Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • evoken

    csendes tag

    válasz Synthwave #24 üzenetére

    Akkor félreértés van, nem a cgi-ról beszéltem, hanem az ingame átvezetökröl. Mondjuk a SR introja ma is rohadt király, de abbol már akkoriban is sokan csináltak nagyon jót, ebben nincs vita.

    A gameplay megint más kérdés, erröl nem is akarnék meggyözni senkit, mert szubjektiv. De hozzuk fel mellette, hogy guide nélkül durván felfedezös, hogy az ujabb és ujabb skillekkel hova tudsz eljutni, fejleszteni a karaktert, stb. Komplex pályatervezés, pipa. Egy az egyben metroid élmény, csak más köntösben, mondhatnám hogy a God of War hasonlo az ujkori cuccok közül. Ott vannak a fejtörök, a két világ közti váltogatással (nem csak az elhalálozás miatt érdekes) a mai napig páratlan és izgalmas megoldás. A hangulat nekem telitalálat, de ez már egyéni izlés dolga. A harc egyedül ami tényleg fapados, de pl a régi FF-ekben én meg azt a rahedli irott szöveget a totál statikus környezetben tartom fárasztónak pár tiz óra után, cserébe ugyanannyira szeretek azokkal is nyomulni. Én ezek fölött könnyen szemethunyok, a régi gamek nem minden pontjukban voltak végletekig csiszoltak. Kivéve Heroes 3, te született tökéletesség. :D

  • evoken

    csendes tag

    válasz Synthwave #20 üzenetére

    Ne vicceljünk már, a 7? :) Imádom, szeretem, de a teljesen statikus átvezetök a chibi karakterdesignal aztán minden volt csak kiemelkedö nem. Maximum odaképzelte az ember. A 8 ugyanez, statikus háttér elött forgolódó karakterek szövegbuborékokkal...

    Silent Hill és a Shenmue már jogos lehet, de ezekkel is minimum egy szinten volt, és akkoriban ez volt a csúcs.

    Ugy érzem, hogy a kritizáló emberek nem játszottak (eleget) a Soul Reaverrel. Én most tolom ujra több mint 20 év után, és még mindig ultrafaszák ezek a moralizáló, grandiozus párbeszédek, a filmszerü, dinamikus operatöri munkával, szuper zenékkel a háttérben. És az a csucsminöségü szinkronmunka! Az ilyenek baromira nem voltak általánosak akkoriban, az emlitett SH vagy a Shenmue (bár ezt nem ismerem behatóbban, de megadom neki) volt képes ilyet hozni, hellyel-közzel. A SH voice actingben azért nem volt annyira erös... És nem vagyok elvakult fan! Egyszerüen ma is teljesen jol müködnek (nyilván a kor grafikai korlátaival), messzmenöen szórakoztatóan, mindenféle cringe/béna megoldások nélkül.

  • evoken

    csendes tag

    válasz Synthwave #18 üzenetére

    Ebben a listában aztán van minden. :D Történet orientált, narratív, metroidvania szerü akcio/kalandjátékként kell nézni a Soul Reavert, ugy meg simán kiemelkedik ebböl a mezönyböl. Az átvezetök rendezése például nem tudom miben volt akkoriban ennyire jo. Megjelent már a Last of Us vagy Unchartedekre jellemzö filmszerü megközelités és minöség, szemben pl a teljesen röhejes RE3 párbeszédekkel, amikor két karakter mindenféle dinamika nélkül álldogál egymással szemben és löki a sódert. :) Szeretem azt a játékot, de nem ezért a részéért...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés