- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android szakmai topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
őstag
válasz
Hadeska22 #36 üzenetére
Két játékkal játszom, mindkettő hivatalosan elérhető MacOS-en
- mondjuk az hogy hivatalosan elérhető MacOS-re sajnos nem sok mindent jelent. Pl Starcraft 2 is elérhető ráadásul Metal API-val és valami nagyon furán megy az Apple Silicon gépeken. Elemezgettem a render pipeline-ját (igaz csak Windowson) és valami katasztrófának tűnt az Apple Silicon gépekhez. Egyszerűen nagyon optimalizálatlanul használja. (Nem hiszem amúgy, hogy a tényleges Mac-es verzió jobb lenne, mert még az Apple Silicon gépek előtt jött ki.) -
hapakj
őstag
válasz
Hadeska22 #39 üzenetére
Milyen más dolog a háttérben?
Applenek nvidiával volt rossz viszonyban. Első körben azért mert 2008 környékén elég sok nvidia gpu elégett a macbook pro-kban, aztán meg később, szerintem a Metal bevezetése idején az nvidia nem adta át a GPU doksijait az Apple-nek, s az már nem is használt Geforce 650 / 750-nél újabb GPU-t, s az nvidia eGPU-k sem voltak támogatva. Az más kérdés, hogy utána még az nvidia csinálhatott web drivereket egy jó ideig.Intel meg AMD-vel nem tudok ilyen problémát. Szerintem tényleg az az ok, hogy simán meg akarnak a Radeonoktól szabadulni, mert azt akarják, hogy a fejlesztők elsődlegesen a saját megoldásaikra fejlesszenek, amihez kicsit más megközelítés kell mint egy Radeonhoz.
Nem tudom mire gondolsz Snapdragon X Elite-tal kapcsolatban
-
hapakj
őstag
válasz
Hadeska22 #36 üzenetére
Hát ahogy nézem már M1-nek is TB3-ja volt, de nem technikai okai voltak ahogy nézem, hanem, hogy Apple nem akarja az eGPU supportot. Meg akar tőle szabadulni, s csak a saját GPU-ira koncentrálni és terelni a fejlesztőket.
Az Apple GPU-k legnagyobb problémája PC-s játékokkal az architektúrális különbségek. AZ M3-ban elég sokat dolgoztak ezen, hogy rugalmasabban legyen, valszeg ezért javult a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 9900X3D - Új, 1 év garancia - Eladó!
- Intel Core i9-14900KF 24-Core 3.2GHz LGA1700 Box (BX8071514900KF) Processzor! BeszámítOK
- Eladó ÚJ Intel Core i3 10105F bontatlan dobozos processzor 3 év garancia 27% áfa
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- Intel I7 14700 - 20mag/28szál - Eladó!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 13400F / 32GB DDR5 / RTX 4070 Super / 1TB SSD
- Olcsó Laptop! Új akkumulátor! Dell Latitude E6540 : I7 4600M / AMD HD8790M / 8GB DDR3 / 128GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest