Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FLD1987

    aktív tag

    válasz totron #127270 üzenetére

    Nem mondta meg a C szerviz a hozzáférési pont típusát, csak modemet cseréltek először és leírták, hogy működik a mobilinternet Telenor SIM kártyával. Ezután alaplapot cseréltek és leírták, hogy működik a mobilinternet Telenor SIM kártyával. Legalábbis ezt a választ kaptam szóban, hogy miket csinált a szerviz és hogy most már működik a modem. De mindegyiknél nem működik a modem probléma volt és akkor már nem vittem be az USAnotebookosoknak, hogy elküldjék a C szervizbe, hanem elmentem a 4iG szervizbe, mert Tsebacsi privátban felajánlotta, hogy megnézi. Beleírtam az e-mailbe, hogy ő nézze majd meg a gépet. De amikor bementem, elmondtam, hogy mi van, akkor nem volt a rendszerben a gép. De az ott dolgozó, talán ügyfélszolgálatos, esetleg szerviztechnikus fogta és mondta, hogy már ők is találkoztak ezzel a problémával és hogy modemet cseréltek, alaplapot cseréltek, de nem működött a laptopban a modem. Végül (nem tudom, hogy hány óra próbálkozás után) sikerült rájönniük a probléma okára. Szóval megnézte, hogy az-e a gond, ami a hozzájuk bevitt gépekkel szokott lenni és akkor mondtam neki, hogy miket állítottam be és hogy miket másoltam ki a Telekom oldaláról. Végül az lett a megoldás, ami a hozzájuk bekerülő gépeknél szokott lenni a megoldás. Szóval ő tudta azt, hogy mi a jó hozzáférési pont típusa beállítás. De ami nálam működik, az anyunál nem működik, de akkor még erről nem tudtam.

Új hozzászólás Aktív témák