- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Udv nepek
Koszi Somatom a linket.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
[link] tudjatok róla
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Somatom #12554 üzenetére
mega is tök másképp fordul mint a sima, pedig csak 75 centivel van hátrébb a póton a tengelysor
az a videó amikor egy olasz csávó amikor tolat ki egy forgózsámolyossal az útra az nincs meg valakinek? azon beszartam amikor láttam, de most meg nem találom... gyerek benyomta a god mode-ot.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
Egyszer majd nézd meg a dombóvári pennyt 36 órás jogsival mentem oda, előtte autó mögött sem húztam utánfutót...
sketchifun
Somatom elmondta a választ. Mindenféle aláírást felejts el... saját érdekedben. A kölcsön mindig sokkal többe kerül a végén mintha kifizetted volna.
Én saját pénzből csináltam mindent, pedig a wabinál csak egy év lett volna az aláírás az E-hez.
Aztán a végén összeadtam, és a havi 20-30 ezrekből már szép összeg jött össze, de a habot a tortára egy egyszeri cikra 500e ki-nem-fizetése tette be.
Tanulság: Sose egyezz meg szóban senkivel. Főleg ne magyarral. Pláne ne BILK-es kékkel.
Ablakos
Közép angolt megértik a legtöbb helyen. Ha nem megy, akkor jön a jelbeszéd. Megoldódik minden előbb-utóbb, de azért jónéven veszik ha tudsz böfögni valamit. Benelux jó ilyen szempontból, ott már suliban megtanítanak angolul, menet közben meg rájuk ragad a német.
Nekem erős közepes angollal (ielts7), és gyenge némettel, meg böfögős olasszal sehol nem volt még komoly problémám.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz sketchifun #12624 üzenetére
Nem tudom, hogy melyik részre akarsz menni...
Én a belföldes részlegnél voltam. A helyi brancs nagyon jó volt, jó srácokkal dolgoztam, a két diszpóra sem lehetne egy rossz szavam sem. Csak a pesti két gyökér akik folyton beleszartak az egész levesbe, a havi 20-30-40-50ezer túlfogyasztás levonás (minden nap másik szerelvénnyel mész, minden nap másik túrára, 5-25 tonnával, mégis hogy a f.szba tudná kiszámolni a fogyasztást? hagyjuk már)
Mondjuk ahogy hallom az egyik főgyökeret már kirúgták, ettől függetlenül a kb 600-ammal még mindig lógnak, a másik meg most meghúzta magát.
Lóvét emeltek, már elfogadható. Kérdés, hogy mi van a levonásokkal...
Én nem mennék oda... persze tapasztalatot szerezni jó.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Qtya123 #12631 üzenetére
Papíron nem de amikor kevesebb jön xezer forinttal, akkor mindig az a válasz.
És amúgy kamu az egész, mert egyszer direkt mentem minden nap három héten keresztül, és csak én mentem az egyik autóval. Én tankoltam az elejétől a végéig. Aztán osztottam szoroztam, kijött X, majd amikor rákérdeztem, akkor 6 literrel többet mondtak. Én erre válaszoltam, hogy direkt néztem, fényképeztem, és ennyi az átlag fél literre pontosan.
Egyből lett hebegés-habogás, és jajj elnéztük, és bocsánat, és igazam van, és bocsi... megkaptam a pénzem, jövő hónapban megint normálisan, aztán kezdődött előről
Aztán megy a csodálkozás, hogy se sofőr nincs, aki meg van, az dízellel jár dolgozni...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Talán lesz valami változás ott is, most, hogy emelték a hossz-limitet, amit csak kabinméret növelésre lehet fordítani... az, amikor esik, vagy ratyi idő van, és nem tudsz mást csak ülni meg feküdni... ha meló van az még nem akkora állatkínzás, de mondjuk egy 45ösben... nem tudnának annyi pénzt adni.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
[link]
btw, valamit csinálniuk kell, mert olyan sofőrhiány van, hogy csak angliában valami 2-3-4000 szerelvény áll napi szinten, mert nincs rá ember. ezért van az, hogy már a CE-s katonákat vezénylik vezetni, mert lassan kezd veszélybe kerülni az alapellátás
oké, ez még mindig nem az amerikai transzkontinentális hálószoba (még ha az EU-s vontatók minőségileg bőven verik a tengerentúliakat), de azért 80-100 centivel hosszabb kabinban nem sírna szerintem senki.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Qtya123 #12645 üzenetére
Bevered a durcit, egyből nem felejt kint... ismerősömnek három autója áll, mert senki nincs aki ráüljön. Előző helyemről 6 ember hiányzik, hogy a minimum meglegyen, és mivel nincs meg, ezért a szállíttató már bevont más vállalkozókat. Ez azért pofavesztés a wabinak is, hidd el. Aztán most megemelték a lóvékat, nem is rosszul, de továbbra sem megy oda senki, mert... mert...
Nem sajnálom őket, megérdemlik.
Aztán abba bele se menjünk, hogy ha talál sofőrt, az is milyen... amelyik nem tudja kinyitni a spoilert, ezért szétakasztja a szerelvényt félig (hogy ne kelljen talpalni), felmászik hátra, basztatja a hűtőt, elindul neki, lemászik, beül, és padló, mert késében van. Csak a pót meg ott maradt... persze a húzóra lett pakolva a cukor, a víz, a sör, a tej... két öt tonnás targi nem bírta megemelni, daruzni kellett.
A másik elé meg odanőtt egy oszlop a főúton.
A harmadik meg az ajtók nélkül jön vissza.ilyeneket lehet találni elvétve, de hallottam már olyan nemzetközis pályára beálló ipséről, hogy Subenig nem bírt eltalálni...
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Ablakos #12648 üzenetére
Prózai okot mondok.
Belerepül egy bogár-rajba. Előferdülhet. Mondjuk cserebogár-rajzáskor. Két érzékelőt telibevernek a szerencsétlenek, akkor mi lesz? Kijön a szerviz, és levakargatja? Vagy ez miatt telibever egy autót? Vagy buszt? Vagy megáll a pálya közepén?
Arról nem beszélve ha defekt, vagy mondjuk fék-megszorulás van, akkor? Láttam már vörösen izzó felnit (!), amit csak azért vett észre a sofőr, mert éjszaka ment, megszorult a munkahenger, és kuka volt a komplett tengely.
A fő kérdést pedig már feltették... a felelősséget ki fogja vállalni?
Senki.
A cég azért nem mert PR katasztrófa (nézd meg Musk mit szenvedett az önvezetős balesetekkel), a programozó mossa kezeit, a szervizes detto, az üzemeltető meg ott sem volt.
Nem lesz ebből sose autovezetés. Lehet (mondom lehet), hogy pályán, bizonyos szakaszokon, ahol kontoll alatt van tartva a felfestés, vannak koordinációs táblák az út mellett, stb, ott lehet, hogy a sofőr majd tud kaját csinálni mert benyomta a robotot.
Mert mondjuk ennél a Volvo konkrétan bekérte az autót a szervizbe, kiolvasták, és megállapították, hogy az érzékelő nem érzékelte a gyereket.
Lehet pro és kontra érvelni, de itt nem lesz önvezetés, főleg nem 40 tonnával, ilyen úthálózaton.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Somatom #12655 üzenetére
De ha már a pót lángol is, kis lélekjelenléttel a csikó simán menthető. Még úgy is, ha csak simán oldod, és padlóval kiállsz a pót alól. Lehet, hogy a sárvédő, meg a hátsó lámpák oda (akár még a nyereg is), de a traktor megmarad.
Nem tudom, én vezettem már lassan 3milliót, de minél többet megyek, annál inkább biztosabb vagyok abban, hogy itt nem lesz önvezetés, csak (mint ahogy mondtam) max autópályák bizonyos szakaszain.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
Le kellene cserélnem a 6200as tomit
Van egy 6250 pro marketplacen, meg egy Garmin 770. Tomira elvileg egy év után már fizetős a térkép (truckerhez), Garminra életfogytos.Ki mit használ?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Qtya123 #12708 üzenetére
A logisztikákat kb be kellene szántani, és sóval behinteni.
Megszámlálhatatlan alkalommal volt már, hogy a raktáros kiadta volna mert kész volt, a logisztikusok meg fejetlenül rohangáltak ezer fele... a targoncás, a raktáros, a raktárvezető meg vagy röhög, vagy a fejét csóválja, vagy facepalm-ozik, stb.
Ez ilyen, szokjál hozzá. Ezért kell könyvet vinni, vagy laptopot, vagy keresztrejtvényt, vagy konzolt, vagy valamit.
Én még egy tv-t be fogok tenni valahogy, inverter elbírja, és rádobok egy PS-t, vagy valamit. Vagy csak simán rádugom hdmi-vel a laptopot, és wifis klavival meg egérrel mehet a játék... csak lassna kellene egy négyakksis szekér...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Somatom #12727 üzenetére
Én 6200-val nyomom, sima autóssal. Ez amióta megvan, azóta 3 havonta jönnek rá a térképek. Meg a trafi trissítés. Meg a live-traffic 2 vagy 3 percenként, és beépített sim-es.
Ezzel most már kihúzom addig amíg megjön a Tomi expert.
Az azért újítáas fronton [elég] jó dolgokat tartalmaz szerintem.
Kicsit még várni kell, mert a globális IC hiány miatt még nincs belőle beépített sim-es, bár most hollandoknál 400 euróért van a 7"os sim nélküli...
Év végére ígérik a sim-eset, szerintem az Öreg Fehérszakáll azt hoz nekem a cipőbe.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Qtya123 #12745 üzenetére
Rönó miatt. Kétszer mentem életemben rönóval, egy régi hatsebes 18tonnás iszonyattal, meg egy új "comfort" rémmel.... azóta úgy keresek céget, hogy rönóba nem vagyok hajlandó beleülni, akkor inkább veszek egy furgont, aztán azzal csinálom magamnak, esetleg éhen halok, de akkor sem.
Comfort rémben kb 10 percembe telt mire megtaláltam miként lehet rükibe rakni... siralomház.
Ezt amit Te hajtasz, ezt meg koszosinges magnumnak hívták nálunk, mert ahhoz, hogy kinyisd az ajtót és be tudjál szállni, fel kell mászni, és kapaszkodni sztriptízrúdba az oldalán.
Komolyan mondom, hogy sajnállakどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Qtya123 #12750 üzenetére
Nem tom', nekem a volga üt mindent. Pedig most egy 4 éves 480as luxury line (vagy mi a here) limitált mergával közlekedek, full-légrugó, anyámkínja minden, de a volga az nekem a top, csak az ágya puha. Az egyenesen megy, abban jó a gyári fotel is, stb.
#12749
Aláírom, hogy nagy meg minden, de nagy beltérre ott a SSC daf xf... abba lehet pakolni is, iszonyat cuccot elnyel.
Aztán mondjuk az is igaz, hogy mindent utálok ami francia... szóval én már eleve úgy állok hozzá. De ez szubjektív vélemény, nem fikázok semmit, én csak simán sajnálom szegény kollégát a kocka rönó miatt.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
-
-
Azok betegek. Egypálcás jogsijukkal... Amir már félig ellőtt az előtte próbálkozó.
Mondjuk az érdekes, hogy hütőssel átmentem Bakonyon, semmi baj nem volt, leraktam Győrben, 1 lappal ki kellett mennem Mosonba, erre az 1esen szétdőlt az egész... Agyrém utak vannak.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Sose fogom megérteni, hogy miért kell két furgonnal két szálkát elfoglalni, amikor mellette ott egy csomó személyautós parkolóhely... én anno mindig meg tudtam állni ott ahol nem szopattam a kamionost.
Agyf.szt kapok ettől...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Qtya123 #12789 üzenetére
Ez még a pennys korszakban volt. El lett rendezve, nem került semmimbe. Amúgy érdekes hely az. A 120×90es raklapon az áru kb 2.30m-re van felpakolva, alul a könnyű, felül a nehéz, és fent már 150×130as a méret. Ebből tegyél be hármat úgy, hogy hűtős a pót, és a három üres raklapnál van kb 10 centi helyed játszani.
Persze az egész össze van tekerve a ragadós fóliával, ami simán szétszakad ha a másik melől akarod kihúzni.
A trükk az, hogy a fal mellé beteszel egy balfasz raklapot, mellé egy hűtőkonténert, azzal jól oldalba-b.szod a raklapot, és igy már befér a harmadik is.
Általában....
Szóval nyugodtan benyelhetik az árukárjukat selejtnek, mert amig nem képesen normálisab összepakoltatni a szarjukat, addig...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Biztosan nem vagyok up-to-date 561-ből, de tényleg eltörölték a 24 órás szabályt? Ha vezetsz kétszer négyésfelet, nyomsz egy 11 órást, utána mehetsz tovább megint annak ellenére, hogy a 24es ciklus még nem járt le?
KAMELOT
Idegállapotban voltam Móni! jobb ha ilyenkor nem beszélek senkivel...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Somatom #12795 üzenetére
Akkor én eddig qurvakényelmesen dolgoztam?! Sose szólt érte senki Igaz legtöbbször megvan a 13-14 óra simán...
Mondjuk az hozzá tartozik, hogy én még a 2000es évek elején mentem korogossal, aztán szereltem fel, aztán tíz éve kezdtem nemzetközizni, majd kb öt éve kezdtem belföldezni, ahol a tacho csak azért volt a gépben, hogy a villogása zavarjon miközben alszol vezetés közben, és legyen mihez illeszteni évente...
Na mindegy, akkor ennek utána kell olvasnom olybátűnik'...
Köszi!
napipoénos
[link]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz KAMELOT #12806 üzenetére
Én inkább abból az irányból világítok rá a dologra, hogy a BMW az elb.szott egr tervezése, és a műanyag (!) szívócső miatti kigyulladásokat _sem_ hajlandó elismerni, és kezelni.
Pedig attól a hibától még nem halt meg senki.
Milyen gyártó fogja vállalni a felelősséget ha egy (most még csak) 40 tonnáson valami beszarik, és letol egy buszt, vagy a sort telibeveri?
Azt el tudom képzelni, hogy mint a gyárakban, a robot ide-oda elviszi a pótot beprogramozás alapján a telephelyen, de az tuti, hogy forgalomba ezek nem mostanában fognak állni.És ahogy a globális szénánk áll, ebben a civilizációban már nem is fognak...
A villanyautókról meg annyit, hogy sokat fikázzák a Barnát a totalcaros előadása miatt, de aztán a vége mindig az, hogy tulajdonképpen igaza van, még ha egy-egy apró részletben (szerintem is) tévesen állított valamit, de nem előre megírt eladás volt, szóval belefér...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
FogyVéd... Nem tudom... Nekem jó a régi szarom.
Voltam ma egy magyar cégnél lerakni.
Odaérek, mosolyogva jönnek ki, köszönnek, köszönik, hogy meghoztam amit meghoztam... Mondom wtf.
Legyek kedves nyissam ki a hátulját, aztán ha gondolom ráérek, menjek nyugodtan enni, kávézni, ott a kifőzde, reggelizzek nyugodtan, majd ők lepakolnak.
Mondom wtf?
Kell még negyed óra nekik mert reggelizzek ők is, nyugodtan legyek, náluk ez így szokás.Baszki, ezt így is lehet... Ilyen meló lehetett ez a nyolcvanas években, amikor úr volt a sofőr, és mindenki hálás volt, hogy otthon hagyta a családot, és viszi az árut nekik?
Ez brutál jó feeling volt, kivi vagyok milyen szo.ás fogja ezt kompenzálni a héten xDどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz KAMELOT #12818 üzenetére
Sokkal több értelmét látnám ennek, meg a fülke-növelésnek, mint az alibi 561 változtatgatásoknak...
Én az osztrák pihenőket hoznám fel példának.
1 euró zuhany, hűtősöknek külön kiépített elektromos csatlakozás (ez nagyon nagy fejlesztés, mocskos módon tetszik, hogy végre valakinek eszébe jutott), tiszta slozi, etc.Amúgy tegnap jöttem át a Frejuson, és véletlenül észrevettem... 350 ojró a beugró.
Ahhoz képest, hogy egy magyar minimálbér, majdnem kiesel a fulkéből...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- További aktív témák...