- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Magisk
- MIUI / HyperOS topik
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
>>>W!nman*
tag
Hello!
Voltam KwikFit-nél futóműállításon, de még mindig nincs beállítva a futóművem!
Az a szokás ott, h ingyen felmérik az autó állapotát -ezt csak ott realizáltam, de nagy hülyeséget talán azért nem mondtak, illetve korrekt volt az előjáték is: csávó beülés előtt körbetekerte a kormányt, váltót fóliával, és letakarta az ülést...Aztán felemelték, nézegették, majd odahívtak. Hátsó lengőkarok "nagy" szilentjeire azt mondták, h ki van szakadva... Én csak néztem, mert szerintem nem... Aztán megkérdeztem, nem bánja-e, h ha lefotózom...
Anyagában repedt, ezt már itthon is detektáltam a külső oldaláról, de nincs átszakadva az tuti. De majd nyugiban megvizslatom még... Viszont ha mégis venni kell és cserélni, milyen márkát ajánlanátok?
bal_hátsó_01
bal_hátsó_02
bal_hátsó_03(kívülről)Aztán mentünk előre: a bal első kormányösszekötő, vagy axiálcsukló tényleg kottyan 1 minimálisat. (Lemförder jó lesz helyette szerintetek?)
axiál -bár sok úgyse látszik belőle... Szerintetek elég csak a kormánymű és a gömbcsuklót tartalmazó összekötő közti axiál csuklót cserélni? Mi a tendencia? Ha döglik az axiál, akkor a gömbcsukló is kb akkor? (Az tuti, h párban cserélem őket. Tehát jobbos axiált is cserélem...)
Illetve a 4gumit kritizálták, ami téli, ezzel vettem, tudom, ez (is) valós probléma, tervezek a nyárival. Aztán féktárcsákra és fékbetétekre írták h még 3.000km-t mennek el... Aztán megdicsérték, h szép állapotú a korához képest az autó kívül-belül.
féktárcsa -tény, h nem elég jó (nekem), de szerintem nagyon sok autóval rohangálnak ilyen, v még rosszabb állapotú féktárcsával... 110-120km/h-ról lassítva minimális, nagyon kicsit észrevehető vibrálás van a pedálban. (Többel meg még nem is mentem. ) De mind1, csere lesz, max 1 éven belül, de azért autó árához képest ezek nagyon viszik a pénzt...
Mindez ugye ingyenes, adtak ajánlatot h mindezt mennyiért csinálnák meg, 6óra alatt... A diagnosztikát amúgy eltúlzottnak érzem, főleg a féktárcsa/fékbetétre, h 3.000km, de ha jól sejtem, nekik (is) ez a biznisz... Odaviszed "A" alkatrész csere miatt, vagy beállítás miatt és a tényleg -valamennyire- elhasználódott alkatrészt kicseréltetik veled... De legtöbb autószerelő így működik szerintem.
Kérdésem az, h szerintetek ha el is van használódva és tényleg csere érett, nem érdemes akkor már a hátsó tengelyen minden szilentet cserélni? Belegondolva: 18éves gumik, együtt fáradtak el (szakadtak, keményedtek), ha kicserélsz 1-2alkatrészt, akkor azok nagyobb igénybevételt kapnak, azaz hamarabb pusztulnak el, mintha nagy levegővétellel rendbe raknád az egészet. Persze kérdés, h milyen állapotú a többi valójában, de ha csak arra gondolnuk, h 18éves, gyáriak...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- BestBuy topik
- Path of Exile 2
- Ukrajnai háború
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest