- Egy óra, két rendszer
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A driveresnél biztos nem. A programba implementáltnál a fejlesztők dönthetnek, hogy kérik-e a dinamikus módot vagy sem, de ha igen, akkor is paraméterezhető hogyan. De a driveres az limitált.
Amúgy itt tényleg csak a gyors mozgásokat érzékeli. Egyszerűen azért, mert hamarabb kapsz hasznos képet, mintha generálna és késleltetné a valós adat megjelenését. Az fps csak egy adat, de hiába dupla az fps-ed, ha később kapod meg az inputhoz tartozó képadatot, összességében jobban jársz, ha feleannyi az fps-ed, de hamarabb jutsz hozzá a számodra hasznos adathoz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gyors mozgásoknál a képgenerálás kikapcsolása fícsőr. Ez így van megtervezve, mert amikor gyors a mozgás, akkor alapvetően arra vágyik a felhasználó, hogy minél hamarabb lásson egy valóban számolt képet az inputról. Mivel a képgenerálás az előző két valós képkockából generál egy harmadik köztest, így a második valós képkocka már kész, vagyis azt szándékosan visszatartja, hogy legyen egy generált köztes képkocka is. Gyors mozgásoknál viszont sokkal többet ér a képkockasebességnél az input lag, egyszerűen hiába a nagy fps, ha sokkal hamarabb látjátok a frissebb képet a monitoron, ha kisebb az fps, ezért az FMF driveresen és az FSR3-nál is úgy működik, hogy képes értelmezni az inputot, és aszerint dönteni arról, hogy a játékos egy generált képkockával jár-e jobban, vagy a már eleve kiszámolt valós megjelenítésével. Ilyen formában a képgenerálás csak akkor aktív, amikor annak kézzel fogható haszna van, és akkor inaktív, amikor inkább hátrányt eredményezne. Ez tervezetten ilyen, hogy mindig a legelőnyösebb működést kapja a user, és ne kelljen rohangálni a menübe manuálisan kikapcsolni, amikor gyors mozgások vannak, majd bekapcsolni, amikor lassul játékmenet. Ezt elintézi a rendszerbe épített automatika, ami felméri, hogy mikor mi a célravezetőbb az eredmény tekintetében.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A driveres FMF minősége más, mint az FSR3-as FMF-é. Itt minden hardver ugyanazt a minőséget hozza majd, viszont ez a minőség nem éri el az FSR3-as FMF alapszintjét sem. Ezért van az, hogy a driver dinamikusan aktiválja az FMF-et, azaz, ha sok a gyors mozgás, akkor inkább letiltja, majd ha ez helyreáll, akkor újra van képgenerálás. Driveresen megoldani ezt nehéz ügy, nem fogja elérni sosem a programban szállított szinteket, legyen az akármennyire alap.
Új hozzászólás Aktív témák
- DUNE médialejátszók topicja
- Forrmell.enn
- Egy óra, két rendszer
- Formula-1
- Medence topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest