- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
tboy93 #232255 üzenetére
Nekem sose volt ingerenciám ilyen helyeken tárolni bármit is.
Főleg mivel totál karcolódik az összes ilyen felület.
Csomó ember kulcsot pénztárcát tart itt, engem a rendetlenség rohadt módon zavarna, oldalsó rekeszek is üresek nálam, max kesztyűtartó ami tömve van.Nekem tetszik ez az újrahasznosított irány, persze nem bőr, de a kopogós olcsó műanyag elemeknél tuti karakteresebb. Viszont az ajtó felső részén a textil rohadt mód koszolódik…
-
válasz
macilaci78 #232063 üzenetére
Tegnap pont jött szembe 4 sávos úton (6-oson zúzott a nullás felé) belső sávban bukósisakkal (rolleres), szerintem 60-70-el biztos ment, mert a szélsőben jövő kocsiknál sokkal gyorsabb volt…
-
válasz
molnarpeter #231910 üzenetére
Nehezen tudják le kommunikálni egzaktul, ezt a sok kötelmet, ez alapján akar a 100ast is tolhatom, hatósági fix áron, hiszen kútoszlopra vonatkozik.
Közlekedési morál, meg katasztrófa előzékenység tekintetében, tegnap taxis húzta rám index nélkül, buszsavból normal sávba, mert a busz megállt… és azt kivárni már derogált neki… közel satut kellett nyomni (ultrahangra vittem a feleségemet, rohadt mód örültem), hogy beférjen… egyszer egy ilyen taxist nagyon helyre teszek, mert ez a sokadik ilyen mutatvány….
-
Múlt hétvégén Z találkozó volt összesen 26 autóval, Lillafüred végállomással. Reggel esett picit az eső, mire indultunk pont elállt, volt benne egy kis pálya (Gyöngyösig), meg sok-sok kanyargós rész, szerencsére alig volt pár autó, nem is értem igazán miért, többen nagyon normálisak voltak, próbáltak tempózni, vagy első lehetőségnél elengedtek minket, egy kihaénnem volt persze, de ez benne van a pakliban.
Útvonal: Parád-Recsk-Sírok-Eger majd Répáshuta-Lillafüred, természetesen vissza ugyanez, 1 teli tank 100-as benzin bánta.
Egészen pontosan 51 liter, 100-as, 729 Ft/l, 392km. Fogyasztás: 13l, ebből azért látszik, hogy nem gurulgatós volt a tempó, többnyire 10-11l körül eljárkálok vele.
Hazafelé mikor már egyedül jöttem egy Colt CZT keménykedett (biztos volt valami okosság rajta srácok nagyon vigyorogtak benne) de azért 220-230 körül elfogyott. Akarom mondani 120-130 körül.250 körül engedtem el a gázt, hogy beérjenek, mert nyitva volt még a tetőm.
Kivételesen más képe: bár picit megpiszkáltam
-
válasz
MunezXBK #230734 üzenetére
Sajnálom. Nem vigasztal, de nekem tegnap sikerült a garázsba pakolásznom, és a polcról lelöktem véletlenül a fűmag/trágya szórót szépen megpattant a Z4 ajtón vissza a plolcra majd újra a kocsinak… lett egy 4-5 cm-es karc függőlegesen kellően látványos, második kör nem lett maradandó.
Nincs még kültéri tárolónk, minden is a garázsban van… egy darabig mantrázgattam csúnya szavakat az udvaron.
Egy vigasztal az anyóssajtón van, nem ott szállok be, így kevesebbszer látom majd. -
-
-
válasz
Vismajor01 #230194 üzenetére
Jó kis tapasztalat, néha tényleg jól jön, hogy átmegy mindenen gondtalanul az ilyen felépítésű autó, cserébe azért fogyasztásban mindig több lesz, mint egy átlagos felépítésű. Kérdés mennyire kell állandóan a méret, mert állandóan kell cipelni ezt a hatalmas “testet”.
-
válasz
Puma K #229603 üzenetére
Nekem is az van, a munkahelyemen volt napi használatos 260m2 takarítása, ezt 6 évig tolta, most a garázsba a kültéri mindenes.
Elpusztíthatatlan szerintem, egyszer tört meg a kábele (csajok is használták
) , de szétszedtem, levágtam egy picit belőle és visszakötöttem.
-
válasz
bandus #229581 üzenetére
Nekem a legdurvább ilyenem az volt mikor Horvátországból jöttünk haza autópályán, épp kiértünk egy alagútból emelkedő/kanyar 3 sáv, reggeli napfelkelte fény, erre a szélső sávban egy felborult pótos marhaszállító, az úton meg egy tucat marha tetem, kb 2 sáv szélesen (a belsőben nem volt egyedül), próbálták letakarni őket fóliákkal éppen. Nem vagyok kényes, de lett egy masszív hányingerem a következő fél órára… még jó, hogy csukott tetővel mentünk.
-
-
Nem vettem még meg, de pont a héten kértem rá friss ajánlatot, majd ha beesik valami talált pénz lehet megrendelem azt is. ~220 eur
Mivel műszakira megy és most van sok kiadás, ezért nem virgonckodok. Olaj/szűrők/gyertyák/komplett fék/pdc. Illetve az első lököst meg a lámpákat is rendbe szeretném tenni… van fontosabb. -
válasz
radi8tor #229515 üzenetére
Én pont tegnap vettem ki, lefújtam a garázsban az autoval megeggyező színre, pdc-t is kell fújnom mert csak szürkét tudtam venni (első rétegnél tartok) kevésbé legyen tolakodó. SUV-nál én se nagyon látom ertelmét, max ha ültetve van.
Nekem a cabrio kialakítás miatt kell igazán.
Nekem sokat ad, ég és föld a különbség… -
válasz
MrSealRD #229500 üzenetére
Indul a szezon… sajnos áldatlan állapotok vannak M7-esen… én kifejezetten nem szeretek rajta közlekedni, pedig alig 1-1,5 órát kell kibírni Bp határától… de ez se megy az embereknek. Z4-el rengetegszer nagy távolságot tartok és állandóan ott nyomulnak néhány méterre mögöttem, a csökött kis agyukkal nem fogjak fel, ha üres előttem, úgy se tud tempót tartani… de azért csak tolakodik. Ezért járok inkább csak hétköznap a Balaton felé… hétvégén csak ha elkerülhetetlen.
-
válasz
rbalint88 #229412 üzenetére
Nem normális tényleg ami megy… külföldön eddig normális volt, hogy az emberek autót cserélnek, 3-5 évente az is ki fog tolódni, itthon most lassan 10 éves ciklusnál tartunk, annyi extrával, hogy használtból használtba ülnek át, de ez hova nő tovább? Konkrétan havi 80-100 ezer Ft-ot kell félretenni, ha valaki 10 év múlva akar venni egy uj autót jelen értéken, nulla értékű autó birtokában.
-
Bőven van mit javítgatni, kell egy új pdc, de a gyári 65 ropi, az utángyártott meg nem pont olyan formájú. Így maradt egy bontott, de mivel színre van fújva… ezüstöt tudtam szerezni, fújni kell.
Első lökös is szegény picit leharcolt, azt is le kellene vennem akkor már és rendbe tenni… meg a lámpákat is időszerű lenne felújíttatni. -
-
Én megszerettem, nem cserélném manualra, persze nincs gázfröccs, de igazából van annyi nyomaték már egy szívó benzinnel is, hogy ha akarok megyek keresztbe.
Viszont esetek többségébe nem a csapatás a mérvadó, mégiscsak közúton használjuk földi halandók ezeket az autókat.XHP miatt meg 1-2-be nem vált el, ha kell úgyis ebben a kettő fokozatban kell a teljes szabadság.
Pl fotóztam a napokban egy Alfát, azt a váltási sebességet meg pláne nem tudod normal kézi váltóval sehogy se hozni. Az enyém régi “lassú” de szerintem 5 alkalommal 0-200 esetén kicsi esélyt látok, hogy a manual hozná az összes alkalmat úgy mint az autómata.
-
válasz
T0mBd1gg3R #228936 üzenetére
Ha már dyno, Bp vonzáskörzetében valami jó hely, ami javasolt? Jó lenne lemérni a Z4-et.
(kicsit nehéz mérni mert csak 1-2-ben van teljes manual, ha meg a kickdown nincs lenyomva, nem adja le a teljes kakaót)
-
válasz
tboldi #228804 üzenetére
Nekem meg pont az ellenkezője tetszik, minél alacsonyabb profil és feszítve egy kellően széles felnire. Persze itthon ez a típus sehogy se lenne élhető, se forgalomba engedés, se közlekedés tekintetében.
Egy jó példa: az megint más, hogy a szín is bejön, mondjuk bele nem ülnek de így képen nekem nagyon tetszik -
válasz
bulikavagyok #228473 üzenetére
Leginkább arra kell berendezkedni, hogy otthon tölti aki meg tudja venni ugye az elektromos autót, úgy éri meg igazán és akkor is ha van napelem. (ergo, kertes önálló családi ház, jó tájolással elég napos tetőfelülettel)
Én is nagyon motorozok, hogy idén meglegyen a tervezett napelem kiépítés, csak a támogatás miatt várok jó ideje, de talán sikerül a hiányzó feltétele, ha nem akkor lehet megugrom önerőből, hamarosan úgy is meg fogja érni.
Nekem 42 panel fér el - szempont volt 2 éve mikor vettük a házat. -
EBC tárcsa Ate Ceramic paddal?
nem nagyon találok erről infót, de most megint a fékeket nézegetem mióta itt beszéltünk róla
-
Szerencsétlen piros corvettes pörgés megvan? Annyi meme lesz pár órán belül.
-
válasz
Reggie0 #228152 üzenetére
Fékpor miatt szimpi az Ate ceramic, hátul nekem se poros, szóval inkább elől a mérvadó.
Mi ha megyünk csoportba és tolunk egy tempósabb szakaszt páran a csoportba elöl, akkor azért a többiek panaszkodnak hátul, hogy ferrodol szag van az erdőbe mögöttünk. :D
Nálam szerintem a vastagság ami kevés azért melegszik el. -
válasz
tboldi #228149 üzenetére
erre sose jöttem volna rá.
Azért köszönöm, még ha nem kértem Tőled akkor is.
Másik kérdés mennyire van fékpor? Ez a másik ami miatt kellene váltanom, mert mostanában ha megyek, akkor nem gurulgatok és egy használat után tele vagyok elöl fékporral, lehet is mosni a kocsit, 80-150 km után. -
válasz
tepenzed #228143 üzenetére
Tavalyi tapasztalat, szinten focus ugyanez az ársáv (1.4 benzin muszakis), nagyon sok tesó jelentkezett, akit tudtam kiszűrtem, de így is volt kettő aki eljött, persze nem vitték el, egyik mert nem volt benne kati és nem megy át a műszakin 150-be elviszi…
másik meg nincs meg hozza az emelő? 3 nap alatt azért eladtam.
Végül egy friss jogsis srác vitte el, műszaki is meglett azóta rá (3-4 hónap volt még), mert pont a hónap elején néztem és forgalomban van.
Tény nem egyszerű eladni mert sok a retardált, lehet a bontó jobb megoldás. -
-
válasz
radi8tor #227025 üzenetére
F Astra 1,7 szívó Diesel csinált ilyet velem de csak simán a rohadás miatt, Szlovéniából hazafele… 80-annál többet nem bírtam jönni mert megsüketültem volna, de hazajöttem úgy. :D Majd ez megtörtént újra kb egy év múlva, csak akkor már a leömlőnél ment szét.
Az más kérdés, hogy bestbuy auto volt 150-ért vettem 70-ért adtam el, bár akkor már az utastérbe alul a szőnyeg alatt ki lehetett látni. 110 ezer km-t toltam bele, minimál költséges kiadással, míg nálam volt. -
válasz
tboldi #226845 üzenetére
Na csatlakozom, rühellem azokat a nemtörődöm embereket akik nem képesek belenézni a visszapillantóba, mikor spriccelgetnek eszetlenül többnyire.
Esik/szemerkél az eső vagy hó, persze nem számít… de én sokat megyek tiszta autóval, sőt nyitott tetővel engem zavar ha más tönkreteszi az energia/idő/pénzbefektetésem az igényességre, pusztán hanyagságból/szándékosságból. Hatványozottan tud felmenni a pumpa a cigicsikkre... Retkes lesz a szövettetőm ha nekem is le kell mosni miatta a szélvédőt, az meg hiába van impregnálva cseszhetem, koszos lesz, lehet mosni majd impregnálni újra, végtelen kör. Van ismerősöm akihez esett be csikk… alacsony tempónál, amúgy szinte lehetetlen,
főleg nem tudok viccesen tekinteni rá.
Legyen ennyi esze egy felnőtt embernek, hogy tekintettel van másokra, vagy másszon vissza a fára egy erdőben aztán maradjon ott.
A szemetelést meg sose értettem, idevehetjük a csikket is, meg egyáltalán az autóba dohányzást… sose teszem szóvá, mert tanulni úgyse tanul belőle aki ilyet tesz, de a véleményem megvan róluk. -
-
Én hétvégén toltam egy 710km-es kört Bp-Brno-Bp.
4852 Ft lett az üzemanyag költségem, + egy SK matrica 3720 Ft, cseheknél meg ingyen van a pályahasználat.
Szélsőséges eset, mert volt Ionity útközben így haza pl teljesen ingyen töltéssel jöttem.
Teljes betöltött energia: 129 kWh
Teljes fogyasztás: 117 kWh (kb 10% töltési veszteség)
Átlagos fogyasztás: 16,5 kWh
Töltési idő: 5 alkalommal átlagolva 20 perc.110-es tempomat pályán, hazafelé meg kicsit csalinkázva, sima út 70-100 ahogy az út engedte, város/falu meg 50.
Ajánlott kirándulóút hajtűkanyaros emelkedő/lejtő útszakasz Malacka-Bazin meseszép volt.
Tényleg van pár autós aki beállt 90-100-as tempóra pályán… de azért főleg idősebb generáció. Benzines/Diesel nem elektromos. -
válasz
bulikavagyok #226591 üzenetére
Mire nagyon elterjed, mindenhol be fogjak szüntetni, túl nagy pénzbevétel van ebből.
-
válasz
macilaci78 #226417 üzenetére
50 azaz 50% elektromos autó támogatással vették ezeket az autókat… majd mások nyomorára létrehozott segítséget is igénybe veszik, mert otthon nem tudja megtölteni a szarfos autóját éjjel?! Mert azt a 900-1000 Ft-ot is sajnálja?!?
Majd kimegy tüntetni a hősök terére, hogy 350-ről 500-ra emeljék a díjakat?
Ez nem a megélhetésről szól számomra.Rászorultsági alapon ingyenes.
-
Ez kicsit elektromos autós téma de érdekességként gondoltam megosztom. A háború miatt ingyen lehet használni az Ionity töltőket hónap végéig még.
Ma pont arra volt dolgom - sose töltöttem még náluk, mert drága és amúgy se tudom kihasználni a sebességét - elgurultam a SzMiklosi töltő előtt de a látvány ami fogadott… az összes töltőn (2db persze nem sok) taxisok trónoltak. Kia e-Niro másikat nem láttam mi volt, gondolom közös töltögetés (kb kell nekik 1 óra) az esti városi fuvarokhoz.
Nekem van ettől csak hányingerem vagy másnak mi a véleménye? -
-
válasz
HellGreg #226198 üzenetére
Nekem egy görkoris faszi ment neki a visszapillantómnak, forgalommal szemben az úton gurulva tavaly, persze ő volt felháborodva, miért nem mentem át a szembe sávba. Kereszteződés volt balról egy egyenrangú kereszteződésben, ahonnan jobbra kis ívbe bármikor jöhet lendületesen autó... Mikor fogtam a telefonom, hogy rendőrt hívok és úgy beszélgetünk tovább érdekes módon elszelelt… már nem volt fontos az “igaza”.
Felesleges hülye/felelőtlen embereken felhúzni magad, sajnos értelmetlen.rasotamas
Van baj a toronyban. -
válasz
MasterMark #226196 üzenetére
Nem a fékjeiről híres… ha elkopik biztos nem a sima gyári tárcsa/betét megy fel.
-
válasz
BigBlackDog #226172 üzenetére
Nekem is ez az út villant be a kérdésre.
-
válasz
macilaci78 #226074 üzenetére
Én se…
Levegős kulcsot akarok majd venni, egyszerűbb mint az akkus, ha már kompresszorom van relatív nagyobb, kerék felrakáskor így is úgy is jó ha kéznél van.
Egyelőre visztont be kell érnem sima keresztkulccsal, persze az “izmozást” talpon gondoltam… -
válasz
tboldi #226073 üzenetére
dehogy oldalanként kettő emelési pont van.
Nem jutottam viszont el odáig hogy emelgessem, majd holnap, cserébe minden kis szart kiszedtem a gumikból amire nem volt erőm tél előtt, meg jól lepucoltam.
Van hátránya az eco gumik puhaságának…
Kavics is bele tud állni simán:
Erről meg ne is beszéljünk:
Persze nehezítő tényező az akadt, rohadtul nem hagyta csinálni a dolgomat…
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Nintendo Switch 2
- Battlefield 6
- Formula-1
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- moha bácsi: VIII. Viharsarki Hobbi Elektronika Találkozó Békéscsaba 2025.06.14. szombat
- További aktív témák...
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2050, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Bezámítás! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest