Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz
#72828672 #3391 üzenetére
Btw ahogy a kolléga is írja hogy ha be téved ide egy ilyen ember aki némileg többet ért hozzá akkor ha nem is inni a szavait ,de legalább nem impulzívan kellene reagálni meg mindent meg kérdőjelezni.
Engem a jó indulat vezérel mert pontosan tudom hogy ez egy how to topik .
Igazából amint látod régi motoros phs vagyok .
Egyébként nem vagyunk olyan drágák mi emberi áron dolgozunk nem úgy mint Debrecen ahol egy takarítás 5000 én meg kompletten szethuzok és össze rakok egy 365ot mondjuk 10 korul munkadíjba +alkatrész .
Kínait is javítjuk de nem húzzuk le az embert.
Ha gazdasági totálkár akkor felhívjuk a figyelmét .Csak sok olyan ember van aki othol taknyol és nálunk köt ki hogy csak ide kellett volna hozni elsőnek is.
Egyébként való igaz egy kinai nem egy űr technika (arra ott az 500i ) ha az ember nem tudja mit hogy akkor sokszor többe kerül a hús mint a leves.
Mit írtam pár hete szívesen segítek ha kell , akár privátba is .
Fűrészek , kaszák , fűnyírók , traktorok , kapák minden . -
batai15
félisten
válasz
#72828672 #3353 üzenetére
Néha be be nézek a csoportba. Nem akarok senkit meg sérteni de jó pár dologban hülyeséget tartalmaznak ezek a videók .
Egyrészt nyomás nem alakul a tankban. Szimpla fizika a környezeti nyomásnak van hozzá köze. A tank szellőztető feladata a levegő pótlása az üres tankban különben vákuum alakulna ki és akkor nem tudna szívni . Nem nyit nem zár a szellőztető hanem egyik oldalról át enged másikról meg zár . Általában a gumisat csak meg kell fújni vagy szurni egy pálcával . Óvatosan meg lehet fújni levegővel és ha bugyorog a tank akkor működik . Onnan is lehet tudni hogy nem jó hogy nehéz ki tekerni a kupakot és szusszan egyet , működés közben meg olyan mintha ki fogyna a tankbol az üzemanyag és felpörög. Ekkor a tank sapka nyitással normalizálódik a helyzet.
A karburátor beállítás is helytelen . Azt L nem fordulaton állítjuk hanem alapjáraton . A cél hogy stabil pattogós alapjárat legyen. Ha jól van beállítva akkor hamar reagál az alapjárati csavarra is.
Ha rosszul akkor például ordít a fűrész vagy gázt el engedve leáll a gép vagy magas az alapjárat.
Tehát L-t alapjáraton állítunk .
H azaz a magas fordulati csavart fordulaton méghozzá nem max fordulatból vissza vesszük picit hanem több üzemanyagot adunk a kenésnek . Ekkor sem fog ordítani és túl pörögni de nem fog az elégtelen kenés miatt esetlegesen kopni a dugattyú. Ilyen esetben nem szokott csíkos lenni a dugattyú egy idő után .
Tehát H+ picit több üzemanyag. Főleg egy ilyen kínai estén ahol gyengébbek az anyagok és nincs elektronikus szabályozás .
A lek esetén sok dugattyú zieger törést szenved , érdemes ki szedni és picit a kampójából köszörülni.Sok ember nulla tudás nélkül meg hallott ismerőstől ezt azt alapon neki áll . Nálunk is jó párszor előfordul hogy jönnek be az emberek hogy csak nem bírnak házi barkács után a gépekkel .
-
Stihl024
junior tag
-
Stihl024
junior tag
válasz
#72828672 #2686 üzenetére
Szerintem megadtad magadnak a választ-új üzemanyag ellátás-szikra van (lendkerék nem laza..??) Kompresszió elégséges? -ha mindez rendben csak tömítettség lehet a hiba. Szívócsonk-nem repedt?-bent van -e a fémhüvely,- olajpumpa kiugrik szimering vizit. Lendkerék alattit ki szokta nyomni ferdén
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
- Felújított számítógépek/merevlemezek Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- BESZÁMÍTÁS! Gamer számítógép Asus B150M i3 6100 16GB DDR4 240GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Sharkoon 500W
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest