, ha legközelebb arra jársz, akkor figyelj a budaörsi McDonald's mellett lévő felüljárónál is! Nem egyszer láttam, hogy arról is háromlábuztak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #96824 üzenetére
Nagyon régen kint van ott a radaros mérő. Hol az egyik irányt, hol a másik irányt figyelik. Eddig akkor mákod volt...
-
szőröscica
addikt
válasz
Speeedfire #96827 üzenetére
Annyival nem szabad menni.
-
válasz
Speeedfire #96827 üzenetére
30k?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Speeedfire #96824 üzenetére
Ott 100 km/h-s korlát van kint, szerintem 10 éve legalább (és tábla is van mindkét irányból jól látható helyen).
Ha jól tudom, akkor ilyenkor 115 km/h felett bírságolnak. Egész pontosan itt van egy traffi, emlékeim szerint.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Speeedfire #96824 üzenetére
Anyám, az legalább 10 éve ott van, és alaposan ki is van táblázva.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #96643 üzenetére
A rendes 4wd hajtás ára... Egy haldexesnek sokkal kisebb a vesztesége (már amikor működik), cserébe sokkal butább is. Mérlegelni kell kinek mi a fontos.
-
kisza25
félisten
válasz
Speeedfire #96582 üzenetére
Így nem, csak leírva olvastam, tetszik
-
EQMontoya
veterán
válasz
Speeedfire #96489 üzenetére
Révén, hogy 10A a biztosíték benne.
A realitás az, hogy ha egy erősítő 50% hatásfokkal tud működni, akkor már a tervezők a seggüket verik a földhöz örömükben.
-
Speeedfire
félisten
válasz
Speeedfire #96448 üzenetére
Végül egy ilyet rendeltem, remélem jó lesz.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Speeedfire #95477 üzenetére
Amúgy valami kézi mosó jutott még eszembe. Csak jártasabbak. Főleg ha a nepperek is oda hordják a kocsikat mosatni...
-
válasz
Speeedfire #95471 üzenetére
Azt gondolom, a mikroszálas jól jön, alaposan összeszedi a koszt, nem maszatolja. Amúgy én is egy kevés Jart csepegtettem a vízbe, az volt a kezem ügyében.
-
válasz
Speeedfire #95463 üzenetére
A dízel Saab motorterét nagy lelki nyugalommal ganéztam ki nagynyomásúval, a samponos programmal. A fő cél az olajpárás géptető szigetelés megtisztítása volt.
Benzineshez óvatosabban közelítek; ma délután mosószeres vízzel + egy mikroszálas ronggyal, a legvégén tiszta vízzel + az előbbi ronggyal szépen letöröltem mindent. Teljesen jó lett, a cél az esetlegesen bejutott sós trutyi eltávolítása volt a fém részekről, csavarokról. -
F_Zolee
nagyúr
válasz
Speeedfire #95463 üzenetére
A bevállalósok szerint csak le kell zacskózni az elektromos részeket aztán mehet a sterimo...
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Speeedfire #95251 üzenetére
En elolegeztem (nem foglalo!) volna a keddit, de nem szukseges
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Speeedfire #95246 üzenetére
joamilestoné-t féltem, hogy már a hétvégére akar Amperát és nincs szabad hely a szervizbe
-
Snoop-y
veterán
válasz
Speeedfire #95184 üzenetére
Jut eszembe kell szereznem a verdahoz egy ilyen matricat
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Speeedfire #95184 üzenetére
Auris 1,2 t .
Azért voltam mérges , mert , ha nem kapcsolom ki a start -stop rendszert , teli tankkal értem volna haza!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #95135 üzenetére
Zuglow különösen leterhelt, oda nem érdemes menni ha nincs ismeretséged. Hegyvidék az valid, ott kevesen vannak szinte mindig.
mod:
Focvis: Pénteken voltunk a Bakáts téren, mi feladtuk konkrétan.
-
lorcsi
veterán
válasz
Speeedfire #94985 üzenetére
ezt lehet most az aldiban kapni?[link]
mesélj...menyire okés töltő?
érdemes beruházni ?
egy 55 és egy 75 akksival kellene elbánnia..szerintetek elbírrna velük..ha úgy adódik ?
ok..120-ig írja..de a papír ugye mindent elbír -
válasz
Speeedfire #94877 üzenetére
mer gec* vagyok
-
w333
félisten
válasz
Speeedfire #94862 üzenetére
Minőségibb, illetve ezzel van tapasztalatom !
-
w333
félisten
válasz
Speeedfire #94860 üzenetére
Szvsz. a Lidl akkutöltő sokkal jobb minőségű (kb. 2 hete volt) !
-
w333
félisten
válasz
Speeedfire #94853 üzenetére
Szerintem ez kuka ... vidd vissza
-
tboldi
nagyúr
válasz
Speeedfire #94853 üzenetére
Az én tavalyi aldisom nem villog, de én előbb az autóra kötöm, aztán dugom a konnektorba. Rákötött aksi nélkül meg még soha nem próbáltam ki.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Speeedfire #94853 üzenetére
Videó nem elérhető, de ha villog a kijelző, akkor előbb tedd akkura
Nyugodtan tedd rá, alapból nem is tölt, csak ha nyomsz gombot, és módot választasz. Ha már hosszabbítót lógatsz, tegyél a kocsiba hősugárzót is -
#47205632
törölt tag
válasz
Speeedfire #94847 üzenetére
Azért érdekelt a működése, hogy ezeknek az adatoknak mennyire lehet hinni, de ezek szerint pontosak, ha az ottani emberek telefonjaiból nyerik. Ma meg már mindenki bekapcsolt wifivel meg bt-vel járkál amúgy is, meg a telefonok 90%-a android eleve, így reális lesz valóban.
-
válasz
Speeedfire #94689 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, mert nekem meg 3 szett Bosoko után kerültek fel a Bosch Aerotwinek és sokkal elégedettebb vagyok velük.
Eddig jobban bírják, semmi fátyolos törlés vagy csíkozás, nincs hang irányváltáskor és nem nyikorognak ha nincs elég víz a szélvédőn. Igaz három szett Bosoko kijön az árából, de a komfort számomra fontosabb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #92283 üzenetére
Csak végig néztem azért...
Mondjuk nem értem miért lepődnek meg, hogy erősebb gázzal. Az autógáz oktánszáma 105 körül van...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #91983 üzenetére
Akkor add el és vegyél egy wrx-et, azzal már lehet kanyarogni.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Speeedfire #91981 üzenetére
Ha rendesen megcsinálják, alulra is raknak, hogy meglegyen a teljes trapéz, akkor az nem 30 perc.
Még mindig jár a zállat -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #91981 üzenetére
Ha megvan a gyárilag kialakított helye akkor igen...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #91979 üzenetére
Akkor esetleg egy vastagabb stabrudat betehetsz, ahhoz nem kell fúrni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #91973 üzenetére
Leginkább azért túrja az orrát mert orrnehéz, szóval a merevítés sem fog sínautót varázsolni belőle.
Ha nem túl drága bepróbálhatod bár akkor már érdemes hátra is tenni. Meg mondjuk keményebb szilentek, vastagabb kanyarstabilizátor...
mod:
BBD: Most majdnem rávágtam hogy a G9-ből már nem volt 1,4-es de így rákeresve abból is volt.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Speeedfire #91970 üzenetére
Hacsak nem minden nap kanyarvadászaton vagy akkor lehet...de úgy már hátra is kellene valamit tákolni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #91970 üzenetére
Utcai használatra szvsz felesleges.
mod:
Jorus: Ilyen terepen még az én földszintesem is elmenne.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Speeedfire #89415 üzenetére
Dragult a liszt, dragultak a pekek, igy a kiszallitok is, praktikusan a biztositok is emeltek
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Speeedfire #87807 üzenetére
1.2 TSI, de nem golf, jetta, ha csak egyedül használod, nem rossz az. Számomra meglepő volt, mennyire nehéznek érződik a Jetta. Kábé mint a kombi octavia.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Speeedfire #87807 üzenetére
1.2TSI
-
Snoop-y
veterán
válasz
Speeedfire #87521 üzenetére
Emlekeztet arra mikor szejjelborult az i VT-m
-
Snoop-y
veterán
válasz
Speeedfire #87519 üzenetére
Az hogy csak sir ffwd-n eleg vicces fel le ugral a keze es rang a feje ide oda de ez 2017-ben mar keves...
WUT?ffwd (gyorstekeres ) modban nezzed meg az emlitett videot es akkor stimmel a leirasom
Hjam akkor felvette a szopoalarcot rendesen...
-
Snoop-y
veterán
válasz
Speeedfire #87515 üzenetére
Osszefoglalnad? Nincs idom 1 oras videot megnezni. Hol a resz amikor arokba kerul ellopjak megbasszak a rendorok? Az hogy csak sir ffwd-n eleg vicces fel le ugral a keze es rang a feje ide oda de ez 2017-ben mar keves...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #87372 üzenetére
Ahol nem ér le a hasa ott igen.
Mivel fixen félig zárt állapotban van a középső difi nincs ez a szívás (ami jellemzően csak a szarul megírt szoftver miatt van) az alapvetően csak elöl/hátul hajtó verziókkal szemben, hogy nem kapcsol hajtást időben. Rosszabb esetben egyáltalán nem...
Iskolapélda rá a Honda CRV csúfos bukása: [link]
-
válasz
Speeedfire #87372 üzenetére
Fun lehet
(#87371) Reaper: de a gázolaj nem gyullad olyan könnyen, nem?
Üzemanyagszűrőt is cseréltél? Lehet fel kéne tölteni cuccal. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #87368 üzenetére
Jaja egy "mezei" viszkókuplungos állandó összkerékhajtás van alatta.
mod:
Torsen egyik Subaruban sincs.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
Speeedfire #87322 üzenetére
és Jorus!
Köszi mindkettőtöknek!
Csak nyárra szeretne felnit apu, és 35 illetve 42-est talált a mostani 37es helyére. Gumi méret szerintem marad.
-
mdani01
aktív tag
válasz
Speeedfire #87274 üzenetére
Hát ha a tesztekkel együtt 3 akkor vegyen mindenki motort a Mercitől (persze hogy az a legmegbízhatóbb..) Mondjuk a Renault megbízhatósága az utsó 3 versenyen csodás volt
Írj a Libertynek akik ezt a sok "újdonságot" kitalálták😃 -
mdani01
aktív tag
válasz
Speeedfire #87267 üzenetére
Jövőre is jönnek újak
Halo, 3 motor egész évbe..király lesz..
-
JoinR
őstag
válasz
Speeedfire #87263 üzenetére
Olyan már volt 30 éve is...és nem is volt rossz
-
hacki87
senior tag
válasz
Speeedfire #87263 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #87259 üzenetére
Igen meg ugye megy a downsizeing. A 2.5 szívó helyett van az 1.6 turbó a 2.5 turbó helyett van a 2.0 turbó és 3.0i / 3.6R helyett van a 2.4 turbó.
focvis: Amúgy ha tudatosan építed akkor kéne egy E-Golf amolyan M3-as metró pótlónak meg egy 330 Ci amivel lehet csapatni a zalai dombok között.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #87251 üzenetére
Az a 2,4 turbó motor jöhetne de ide sajnos a 2.0 turbót sem hozzák (csak a Forester XT-vel vehető meg). Mondjuk szomorú, hogy a 3.6R-t ez váltja de ugye ez a trend...
Focvis: Nem látok benne túl sok rációt de a 6 hangeres ok az valid végülis.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Speeedfire #87192 üzenetére
Kinek?
-
brumi1024
veterán
válasz
Speeedfire #87094 üzenetére
Hát tegnap is mért és örülök, hogy tököltek előttem.
-
válasz
Speeedfire #86976 üzenetére
4.8x1.8 minimum, figyelembe véve a várt parkolókat növelhető (OTÉK megkötések miatt minimum szám erejéig) de parkolóházban is csak 5x2.7 a bevett - tudomásom szerint.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Speeedfire #86976 üzenetére
és a meglévők 1/3-a ki is esne.
faramuci helyzet, én is újrahúznám a vonalakat -
VR6-Fan
veterán
válasz
Speeedfire #86818 üzenetére
Dynonal ujra meretve az ibizka 255-260le lett volna.
Fole mer a korbel es meg se tudjak merni a 390-400nm-t, alul el kellett venni a nyomast h megtudjak merni....Ennyi a story, itteni elozmenyekrt nem ismerem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gyúrósok ide!
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Sorozatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Le Mans Ultimate
- További aktív témák...
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Siguro AC-C140W Cool 9 Mobil klíma, mobilklíma + ajándék
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2906, 100% Akkumulátor
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Apple iPhone 13 Pro / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 85% akku
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest