- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Micsurin #338044 üzenetére
rendorseg megallapitotta felelosseget a masik auonak 2x is
aztan fellebeztek 2-3x ellene, nekem semmi papir nem jott ezekrol akkor
csak kovetkezo ev juniusban birosagra beideztek tanukent
ott mar a masik auto 3 utasa mar egyforman latta a lampat (helyszinen meg nem), meg nyilvan addigra az is kiderult, hogy szerintuk a felettuk levo lampat neztek mindharman a balra fordulas kozben, meg en meg a villamosinen kikerultem a pirosnal allo sort, es elejuk hajtottam(mert amugy ok vittek el keresztben 1 savot menetiranyukba)
valosagban meg az o iranyuk pirosa utan jon az enyem zolddel, raadasul ket lampa is van egymas utan ~40m-l es en a tavolabbitol indultam el, meg a nagykeresztben korben 2sec-g piros is van minden iranynak ...szoval egy 5sec-s piroson jottek be, mert hat a múúttttkóóósemjöttsenki
itt volt 2008-ban: [link]
az Arpad hid fele mentem (volna) a Robert Karoly krt-n, ok meg innen jobbrol jottek a aluljaro betonja mogul a balra kanyarodobol
ott alltam meg a villamossinen az oszloptol fel meterre, mert masfel savot eltoltaka rendor egybol levagta helyszinen, hogy ok qrtak el, mert nyilvan fejbol tudta a lampavaltast, hogy az en iranyomnak csak az ovek utan lesz zold, meg elotte megy a masik 2 irany is meg, meg korben piros is van
terfigyelo kamera meg itt nem volt akkorde a birosagon semmit nem szamit rendorseg velemenye, csak az, ami a birosagon van
ott meg 3 vs 1, mehetsz haza
beideztek tanukent, aztan csak azert nem vertek ram buntit, mert a targyalasig eltelt 9 honap es 6 honap utan elevultja es en mar nem fellebezhettem, mert az volt az utolso targyalasi nap az ugyben, az itelet jogeros volt egybol
innen indultam el es ertem oda be a keresztezdesbe ugy, hogy meg kanyarodtak [link] -
hobizoli
nagyúr
válasz
6030D #338035 üzenetére
hasonlot kovettem el kb 10-12 eve Marea SW-vel, egy rendorsegi helyszinelesnel
elqrtam a keresztozodest, jott szembol egy auto, egyik fenyszoroja tok semmi vilagitas, masik is mintha tavfenyen lenne, vagy fejjel lefele van benne az ego, kozben megfordultam.....
a rendorok persze kiintettek azt az autot, odaerek mogejuk, egyik rendor int nekem, hogy menjek tovabb, a masik pont kilep a keken ezerrel villogos rendorauto meg a megalitott auto kozul, es hogy ne sodorjam el, kicsit balrabb mentem
na a rendorok azert helyszineltek ott, mert vki kivitte a keresztezodes kozepen azt a kikerulos szigeten a kikerules iranyat jelzo tablat...a villogas meg olyan eros volt, hogy qrvara nem is azt neztem, csak hogy elmenjen az auto a rendor mellettezzel pont faszan nekimentem a bal elso kerekkel a kis sziget sarkanak, egybol mondta gumi oldala rajta, hogy kösssssssziiii
megallok ott 15-20m-l utanuk, mondja is a kis rendor, aki tovabb intett, hogy:
-magat nem akartuk megallitani, menjen tovabb
-de nemtok, mert a szegelykovel kicsaptam a gumit
nezi az elemlampajaval, jaa, aha, auuu, tenylegna, akkor kerekcsere, emelo elo, elso kerek lelazit, felemel, kerek le, mankokerek fel....csak
ahogy leengedtem ki is lapult, mert nem volt benne levego
...szivargyujtos kis mini kompresszor persze hogy nem voltmondta is a kis rendor, hogy ott visszafele parszaz meterre van egy benzinkut, ott probaljam meg felfujni
ok, megfordultam megint az uton, de nulla nyomassal a kerekben kb 30m-t mentem es lefordult a gumi a felnirol...ugyhogy telefonos segitseget vettem igenybe, felhivtam kb ejfelkor egy par ismerost (akikhez uton voltam), de mondtam nekik a teloba is, hogy LEGÁLIS AUTÓKKAL GYERTEK IDE, mert itt all ket rendorauto 4-5 rendorrel
kozben amig a kerekcserevel molyogattam a rendorok elengedtek utjara a rossz lampas autot, amikor ujra felrealltam fogtak magukat es elmentek ok is
kb 1 perc mulva odaertek a haveromek 5 olyan autoval, hogy masnap reggeli M1 hirekben braking news-kent szerepeltek volna, mert kb az ajtokilincs volt az eredeti meg a legalis az autoikban
volt egy 1.6 16v Brava (a Marea ennek a sedan/kombija)
mivel a Marea 2.4-s meg nehezebb is es ezert elol "nagyfekes" (=284mm), ezert 14"-felni nem megy fel ra elore, csak 15" vagy nagyobb, a Brava-n meg 14"-s volt
megoldas az lett, hogy 2 emelovel felemeluk az egesz autot a bal oldalon es a bal hatso 15"-s kerekem ment fel elore, a Brava 14"-s potkereke meg hatra (abban vmiert teljes erteku potkerek volt)gumishoz el, akinel par honapja vettem az uj gumikat, megrendelt egy ugyanolyan gumit, ami KO lett, meg adott egy masik 15"-s mankokereket uj szeleppel
mondta is, hogy ne aggodjak az miatt, hogy nem ertem oda a benzinkutra vele, mert szar volt benne a szelep, ugyhogy felfujni sem tudtam volna ott se -
hobizoli
nagyúr
válasz
Steve_Brown #337952 üzenetére
nalam muxik a Hahu
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bulikavagyok #337859 üzenetére
szép szín
Ladá-knál "strandkorlátkék" volt a neve ennek
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #337353 üzenetére
ultraracsingnak azert kisse hianyos az adatbazisa
pl a 147/GT/156 futomuve egyezik, de vmit listaznak a 156-hoz, amit a 147-hez nem
pedig az elso-hatso subframe, lengokarok stb 1:1 ugyanazde ha 156-hoz nezed, akkor kiirja, hogy ez meg az 147-hez is jo
ha 147-re keresel direktben, akkor meg nincs listazva
meg facelift elott/utan sem mindent listaz egyforman
a GT meg eleve benne sincs keresoben
pedig az egy Coupe 147, meg az alvazkodja is azzal egyezik: "937" -
hobizoli
nagyúr
válasz
f4lcon #337335 üzenetére
regebben lattam egy autoszerelonel egy olyan OBD2 kiolvasot, hogy felul volt egy ives tartoja, amivel kormanyekerekre ra lehet akasztani
naaagy erinto kijelzo, 12-13" koruli, es vmi embedded Win futott rajta
allitolag rendorsegtol(!!!) szortak ki ezeket frutti aron, vett is belole egybol kettot is -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #337356 üzenetére
OK, de ez amikor az árnyékokon is döccen már a másik véglet
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #337262 üzenetére
egyebkent ami meg sokat tud javitani ezen az a vastagabb "sway-bar", "anti-roll bar" vagy kereszt stabilizator rud
ez egy torzios rugokent mukodik a ket oldal kozott, vastagabb rudat csak egy nagyobb torzios ero tudja "megcsavarni"
volt a Marea SW-m, 2.4 10v JTD motorral, ennek elol 16mm, hatul 12mm a stabrudja
(a Marea az a 182-s Bravo sedan/kombi verzioja)az elsonek elegge kiszoposodott a szilentje, de pont volt egy Bravo 2.0 20v HGT bontas, abban meg 22mm az elso stabrud vastagsaga es szinte uj szilentek is voltak hozza
rakjuk bele azt
beficcen
a hatso maradt a gyari 12mm-s, de meg igy is rohadtul erezheto a diffi, hogy kevesbe dol meg kanyarodaskor a kaszni, es direktebben reagal kormanyzasra istovabbi elonye ennek, hogy a rugozasi komfort nem valtozik tole szinte semmit, mert a rugo meg a lengescsillapito marad az eredeti, csak az u.n. body roll hajlam csokken
az Eibach csinalt hozza 25mm-st elore, 20mm-st hatulra szettben piros PU szilentekkel
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #337126 üzenetére
ez miben nem volt 2010-g?
hagyjad mar ezt a baromsagot
1991-s TD Tipo-mban is volt minden amit felsoroltal + klima is
nemtom feltun-e mar, de itt az EU-ban is vannak konszernek, amikben takk ugyanaz valto meg motor van evtizedeken at minimalis modositasokkal, de alapvetoen ugyanaz
Fiat TwinCam (TC) motor 40 evig volt gyartasban, a FIRE meg 35-g
miben merult ki a karbantarthatobbsaga, amikor veztengely V-n belul volt a fotengely felett az OHV vezerlese miatt es kb le kellett bontani hozza a fel autot hogy hozzaferj egy cserehez, es kihuzhato legyen belole a hutok helyen?
vagy kicserelj egy nyomorudat meg szelephimbat meg behezagold vs hidrotoke
elarulnad olajcsere muvelete miben masabb, mint egy EU auton abbol az idoszakbol?
mert a juzernek nagyjabol ennyi dolga lehetne vele, vagy ennyi se, ott a szerviz -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #337122 üzenetére
az 1973-ban volt, de meg evtizeddel kesobb sem volt 5-6-s manual valto, meg a 3-4-s automatanal tobb, pedig motor igazan nem volt eros
tobb fokozat mellett nem kell magas input nyomatek, foleg ha nem is cel a 130mph-s vegsebesseg se
pedig lett volna hova berakni, meg eleg hely a tobb es szelesebb fogaskereknek
ha egy FWD autoba befer ez keresztben is, akkor egy hosszmotor+ RWD-be 1m-l hosszabb meg fel meterrel szelesebb bodeba mi volt ennek az akadalya?
1.5x akkora tomegu autok voltakolajcsere meg pont az amcsiknal volt sokkal surubb mar akkoris, meg most is
most is egy pick-up truck-l ha vontatnak, akkor cserelik a olajat valtoban es diffiben(!!) is, pedig valtora van huto, hiaba csak 2-3000 merfold van benne
igy mennek el azok 400k merfoldet, nem a gyari toltettel
az egy urban legend -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #337117 üzenetére
ja csak a feljebbre forgos motornal lehet rovidebb attetalt hasznalni, amivel a kerekre eso nyomatek no adott fokozatban
meg Busso-nal van melle 6 fokozat
sosem ertettem amugy a jenkik miert alltak meg 3 meg 4 sebessegnel anno, pont azzal oltek meg a motorokat...nem fert volna el abban bohom bodeban?
EU-s RWD autokban meg igen?
ez olyan, mintha mindig 2-sbol akarnal elindulni
VGG-s mukit szoktam nezni, megy 45-50mph-val autopalyan, de keruli ki meg a kamion is, es annyira feleslegesen sokat forog a motor legnagyobb fokozatban mar ekkor is, mert hiaba nagy ccm, meg alulrol van nyomateka, siman lehetne benne +1 fokozat vagy +2 is, es akkor literekkel kevesebbet zabalna kruzolva -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #337109 üzenetére
lojjéban lehetne tobb, 250-300 korul
egy Busso 3.2 V6 24v 250lo es azt 6300-nal tudja, szoval nem is forog igazabol magasra -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #337106 üzenetére
mi ez, vmi szivodizel?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #335997 üzenetére
faternak volt a Swift-je 1.3 8v 3 ajtos facelift-s egyseg, megvolt neki 6-7 evig az alatt 3x kellett kezifek bowdent cserelni meg 2x a kuplungot
pedig egy tank uzemanyaggal el volt vele masfel honapig, szoval azert sokat nem jart vele
csak a bal laba a kuplungon pihent
a kezifeket nem nem behuzta, hanem betepte
1x meg kerdezte is a szerelo tolem, amikor erte mentem, hogy faterod amugy mit csinal ezzel, hogy 2 eve az akkori muszaki elott is emlexem en csereltem ki a kezifek bowdent ezen, meg ugy 3 eve kuplungjat is es most megint azert van itt.... -
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #335986 üzenetére
nalunk van 85-s kulcs is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
majnkopf #335884 üzenetére
gyufa vagy pl a trafo haldoklik, vagy repedt a szigetelese, es ott kihuz testre a szikra
asszem ezeknel a regi 1.4-knel tipusbetegseg volt a gyujtotrafo egyebkent is, es az 1.6-set raktak ra cserekent, aminek mas volt beszallitoja
lehet korabban mar lecsereltek ez miatt, de 15-20 eves trafo azert siman lehet hibas
vagy vmi vakuumcso repedt, es falsot sziv a motor -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #335863 üzenetére
ott nekem kiesett a telefon a tartobol
hianyzik is az uttestbol egy darab a sin mellett [link] -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #335827 üzenetére
Puttonal ez sosem volt problema, mert a gyari kidorreno vege nem latszik ki a lokibol, ala kell hajolni, hogy lasd
olyan rejtett, mint ami manapsag a "divat", es nincs lokiben fake vége sem, a dob vegen a cso felulrol lefele-hatra nez ferden, "szalamisan" elvagva, es a loki also vonalaval egyvonalban
arrol barmilyen kepet csinalni
akinek meg vmi tunnnerebb fajta volt, az vkinek ugy volt megcsinalva, hogy V-band volt rogztiitve es levettek a veget a dobrol 1perc alatt, vagy magat a dobot -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #335118 üzenetére
eleg ranezni a BC-re is akar, 4.-ben kevesebbet eszik az auto, mintha 3.-ban menne ugyanannyi rpm-l, de kisebb sebesseggel
ezt nem erti meg a sok sötétzöld bicajnáci -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #335020 üzenetére
azert egy OZ Ultraleggera azert nem tunik pont lemezfelninek semmilyen szinben sem
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #335017 üzenetére
showcar felni helyett matt feketet kell hasznalni
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #334882 üzenetére
tipusbetegseg hogy a fekszervo devanderben kilukad a membran es akkor a szervohatas csokken... tizenparezer volt javitani
mivel nem szunik meg teljesen*, nem is tunik fel annyira
mi azt csinaltuk hogy vettunk bontoban egyet, abban megjavittattuk, es csereltuk ki, aztan ami abbol kijott ment javitasba egy masik autohoz
kicserelni meg volt 15-20perc....OK, az elso volt egy ora is
meg nyilvan csak akkora feknyomatekot lehet atvinni az utra, amit amugy a gumi tapadasa enged
155-s virslikkel eleg hamar vege van a bulinak, foleg ha 5-6+ eves gumik
-----------------
* volt olyan auto is, amiben mar nulla szervohatas volt, mert abban annyira keszen volt a membran, alig volt alapjarata is, mert ott beméretlen, fals levego kerult a rendszerbe
csere utan alapjarat is helyreallt, meg mondtuk a sracnak, hogy majd ne ugy fekezzen ahogy eddig szokott, mert akkor leharapja a kormanykereket
masik ami szinten lassan gyengul a fekhatas es konnyne hozzaszokik a juzer, hogy feknyeregben a kosztol megszorul a csuszka, es a fekdugattyu nem huzza magahoz elegge a nyereg masik oldalat es akkor igazabol csak az egyik oldallal fekezodik a kerek
meg a fekdobnal a felhalmozodott retek miatt sem mozognak jol a fekpofak, mert kitakaritani azt is minek, szinten csak az egyik fog es/vagy a ketto kisebb feluleten
MuhelyPRN-ban is sokszor javasoljak a gyenge hatso fekhatas miatt a takaritasat ennek
a fekfolyadek csereje sem szokott artani 5-6 evente
a "vasalo" Swift-kben azert dolgott meg egy idoben sok ABS kocka, mert tizenevesen is meg gyari fekfolyadek volt benne, ami retkes-oxidalt-"nedves" lett addigra -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #334875 üzenetére
mondjuk a puttokon azert eleg jo fek van
az ABS-seken 257mm az elso fektarcsa meg a frutti 60 lojje melle is
a 130lojjos HGT-n meg a 100lojjos dizelen 284mm az elso es 240mm a hatso az 1050-1100kg melle is
a 60lovas 1.2-s az meg 1 tonna sincs
persze ha be van rohadva a feknyeregben a csuszka es csak az egyik oldallal fekez, akkor kevesbe hatekony -
hobizoli
nagyúr
en a Nepligetnel alltam meg a Arpad hid fele tartro oldalon a vilimegallonal egy piroshoz ami a peron vegen van, a VW LT tgk meg eleg harcias lendulettel erkezett mogottem a savban
meg nem teljesen alltam meg, de a fekcsikorgasa elegge feltuno hangjelenseget produlkalt, ugyhogy abban lepesbeni tempoval lassan atgurultam a zebran az addigra mar nyilvan gyalog zoldben
gyalogok ket oldalrol is vissza leptek 1-2 lepest, mert mar kb lattak a csattot
a tgk a zebran tul allt meg 1m-l kb
a szembe iranybol pont jott ket motorosrendor, de le se szartak a szituaciot, hogy tgk hagy egy szereny 20-25m feknyomot "50"-l -
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #334726 üzenetére
standalone ECU-val es E85 mellett mi 875cc/min-t raktunk be
az 4bar-n 1000cc/min
de barmennyival nagyobbat is be lehet rakni ha ra van irva az ECU, max azt aranyosan kisebb idoablaknyira vezerli ki
ha van egy bejaratott es popularis setup, meg ECU sw megirva a 390-kre, akkor nyilvan azt kell hasznalni
annal eccerubb sosincs
masok kitapostak az osvenyt ra -
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #334707 üzenetére
240-s injektor a PuntoGT-ben 175-180lo-ig OK
270-s 200lonal
336-s 240lonalezek voltak occsoe elerhetoek
de a fuel pressure regulator (FPR) egy un nem_linealisra volt cserelve, ami 1bar toltonyomasra 1,7bar-l emeli a fuel rail nyomasat
ez ertelemszeruen 1,7:1 szorzos
azaz 1.5bar-nal ~2.5bar-l emelte
ez amugy visszaterheli a benzinszivattyut, aminek ezzel csokken(!) a szallitasi kapacitasa literben
letezik ilyenbol 1,5:1 es 2:1 aranyu is
ezzel az injekotorok nagyobb 10%-l ccm-sek lesznek nyomas alatt, es extra dusitast meg jobb porlasztast tud kepezni is
extra dusitastol aglisebben reagal egy teligazra meg csokken a turboluk is -
hobizoli
nagyúr
válasz
dellfanboy #333613 üzenetére
nem biztos hogy megvettek
lehet a nev tulajdonos akart tobb ammot kivenni, vagy eladni nekik a reszesedeset olyan aron, hogy inkabb csinaltak egy sajat ceget, sajat nevvel...o meg dugja fel maganak speedzone nevet
uzletben nem igazan van baratsag -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Szoszo94 #333372 üzenetére
itt meg ugy vannak vele, amig nincs defekt, jojazhe'
par honapja is allok lampanal kanyarodosavban begurul mellem egy 3.5t-s tgk a egyenesen haladoba piroshoz, hallani azt a tipikus betetvasig le van kopva a fekbetet hangot
segge is ugy ult hogy abban nem 1 tonna cucc volt hanem 3-4
es akkor az ilyen is jon a vasig kopott fekkel -
hobizoli
nagyúr
válasz
Tsebacsi #333365 üzenetére
tgk-kat siman evente kene vizsgaztatni, vagy futott km alapjan, 50k km =muszaki
kikotik az orat akkor 10 millio bunti meg jarmu elkoboz
flottaknal meg egybol szigoriott muszaki az osszes autonak
egy GLS-s futar auto egy ev alatt lever 60-80k km-t, 15-20k km-nel mar mintazat alig van a gumin, de amig nem kap defektet nem cserelik
kepzeld jobbos kanyarban kap egy bal elso defektet
ugy meg kene rangatni ilyenert a GLS-t is, hogy inkabb idoben cserelje, hogy legkozelebb ezen nem allna le szarakodni az se, meg a tobbi futarceg se
cegnel is jon a magyar kamion, kimegyek hozza a CMR-ert, kerdeztem is tole kicsit vicceskedve, hogy ujabban ilyen slick is engedelyezett mar?
nevetgel egyet, hogy fonok nem csereli, amig nem muszaj
ja OK
aztan igy jon veled szemben a 40tonnas tgk a kozuton
egy ilyen kap egy defektet azt qrva nehezen fogja meg a sofor, hogy ne taroljon le 2 savot
ez itt erosen munkavedelmi kerdes is
niiiiicsrááápééééz? egy penzkereso jarmunel?
jaaa, hat nem kell szetlopni a bevetelt
nem baj, akkor jarmu lefoglal es napi 50k a tarolasi koltsege
tuti lenne masnapra ott egy garnitura gumi
majd lehet a evi 3 egzotikus nyaralasbol ezentul csak 2-re fogja futni a fonoknek -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
en meg lattam olyan videot, hogy okosba' egy dugi potmeterrel tudjak allitani mennyi legyen az ertek, amit a muszer mutat a gepnek
ugyhogy ott live videot is vehetnek fel rola akar, hacsak nem kormol ugy, mint egy "rendes" trédéjí, akkor fasza lesz
termeszetesen a kornyezet ki volt blur-zve es csak a monitor latszott, hogy ne lehessen a hatterban lathato akarmik alapjan se azonositani az adott muszaki allomast
de nem lennek meglepodve azon, ha ez sok helyen meg lenne igy tunnerolva reges reg -
hobizoli
nagyúr
válasz
macilaci78 #332750 üzenetére
attol hogy BME meg a ELTE elott 15-20 percenkent vegig csoszog egy vili a Nádorkertig nem fog tortenni semmi erdekes
de par eve is 40-50Mrd-t saccoltak erre azok, akiknel meg egy beruhazas sem jott ki annyibol, amire terveztek*
pl 10x ennyibol epult meg a 3x ilyen hosszu M4 metro, amire ugyanezek ugatnak azota is
*: vagy lasd a lezerjancsi HÉV-je Szeged es Hmvhely kozott is, ami 18-20Mrd-rol kezdett, hogy elvileg megerje elkezdeni csinalni, aztan a muszaki tartalom is csokkent es 90Mrd felett allt meg
kozben meg a lakott teruleten kivuli reszeken hasznalt sinbol van a palya, van meg egy vaganyos is es villamositva sincs
eredetileg meg ketvaganyos villamositott palya lett volna vegig ez is -
hobizoli
nagyúr
M2-t eleve at kene tenni akkor mar a lakotelep oldalara ahol a Örs-tol kifele a HÉV is jar
annak semmi ertelme perpill, hogy Pillango utcanal a 2x2 savos ut tuloldaln all meg, es a fel-leszalloknak is at kell zebrazniuk oda-vissza
meg a 4-5 evvel ezelotti tervek szerint a Örs-nel a Árkád, Sugar kozott is lenne egy nagyobb gyalogos hid es a 1 szint magassagaban allna meg a HÉV, a jelenlegi allomas felett
aztan onnan a ÖMV-Meki Kerepesi ut - Kereszturi ut lampas keresztezodeseig mar nem is felszinre, hanem a felszin sikja ala menne le, de egy felul nyitott(!!!) alagutba, hogy a szintbeli keresztezodesek megszunjenek, amibe egyreszt beesik az eso is, meg balesetbol fakadoan bele is lehet esni
de ha mar egyszer eleve kiassak az aknat neki, akkor miert nem csinalnak ra tetot is...?
Váci uton a Dozsa György uttol kifele meg a meg az Nagyvarat tertol kifele Üllői uton is igy halad kifele a M3, csak kozepen melyvezetesu "nehezmetro" az is -
hobizoli
nagyúr
válasz
Vismajor01 #332715 üzenetére
M4-nek is ki kene mennie Polus/Azsia centerig, ahogy eredetileg is terveztek
amugy pont a vitezy volt az egyik legfobb ellenugatoja M4-nek veke.hu-s megmondoember koraban, amikor meg a Demszky vezette Bp-t, es barmi tortent a varosban le lenyilatkozta hogy az most pont miert is sz4r, hogy az akkor ellenzeki szent fidesz velemenynek hangot adjon ezzel, akik mar 1998-ban is visszamondtak az egeszet, pedig akkor a ruszkik az allamadossaguk fejeben megcsinaltak volna
akkor vitezy szerint napi 100k utas volt az a limit, ami felett megeri a metro, es az M4 60-80k-t fog tudni a teljes vonalon
eleve nyilvan lefele hazudott akkrois hogy hihetobb legyen a nezete
nos, ehhez kepest ugy 180-200k jelenleg, hogy vegulis csak a fele epult meg
M2 kimenethene a Deli PU-tol folytatva BAH csomopont M1M7 bevezeto Törokbalinti oldal meg Kistarcsaig atveve a HÉV-t keregvezetesben
itt egyebkent is ez a terv hogy egy nyitott(!) alagutban futna az Örs-tol kifele, es az Örs-nel lenne keresztezodesben egy qrva nagy hid amin oldalt valt a M2-rol a HÉV-re
a 17.ker-re is volt tervben egy szarnyvonal Rakoskeresztur kozpontra, amit mar lehuztak
M3: Kapmegyer-Dunakeszi a felszinen, illetve Vecses-Ferihegy2 az Ulloi-t kovetve keregvezetesben
M4: M1M7 bevezeto Budaörsi oldalon illetve Polus/Azsia center M3M0 csomopont
amig ez nincs meg qrvara tok felesleges tííííccsukkki-sat jatszani esz nelkul
Bukarestben 1979 novemberben indult az elso metrovonal, itt az M3 1980 marciusban mar kijart a KöKi-re
ma ott 78km-nel tartanak 5 vonalon, ami teljes 1896 ota letezo bp-i metrohalozat pont 2x-e mar
es ez egy romaniaban, erted?
Praga 1.3millios varos, 65km jelenleg es epul egy 10km-s uj vonal is
Bp-n ezzel akkor lennek pariban ha most lenne 90-100km
ott az M2-s vonal 26km egymaga, ami annyi, mint az itteni a M2+M3 egyutt
varos nyugati felen az ottani "M0" korgyurunel van a vegallomasa, azaz bejossz 500m-t es ott a P+R is, meg fel tudsz ra szallni
....hat igen, lehetne igy is csinalni -
hobizoli
nagyúr
válasz
tototos #332708 üzenetére
mi a reszerdmeny? itt egyelore az megy hogy lezarunk meg kitiltogatunk
de infrastrukturalis meg kapacitas fejlesztesekre meg megy vallvonogatos pingvinezes, hogy niiiiicsrááápééééz meg óóódddmega reggeli csucsban tomottek a jaratok igy is...erre mi a terv?
itt a sotetzoldeknek max annyira telik csak az ezzel kapcsolatos vilagmegvalto gondolataikbol, hogy vilag kulonbozo reszeirol osszeszemezgetnenek minden korlatozast egy a vilagon sehol nem letezo giga-mega combo-ba, amiket olyan helyekrol szedtek ossze, ahol a varos metrohalozata ezzel a 3-5x meg 10x-e a bp-inek 100k fore szamolva
nezd meg miket olvasol barmelyiktol
erdemi(!!) kapacitas es infrasrukturalis fejleszetesekrol SOHA egyik sem beszelmegy par ilyen alibizgetes par eve, hogy a Bajcsy-n is lenne vilivonal attol fudejo is lenne a jolika neninek, hogy 400m-ert felszallhat ra -mashol ennel tobbet setalsz a legkozelebbi buszmagalloba es Bp-n belul vagy akkoris-, de ettol meg a Maglod felol meg 16km-t(!!) mesz a Bp-n tablan belul is az Örs-g a fika kapacitasu P+R-be tovabbra is
a masik ilyen csucsokossag, hogy a BME elott is legyen vilivonal budai oldalon a MOL szekhazig
na attol is de qrvara sokkal jobb lenne, meg tehermentesulne a varos
ahhaaa, deeenem oda kene beeroltetni +1 vmit, ahol minden sarkon jart mar 20-30 eve is 3 jarat....
-
hobizoli
nagyúr
igazabol az a nagyobb baj hogy Bp-re be kell jonni kelet felol 15-16km-rt, amire van egy P+R, meg tomegkoz csomopont
utana meg mennel a M2 metroval 10km-t, ha vegig is mesz vele a teljes vonalon, mert annyi az Örs-tol a Deli PU
woooow
eleve a metroknak régesrég qrvara kijjebbre kene jarnia, meg P+R-bol sem csak ennyi kene legyen, hanem 8x annyi, amit eddig sikerult ossszehozni, ugyanis a BKK oldala szerint meg 4000(!!!) P+R hely sincs egesz Bp-n [link]
ez a torold ki a kis segged vele kategoria, alibizni lehet vele
ha ennyi autos lerakna az autot a P+R-be es menne utana metroval tovabb sem venned eszre igazabol a napi 430-620k-s utasforgalom mellett, amit a M2 es M3 amugy naponta szallit, mert az 0,9% illetve 0,6% ezeken nezve -
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #332393 üzenetére
Amsterdam-nak ez mellett a fele lakossagara is 30%-l tobb km metroja van, mint Bp-nek
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tsebacsi #332341 üzenetére
pedig vitezy+tarlos elvti meg karigeri is sokat dolgoztatott a lampa programokon, hogy romboljak forgalom tempojat generalva ezzel a dugokat... hogy utana hivatkozasi alap legyen a forgalom korlatozasokra
multkor en a Alle-tol mentem vegig a 18ker-ig zero pirossal a Ulloi-n -
hobizoli
nagyúr
válasz
bulikavagyok #332336 üzenetére
kozben 30-l egy bicaj is tud menni siman, amin tized olyan fek sincs ehhez, mint egy random auton
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #331829 üzenetére
az lehet 3 kisebb kapacitasu, regebbi uzem, amit kivalt egy nagy
vagy osszevonodnak a gyartas egy masikkal egy helyre -
hobizoli
nagyúr
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Vismajor01 #331727 üzenetére
foleg a hogy tizeneve motorkod van csak a forgalmikban, azaz kb sosem derulne ki ha nem mondjak meg, hogy cseres volt a motor benne
sokszor amugy lehet olyan oka is ennek, hogy a 120k km-s vezerles 95k km-nel elkoszont, aztan olcsobb volt egy masik motort venni egyben, mint egy hengerfejet felujittatni, foleg ha qrvara szertverodott amugy a furat is
a vezerles meg ugyis uj lenne azon is
vagy csak az elozo tulaj okosan igazi pennyfcuker modra utántöltikézte csak az olajat rendes csere helyett, aztan az olajsar lemattolta az egeszet -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #331705 üzenetére
"én látok"
jajaja, mindenki mast, aki rajta kivul vilagit
a "kedvencem", amikor ket ilyen agytroszt bicajos osszeutkozik a sotetben, mert "én látok" -
hobizoli
nagyúr
válasz
Rowon #331177 üzenetére
vannak felujitos cegek is, pl a Fer-Vill a IX.ker-ben
meg olyan helyek is akadnak, hogy odaviszed a Te generatorodat, es a popularisabb autokhoz van cseredarabjuk keszen felujitva, egybol adnak egy masik olyat helyette
dizel 147-mben igy csereltunk generatort egy honapja a vezerlescserevel egybekotve
az nem doglott be, de csak 13.6V-t akart tolteni szivargyujtos kijelzos USB tolto szerint, en meg nem vartam meg, hogy teljesen beajuljon -
hobizoli
nagyúr
válasz
Rowon #331158 üzenetére
lehetseges pl:
-generator feszszabalyzoja siman el tud hasznalodni idovel, ha a kopó, grafiterintkezos fajta - csere
-tekercs zarlatos lett maga az alloresz
-nem erintkezik a sarunal vagy az oninditonal rendesen, es az akksirol megy az auto igazabol, amig megy, mert a toltes nem jut el az akksiig
-a generator gerjeszto vezeteke szakadt, akkor generator jo es forog a vakvilagba, csak semmit nem tolt
-csomagtervilagitas egve maradt es leszivja az akksit -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #331035 üzenetére
amikor meg mondod, hogy elobb ehhez kene infrastruktura is, jon a nagy duma, hogy Bp-n vilagszinvonalu a tomegkoz, ugyhogy minek
ahhaaaa, deeeeee
Afrikahoz kepest tutimeg itt ezek az sötétzöldek szerint ehhez nem metrot kellene csinalni, ahogy mashol is csinaljak amugy, hanem bicajutakat mindenhova, meg villamost, mert 15 perces varos es automentesseg rulla'
ezekenek egymast kezet fogva ki kene menniuk meggyozni Praga-ban Parizs-ban barhol az ottani illetekes varosvezetoket, hogy ti mind hulyek vagytok bakker, hogy metrot epitetek erre egy raklap dragakoert, amikor mi itt Bp-rol tutira vagjuk mi a konkretsag
eleve a "15 perces varos" azt jelenti eredetileg, hogy minden kozintezmeny, bevasarlasi lehetoseg (nem a sarki fuszeres gézabácsi kizsbóóóttja) es gyors tomegkozlekedesi lehetoseg (ami nem egy varosnezo, fel keruletet bejaro buszjarat 22. megalloja), elerheto a lakohelyedtol max 15 perces setatavon(!!!!!!) belul, ami egy ~1km-s kört jelent a gyakorlatban
ez egyelore sok helyen meg autoval sincs meg, nemhogy gyalog, ugyanis a fovaros rohadtul nem csak a city core-bol all a Ferenc krt-n belul
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Emunem #331036 üzenetére
....es latsz benne fel orankent egy bicajost
ezzel az is baj, hogy az ingatlan erteke ettol nem noni fog, hanem csokkenni
hiszen a vevok egy resze alapbol kiesik
autotulaj nem fog olyan helyre koltozni, ahol az autot nem tudja lerakni
az meg hogy de majd ezert eladja az autot vegre, elegge rohejes gondolat
nyilvan eddig se tuti csak azert volt neki, hogy legyen
mindig jonnek ezekkel a lezarogatos dolgokkal, hogy bezzeg nyugaton is ez van, ja csak ott vannak kialakitva melygarazsok meg parkolohazak 1-2 sarkon belul, nem csak kib4sszak behatjani tilos tabat csutortok delutan es onnantol óóóódddmeg, a lekozelebbi pakolohaz meg fel kerulettel odebb van
P+R-bol van BKK oldala szerint 4000 hely, abbol 1500 a Kelenfoldi PU-nal koncentralodik azt is 10+ eve csianlatak M4 metro miatt, mert EU-s kovetelmeny volt melle
ha nem lett volna az, meg annyi se lenne
ezzel akarjak megvaltani a vilagot
Bécsben 30k P+R van, meg az ugyanekkora lakossagra 2x ennyi km-s metrohalozat, ami ott kijar a kulvarosba is, nem csak a Maria Terezia idei csaszarvaros teruleten jar -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #331031 üzenetére
tudod, ez a utopisztikus automentes varosrol a haluzgato, sötétzöld bicajnácik nagy otlete az autos forgalom szándékos ölése, lassitasa, mert amugy keptelenek epkezlab alterenativat nyujtani ra pusztan a kepzelgeseikkel, csak ha tomegkozlekedes szintre butitjak
azt meg fejleszteni ehhez nyema, akkor jon a CD track 01: niiiiiiccsrááááápéééhéééééz -
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #331000 üzenetére
multkor kivittem mutert reggel a Keleti PU-ba egy kora reggel indulo RJX-hez
a 6-s vaganyon allo belfoldi jaratra 06:15 volt irva a indulas, de 06:17-kor meg bent allt
kb nem is MÁV lenne, ha mar nem eleve kesve induna mar el is
ket het mulva jott vissza, 21:19 helyett 21:55-re volt irva az erkezes a nagy kijelzon, ezt a magyar hatartol Keleti PU-g szedte ossze, mert az ÖBB-nél nem kesett, de csak 22:04-kor allt be a vonat a 9-s vaganyra
szoval meg kesik a vonat a kiirashoz kepest is kesett +9 percet -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #330959 üzenetére
nem teljesen csak annyi, mert a flat-plane helyett cross-plane a fotengelye, amit a Ferrari sajat maganak nem hasznalt
ezzel amcsi V8 szeruen bugyborekolosabb, limuzinhoz jobban illo a hangja, meg alulrol tobb a nyomateka, de ezert meg fent "elfogy"
meg amikor Thema-ba bekerult, akkor az mar egy kifutott modell volt, leven akkor a Ferrari mar a 328-st gyartotta a nagyobb, 3.2-s motorral es 270 loval:
"A very unusual Dino Quattrovalvole was used in the Lancia Thema 8·32. It was based on the 308 QV's engine, but used a cross-plane crankshaft rather than the Ferrari-type flat-plane. The engine was constructed by Ducati rather than Ferrari, and was produced from 1986 through 1991."
308-ban a 3 literes V8-s motor is 245-255lo volt, nem csak 205-215 -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #330416 üzenetére
telen eleg konnyu eszrevenni, mert belulrol parasodik/lefagy a szelvedo
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #330248 üzenetére
azt csak azert irtam, hogy mennyire balfaszkodas igazabol, amit csinal
magadnak nem allsz le ilyenekkel szarakodni, pedig nem csinalsz belole videokat tobb szazezer embernek
azt a Fiat 1500-t se ertettem miert nem veszik ki a motort belole boritja szet darabokra, meg ujitjak fel ugy, nem csak azt javitja meg rajta, ami eppen latszik, hogy szar es a helyen probalja csinalni fotengely szimmering cseret is, ami kint 5 perc alatt lett volna meg, meg latszik egybol is, hogy szarkardan razdkodas ugyanez volt, egy szilentet kicserelunk, aztan jaj nem lett jobb
akkor masikat is kicserelunk, jaj most sem lett jobb
hatso futomuben meg a 3. szetszedesnel is volt "eredeti" szilent, amivel vette az autotazzal kezdtem volna, hogy minden futomuszilent gombfej csere
-
hobizoli
nagyúr
válasz
f4lcon #330223 üzenetére
Csikos olyan vontatottan lassan magyaraz, hogy tobbszor is azt vettem eszre, hogy bealudtam a videon es mar vege van
meg amit a Triumph-l el tud szopni, az nem mindennapi
mindig megy a duma, hogy a regi autok egyszeruek, gyujtas meg benzin legyen, aztan kimegy a vilagbol
nos a Mille Migla-n par eve csak azzal szopott vegig vegtelen+2 megallassal, mert a nagy felkeszites ellenere logott a rotortengely a gyujtaselosztoban meg a benzinszurot b4szta kicserelni meg az auto aljarol vmi ertelmesebb es joval hozzaferhetobb, szerelhetobb helyre atrakni is...
...ami annyira alap kene legyen egy tobb ezer km tura elott, hogy lista legelejen kellett volna lennie ennek a kettonek -
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #330053 üzenetére
Az elso kep az inditaskori, a masodik miutan megnyomtam a jobb szelso kerek genyokan azt a felso sargas szinu gombot.
A klima hopiheje azert nem vilagit egyiken sem, mert -0.5 fok volt a kulso homerseklet, es +3 alatt az letiltodik.
Ez a benzinesben van, de a dizele is tokugyanez nyilvan. -
hobizoli
nagyúr
nemtom, de ez ezekben ilyen 25+ eve mukodo tema, mar az FL elottieknel is ilyen volt
a digit klimat nem szoktam kikapcsolni sosem
de +3 fok alatt letiltodik es +5-nel lesz ujra aktiv, ha kozben nem lett kikapcsolva a gombjaval
de en nem kapcsolgatom ki osszel se, telen-nyaron mindig be van kapcoslva
ezert se kellett tolteni bele gazt 2017 ota se, akkor vettem az autot
nyaron elmegyek 50m-t a sarokig es mar erezhetoen fujja a hideget a szellozoracsokon
alapvetoen digit klimat nem is szabad kikapcsolni, mert akkor idonkent karbi jelleggel megjaratja a gazt es vele egyutt az olajat is eszrevetlenul is, es nem hagyja kiszaradni es porozussa valni a tomiteseket a rendszerben
a hutogaz azokon a mikrorepedeseken tavozik el a rendszerbol lassan
ha nincs meg egy minimum p nyomas, akkor a klima mar nem fog elindulni, mert ugy veszi, hogy lukas a rendszer
ezert az automata klima mindig legyen bekapcsolt allapotban
manualnal kikapcsolod osszel, majusban meg be, akkor lehet mar pisloghatod miert nem megy a klima : elszokott beloe a hutogaz, mert honapokig nem ment
ilyenkor mar altalaban nem eleg csak feltolteni ujra, mert ujra el fog szokni lassan 1-2 het alatt belole
pont ezert szoktak mondani klimasok is, hogy karbi jelleggel hetente 1x par percre kapcsold be a manualis klimat
elfelejted hetekig-honapokig, akkor utana mar nem kell kapcsolgatni
Ignis-be mindig benyomkodtam, aztan egyszer itt allt sokaig az alvazszamos bulija miatt, akkor nem, hat nem is mukodott benne mar a klima utana.... -
hobizoli
nagyúr
masik, megyunk a 1.5dci Kangoo-val, zold lampavaltasra ragurulva 1000rpm-rol csusztatott kuplunggal gyorsit ki a pilota ahelyett, hogy csak siman visszavaltana egyet es ~1500-rol tenne ezt
egy kicsit berezonalt a motor ott is a terheles miatt
klima megy persze -hogy azt a keves fotengelyi nyomatekot is zabalja vmi...- , mert nyar volt, puttony koppig, bar nem nehez cuccokkal
ezeket a szervizeket reszben rajuk vernek, asszem lenne pislogas
es nem az hogy nok csinaljak ezeket, hanem ferfiak, mintha egy antitalentum lenne vezetesben
es nem, annyi sincs benne ha vki ott ul mellette legalabb akkor megprobalna normalisabban vezetni....vagy lehet ez az volt mar?
masik.... allunk egy cimen, jon oda egy kornyeken jan oda egy masik, fiatalabb kollega is, es ahogy jon az egy iranyu utcaban hallod a vasig kopott fekbetet jellegzetes surlodo hangjat ahogy forog a kerek+fektarcsa
felreall ott o is mellettunk elgurulva 2-vel utanunk egy szabad helyre....
amikor kiszallt kerdeztem ott tole, hogy
-ezzel a betetvasig lenyalt fekkel nem gondolod, hogy nem kene jarkalni?
-hat en szoltam napokban a gepjarmuveskenek, hogy fura hangja van
-es? ilyennel nem kene jatszani, vmi gebasz van, ugyis teged vesznek elo elso korben
-de hat nem jeleztek vissza mikorra vigyem be az autot
-ne nekik szolj, hanem a munkavedelmisnek, es majd o egybol fog intezkedni, kulonben varhatsz, amire azoknak eszukbe jutsz
elkezdtek ott egybol ketten is telefonalgatni, hogy mi legyen... kb 10 perc mulva a fiatal srac szepen lassan elhaladt ahogy jott is
gepjarmuvesek meg tipikusan olyanok, hogyha nem allt meg, akkor jojazhe'
majd megnezik vmelyik nap a heten vagy a jovoheten...menjunk kavezni meg cigizni -
hobizoli
nagyúr
nekem a digit klimas 147-ben megnyomom a elso szelvedo paratlanitast, akkor erezhetoen gyorsabban futi fel a vizet is, mintha csak siman mennek es az futene fel
de a benzinesben is, nem csak a dizelben
egybol behuzza a hatso szelvedo futest es a tukor futest is
szerintem vmi elektromos segedfutes lehet a vizkorben erre, mert a futoszal a szelvedoben tuti nincs, meg attol a hutoviz nem melegedne gyorsabban
ekkor uzemmodot valt az egesz panel, a ket oldalt a hofokok helyett HI jelenik meg es a venti fordultot is 1-sre veszi
amikor az 50 fokot eleri viz, es megmozdul a vizhofok mutato, akkor 2-s fokozatba veszi a ventit
par perc mulva kikapcsol ez a funkcio es visszall az eredeti beallitasra
de addigra 65-70fokos szokott lenni a viz kb
de ha csak a hatsot nyomom be, akkor az elsot nem csinalja, es a digit klima is marad eredeti allapotban -
hobizoli
nagyúr
válasz
bandus #329943 üzenetére
a juzerek eleg keves resze, aki igy hasznalja az autot, de az olajcserenel ezt szeretnek tartani melle
kepzeld a flottas autokat
30k km stabilan, kozben varosban jar vele egesz nap, egy nap 10-15 ugyfelhez is
meg mivel nem az enyem, hidegen is kuldik is neki, ahogy kelllattam en is csodakat
meg anno Astra 1.4, beultunk, inditas utan meg az alapjaratot se vette fel, nagygaz 1-2, nagyfek, es mar a kijarati soromponal alltunk
ott vegre be tudtam kapcsolni az ovet legalabb
1-1,5km utan mar siman meleget fujt a szellozokon decemberben ugy, hogy reggel ota a parkoloban allt az auto a 0 fokbanmasik gyogyos, 7-kerben allunk a pirosnal Wesselenyi utca-nal, 1.6CDTI Opel, 4-n ulunk benne, zőőddd, megmozditja a bodet 1-sben, jarokeretes mamika tempora, akkor bevalt 2-be, hogy ~600-s fordulatrol kiszenvedte magat a kötútra (Blaha felé) az auto
amire odaertunk a viliperon masik vegen levo piroshoz, akkorra ert fel 900rpm kore nagy nehezen, hogy ne dadogjon/rangatozzon
ezt a DMF tuti megkoszonte volt benne 35k km akkorceges rendezveny a kozelben, 2 autoval megyunk ra, szinten let Opel
, 65 ill 75k km volt bennuk, mindkettoben ugy csuszott a kuplung, mintha muszaj lenne
felhivtuk a gepjarmuves mukit meg a ceges benti parkolobol, hogy azert legyen rola infoja, de nem tudott rola, hogy csuszna a kuplungjuk, mert mindenki csak hasznalja, es ki tudja miota lehettek ezek is mar ilyenek, senki nem jelentette neki eddig egyiket se
masik auto persze nem volt....ablakmoso takkra kifogyva mindkettoben, azt ontottunk bele 2-2 litert a csomitartomban levobol, hogy legalabb annyi legyen bennukkihelyezett rendezveny videken, megyek sajat autoval M7-n, jon egy Astra mogottem 160 felett, mert en mentem a GPS szerint 155-l es azert lathatoan erkezett ram
kihuzodok elole, elmegy...
odaerek a celhoz, ott all az az Astra, ami M7-n elment, nezem a seggén: 1.4 16v
azaz o kb uveghangon ment 170-175-l a ~90 loval -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #329864 üzenetére
azert 100 eve ez sem igy ment
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest