Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sanyika1

    tag

    Sziasztok!

    A Tmallbox Customer servicenek küldött többszöri megkeresésem a G3 garanciális ügyében eddig válasz nélkül maradt, ezért felvettem velük Skype-on a kapcsolatot. Egyből válaszolt Justin, hogy küldjem vissza a készüléket aksi és kiegészítők nélkül, megadta a címet is. Aki kapcsolatba szeretne lépni velük ne fusson felesleges köröket, egyből Skype-al indítson!

    Csak ezt az egy sort nem értem, azt írja ne küldjek tracking számot?
    "when you send ,give me the tracking no"
    Így már aktuális lett a backup visszaállítása. Írtátok, hogy létezik Touch verzióju CWM is és azzal gond nélkül visszamenne a CWM recoveryvel (v5.5.0.4) készült mentés.
    Egy linket adnátok hozzá?

    (#4510) Zsolt_72 Írtad, hogy a Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás topikban van egy minta a kínai címzésről, sajnos nem találtam meg. Hol keressem?

    üdv

Új hozzászólás Aktív témák