- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- MIUI / HyperOS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
őstag
válasz
Hadeska22 #36 üzenetére
Két játékkal játszom, mindkettő hivatalosan elérhető MacOS-en
- mondjuk az hogy hivatalosan elérhető MacOS-re sajnos nem sok mindent jelent. Pl Starcraft 2 is elérhető ráadásul Metal API-val és valami nagyon furán megy az Apple Silicon gépeken. Elemezgettem a render pipeline-ját (igaz csak Windowson) és valami katasztrófának tűnt az Apple Silicon gépekhez. Egyszerűen nagyon optimalizálatlanul használja. (Nem hiszem amúgy, hogy a tényleges Mac-es verzió jobb lenne, mert még az Apple Silicon gépek előtt jött ki.) -
hapakj
őstag
válasz
Hadeska22 #39 üzenetére
Milyen más dolog a háttérben?
Applenek nvidiával volt rossz viszonyban. Első körben azért mert 2008 környékén elég sok nvidia gpu elégett a macbook pro-kban, aztán meg később, szerintem a Metal bevezetése idején az nvidia nem adta át a GPU doksijait az Apple-nek, s az már nem is használt Geforce 650 / 750-nél újabb GPU-t, s az nvidia eGPU-k sem voltak támogatva. Az más kérdés, hogy utána még az nvidia csinálhatott web drivereket egy jó ideig.Intel meg AMD-vel nem tudok ilyen problémát. Szerintem tényleg az az ok, hogy simán meg akarnak a Radeonoktól szabadulni, mert azt akarják, hogy a fejlesztők elsődlegesen a saját megoldásaikra fejlesszenek, amihez kicsit más megközelítés kell mint egy Radeonhoz.
Nem tudom mire gondolsz Snapdragon X Elite-tal kapcsolatban
-
hapakj
őstag
válasz
Hadeska22 #36 üzenetére
Hát ahogy nézem már M1-nek is TB3-ja volt, de nem technikai okai voltak ahogy nézem, hanem, hogy Apple nem akarja az eGPU supportot. Meg akar tőle szabadulni, s csak a saját GPU-ira koncentrálni és terelni a fejlesztőket.
Az Apple GPU-k legnagyobb problémája PC-s játékokkal az architektúrális különbségek. AZ M3-ban elég sokat dolgoztak ezen, hogy rugalmasabban legyen, valszeg ezért javult a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7-8700K 6-Core 3.7GHz LGA1151 (12M Cache, up to 4.70 GHz) Processzor!
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- Eladó ÚJ Intel Core i3 10105F bontatlan dobozos processzor 3 év garancia 27% áfa
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 8500G / 8600G AMD Ryzen 7 8700G / 7800X3D processzor 3 év garancia 27% áfa
- Intel Core i7-14700K processzor eladó!
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 notebook - R7 8845HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 4060 8GB Win11
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest