-
Mobilarena
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balázs1986
őstag
válasz
[pod]Diablo #2646 üzenetére
Szia!
Ha meg is lehet oldani, biztosan ezt szeretnéd? Ha jól értem, gyakorlatilag ugyanazon az oldalon maradnál, és egy nem létező url-t adnál meg. De ha ez van, akkor ha a user újratöltené az oldalt (enterrel legalábbis), hibát kap, mivel nem létezik a címsorban levő cím. A kedvencek közé rakásnál pedig megint csak ugyanez a macera van.
Ha nem jól értettem a kérdést, akkor elnézést -
Balázs1986
őstag
válasz
Sk8erPeter #2622 üzenetére
A useragent nem konkrétan ott és azért volt, hanem egy attachEvent / addEventListener miatt, még a kód első sorában, az init()-hez. Lehet, hogy ahhoz sem kellett volna, de méd nagyon kezdő vagyok
De ha már ott volt, gondoltam azt használom...nem jött be
De a lényeg:
Megoldódott a probléma
document.onkeydown=mozgat;
function mozgat(e) {
var nyomott;
e = e || window.event;
nyomott = e.keyCode || e.which;
...
}
Ez a mocsok IE8 x-féle megoldás közül csak ezzel volt hajlandó mozgatni a kurzort...de lényeg, hogy most már megy.
Köszönöm a segítséget, azt meg főleg, hogy éjjel isBocsánat a dupláért!
-
Balázs1986
őstag
válasz
Sk8erPeter #2622 üzenetére
Akkor már csak IE8 alatt tesztelem
Kipróbáltam az általad másolt kódot még akkor, amikor láttam a JSBint-ben...egész pontosan így nézett ki:
document.onkeydown=mozgat;
function mozgat(e)
{
var nyomott = (e.which) ? e.which : e.keyCode;
...
}Így is jön a "which értéke NULL, vagy nem objektum" üzenet. Ami érdekes, mivel neki a which-el nem kellene foglalkozni, ha csak nem mindjárt a vizsgálandó értékkel van a baj.
Ezért próbaként változtattam így:
var nyomott = (e.keyCode) ? e.keyCode: e.which;
Ekkor pedig "keyCode értéke NULL, vagy nem objektum" jött...tehát arra gondolnék nem az ellenőrzésnél van a baj, hanem eleve nem is ad át az esemény karakterkódot