Hirdetés
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P9 Lite (2017) - nevezzük nevén
- Így készül egy Earfun headset
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Befutott az Android 16 fejlesztői előzetese
Aktív témák
-
fasyrt
őstag
Mennyire lehet ferde az első kerék? Ki kellett vennem, de a gumi a függőlegestől ca. 2mm-nyit eltér. Belefér?
Másik: Tekeréskor szűk km után elkezd kattogni a bicaj. Úgy vettem észre, hogy valami hajtás elején lehet, mindig akkor, amikor a pedálok egy bizonyos állásban vannak. Szervizbe elviszem holnap (mert a kötelező pár100 km-es szerviznél elállították az első fékem - mélyen fog), megmutatom nekik mindkettőt, de jó lenne, ha épkézláb módon el tudnám mondani, hogy mi baja a bicajnak.
A tekeréssel kapcsolatban pedig: valahol olvastam, hogy az ideális pedálfordulat 60-90/min. között van, ellenben én végig valahol 40/min-es fordulat környékén tekerek (sík aszfaltról van szó). Ha gyorsabban tekerek, elfáradnak az izmaim, gondolom nem kapnak elég oxigént. (Ez csak tipp.) Valaki tud erre okot mondani? Származhat valami gond abból, hogy ilyen módon hajtányolok? (Attól eltekintve, hogy elég lomhán gyorsul a bicaj, de ezt általában gyakori válthasználattal ellensúlyozom: indulás 2x4-5, folyamatos tekerés 3x6-7).
No még egyet. Mit csináltok, hogy ne izzadjon a fejetek a sisakban? Fél óra tekerés után izzadságban fürdik a fejem, pedig a sisak jól szellőzik, csak gyakran meg kell állnom a forgalom miatt. Nem szoktatok valamit a sisak alá tenni?
Köszi a válaszokat előre is, egybe írtam, mert külön-külön nem érnek meg egy postot.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest