Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
Ez a jogi hercehurca a legrosszabb.
Nekem Tesla Model 3 P 2020 van, hw3-as, és nyáron végre el tudtam menni 4 napra nyaralni a családdal egy Osztrák-Olasz túrára.
Nos, Olaszországban okosabb az autóm, mert ott többet engedtek meg a törvényhozók a Teslának. Ott szinte bele sem kellett nyúlnom az "önvezetésbe" az olasz SS13-as úton a határtól Udinéig. Minden táblát értelmezett, a sebességhatárokat is rugalmasan kezelte, megállt a stop-nál és a pirosnál.
Itthon ( és az osztrákoknál ) nem áll(hat) meg a pirosnál ( ez egy vicc amúgy bakker ) és a stop-nál, valamint a sebességhatárokkal is van gondja.
A tempomat ( addig követi az előtte levőt, amíg ki nem kapcsolom, nem úgy, mint egyes márkáknál, amik 20 perc után visszaadják egy komolyabb városi dugóban a vezetést ) nem lett okosabb, az itthon is szuper, valamint az egész 2.000 km-es egy darab fantomfékezés sem volt, bár ez a csak kamera képes "önvezetés" óta itthon nincs. ( Egy bimmbammos piros veszély villogtatás volt erős fékezéssel, és kormánymozdulattal, mert egy kanyarban a szemből jövő busz eléggé átlógott a záróvonalon az én sávomba, úgyhogy ott a veszély után visszaadta a vezetést. Én ott, és kb szerintem minden tapasztaltabb sofőr, max egy kis kormánymozdulattal kifelé kormáynozunk át a külső záróvonalon, és lassítás nélkül megyünk tovább, csakhát a rendszer nem mehet át a záróvonalon csak úgy, neki ezt jeleznie kell hanggal és képpel. Én természetesen láttam az esetet, hiszen végig figyeltem, és már meg is kezdtem volna a kormányzást, de az autó előbb "lépett". ) Hogy ezt itthon is csinálná e, azt nem tudom, itthon kevésszer vezet helyettem.
Szóval amíg a jogi dolgok nincsenek tisztázva, addig senki ( nem csak a Tesla ) sem tud majd level3-asnál fejlettebb rendszert közútra engedni széria autóban.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest