- Macrodroid
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- Magisk
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- Íme az új Android Auto!
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
Mobilarena
A Guild Wars 2 egy MMORPG típusú játék, amely ráadásul havidíjmentes.
Történetileg a Guild Wars első részét folytatja, de itt most az 5 fajnak együtt kell harcolnia, a sárkányok legyőzésének érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zenty
őstag
"Pc Games: Hogyan akarjátok ezt mégis összehozni? Egy ilyen összetett világot felépíteni, amiben minden játékos osztozik, és ennek ellenére nem kívántok havidíjat fizettetni?
Strainnevet) Ez egy nagyon jó kérdés! Érdekes módon sok ember azt gondolta, hogy a teljesen 'instanszolt' világ volt az, ami miatt nem kértünk havidíjat. Ez teljes mértékben hamis. Egy folytonos világ létezése vagy hiánya egyáltalán nem döntő szerepű a költségekben, amelyek egy Online-szerepjátékhoz kell.
Pc Games: Hogy érted?
Strain: Ami tényleg számít, azok az újító jellegű technológiák, amiket még a Guild Wars 1-hez alkottunk meg. Ezek segítségével, az üzemeltetési költségeket alacsonyan tarthatjuk, így létrehozva a legnagyobb előnyt a játékosok számára-a havidíj hiányát. Ezért tartottuk meg a Guild Wars 2-höz is ezt az elképzelésünket: amint a játék elkészült, elkezdünk a további tartalmakon dolgozni. Olyanokon, amiket maguk a játékosok dönthetnek el, aszerint, hogy kell-e nekik vagy sem. Talán az Add-On-okért, a teljes kampányokért vagy az Online-kiegészítésekért, fizetni kell majd,de ezt még nem tudjuk pontosan. Ami mégis teljesen biztos: a hasonló széleskörű Támogatás-rendszer a Guild Wars 2-höz, mint amit a fanok idáig megszokhattak.
Pc Games: a Guild Wars-ban mindig észrevehettük, hogy a felszerelésnek nincs sok szerepe, így a PvP küzdelmek fair-ek maradtak. Hogyan lesz ez az utódban?
Strain: A felszelés fontosabb szerepet fog majd a Guild Wars 2-ben betölteni. A játékos sok, egyre jobb tárgyakat találhat, amik már ténylegesen továbbviszik a karakterfejlődésben. Ami miatt ez a Guild Wars-ban más volt, hogy a PvP teljesen a játékosok tudására volt alapozva. Senki sem lehetett előnyben, csak azért mert többet játszott, a többieknél. Ezt a problémát a Guild Wars 2-ben teljesen másképp fogjuk megoldani: a Világ PvP-ben, a játékosok szintileg és felszerelésileg is világosan különbözni fognak-ez így teljesen normális. A GvG-ben, a játékos felszerelését, képességeit es karakterértékeit hasonlóvá tesszük, hogy ugyanazok, az esélyeik legyenek mindegyiküknek, így az E-Sport rajongók is elégedettek lehetnek."
[link]Guild Wars - Zenty a survivor
Új hozzászólás Aktív témák
- Macrodroid
- Microsoft Excel topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- Milyen autót vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...