- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Légies iPhone halvány színei
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
Ez a jogi hercehurca a legrosszabb.
Nekem Tesla Model 3 P 2020 van, hw3-as, és nyáron végre el tudtam menni 4 napra nyaralni a családdal egy Osztrák-Olasz túrára.
Nos, Olaszországban okosabb az autóm, mert ott többet engedtek meg a törvényhozók a Teslának. Ott szinte bele sem kellett nyúlnom az "önvezetésbe" az olasz SS13-as úton a határtól Udinéig. Minden táblát értelmezett, a sebességhatárokat is rugalmasan kezelte, megállt a stop-nál és a pirosnál.
Itthon ( és az osztrákoknál ) nem áll(hat) meg a pirosnál ( ez egy vicc amúgy bakker ) és a stop-nál, valamint a sebességhatárokkal is van gondja.
A tempomat ( addig követi az előtte levőt, amíg ki nem kapcsolom, nem úgy, mint egyes márkáknál, amik 20 perc után visszaadják egy komolyabb városi dugóban a vezetést ) nem lett okosabb, az itthon is szuper, valamint az egész 2.000 km-es egy darab fantomfékezés sem volt, bár ez a csak kamera képes "önvezetés" óta itthon nincs. ( Egy bimmbammos piros veszély villogtatás volt erős fékezéssel, és kormánymozdulattal, mert egy kanyarban a szemből jövő busz eléggé átlógott a záróvonalon az én sávomba, úgyhogy ott a veszély után visszaadta a vezetést. Én ott, és kb szerintem minden tapasztaltabb sofőr, max egy kis kormánymozdulattal kifelé kormáynozunk át a külső záróvonalon, és lassítás nélkül megyünk tovább, csakhát a rendszer nem mehet át a záróvonalon csak úgy, neki ezt jeleznie kell hanggal és képpel. Én természetesen láttam az esetet, hiszen végig figyeltem, és már meg is kezdtem volna a kormányzást, de az autó előbb "lépett". ) Hogy ezt itthon is csinálná e, azt nem tudom, itthon kevésszer vezet helyettem.
Szóval amíg a jogi dolgok nincsenek tisztázva, addig senki ( nem csak a Tesla ) sem tud majd level3-asnál fejlettebb rendszert közútra engedni széria autóban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- AOC CQ27G2S Monitor (2K/VA/165hz)
- Samsung C27F396FHR Monitor
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Bomba ár! Dell Inspiron 5405 - Ryzen5 4500U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Prémium! Felsőkategória! Asus Rog Strix Maximus Z790 Hero Wi-fi Alaplap!
- ALIENWARE Area-51 R5
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest