Hirdetés
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Újabb fotón kacérkodik az iPhone 17 Air a Pro mellett
- MIUI / HyperOS topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoTaZo
addikt
Convoy truck shopban vagy benzinkúton vásároltakat használok. Volt olyan, amit csak simán lecseréltem, miután az egyik ága nem működött. De volt olyan is, hogy a vezetéket cseréltem le erősebbre. Útdíj fizetőket és töltőket csatlakoztatott csak. Na jó, most nyáron egy 24V-12V koncertet a ventilátor miatt. Folyamatosan, erősebb készüléket nem is csatlakoztatnék rá.
-
Cimboram arra kelt fel, hogy fust van a fulkeben, a harmas szivargyujtos eloszto kezdett el fustolni ugy, hogy semmi nem ment rola. Mire felfogta mi van, es kitepte a dugaljbol a cuccot, mar kezdett egni…
Azota o is hanyagolja ezeket…
Epkezlab autovillamossagis be tudja kotni direktben a fo utdijas boxot, igazabol talan mar csak a cseh maradt amit dugdozni kell amiota a szlovak is raallt vegre a kozosre. Holland belga sved napidijas, olasz francia kapus… -
kesenyi
tag
Szia!
A convoy.hu-ról használom a következőket vegyes érzèssel. Arra amire kitalàlták őket elfogadhatóak. Útdíjfizető boxok ilyenből üzemeltek. Viszont menet közben szeretnek kicsúszni a beledugott csatlakozók, főleg rossz úton. Így hát én hozzá kötögetem műanyag kötözővel az elosztó házhoz a bele dugott csatikat.
[link] [link]
Ami igazán hasznos cucc, ez a voltmérős elosztó:
[link]
Bár hozzà kell tennem ennek a csatlakozó végét már cserélni kellett mert szépen megadta magát a műanyag, deformàlódott hőre 1év használat alatt, sok volt a 170watt. Át lett cserélve erre a csatira azóta is nyúzom. [link] -
HoTaZo
addikt
2014-ben C jogsihoz nem kellett PAV, GKI?
Furgonoztam egy picit, s úgy emlékszem, hogy a B jogsis kollégámnak volt PAV-ja.
Még ha fül problémás is vagyok (egy éves koromban alig volt dobhártyám, műtötték mindkettőt, + gyerek és kamaszkori hülyeségek, de aztán mondjuk, hogy rendbe jött. Igaz, minden vizsgálatnál kiakasztom a dokikat, hogy azon túl, amin átmentek még hangosan hallgatok Metalt, ahhoz képest még jó a hallásom.), sajnos ilyen jogszabályi korlátozásokban nem vagyok jártas.
Viszont sajnálatos, hogy a háziorvos és a szakorvos passzolta egymásnak a forró krumplit. Ha megállapítható, hogy a két készülékkel megfelelően hallasz akkor oka fogyott a kötözködés. Szerintem. -
Zolás
addikt
Sajna mióta volt a Veronai buszbaleset, ahol a háziorvoson kívül senkit se büntettek meg, azóta bármi gond van, a doki rögtön elzavar valahova, ahol ha nem írják le, hogy vezethetsz, akkor nem enged tovább. Nehogy felelősségre lehessen vonni bármiért is. Régebben ha nem voltál debil, és megvolt egy kezed meg egy lábad, mehettél vezetni. Ma ne legyél kövér, se cukros,se túl öreg, se semmi.
-
HoTaZo
addikt
Ez egy jó kérdés! Mennyivel alkalmatlanabb egy hallássérült (hallókészülékkel), de kommunikálni tudó, idegen nyelve(ke) t ismerő ember, mint egy majd' analfabéta, idegen nyelven kommunikációra képtelen valaki?
Amúgy, ez a kérdés nem merült fel, amikor időpontot kértél?Avicularia : Ha lehet, akkor az azért van, mert a készülékek korrigálják a hiány egy részét. Tehát menet közben, értékelnie kell a gyanús hangokat.
Itt inkább az alvás alatt felmerülő jelzésekre való reagálás az érdekes tényező. Habár, ki akadályoz meg abban, hogy füldugóval aludjak? -
Avicularia
veterán
Itt svédben simán lehet süketként A,B,BE,C,CE jogsija az embernek. PÁV se nem létezik itt. Otthon nem tudom mi a helyzet, de úgy rémlik Páv-on volt hallásvizsgálálat (88-ban voltam PÁV-III-on)
Mondjuk nem értem, honnan tudja a süket sofőr, hogy valami nincs rendben, mert ugye sokszor valami hangelváltozással kezdődik a meghibásodás. -
-
Somatom
veterán
Mivel a folyó a határ, ezért nem nehéz megtalálni, csak hidat kell keresni a térképen.
Kettő is van. Mi legutóbb ezen mentünk át:
48.3222941
13.3281417
Ez nem városi, csak olyan elővárosi. Itt van határbódé, de még egyszer sem láttam ott posztot. Azért járunk arra, mert a német oldalon, Tutting -ban van egy Shell kút, ahol el tudjuk sütni a cégtől kapott 40 Eurós Shell kártyáinkat.
A másik az tényleg városi határ. Ott semmilyen bódé sincs és egy macskaköves óvárosi utcán kell menni a német oldalon.
48.2608865
13.0338460
Nem figyeltem a tiltásokat, de 3,5 tonnával sztem bármelyiken átmehetsz.HoTaZo:
Igen, jó esély van erre a fejleményre. -
Somatom
veterán
Azért az nem mindegy, hogy a kontinensen állsz, vagy egy szigeten. Hiába fogadnak a franciák, nincsenek alternatív útvonalak, a kompok kapacitása pedig nem lesz több. Időbe telik, mire feldolgozzák a lemaradást. Ha Calais -ból a szerencsés meg is tud indulni 24. -én, egy vezetővel akkor sem ér haza. Pápá otthoni karácsony (hacsak nem lesz különleges intézkedés).
-
KAMELOT
titán
Az amire te gondolsz az a brüsszeli hibbantak agyában fogalmazódott meg. Az már van, nincs ellenőrizve, mert azt lehetetlen betartani.
Elindulsz HU-->FR mivan ha nincs vissza fuvar. Elvállalsz mást. FR-->ESP és így tovább.
Vállalkozó érdeke a minél jobb fuvar, nem pedig, hogy ott várjon valahol a kamion mert csak 2-3 nap múlva lesz jó fuvar haza.
Egyik fuvarozó sem fogja fizetni a hotelt, azért mert nincs ilyen parkoló. Van igen WIEN és SALZBURG. Szoba 70€-tól/nap. Villany a frigónak nincs! Csókolom! Ha majd 100km-ként lesznek minimum 300 férőhelyes parkolók.... Ilyen nem lesz soha!!!! -
Somatom
veterán
Sztem nem nehéz észrevenni egy parkoló, külföldi rendszámú, "púpos" furgont. Azt nem értem, hogy miért ne alhatna egy sofőr a furgonban. Mármint, milyen jogszabályra hivatkoznak. A bibliánk szerint kialakított pihenőhely a feltétel. Az meg adott a púpban, hiszen ezért van.
-
Somatom
veterán
Ez érdekes lesz:
"Gépkocsivezetők személyforgalomban való belépése:
Az új szabályok szerint nem mentesülnek a karantén-kötelezettség alól a gépkocsivezetők sem, akik személyforgalomban lépnek Magyarország területére.
Egyesületünk a személyforgalomban történő magyar állampolgárságú gépkocsivezetők beléptetésének ügyében — a NiT Hungary-vel közösen — már megkezdte az egyeztetést a Miniszterelnökséggel. Ennek eredményéről a későbbiekben tájékoztatást adunk.""Osztrák -német határokon mi a szitu?"
Szerdán Braunaut megírom. -
-
-
fesii
aktív tag
Így utólag nagyon egyszerű okoskodni, de ha a fuvar engedi lehet visszafordultam volna Ausztriába egy napra. A múltkori pénteki piros lap osztogatòs napon pár kollegám ezt csinálta.
A társadalmi intelligencia hiány miatt előre sajnállak. Tegnap szomszéd szerencsétlenül esett le a létrárol mentő vitte el be öltözve. Nyuggerek már lakógyűlést akartak meg egész házas fertotlenitest. A környéken lakòk már érdeklődtek ki kapta el a házba.
Pár órán keresztül amíg nem tisztázódott a dolog úgy nézett ki mintha a családja leprások lennének. -
-
-
KAMELOT
titán
-
Zolás
addikt
Amelyik ország engedi a tranzitot, ott mehetsz bátran bárhova. Már itthon se kell 14 nap karantén, ha sikerül megegyezned a megyei járványügyi hatósággal. Én ma próbálok megegyezni velük, magyar lerakót kaptam, és most házi karanténba vagyok.
Érdekes hozzáállás, ezek szerint mi nem leszünk betegek... -
Somatom
veterán
A szállítással foglalkozó cégekre nem érvényesek a tiltások
Egyébként meg honnan veszed, hogy a személyforgalomnak stop van? Tudomásom szerint a németeknél nincs korlátozás és Hegyeshalomnál is át lehet menni. -
Somatom
veterán
Scaniaval még nem volt dolgom. MAN, Daf, Merci, Iveco, Volvo tapasztalatok alapján sztem nincs olyan kamion, amiben ne lenne vmi érthetetlen, idegesítő, konstrukciós elqrás. Csak nem mindegy, hogy az a bosszantó, hogy venned kell egy szivargyújtós voltmérőt, mert a műszerfalon nem tudod megjeleníteni az akkufeszültséget (Daf), vagy az, hogy kettétört derékkal ébredsz reggel.
Persze, ez nem ennyire fekete/fehér, szar/nem szar. A régebbi Volvokat is lehetett rendelni 4db akkuval, vagy más ágybetéttel. Csak hát a cégtulajok nem szeretnek felárat fizetni a sofőrök kényelméért. Pedig .... -
Somatom
veterán
Ez egy pár hónapos verda, 56e Km van benne. Állítólag ebben már külön akku felel az indításért.12 órája állok, 24,7 -et mutat a voltmérőm, úgyhogy ezzel rendben vagyunk. Az ágy ugyanolyan fos, mögötte nuku kapcsolópanel, anyós oldalon a műszerfal használhatatlan, a retarder harmat gyenge, a váltó kezelőgombjai olyanok, mint a régi Ikarusokban. Ha manuálisan bele akarok avatkozni, akkor a műszerfalon kell kotorásznom. Szóval, ennek a tervezésekor sem kérdeztek meg olyat, aki lakott már kamionban és akkor még nem említettem a Schubboden -nel kapcsolatos nyavajáit.
-
Somatom
veterán
Az alap probléma az, hogy az autógyártók csak olyan mérnököt alkalmaznak, aki hiteles okiratokkal tudja igazolni, hogy nagyszülőkig visszamenőleg a családjában és az ismerettségi körében sem volt olyan, aki 5 méternél közelebbről látott volna kamiont. Mindegyikben vannak teljesen elqrt megoldások. Innentől az számít, hogy ezek közül az adott sofőrnél melyek verik ki hamarabb a biztosítékot. Nálam az, ha szar ágyon kell aludnom és télen, a pihenőidőm vége előtt arra ébredek, hogy vacogok. Aki ilyen kamiont tervez és gyárt, annak koncentrációs táborban van a helye.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS TUF B450M PRO Gaming + Ryzen 5 3600X + be quiet! + 16 Gb Hyperx 3.600 RGB Beszámitok!
- Asus Rog Crosshair VIII Hero AM4 alaplap,hibátlan állapotban és működéssel,csomagküldés 1490ft-tól!
- Fractal Design Define C TG
- Honor Band 9
- EVGA 750 GQ, 80 PLUS Gold 750W moduláris tápegység,2028.07.-ig garis,dobzos,full,hibátlan!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest