Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz cocka #38456 üzenetére

    Jól eldumálsz magaddal. :))
    Az egyenlegedből gondolom levonásra került az összeg.

    Én is jártam hasonlóan, hogy 1 napra eltűnt talán 2 db jóváírásom nyáron a Gránitnál, és 3 db telefonos jelzés után kb. 4 órát követően javították a hibát, és visszakerült a számlatörténetbe, de az egyenlegben jóvá voltak végig írva az összegek.

    Ezen hiba, és egyéb hibák miatt összesen 6 panaszt adtam be hónapokon át, míg egyszer csak kaptam a Gránit nevével "fémjelzett", "prémium" kategóriás, matt italtartó üveget ajándékba, ami pont a januári szülinapomra érkezett meg.
    Aztán még kértem az üveg italtartó mellé 20 ezres jóváírást is, hogy lezárjuk a sok panaszt.
    Sosem gondoltam volna, hogy pont a Gránit fog adni ilyen különleges ajándékot.
    Korábban a Budapest Bank adott prémium tollakat a hk. megnyitásakor, és a Raiff, valami neon zöld valamit adott személyes Gold 2.0 számlanyitáskor, de a többi bank nem adott semmit. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák