Új hozzászólás Aktív témák

  • nooy

    csendes tag

    válasz nyunyu #3 üzenetére

    Szia!

    Én pont ezzel szenvedek egy ideje már :(
    Meg keresnéd légyszi, hogy pontosan mit is kell átállítani, hogy ne ragadjanak be a vonalak.

    Üdv,, Nooy

  • nyunyu

    félisten

    válasz doug_hu #1 üzenetére

    Linksys SPA2102

    Ha szopni akarsz, akkor hajra.

    Mi 3 honapig szenvedtunk vele, mire ugy-ahogy be birtuk konfiguralni.

    1. gyarilag angol telefon szabvanyra van allitva, igy ha radugod a magyar vonalat, akkor a hivas vegen nem bontja a vonalat, beragad a hivas, se ki, se be, csak resetre javul meg.

    Neztunk eleg csunyan, amikor hetfon este jottunk ra, hogy azert nem csorgott egesz nap a vezetekes telefon, mert valami ugyfel szombaton probalkozott minket hivni, aztan megijedt az angol nyelvu voicemail-tol, es azonnal lerakta, autoattendant meg nem bontotta a vonalat.

    Vegen mar VOIP guru szakembert hivtunk (Alcatelhez ertett, Linksyshez pont nem), ket het manual olvasgatas utan is csak hummogni tudott ra.

    Sokadik nekifutasra Linksys forgalmazo szervizese elarulta, hogy a 8. oldal 17. almenujen kell valami eldugott opciot atallitani NEMET szabvanyra, akkor felismeri, hogy letette a hivo fel a menu hallgatasa kozben, es bontja a vonalat. (Angliaban a British Telecom telefonkozpontja bont fizikailag, nalunk addig nem szakad meg, amig a hivott fel le nem teszi.)

    Ja, csak ugy meg nekiallt random bontogatni a vonalat, az mar csodaszamba ment, ha az ugyfel 2 percet egyhuzamban vegig birt mondani...
    Persze mindig mondat kozben szakadt meg, szo elso felet hallottam, reccs, tarcsahang.

    Na, akkor megint vissza akartuk vinni, hogy vegyek vissza, mert ez igy hasznalhatatlan.

    Szervizben radugtak az ottani vonalat, jatszottak vele par napot, beallitgattak, aztan visszaadtak, hogy naluk tokeletesen mukodik, bontja a vonalat, ahogy kell.

    Kollega visszaepiti a helyere, nalunk szokas szerint random bontja a vonalat, mivel mi nem azon a Matav kozponton logunk, mint a szerviz, meg a kozponttol valo tavolsagunk sem annyi, igy a vonalunk fizikai parameterei koszonoviszonyban sincsenek a szerviz altal beallitottal :W

    Kollega meg egy hetig buvolt mindenfele csenderzekelo also szuro, felso szuro frekvenciaparametereket, mire ugy nez ki, sikerult neki eltalalnia, 25 perces bejovo hivas utan akkor bontott, amikor kell, nem ragadt be a vonal, nem vagta felbe az ugyfelet.

    VOIP kozpontot kollega elsore be birta konfigolni, azzal nem volt gond.

    Mar csak a menurendszert kene kitalalni, hogy nezzen ki, mikor melyik mellek csorogjon, meg felmondogatni ra az egyes mondokakat, hogy ugyfelek ne a default angol menut hallgassak.

    SPA3102-ot nem vettunk, mivel a regi, parhuzamosan kotott analog keszulekeket kukaztuk, mindenhova SPA921/SPA922 kerult. (hulye kocsog Linksys, tapot gyarilag nem ad hozzajuk, mondvan etesd PowerOverEthernetrol. Kulso tap +3k.)
    Masodik analog vonalunkon meg fixen ott log a fax.

  • doug_hu

    csendes tag

    Elterveztem egy SIP voip adapter beszerzését és mivel a Linksys eszközökben megbízom korábbi jó tapasztalatokból kifolyólag, ezért kiszemeltem a témában is említett három eszközt.

    Linksys PAP2T
    Linksys SPA2102
    Linksys SPA3102

    Akinek van/volt ilyen kütyüje azoktól várok szeretettel minél több tapasztalatot :)
    (Gondolom nem én vagyok az egyedüli aki ezeket szemelte ki magának és nem tud dönteni.)

    Úgy terveztem, hogy egyik vonalat kimenőnek állítanám be voipbusteren keresztül. (SIP)
    A másik vonalnál pedig bejövőnek pedig egy tpad.com -os központi behívón keresztüli felhívási lehetőséget. (DID)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés