Aktív témák
-
MasOyama
őstag
Igen, köszi, hogy elmagyarázod, mert külöben nem tudnám. Még kezdő vagyok.
Van itt ez a sor:
<div onclick=''permetezo_gep ( 'green' , 'cyan' , 'green' );''>permetezzuk a kortet</div>
Ha nekem 40 gyümölcsöm van, akkor minden sorba 40 szint be is kell írni, ugye?
Nekem valami olyasmi kéne, hogy van 40 szó, és másik 40 szó, és ha rákattintok az első csoportban valamire, akkor a második csoportban elszineződik amire rákattintottam, de ha megint kattintok egy másik szóra az első csoportban, akkor az is elszineződik, de ami már az előbb elszinezödött, az visszaáll az eredeti szinére. Hogy érthető legyen: [L]http://www.spikesite.hu[/L] -
Spike
csendes tag
Ez nagyon jó, de még valami kellene bele. Ha ezt két különböző dologra szeretném megcsinálni, akkor azt hogyan kell megoldani, hogy visszaálljon az eredeti szinére? pl: katt az almán piros lesz, utánna katt a körtére, és az meg sárga lesz, de közben az alma szine visszaválltozik?
-
Spike
csendes tag
Ez nagyon jó, de még valami kellene bele. Ha ezt két különböző dologra szeretném megcsinálni, akkor azt hogyan kell megoldani, hogy visszaálljon az eredeti szinére? pl: katt az almán piros lesz, utánna katt a körtére, és az meg sárga lesz, de közben az alma szine visszaválltozik?
Aktív témák
Hirdetés
- Thinkpad X13 Gen2i 13.3" FHD+ IPS i5-1145G7 16GB 512GB NVMe gar
- Gyakorlatilag új, GARANCIÁLIS (2026.12.23-ig!) Asus ROG Strix G16 (G614JV) gamer laptop RTX 4060-nal
- Switch OLED piros-kék, 2025. novemberig Alza garis, dobozával és minden tartozékkal
- Eladó! MSI mag 360r-v2 komplett cpu hűtő (Csomagküldés az árban)+vezérlő
- NEOS BAZÁR számtek kellékek, kábelek, tartozékok, egerek
- Erő és sebesség? Most az Öné lehet! Ráadásul kamatmentes rèszletre is!
- Samsung Galaxy Xcover 6 Pro, 6/128 GB, Kártyafüggetlen
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással