Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hallador

    addikt

    válasz Rnini91 #48443 üzenetére

    Ember európai unióban vagyunk! Ti ne irkáljatok baromságokat,jogszabályok vannak erre és a fogyasztóvédelem nagyon komolyan veszi ezeket,azért mert ti naivak vagytok és tudatlanok az a ti bajotok,de ne hülyitsétek már szegény srácot!

    Te mióta vagy ebben a szakmában? Láthatóan ilyen fotel szamuráj vagy, akinek nem sok köze van ehhez a szakmához. A magyar fogyasztóvédelem tudod mennyit ér műszaki cikkek esetén? Mint amit Te előadtál. Nagyon szép "kultúrharc" volt csak semmi értelme nincs anélkül, hogy tudnál mit írtál le... Nem, nem fogja senki a két szép szemedért csak a Te kedvedért lehozni a csillagokat... Még akkor sem, ha belenevelték az emberekbe 40 éve, és azóta sem gyógyultak ki belőle, hogy a fogyasztóvédelem csodafegyver... Nem az, sőt nekik nem az a céljuk, hogy neked segítsenek. Mint fentebb említették Te elfogadsz valamilyen megállapodást, akkor majd a fogyasztóvédelem jól felülbírálja, mert hát nyilván Te leszel az áldozat nem? Hát nem!

    Magyarországon az emberek minimum fele a kádár rendszerben él. Ha szerinted nem, akkor életedben nem jártál 2 hétnél többet sehol az országon kívül...

    Én ilyenben melóztam és tanultam is anno,tanuld meg az uniós fogyazstóvédelmis szabályokat akkor okoskodjál,de megkérdezel bármilyen műszaki cikkekkel fogalkozó rutinos embert tudja legyen az laptopos vagy bárki!

    Na akkor én a 90-es évek közepe óta ezzel foglalkoztam, nem akarlak elkeseríteni, de a fogyasztóvédelem Magyarországon szart sem ér, max a naiv emberek számára akik életüknek életükben nem volt dolga semmilyen kétes esettel, ha legalább 20 éve benne vagy ebben a szakmában, akkor lehet tudni, hogy nem nem a vevő a fontos abban az országban...
    Ez most talán változott, de ez is csak a nagy multik miatt, nem a magyar kereskedő miatt, mert neki aztán nagyon mindegy, hogy neked jó vagy nem jó...

    Azt meg hogy a gyártók gusztustalan módon szeretik kihasználni az ilyen tudatlanokat,köztük az hp is az meg elég durva de majd csak ott is 1 x m..ssza őket... :C

    Akkor most mondtál ellen saját magadnak, annyira jók a fogyasztóvédelmi szabályok, amit Te szajkózol, hogy ezt meg lehet tenni és még tapsikolsz is hozzá... Na erről ennyit.... :N

    Ja azonbelül meg te meg semmilyen műszaki cikket ne vegyél,mert úgyis átfognak ba..ni de tényleg azért mert hülye vagy legalább ne tüntess vele mások előtt,főleg aki tanácsot kér

    Épp most cáfoltad meg saját magad, na látod Magyarországon én már semmit nem veszek... Ennyi.... Mert igen én voltam mind kettő oldalon, De legalább a magyaros képmutató, nagyzoló emberek még mindig vannak tömegével, akik azzal próbálnak kitűnni, hogy másokat valótlanul teljesen szakmai szempontoktól mentesen csak azért próbálnak lejáratni, hogy kitűnjenek, na ezt csak ott lehet megcsinálni, máshol már seggbe rúgtak volna, és hazaküldtek volna okoskodni...

  • Peter Kiss

    őstag

    válasz Rnini91 #48443 üzenetére

    Fogyasztóvédelem nem tud mit csinálni akkor, ha te a vásárlásoddal elfogadod a gyártó feltételeit, beleértve a warranty és egyéb policy-kat, ezeknek egy részét linkeltem is feljebb. Lehet fotelharcot vívni, illetve a szabályok ellenére tudnak sok esetben segíteni, de mint ahogyan elhangzott, lehet, hogy sokat kell várni valamire például.

    Boldog fát mindenkinek.

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz Rnini91 #48430 üzenetére

    Mit mivan? Lejárt a garanciája, a plusz egy év pedig bolti gari. Mi köze ennek a HP szervizhez? Ember, nem tudod értelmezni amit olvasol. Hülyeségeket ne beszélj már.

    Ennek is 8-as átmenőt a fejébe!

  • hallador

    addikt

    válasz Rnini91 #48430 üzenetére

    Hülyeségeket ne irkáljál, hogy kellene már javítania bárhol bármit, főleg akkor igaz ez, ha az adott országban az adott terméket soha nem forgalmazta senki... Csak a szürke importos zsivány gazsi... Akkor csak a Te két szép szemedért majd jól felforgatnak mindent, hogy csak a otthon az emberek hülyesége, közönyössége miatt majd jól megjavítják amit nem is kellene nem? Nem tudom fel tűnt-e, hogy a Gulyás Kádár Szocializmusnak vége van, nem 3 fajta porszívó van, meg 1 fajta centrifuga,, még ha most épp ugyanolyan néphülyítés van arrafelé mint akkor, még ugyanazt a közönyösséget nem kell gyakorolni...

    Igen azóta hivatalosan van ilyen termék támogatás Magyarországon is, de ha Magyarországon soha nem lett volna ilyen termék, akkor miért is kellene ezt javítani?

    Nekem ezzel örökre elvették a kedvemet h HP gamert vegyek meg egyáltalán ez nevetséges hozzáállás :W :W :W :W :W

    Te ne is vegyél notebookot, mert mindenki jobban jár, főleg Te ezzel sem kell foglalkozni, nem kell végig gondolni, jobb ez mindenkinek, még a végén nem lehetne valakit hibáztatni, a saját közönyösséged miatt....
    Csak arra figyelj, hogy az összes márka ezt csinálja, és a HP-nak a legjobb a szervize ma Magyarországon, ha ez nem tetszik akkor neked nem való notebook. Röviden ennyi...

  • kojoo

    csendes tag

    válasz Rnini91 #48430 üzenetére

    Most pénteken kaptam hívást a magyar HP Supporttól és rögtön azzal kezdték, hogy tudnának küldeni akksit, amennyiben küldök nekik róla képet a feldudorodásról. Pontosabban a nem-kivehető akksi miatt szervizelné a magyar HP, vállalva a laptop szállítását is, szóval úgy tűnik megoldódik az ügy.
    Mivel éppen vizsgaszünet közepén vagyok, ezért csak később fogom szervizbe küldeni.

    Egyébként az az érdekesség számomra, hogy anno, amikor a gépet vettem, írtam a magyar HP-nak a garanciával kapcsolatban és akkor is azt mondták, hogy mivel németből vettem, csak 1 évig érvényes Magyarországon a garancia, a 2. évtől pedig csak Németországra szól (mivel az valami külön extended warranty típus). Most pedig úgy tűnik mintha csak a magyar oldal vállalná fel a garanciát, holott én pont nem erre számítottam.
    De a lényeg, hogy kicsit visszanyertem a hitem a HP-ban, abban pedig biztos vagyok, hogy ennyiért ennél jobb gépet (laptopot!) nem tudtam volna és még mindig nem is tudnék venni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés